Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ti si moja ljubezen …

Posted by zogca na januar 27, 2010

ČUTIM TVOJE SRCE

Čutim tvoje srce
skozi oddaljene poti.
Kjerkoli si,
sem jaz s teboj.
V nemirni noči
pošiljam utrinke zvezd,
ki nosijo ljubezen
v tvoje naročje.
V vrvežu dneva
sledim sončnemu žarku,
ki šepeta s tvojo dušo
in zaide s sijajem sreče.
Ti si moje nebo in zemlja.
Ti si moje morje in reka.
Ti si moja bolečina in sreča.
Ti si moja ljubezen.

Tamara Vasić

77 Responses to “Ti si moja ljubezen …”

  1. pika said

    Hojla Žogca; da ne bo Nevenka huda, če bom preko njenega bloga debatirala s tabo, ti odgovarjam kar tukaj. Pa saj vem, da ne bi bila. Huda namreč. Je preveč v redu dečva. Nič kaj ne hodim več na bloge. Samo tu in tam za kakšnih pet, deset minut. Ni časa, ni energije, ni …ničesar. Trenutno (kot vidiš) “down faza”. In ker si omenila fotografije Velke, pojdi na Anin blog (saj veš, v fotografije koga sem sama zaljubljena). Tako čudovita zimska idila Velke, da sem se kar zjokala ob …kaj naj rečem…lepoti. Komaj čakam, da pride svak iz Indije, ker mi hoče prodat svoj fotoaparat. Potem pa…Velka, Ribniška…v glavnem zimska idila…pridem!! Mi je pa nekaj predlagala. Nočno zimsko Velko! Prespiš lahko v Domžalskem domu (saj veš, tam sva jedli). A ne bi bilo super! Hudič samo, ko sem do srede marca “pečena” v službi. Bi bilo pa super. Kaj praviš, kaj? Seveda kravjekov ne moraš slikat takrat.Vsaj mislim tako, ker krav ni! Lepo bodi.

    Ej, pesmica pa spet zame…lepa kot ljubezen sama…škoda, da je tako redka…ljubezen namreč

  2. zogca said

    Kaj, v tem snegu pešačiti do Domžalskega doma? Ne vem, če bi bilo to ravno super v tem vremenu, ampak ker si pečena do marca, ja, spomladi pa lahko.😉 Mah, ne mi z down fazami, no!!! Ja, fotke zdaj urejam, nazadnje sem jih razvijala meseca maja. Imam ogromno tega za razviti, Jesenovac, Bjelovar, Sočo, toplice, morje, Veliko planino, še nekaj drugih krajših izletov, potem pa koncerte, rojstne dneve, se bo kar nabralo. Vedno je kaj za delat. Čeprav nocoj bom dobilo prednost likanje. Sem hotela kar zdaj začeti, ampak ni še serije ob osmih, imajo neko versko prireditev. Te moji Srbi so čisto zblazneli od tega, kako so naenkrat postali fanatično verni.

    Ne bit down!!!

  3. pika said

    Sem smotka, kaj hočem? Možgani so definitivno organ v odmiranju. V moji glavi namreč. Si hotela povedat, da boš imela kakšne slike zame ali da jih lahko dobim? Pošlji mi mail, prosim. Ne vem več, kam sem jih shranila. Super bi bilo, če bi si jih ogledala, pa se potem zmeniva. Bo tako v redu, Žogca?

  4. zogca said

    Imam vse fotografije, ki sva jih tam posneli. Ko se naslednjič vidiva, ti jih lahko prinesem zapečene na disk. Razvila bom tudi tiste, na katerih si ti gor. Za v svoj album. Lahko jih razvijem tudi zate. In ti dam disk z vsemi fotkami plus tvoje razvite. Bo tako v redu?

