Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdaj bo name spet posvetil sončni žarek?

Posted by zogca na januar 25, 2010

Zelo dobro se spominjam dne, ko so name zadnjikrat svetili sončni žarki. Bil je tretji januar. Nedelja. Hvalabogu sva s prijateljico takrat šli na štiriurni sprehod. Kot bi bili vedeli, da se še dolgo ne bova sprehajali po soncu. Ne vem, mogoče je med tem in današnjim dnem v Ljubljani kdaj posijalo sonce, jaz ga nisem videla. Oja, večkrat sem ga videla v vremenski napovedi za pet dni naprej, ampak ko se je približal tisti dan, se je napoved spremenila in … Vremenska napoved zdaj pravi, da naj bi sonce sijalo v sredo. Bomo videli.

Sita oblakov, megle, snega, leda in na sploh mraza že nekaj dni na spletu iščem predvsem fotografije, ki oddajajo toploto in moja najljubša destinacija za virtualno sončenje so Deviški otoki. Gledam peščene plaže, palme, sonce, morje in …

Ko zvečer ugasnem televizor in se odpravim spat, sem tako prežeta s temi podobami, da si z zaprtimi očmi dejansko lahko predstavljam, da sem tam. Okej, malo verjetno pomaga tudi moj ljubki termoforček, ki me še dodatno segreje.

Komaj čakam, da bo konec zime.

32 Responses to “Kdaj bo name spet posvetil sončni žarek?”

  1. maxi said

    Uuf…kak rajc s temi fotkami…

  2. zogca said

    Rajc. In raj na zemlji. Bom šla malo pofišat, res bom, koliko bi prišlo kakšnih dva tedna v takšnem raju. In mogoče naslednjo zimo, če bom celo leto pridno šparala …

  3. asdf said

    na hrib je treba zlest žoga, tam je sonce.. ni lahko živet v močvirju😉

  4. zogca said

    Ni treba lezt, če gondole gor vozijo. Je pa res, odkar sem zanemarila smučanje, sem bolj v močvirju (moja lepa Ljubljana) in temu primerno … Čeprav ponavadi je tudi v Ljubljani več sonca. Tale januar je res bil turoben.

  5. zogca said

    Za asdf-ja …

  6. zogca said

    In zame …

  7. lynx said

    na hrib je treba zlest žoga, tam je sonce…

    Jaz imam dovolj sonca, pa me ne briga preveč. Več ali manj sem noter.

  8. webmaher said

    Žogca kad čeva skijat več:mrgreen:

  9. zogca said

    Jaz sem bila pet dni noter, da nisem širila virusov. Ampak sonca tako in tako ni bilo.

    Več ali manj sem noter.

  10. zogca said

    Nekako se mi zdi, da bom jaz spet smučala, ko bom mulčke vozila smučat. Bomo vsi spet na Kekcu in Mojci.

    Žogca kad čeva skijat več

  11. alja said

    Hej, Žogca. Jaz pa sem kupila karto za Mexico v februarju. Greva s kolegico, pa mal na Yucatan…in ful sem iskala sopotnika. Tudi nate sem mislila, samo se mi je zdelo, da ti ne bi bilo ravno za back packing..Potem pa se je kolegica kar čez noč odločila.

  12. zogca said

    Ne, nisem jaz ravno sorta za back packing. Gre pa drugače moja prijateljica tudi, ne sicer na back packing, bolj poležavat. V eno izmed bližnjih držav, ti več povem po mejlu. Ravno včeraj je kupovala karto in se jezila, ker so jim neki serverji padali, tako da gre danes kar na Kompas kupit.

  13. zogca said

    Tole so moje letošnje sanje. V bistvu ne samo letošnje, ampak mogoče mi jih letos uspe dosanjati.

  14. Tana said

    Komaj čakam, da bo konec zime.

    Tudi jaz. Sicer pa čas hitro beži, saj bo že kmalu konec januarja.😉

    Tole so moje letošnje sanje. V bistvu ne samo letošnje, ampak mogoče mi jih letos uspe dosanjati.

