Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sistem pravic ali bolje krivic!

Posted by zogca na januar 24, 2010

Objava, ki je pred vami, je malo bolj jezne narave. V bistvu se je material zanjo kar nekaj časa nabiral v meni, ko pa sem danes zjutraj na svojem najljubšem forumu prebrala še temo o pravicah doječih mater, je bil moj kufr poln. Vsi smo malo leni in seveda vsi želimo delati malo manj in zaslužiti malo več, pa vseeno se nekje globoko v sebi zavedamo, da mora naš delodajalec, če nam že daje plačo in za nas plačuje prispevke, imeti od nas neko korist. In da, živimo v sistemu, ki delodajalcem dopušča, da delavce izžamejo, izcedijo in pustijo brez vsakršnih pravic. Zaposlovanje za določen čas. Zaposlovanje na način, da si mora delavec odpreti svoje podjetje oziroma s.p in tako vso breme zaposlitve prenesti nase. Takšne in drugačne pogodbe, ki jim niti zaposlitev ne moremo reči, ker je delavec brez vsakih pravic. Vse, kar za seboj potegne nezmožnost takšnega delavca za delo, tudi otrok, bo šlo na njegov račun, dokler ta seveda ne bo prazen in bo moral prositi za vbogajme. Poznam ženske, ki bi sodile v zgoraj omenjene skupine in so nas svet spravile naraščaj. Delale so celo nosečnost in da, vsaj malo (nekatere pa tudi več) v obdobju, ki se mu reče porodniška. Ker ni šlo drugače. Če nimaš izbire, je nimaš in delaš tisto, kar edino lahko. Po drugi strani pa nenehno berem in poslušam o ženskah, ki takoj, ko zagledajo tisti plusek, tečejo po bolniško, češ da je njihova nosečnost rizična. Nekoč mi je direktor enega srednjevelikega podjetja rekel, da je, če sodi po bolniških, zdaj polovica nosečnosti rizičnih. Nekatere seveda res so, v končni fazi sem se tudi sama rodila na takšen način, po drugi strani pa poleti na spletnih forumih neredko naletimo na vprašanja “rizičnih nosečnic”, ki jih zanima, koliko je preverjanja in ali lahko z otrokom ali dvema pod roko in še enim v trebuhu kakšen mesec ali dva preživijo v istrskem kampu. Potem so tu nasveti, kako si priskrbeti podaljšanje porodniške, vrteti se okoli razvojne ambulante, čeprav otrok pravzaprav nima nobenih težav v razvoju. Ko je “veselice” res konec in je treba nazaj v službo, delo s polovičnim časom, za katerega verjamem, da delodajalcu predstavlja samo še dodaten strošek. Kot da to ne bi bilo dovolj in v posmeh vsem tistim, ki brez delajo brez kakršnikoli pravic, se zmišljevanje nadaljuje. Pred tednom ali dvema je ena, ki so ji odobrili delo s polovičnim delovnim časom, spraševala, ali ji lahko delodajalec sam določi, kdaj bo delala, ali pa to lahko določa sama. Kajti ona bi kakšen dan delala od osmih do dvanajstih, kakšen od desetih do dveh, kdaj pa od dvanajstih do štirih. Ko je bila prizemljena in ji je bilo napisano, da tako pač ne gre in da tisti revež, ki bo dobil službo za določen čas in jo bo nadomeščal tiste štiri ure, bi tudi rad vedel, ob kateri uri bo delal in pač njegov delavnik ne more biti odvisen od njene dobre volje … Vse, kar je znala povedati, je bilo, da ona ima pravice.