  5. pika said

    Easy to say, hard to be or do so. Mislim, da sem postala modelčni vzorec. Za vse, kar se ne sme naredit na način, kot naredim jaz. Zadnje čase na vseh področjih. Pa bo že. Konec leta bom “zmagovalka”. Tako so mi rekli. No ja, saj ne vem, če sploh imam interes v tej smeri. Zmagovati pomeni dokazati, da imaš prav. nikoli ni bil in ne bo moj cilj. Ker pomeni prepričevati druge ali nadvladati druge. Whatever! Ej, saj tudi takrat nisva hodile. No, vsaj dosti ne. Veš kaj, februarja sem tako totalno odsotna, pa se v začetku marca zmeniva. O.k.? Poglej fotke (Anine), pa če te potem ne zamika, pa tudi ne vem…

  6. pika said

    Bo v redu? Še brat več ne morem. Nič, grem poslušat malo glasbo. Lepo se imej, pa čeprav pri likanju. Lahko noč

  7. zogca said

    Meni marec čisto ustreza. Februarja bi se tako in tako raje držala Ljubljane. Vreme, obveznosti in tako naprej. Bom pogledala Anine fotke. Še enkrat mi tukaj pusti link. Saj sem si blog enkrat bukmarkala, ampak kdo ve, kje zdaj to je. Plus, si bodo lahko šli tudi drugi pogledat. Kar se pa drugega tiče, sem jaz srečna že s tem, da smo vsi zdravi. Nobenih višjih ciljev ali ambicij nimam. Če bo to, bo leto gotovo super. Si ga bomo že naredili, da bo super.

  8. pika said

    Hotela sem reči, da je v redu.

  9. zogca said

    Oja, si bom dala devedeje gor, se mi ne ljubi čakat, da nehajo proslavljat. Z dobro serijo je pa tudi likanje lahko prijetno. Čeprav bi bilo valjanje po kavču bolj. 😆

    Lepo se imej, pa čeprav pri likanju.

  10. pika said

    Upam, da bo uspelo…drugače pa vpiši Ana Pogačar

    http://photo-ana.blogspot.com

  11. zogca said

    Uspelo.🙂

    Fotografije z Velike planine so res božanske.

    Pa tiste iz okrašene Ljubljane tudi.

    Zdaj gledam naprej, Berlin …

  12. Tana said

    Pika:
    Zmagovati pomeni dokazati, da imaš prav. nikoli ni bil in ne bo moj cilj. Ker pomeni prepričevati druge ali nadvladati druge

    Pika… ženske moramo vedno zmagovati, nič dokazovati ampak samo nadvladati ….🙂🙂🙂
    Evo mene, zdaj sem končala in grem domov. Sončka nisem videla. Sem pa prepričala samo sebe, da sem tako dolgo ostala….🙂

  13. zogca said

    Ajaj, ta je bila pa dolga, Tana.

    Jaz sem zlikala. Na svojo srečo sem krepko precenila količino. Pa saj je logično,prejšnji teden se preživela v pižami, ni se moglo nabrati perila.

  14. zogca said

  15. maxi said

  16. maxi said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. asdf said

    oj pikec- mam zdravilo v glasbi in sliki…
    jarmusch režija, depp glavna vloga in kitara neil young…
    za prste polizat- spečem in podarim- javi…

    pa tega tudi mam in priporočam

  20. pika said

    “oj pikec- mam zdravilo v glasbi in sliki…
    jarmusch režija, depp glavna vloga in kitara neil young…
    za prste polizat- spečem in podarim- javi…”

    Hvala asdf. Vedno najdeš nekaj. Ej, če ne prej… spomladi čaj ob Dravi…pa da vrnem knjigo…Si me spomnil na komad, ki sem ga pela na nekem internem koncertu nekoč pred sto leti…Film…zanimiv… precej mistike, črno-bel kot v glavnem sama, z glavo vedno nekje med včeraj in jutri kot v glavnem sama (bi pa morala biti v danes, kajne?). No ja, danes sem že v jutri za vse, ki še spite.Morda postajam netopir.

  21. zogca said

    Dobro jutro želim!

  22. Jazz said

  23. Jazz said

    Dobro jutro!