    Lepe sanje je treba vedno dosanjati.😉

  15. zogca said

    Se strinjam. Nekaj mi je sestrična iz Amerike omenjala, da bi letos tudi prišla. Dve leti nazaj sva se luštno hajkali Češka, Avstrija, Madžarska. Fajn je bilo, veliko sva videli, se imeli lepo. Če bo prišla, bova gotovo udarili eno takšno turo, verjetno dvotedensko. Ampak bo principu čim več videti v čim manj časa. Škotska tukaj odpade, to bom morala sama. Z njo je najbolj, da se vrtiva tam, kjer je na malem območju čim več držav in prestolnic. Mah, bom že naredila plan.

    Lepe sanje je treba vedno dosanjati.

  16. zogca said

    Luštna reportaža!

    Kubanski vozni park

    “Oldtajmerji”, ki pri obiskovalcih vzbujajo nostalgijo

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevozna-sredstva/foto-kubanski-vozni-park/219722

    Na Kubo bi jaz zelo šla. Se ve, sem rdeča.😉

  17. zogca said

    Še ene moje sanje, ampak ne pozimi, nikakor ne pozimi. Brrrrrr.

    Severnjaška čarobnost Stockholma

    V švedski prestolnici

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/novice/foto-severnjaska-carobnost-stockholma/214714

  18. zogca said

    Točno sem vedela.😈 Vse dni je bilo v vremenski napovedi za današnji dan narisano sonce in zdaj je prišel današnji dan in so narisane tiste megličaste vijuge. 😈

  19. zogca said

    Ne, pa je sonce, res je sonce!!!🙂

  20. Poppy said

    jeeeiiii sonceee😀 treba izkoristit kolkr se da🙂

  21. zogca said

    Oja, popoldne bo nuuuuujno treba ven. Čeprav je mrzlo kot hudič, ampak tole je treba izkoristiti.

  22. Poppy said

    evo, jaz že šibam na svetlo🙂 u bistvu me tak suh mraz ne moti, na nek način mi celo prija, najbolj sovražim temp. med -5 in 10. Vse ostalo je faaajn🙂 danes je dan za praznik in tako si ga je potrebno tud vzet:mrgreen: LP vsem!

    in ena fajna za na pot..

  23. zogca said

    Jaz moram s sončkanjem žal počakati še par ur, upam pa, da ti uživaš in da uživajo vsi, ki se sončkajo.

  24. Spider said

    Prehlajen😦

  25. Tana said

    Jaz tudi še čakati… Ko bom šla domov pa sončka verjetno ne bo več 😦

  26. Jazz said

    Tana said
    januar 27, 2010 at 2:23 popoldan
    Jaz tudi še čakati… Ko bom šla domov pa sončka verjetno ne bo več

    Nič čakat,kr domu!😉 Jazz bil danes napol po tejle pesmi…

  27. lynx said

  28. Tana said

    Nič čakat,kr domu!😉

    Evo, to ti je pravi šef.😉
    Bo treba šefa zamenjat.

  29. lynx said

    Babnce, to si poglejte in povejte, če je lahko biti moški:

  30. zogca said

    Glej, da ni takšna viroza, kot sem jo imela jaz. Potem si dober za najmanj pet dni.

    Prehlajen.

  31. zogca said

    Zdaj ga počasi ni več. Jaz sem se dve uri sončkala, več ni zneslo, pa v končni fazi več niti ne bi smela, glede na to, da sem bila še dva dni nazaj bolna.

    Ko bom šla domov pa sončka verjetno ne bo več.

  32. zogca said

    A poznate?

    http://www.yotel.com/find_out.aspx

    Prijateljica si je včeraj rezervirala eno kabino, ker ima cel dan za preždeti na letališču, pa boš šla v kabino spat. Meni so blazno kjut, bi šla samo zaradi te kabine nekam. Si jih lahko na kamericah pogledate, kakor sprehod po kabini.

Leave a Reply

 