In če se vrnem na temo, ki mi je napolnila kufr. Tudi ta gospa vpije “naj živi pravica”. Delala bo štiri ure in v tem času bi želela hoditi še domov ter dojila otroka. Povsem jasno od dela tukaj ne bi bilo nič, ampak ne, ona ima pravice (mimogrede, po zakonu ima pravico do odmora za dojenje, ki traja najmanj eno uro, samo delavka, ki doji in dela s polnim delovnim časom) in bo naperila vse sile, da jih doseže. Zakaj bi nekdo sploh hodil delat, če nima prav nobenega namena delat? Ker se ji paše naličit in preobleč, to je napisala. In zakaj država to podpira? Ko temu dodam še, da imajo nemalokrat ljudje, ki delajo in to seveda s polnim delovnim časom, na koncu meseca na računu manj denarja kot nekateri, ki živijo izključno od takšnih in drugačnih socialnih transferjev … Ne vem, ali temu sploh še lahko rečemo sistem pravic, kajti meni se vse bolj zdi kot sistem krivic. In ne, tega celo ni konec. Vpije se po novih pravicah. Eden izmed gospodov, ki ima pet otrok in ženo, ki ne hodi v službo, je izračunal, da njegova brezposelna žena na mesec od države dobi 863 evre. Seveda neto. Verjetno obstaja več sto tisoč Slovencev, ki vsak dan hodijo v službo in o tem znesku lahko samo sanjajo. Kot da ta znesek ni dovolj, je na to ena druga napisala: “Ker se naša država tako rada zgleduje po drugih evropskih državah, bi tudi na področju velikih družin lahko naredila ta korak in recimo enemu od staršev poleg plačevanja prispevkov do desetega leta otrokove starosti, namenila tudi mesečni dohodek, na primer v višini minimalne plače.”

Ne vem, kaj naj napišem za konec. Če bi šlo za grad ali kakšno drugo mojstrovino, narejeno iz lego kock, bi rekla, da je treba vse skupaj porušiti in začeti znova, ker tole res več nima nobenega smisla.

147 Responses to “Sistem pravic ali bolje krivic!”

  1. zogca said

    In ko sem že ravno pri bruhanju oziroma sem napisala cel bruhajoč spis, tudi ob tem mi gre na bruhanje.

    http://med.over.net/forum5/read.php?197,5733416

    Ampak to je pa že čisto druga zgodba.

  2. no said

    Ta naša država mi gre zelo na bruhanje.
    In kdor se “znajde” (tistim, ki je to v interesu), odlično živi od naših socialnih transferov (od invalidsko upokojenih, ki potem na fuš delajo cele dneve, do vseh teh, ki so preračunali, da se jim ne splača delat, ker od države dobijo kar lep znesek denarja, če se jim pa da, pa zraven še malo delajo na črno, pa do teh, ki se ločujejo na papirju, da so mame samohranilke in spet dobivajo denar, zraven pa s tem istim “bivšim” možem naredita še kakšnega otroka in ona je še vedno mati samohranilka in še bi lahko naštevali). In vsi teli, ki “hvatajo krivine” poznajo vse (in še več) svoje pravice, svojih obveznosti pa ne (kar je pa itak problem celotne države). Eni ljudje so dejansko reveži, vendar niso tako pregnani in se ne znajdejo toliko v življenju in ne pridejo niti do osnovnih pomoči države, potem pa je tukaj kup ljudi, ki se pa cele dneve ukvarjajo s tem, kako bojo za nič dobili čim več denarja.

  3. zogca said

    No, očitno sva istega mnenja. Jaz sem zelo za, da se s socialnimi transferji pomaga tistim, ki pomoč potrebujejo, še posebej tistim, ki so se jim v življenju zgodile stvari, ki jih ni bilo mogoče predvideti (težka bolezen, brezposelnost obeh partnerjev, smrt enega od partnerjev, invalidnost ali huda bolezen otroka in podobno), ampak tega, da se podpira stvari, v katere so se šli eni povsem zavestno spuščati, tega pa ne. In da, potem še vso to goljufanje na vse strani. In to, da eni vedo za čisto vsako za nos privlečeno pravico, o dolžnostih pa ne vedo ničesar. Človeka čisto mine, da bi plačeval davke.

  4. trnovčanka said

    Žogca tudi jaz sem se zgrozila od omenjeni temi. Sem človek, ki mu je tako razmišljanje povsem tuje, da ne govorim, da sem komaj pol leta po rojstvu prvega otroka ugotovila, kaj je to otroški dodatek😳
    Poleg tega 11 mesečni otrok (zanimivo, moj je star natanko toliko) potrebuje dojenje/mleko samo še zjutraj in zvečer. Sicer so nekateri res geniji na tem področju. Poznam punco, ki ne samo, da je imela zračunano do centa natančno, kdaj se ji splača in kdaj se ji ne splača hoditi v službo, imela je zračunano tudi, kdaj naj hodi po otroka v vrtec, da ga bodo čim večkrat previli, in bo prišparala eno plenco na dan. Seveda je bila gospa medtem brezposelna, ker se je tako bolj splačalo.
    Bruha se mi ob takem sistemu. Vrtca za mlajšega še vedno nimam in ga do septembra tudi ne bom imela.😦 V skrajnem obupu sem klicala celo v nek na pol privat vrtec, ki ga imajo nune nekje pri parku Zvezda. Mogoče pa prosim gospodično iz teme, če mi odstopi mesto. Hmmm.

