Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Navdih za branje!

Posted by zogca na januar 26, 2010

Ne vem, zakaj, ali pa mogoče celo vem, ampak med pisanjem te objave mi nenehno na misel prihaja naslov enega filma, prave klasike. Oja, gre seveda za film Some like it hot oziroma po naše Nekateri so za vroče. Ampak ne, ne bom pisala o filmih, pisala bom o knjigah. Hmmm, v bistvu tudi o knjigah ne, bolj o fotografijah, ki naj bi spodbujale k branju knjig.

Naslednji izvod revije VMAN, ki naj bi na kioske prišel 28. januarja, bo vseboval zbirko fotografij Bruca Weberja, ki je manekene Benedicta Tufnella, Joeyja Slomowitza, Barta Grivvyja, Matta Raima and Josha Truesdella ovekovečil na “unlikeliest places to read”.

Roko na srce, ni mi povsem jasno, kako uspejo prodati dovolj izvodov revije, ko pa so fotografije že zdaj povsod. Kamorkoli na spletu sem se obrnila, sem naletela na enega od teh nagcev.

Sicer nisem danes imela namena na blog dajati pomankljivo oblečenih moških, ne. Hotela sem pisati o ločitvi, ki je šokirala svet. Saruni in Sarindi namreč nista več skupaj. Po dveh letih ljubezni sta se razšla. To seveda ne bi bilo nič posebnega, pomislite na statistiko ločitev pri nas, če Saruni in Sarindi ne bi bila laboda, ločitev pa je pri teh pticah nekaj zelo nenavadnega. Ampak zakaj bi na že tako turoben dan na blog dajala slabe novice?

Ne, boljši so nagci. Vas mika, da bi v roke vzeli kakšno knjigo? Vsekakor vam odsvetujem preveč vroče. Na primer Henryja Millerja. Z njim sem tudi jaz obupala, čeprav sem zase menila, da vroče nikoli ne more biti prevroče.

25 Responses to “Navdih za branje!”

  1. Tana said

    Ampak zakaj bi na že tako turoben dan na blog dajala slabe novice?

    Zdaj je pa sonček,čeprav je sicer res tako vremensko grd dan. :mrgreen:
    Lepo Žogca, da si se po dolgem času zopet izkazala in nalepila nekaj za naše očke. Sem ravno zadnjič misila nekaj komentirat o tem, da nas ženske daješ kar nekako na stranski tir. Kot da bi mi brala misli…

    Ja res nekaj lepega za naše (moje) utrujene očke:mrgreen:

  2. zogca said

    Bo jutri sonček, menda tisti ta pravi sonček. Stranski tir? Joj, tega pa ne bi hotela. Je pa res, da rada, če dam kaj gor, zraven še kaj napišem. Mi je trapasto dati gor objavo v smislu – nate fotke. Ponavadi so fotografije malo manj oblečenih moških brez zgodbe, no, ta jo je imela in je bilo luštno spisat tole objavo.

    Joj, sem tako hepi, ker grem po dveh tednih spet kosilat. En teden sem bila preveč bizi, prejšnji teden pa bolna. Po kosilat mislim sedet v restavraciji, jest in čvekat. Sva se odločili za kitajsko. Lačna, zelo lačna. Že ob misli …

  3. webmaher said

    Tana in Žogci dober tek, vsaki na svoj način:mrgreen:
    Le katera bo zdej bukve brala😆

  4. zogca said

    Jaz bom, ampak ne zdaj, zvečer. Berem svojega Jadrana Krta. Tisoč in petič ali kako že. Še vedno me zabava.😉

  5. Tana said

    Jaz pa bukve ne bom brala …..😆

  6. webmaher said

    Hm, kdaj sem jaz nazadnjič kako bukvo bral sam bog ne bi vedel…😳

  7. Spider said

    Jaz ogromno berem odkar sem se naučil brati, prebral sem že vse živo.Trenutno berem roman z naslovom Devet Poljaka Andrzeja Stasiuka. Obetavno.

