Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Če si lep, si tudi lepa lutka!

Posted by zogca na januar 26, 2010

Ko sem zagledala spodnjo fotografijo, sem se zbala, da sem mogoče pijana, čeprav se mi je to zdelo nemogoče. Tisti kozarec šampanjca, ki sem ga spila za silvestrovo, gotovo ne bi mogel učinkovati s takšno zamudo. Ko sem si nekaj minut pozneje fotografijo ogledala še enkrat, tokrat z lečami, mi je bilo jasno, da je Heidi Klum pravzaprav dobila lutko. Nič manj lepo, kot je lepa ona sama.

Lutko imamo. Mogoče dobimo tudi knjigo s tematiko kako tri tedne po porodu (že četrtem) imeti postavo, s katero se brez sramu v miniaturnih kopalkah postaviš pod reflektorje, medtem ko nekatere druge 24 mesecev, 9 dni, 14 minut in 33 sekund pred porodom zlovoljno lezemo v smučarske kombinezone.

8 Responses to “Če si lep, si tudi lepa lutka!”

  1. webmaher said

    Kaka veličastna novička, kakšen dan…Žogca bo rodila 4. februarja 2012 ob 00.14,33 tega pa ne smemo zamuditi, saj se bo rodil največji nogometaš v zgodovini …😆

  2. zogca said

    Ne me hecat!!! Si šel res računat? Je res ta datum? Ne, noro mi je, ker sem se prav zajebala in si zmišljevala številke, potem pa pride ven datum, ki … V najožji familiji imamo dva, ki sta rojena tega dne.😉

  3. Tana said

    Če si lep, si tudi lepa lutka!

    Vsak(a) je na svoj način lep(a). Grdih ni. Torej lahko imamo – dobimo samo lepe lutke.😉

  4. zogca said

    FOTO: Voščeni, a tako živi

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-vosceni-a-tako-zivi.html

  5. webmaher said

    Kjer sta dva bo tudi tretji:mrgreen:
    Tana je lepa to je dejstvo😆

  6. zogca said

    Jaz tud, jaz tud, jaz tud bi bila lepa. 😆

  7. Tana said

    o web, kaj piješ? 😉

  8. webmaher said

    Danes vodo, kot običajno😆
    Žogca je pa najlepša blogerka😆

Leave a Reply

 