  5. zogca said

    O tem sva enkrat midve debatirali v mestu. Poznam tudi jaz takšne. Vse do zadnjega je preračunano. In najhuje je, ker so tako ponosni na to, kako so šparovni. Aha, ampak na čigav račun?

    Poznam punco, ki ne samo, da je imela zračunano do centa natančno, kdaj se ji splača in kdaj se ji ne splača hoditi v službo, imela je zračunano tudi, kdaj naj hodi po otroka v vrtec, da ga bodo čim večkrat previli, in bo prišparala eno plenco na dan. Seveda je bila gospa medtem brezposelna, ker se je tako bolj splačalo.

  6. zogca said

    Ti, kar prosi. Takšni še nikoli nikomur niso nič odstopili. Znajo samo jemati.

    Mogoče pa prosim gospodično iz teme, če mi odstopi mesto. Hmmm.

  7. trnovčanka said

    Saj vem Žogca😉 Ampk jaz sem bila prejšnji teden tako obupana na to temo, da mi je bilo, da se potuhnem v kak votlino in ne pridem več ven. Zdaj sem parkrat prespala, ugotovila, da bomo kljub vsemu preživeli (nekako), i život ide dalje.

  8. zogca said

    Seveda boste preživeli, seveda boste. Še vedno ne razmišljaš o tem, da bi prosila starše? Kaj pa tisti vrtec od nun, je tudi polno ali kako?

  9. trnovčanka said

    Tisti vrtec od nun je poln za par let vnaprej. Ne vem, ali ljudji vpisujejo še nerojene otroke ali kako. V Ljubljani je za najmlajše popolnoma nabasano. Ko sem se zadnjič pogovarjala z gospo, ki vodi privat vrtec, če imajo slučajno koncesijo (namesto 400 ali 500 € plačajo starši okoli 200) mi je odgovorila, da je tak naval, da se jim sploh ni treba ukvarjat s papirji, da bi pridobili koncesijo, ker imajo itak polno.🙄

  10. trnovčanka said

    Starše bom prosila za pomoč, ko ne bom imela več za moko, da bi spekla kruh. Dobesedno.

  11. zogca said

    Ne, nisem mislila na denarno pomoč, mislila sem za čuvanje malega, da boš lahko šla delat. Ker če moraš pol plače ali še celo več dati za vrtec, potem se ti pa res več ne splača niti delat.

  12. trnovčanka said

    Se je mama že sama izjasnila, da ne bo šlo, brez da bi jo prosila. Pa je tudi ne bi.

  13. zogca said

    Zdaj pa ne razumem. Noče ti ga čuvati ali se ne bo sama ponudila, ampak čaka, da jo ti prosiš? Jaz v bistvu sploh ne razumem, kaj se je zgodilo. Tako hud bejbi bum ali kaj? Par let nazaj so nad mano živeli … Družinica z enim luštnim fantkom. So ga vpisali, brez težav dobili mesto v vrtcu par sto metrov zraven, nobene travme, nič. Zdaj so pa ljudje pripravljeni otroka voziti na drugi konec mesta in nič. Okej, vem, da tale brezplačni vrtec za drugega ni čisto nič pomagal, ampak čisto nič, pa vseeno, vse zahvaljujoč temu?

  14. trnovčanka said

    Nisem je prosila, tudi nisem imela namena, je pa tudi sama povedala, da ga ne bi čuvala. Nič ne zamerim, razumem, konec koncev so moji otroci. Je pa rekla, da mi raje posodi denar za privat vrtec, kot da ga čuva. Problem je spet v tem, da tudi v privat vrtcih ni prostora. Zakaj taka gužva? Nič, baby boom. Številke naraščajo. Drugi otrok zastonj je stvar drastično poslabšal. Ker prej smo lahko na monu brali, da naj bo otrok do 3. leta doma, še raje pri babici zaradi ne vem česa že, in da smo vse ostale, ki otroka turimo v vrtce pri enem letu brezvestne babure. Zdaj teh tem praktično ni več.