  24. zogca said

  25. zogca said

    Ampak danes brez sončka. Ga pri vas mogoče imate?

    Dobro jutro!

  26. zogca said

  27. Jazz said

    Nimamo,pa tud ne kaže,da bo,je blo pa včeraj fantastično,tako da odtehta…😉

  28. zogca said

    Res je, moramo biti z majhnim zadovoljni. Če nam bo dan vsaj en takšen dan na teden, se ne smemo pritoževati.

  29. zogca said

    Ko smo ravno pri ljubezni oziroma je pesem o ljubezni, moja dva danes praznujeta 38. obletnico poroke. 😀 Gremo popoldne na kosilo. Drugače bo meseca maja 41 let, kar sta se spoznala in julija 41 let, kar sta postala par.

  30. Jazz said

    Čestitke! To je pa zelo redko,meni se skoraj gotovo ne bo zgodilo…ali pač!?😉 Saj tudi dvajset🙄 je menda nadpovprečno… povprečno traja zakon pri nas nekaj nad sedemnajst let,se mi zdi.

  31. Jazz said

  32. zogca said

    Brez pesimizma. Seveda se ti lahko zgodi. Celo meni se lahko zgodi, če se na primer naslednje leto poročim in potem z možem dočakava visoko starost.😉

    meni se skoraj gotovo ne bo zgodilo…ali pač!?

  33. Jazz said

    Celo tebi…🙂 Zame je visoka starost tam 90-100+ let😉 Vse drugo bo kr neki…

  34. zogca said

    Celo meni, da. Zame je to znanstvena fantastika, če pogledamo moje trenutno življenje. Sicer pa je zame vse nad 80 že kar spoštljiva starost. 90 ali 100 si pa niti ne želim biti. Res je, da se nekateri dobro držijo, vsa čast, ampak ko pa nekatere vidiš čisto brezživljenjske v bolnici, pikajo jih, špikajo, vlečejo sem in tja, pregledujejo, slikajo, se pa vprašaš, ali je vredno.

    Celo tebi…

  35. Tana said

    Dolga doba 41 let. To je prava ljubezen in seveda tudi malce sreče zraven. Če tako malo skalkuliram, sta dejansko skupaj že iz šolskih dni. Torej ta pesmica za njiju. 😉

  36. zogca said

    Ne, to pa ne. Sta pa v šole hodila kakšnih tisoč kilometrov narazen. Je pa v bistvu oče še bil v šoli, ko sta se spoznala. Maja. Junija je končal šolo.

    Dolga doba 41 let. To je prava ljubezen in seveda tudi malce sreče zraven. Če tako malo skalkuliram, sta dejansko skupaj že iz šolskih dni.

  37. zogca said

    Absolutno velika ljubezen. S tem, da gre za srečo, se pa verjetno moja mama ne bi strinjala, ampak bi rekla, da je predvsem treba stvari vzeti resno. Da je treba vedeti, kaj hočeš. Da se je treba truditi.

    Sta si pa drugače onadva kot dan in noč. Bolj različnih dveh ljudi skoraj ne srečaš.

    To je prava ljubezen in seveda tudi malce sreče zraven.

  38. zogca said

    Pa saj drugače v generaciji naših staršev te številke sploh niso redke.

  39. Tana said

    Da je treba take stvari vzeti resno, se popolnoma strinjam s tvojo mamo. To z malce sreče sem jaz mislila v tem smislu, da sta bila zdrava, da se ni nobenemu nič pripetilo …. Ker, če ne bi imela te sreče, potem tudi toliko let ne bi dočakala skupaj, kljub vsej ljubezni, ki jo imata😉

    Sta si pa drugače onadva kot dan in noč. Bolj različnih dveh ljudi skoraj ne srečaš.

    Nasprotja se vedno privlačijo. In če se potem en drugemu prilagodita, ni da ni. To je potem res ljubezen.

    Lepo se imejte danes in uživajte v kosilu 😉 Ziher bo kaj dobrega.