  8. zogca said

    Niti tele ne?

    http://www.amazon.com/Penis-Book-Joseph-Cohen/dp/3829021860

    Jaz pa bukve ne bom brala …

  9. romeno said

    Je pa hardcover😆

    Tudi sam, kar dosti berem. Zadnje čase celo težko zaspim, če ne preberem nekaj strani🙂

  10. zogca said

    Jaz pa ne morem zaspati brez Zlatih deklet zadnje tedne. Sem se pa toliko spravila v red, da ko zaspim, zelo hitro v spanju odidem v spalnico. Ne, saj spanje na kavču v dnevni sobi ni nič slabega poleti, pozimi pa ni v redu zaradi nekoliko slabšega zraka.😉

    Trenutno rešujem kviz.

    http://www.wetv.com/polls/chart/data/1867-question-1.html

    Seveda vse znam.

  11. zogca said

    Valjda.

    Correct answers 10
    Incorrect answers 0

  12. romeno said

    jaz mam rezultat 6/10 pa še serije nisem gledal😆

  13. zogca said

    Jaz sem res hud trivia primer, čeprav bravo zate, res, ker jaz prepoznam vse napake, ki so jih scenaristi naredili ko so očitno pozabili, da je bila ena reč v 14. epizodi prve sezone nekaj, potem pa v 8. epizodi pete sezone nekaj drugega.

    Katere serije pa ti gledaš?

  14. romeno said

    Skoraj vse, ki so na Fox life😆 Razen tistih preveč Ameriških😆 . Pa še Numb3rs na Fox crime bi pa se prekrivajo časovno z eno serijo na Fox life. Pa mogoče kdaj Only fools and horses. Nikoli pa se ne usedem pred televizijo točno z namenom, da bi si ogledal določeno serijo.🙂

  15. zogca said

    Fox Life pa jaz nimam. Nič od Foxa nimam. To imaš ti verjetno Siol, kajne? Moj princ žal bivši, on si je nabavil še Siol TV poleg T2, pa mislim da prav zaradi tega Fox Life, vsaj takrat mi je po telefonu na dolgo in široko našteval vse te serije, on je velik ljubitelj humorističnih serij, ampak žal ravno tistih preveč ameriških.

  16. romeno said

    Ja trenutno imam siol, ampak bom poleti menjal. Se bo potrebno pozanimat, kateri ponudnik digitalne televizije še ima Fox life.

  17. zogca said

    Telemach ga nima, to ti lahko povem. V bistvu ima Telemach verjetno najmanj programov, ampak jaz jim ostajam zvesta, ker je z njimi sicer najmanj težav.

  18. webmaher said

    Žogca napak…Telemach ima zdaj tudi Fox Life…ni da ni..Fox Crime je pa tut že lep čas, da o Hallmarku in TV 1000 ne izgubljamo besed…sploh pa bodo OI iz Vancouverja prenašali edini v HighDefinition kvaliteti, saj so dal cekinčke nacionalki, da bo šibala HD sliko:mrgreen:

  19. zogca said

    A to je pa verjetno tisto z digitalnim in analognim paketom? Mi priporočajo tistega prvega.

  20. zogca said

    Sem šla zdaj gledat in tega svojega paketa sploh ne vidim. In sploh ne vem, kaj točno imam (zadnji račun je verjetno že v smeteh), tako da sploh ne morem primerjati, ali bi se mi splačalo vzeti kakšnega od teh novih paketov.

  21. webmaher said

    amaš še analognega jao jao😆

  22. zogca said

    Ne vem, kaj je s tem narobe.

  23. Schnuy said

    kako me tole ne gane – zeh and stuff..

    kaj hudiča je narobe z menoj?

  24. zogca said

    Imaš šefa doma. Ups, Šefa. Ne potrebuješ zunanjih stimulansov.😉

    kaj hudiča je narobe z menoj?

  25. Nevenka said

    Ja, tile fantje na fotografija so čedni, same fotografije so mi pa malce trapaste. Mislim, skregane z resničnimi situacijami.
    Le kdo na svetu bi namakal dobro knjigo. Še slabe ne bi.
    In to v kakšem skoraj trpečem položaju🙂
    Ob teh fotkah se ne morem navdušiti niti nad nagci, niti nad knjigami. Le kaj je bil namen, se sprašujem?

    Da če se zaljubiš v intelektualca, se bo oblekel v knjigo, he, he…
    Morda to, da mu ne bom več zanimiva, ker bo knjiga bolj?
    Šalim se. Nič pametnega mi ne pade na glavo.

Leave a Reply

 