  15. zogca said

    To je res, da. Tega se tudi jaz spomnim.

    Ker prej smo lahko na monu brali, da naj bo otrok do 3. leta doma, še raje pri babici zaradi ne vem česa že, in da smo vse ostale, ki otroka turimo v vrtce pri enem letu brezvestne babure. Zdaj teh tem praktično ni več.

  16. zogca said

    Je ena zdaj napisala nekaj na temo tega zakona drugi zastonj.

    Smo z vasi in je bilo res ogromno otrok v varstvu pri starih starših. Z novim zakonom pa seveda ne in so jih vpisali, čeprav babice pridejo po njih takoj po kosilu.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5978135

  17. trnovčanka said

    Tudi to temo sem seveda prebrala. Še najbolj se strinjam s tem, naj se vrtec plačuje za vse otroke enako. Ok, naj se v neki meri pomaga tistim z najnižjimi dohodki, ampak res samo tistim.

  18. zogca said

    Enako. Mislim, meni se zdi v principu lepo in socialno, da tisti z manj dohodki plačuje manj. Vse lepo in prav, če ne bi vedela za cel kup ljudi, ki so plačevali minimalno, imeli pa denar. Primer enega para, zdaj je mulček že v šoli. Ona je delala na črno, okoli 800 evrov na mesec je dobila. On pa je bil zaposlen pri bratu privatniku. Uradno je dobival minimalca, neuradno pa nekaj čez 1.000 evrov. Uradno sta bila socialna primera, neuradno pa niti pod točko razno ne. Saj so enkrat v Trenju naredili prispevek na to temo. In so vzgojiteljice in računovodkinje vrtcev govorile, da vedo, da jim je vse jasno, na papirju sociala, v praksi pa mulčka pripeljejo v vtrec z novim BMW-jem. Zadeva se je do konca izrodila.

  19. StaneP said

    Po dolgem času se spet oglašam, ker me je krivičnost ki si jo opazila, pritegnila. Sam razmišljam popolnoma enako ampak velikokrat to bistveno manj zavijem v celofan. Hja, sem žal slab diplomat… Skratka, bravo. Tudi meni se gabi od ljudi, ki vidijo samo pravice… Takšni še nikoli nikomur niso nič odstopili. Znajo samo jemati.
    Ampak ne sme se nam zato gabiti naša lepa država, temveč samo ljudje, ki jo tako izkoriščajo oz. še boljše, tista politika, ki takšen način razmišljanja dopušča. Konec koncev smo vsi volilci. Saj se ve, katerih so same pravice in sprenevedanje… Kurbirji so itak vsi. In levi in desni. Samo eni so vseeno malo manj.
    Po drugi strani sem pa osebno pristaš pozitivne diskriminacije za nekatere skupine ljudi, saj je prav, da se jim pomaga. Toda na novo bo potrebno definirati, kaj pomoč sploh je. Ali je odnašanje riti pomoč ali podpiranje lenobe?
    Velikokrat sem že kje povedal ta star japonski pregovor: Ne daj lačnemu ribe, nauči ga ribe loviti! Moj dodatek je pa: Če se noče učiti, ga pa pusti lačnega…

  20. zogca said

    Natanko tako. Na novo definirati, kdo potrebuje pomoč in temu jo dati. Drugim pa ne. V končni fazi, če se bo nehalo dajati zajedalcem, se bo lahko več dalo tistim, ki pomoč res potrebujejo.

    Toda na novo bo potrebno definirati, kaj pomoč sploh je. Ali je odnašanje riti pomoč ali podpiranje lenobe?

  21. StaneP said

    če se bo nehalo dajati zajedalcem, se bo lahko več dalo tistim, ki pomoč res potrebujejo.