  40. Tana said

    Sta si pa drugače onadva kot dan in noč. Bolj različnih dveh ljudi skoraj ne srečaš.

    tole sem citirala, pa se je “citiranje” nekam zgubilo.

  41. zogca said

    Bom pofotkala in dala na blog. Saj kaj drugega kot hrano mi verjetno niti ne bosta pustila fotkati oziroma mi mama ne bo. Ona pravi, da se stari ljudje ne fotkajo. Brez veze, sta še čisto luštna, sploh mama je luštna, vsi jo pohvalijo, kako zelo je še lepa.

    Ziher bo kaj dobrega.

  42. zogca said

    Moja mama drugače ima to teorijo, da najbolje funkcionirajo tisti, ki so si precej različni in se potem dopoljujejo. Tam, kjer je eden švoh, je drugi močan in obratno. Jaz se z njeno teorijo zelo strinjam.

    Nasprotja se vedno privlačijo. In če se potem en drugemu prilagodita, ni da ni. To je potem res ljubezen.

  43. zogca said

    Tako pa bodo videti tisti, ki jim bo uspelo priti do 60-te obletnice.

  44. romeno said

    Samo ti, ki dočakajo 50let skupnega življenja so res izumirajoča vrsta😆

    In malo je takih, ki umrejo na način, kot je moj pradedek. Baje bi naj leto dni po smrti moje prababice umrl od žalosti.
    Ne vem če je to res, ampak misel mi je na nek hardcore romantičen način všeč.🙂

    Sicer se mi zdi, da je danes pri mladih preveč kaj mi je tega treba način razmišljanja.

  45. Jazz said

    Sonce je!

    ps: Tana,s citiranjem je res križ…😉

  46. Tana said

    O Jazz, če bi bil križ samo s citiranjem, je še najmanjši problem😉

    p.s.
    Drugače pa midva kar nekaj zamujava 🙂

  47. zogca said

    Moj praded je sicer živel par let po prababici, ampak je ves čas govoril, da hoče umreti. Celo jesti ni hotel, so ga vse štiri snahe hodile pitat, da je kaj spravil vase. 88 let je na koncu dokčakal. Jaz se ga spominjam po tem, da je kadil Moravo brez filtra. Babico je kap tri mesece po tem, ko je dedek umrl. Kar je po tem še živela, bi si verjetno želela, da ne bi. Medtem ko je druga babica zelo lepo živela, ko je dedek umrl. Je bila sicer na začetku par mesecev čisto sesuta, potem pa je šla za celo poletje k sestri v Ameriko, potem na morje za en mesec, potem k eni prijateljici iz šolskih dni v Bjelovar, pa k drugi sestri, se ji je prav super dogajalo. Žal je dedka nadživela samo za osem let, čeprav je bil on šestnajst let starješi od nje.

    In malo je takih, ki umrejo na način, kot je moj pradedek. Baje bi naj leto dni po smrti moje prababice umrl od žalosti.

  48. zogca said

    A damo še enkrat navodila?

    če bi bil križ samo s citiranjem, je še najmanjši problem

  49. zogca said

    Se pogovarjata mož in žena:

    Mož: Draga kaj bi naredila, če bi dobil na lotu?
    Žena: Polovico bi ti vzela in se odselila.
    Mož: Zadel sem petico
    Žena: No, vsaj nekaj
    Mož: Tu imaš 50 evrov in spokaj!

  50. zogca said

  51. zogca said

  52. zogca said

  53. Jazz said

    Kafučino?😉

  54. zogca said

    Nema danas, u nedelju.

    A si gledal prejšnji del? Mi smo se poscali od smeha.

  55. romeno said

    A obstajajo navodila, kako se quota? Bi bilo fajn vedet🙂

  56. zogca said

    Ne vem, ali so spisana. Ampak takole gre. Napišeš, kar želiš napisati, potem kopiraš kodo in pod kodo daš tekst, ki ga citiraš. Koda, ki jo moraš kopirati, pa je nad okencem in sicer tista blockquote. Kopiraš jo skupaj s tistima puščicama, ki sta okoli nje.

  57. romeno said

    Ne vem, ali so spisana. Ampak takole gre. Napišeš, kar želiš napisati, potem kopiraš kodo in pod kodo daš tekst, ki ga citiraš. Koda, ki jo moraš kopirati, pa je nad okencem in sicer tista blockquote. Kopiraš jo skupaj s tistima puščicama, ki sta okoli nje.

    Aha. Samo meni se pokaže samo blockquote cite=””, ki pa ma drugo funkcijo (pravi gugle🙂 )

  58. zogca said

    Ne vem, kaj pravi gugl, ampak tukaj ima to funkcijo.

  59. romeno said

    No jaz sem napisal samo blockquote in na koncu citata /blockquote seveda sem dodal še puščici in na koncu še to kar sem sam želel povedat.

    Tako dobiš prvo citat in nato odgovor na citat. Upam, da razumeš

  60. zogca said

    Razumem, da, ampak vedno, ko tako delam, sfalim in naredim zmedo. Da ne govorim o zmedi, ki jo naredim, ko se lotim podviga večkratnih citatov. 😆

  61. StaneP said

    Razumem, da, ampak vedno, ko tako delam, sfalim in naredim zmedo. Da ne govorim o zmedi, ki jo naredim, ko se lotim podviga večkratnih citatov. :lol:blockquote cite=””>Samo ne pozabi z poševnico zaključiti vsakega citata posebej. Kot je Romeno napisal – /blockquote.
    Poševnica pomeni vedno konec ukaza!

  62. maxi said

    Billy Idol in njegova Eyes without a face…to pa je nostalgija:mrgreen:

  63. StaneP said

    Kakšen zmazek sem naredil:

    Razumem, da, ampak vedno, ko tako delam, sfalim in naredim zmedo. Da ne govorim o zmedi, ki jo naredim, ko se lotim podviga večkratnih citatov.😆 blockquote cite=””>Samo ne pozabi z poševnico zaključiti vsakega citata posebej. Kot je Romeno napisal – /blockquote.
    Poševnica pomeni vedno konec ukaza!

    Samo ne pozabi z poševnico zaključiti vsakega citata posebej. Kot je Romeno napisal – /blockquote.
    Poševnica pomeni vedno konec ukaza!

  64. zogca said

    Oja, eno jutro je bil Billy na teveju in ko sem ga slišala, me je kar odneslo. Kakšna energija, noro.

    Billy Idol in njegova Eyes without a face…to pa je nostalgija

  65. zogca said

    Takšnega ponavadi naredim jaz.😉

    Kakšen zmazek sem naredil.

  66. romeno said

    Kakšen zmazek sem naredil.

    Takšnega ponavadi naredim jaz.😉

    Nista v formi😆

  67. StaneP said

    Nista v formi😆

    He, he…

  68. zogca said

    Jaz nisem nikoli.😉

    Nista v formi

  69. romeno said

    Jaz nisem nikoli.😉

    Jaz ne kopiram ukaza

    , ampak pišem ukaz s tipkovnico. Na ta način mi je dosti bolj logično vse skupaj in z malo vaje boš imela vse v malem prstu.

    Ne moreš bit blogerka z več kot 313.000 obiski pa ne znaš pravilno quotat no🙂

  70. zogca said

    To je res manjša sramota.

    Ne moreš bit blogerka z več kot 313.000 obiski pa ne znaš pravilno quotat no

  71. Jazz said

    zogca said
    januar 28, 2010 at 8:22 popoldan
    Nema danas, u nedelju.

    A si gledal prejšnji del? Mi smo se poscali od smeha.

    Nisam ja rođen u kupus….🙂

  72. zogca said

    Darwin narko diler, si slišal?

  73. zogca said

  74. zogca said

  75. zogca said

  76. zogca said

  77. maxi said

Leave a Reply

 