    Natanko tako. Ampak zajedalci so vednooooo najglasnejši pri zagovarjanj svojih “položajev” in za to uporablajo besedo pravica. Kot bi se lopov zgovarjal, da ima pravico obržati ukradeni denar, ker ga pač potrebuje, da kupi otroku zvezke…
    Mislim, da bo na novo potrebno definirati tudi besedo pravica, ker to je ena izmed daleč najbolj zlorabljenih besed. Kot pravnica se lahko vprašaš, ali je namen prava iskanje in določanje vsaj približne pravice ali pa samo iskanje lukenj v zakonih in zlorabljanje besede pravica iz strani bolj posvečenih nad manj posvečenimi… Mislim, da vsi vemo kako je na stvari. In zakaj naj bi potem “majhni” ljudje ne izkoriščali možnosti, ki jim jih konec koncev daje zakon. Saj je ja zakon čez vse. Morala je samo za idiote…

  22. Poppy said

    sem se zadnjič peljala na troli mimo parlamenta, pa je neka 8letnica začela očetu razlagati, kako so šli v prvem razredu s šolo v parlament in so jim tam po ogledu za malico razdelili banane. Ob tem se seveda spomnila na g. Grosa, ko je nekoč prinesel v parlament banane “za majmune”.. in vsak dan znova se spomnim, da smo ena navadna banana republika in da bo najbolje, da se spokam v tujino, ker se je brezveze ubadat s tem bednim sistemom tle.

  23. zogca said

    Ne vem, če pri tem iskanju pravic na vse načine in strani res prednjačijo mali ljudje. Ali bolje, ne vem, ali gre tukaj za malost. Mali človek tolče revščino.

    In zakaj naj bi potem “majhni” ljudje ne izkoriščali možnosti, ki jim jih konec koncev daje zakon

  24. zogca said

    Ampak kaj, ko vem, da bom imela domotožje. Če nič drugega bom, priznam, cvilila zaradi staršev.

    in da bo najbolje, da se spokam v tujino

  25. Poppy said

    no, saj mene samo točno to še zadržuje tle. ampak, enkrat/nekoč pa že..

  26. StaneP said

    Ne vem, če pri tem iskanju pravic na vse načine in strani res prednjačijo mali ljudje. Ali bolje, ne vem, ali gre tukaj za malost. Mali človek tolče revščino.

    Mislil sem da se “mali” ljudje ogrebejo za kakšno bolniško, vrtec itd… Zato so mali. Drugače pa vemo, da tisti, ki so resnično pomoči potrebni nikoli ne stojijo v prvi vrsti za pomoč, (če sploh kje) ker jim je ponavadi nerodno. Ker imajo ponos!! Oportunisti ga pač nimajo in z polno ritjo komot vpijejo da potrebujejo pomoč.
    Sicer pa drage moje ni v tujini nič drugače. Na jugu je še slabše, na severu pa komaj kaj boljše. Edino skandinavci mogoče znajo potegniti zdravo mero med delom in pravicami. Zato so poslovno in hkrati še socialno uspešni. Nismo mi banana republika zaradi politikov, temveč zaradi volilcev!

  27. zogca said

    Če ne prej, ko bom v penziji. Ker s takšno bedo bom lahko preživela samo v kakšnem Ekvadorju ali kje že. Sem že pozabila. Par dni nazaj sem tukaj pustila link do spiska držav, kjer se splača bivati, ko si v penziji.

    ampak, enkrat/nekoč pa že..

  28. zogca said

    Pokaži mi, koga naj volim, da bo kaj spremenil. Lepo prosim. Vsi so že bili na oblasti in niso nič naredili. Edino še Jelinčič ni bil, ampak njega pa ne bi hotela na oblasti, ker potem mogoče ne bomo banana republika, ampak … Ne vem, ne bi rada bila v vojni s celim svetom.

    Nismo mi banana republika zaradi politikov, temveč zaradi volilcev!

  29. StaneP said

    Sicer je pa slovenski človek vedno bil v principu priden in ponosen. In po potrebi tudi socialen. Temu so dokaz npr. naši prostovoljni gasilci, ki so unikum v svetu. Na deželi še vedno velja nekaj tudi morala, pridnost, ponos, čast in takšne brezvezne stvari. Vsaj jaz tako opažam, ker pač dobro poznam oba svetova. Ne moremo pa logično ničesar idealizirati. Tudi ne poizkušam.

  30. zogca said

    V principu, da. Ampak jih očitno kar nekaj odstopa od tega principa. Lej, pa da se grejo takšno bluzatarjenje v Ljubljani, kjer se res med seboj slabo poznamo, ampak v vaseh, kjer vsak za vsakega vse ve, da gre prijavit v vrtcu, da je revež, pa vsi vedo, da … In nič od nič se ne zgodi.

  31. StaneP said

    Pokaži mi, koga naj volim, da bo kaj spremenil. Lepo prosim.

    Joj, a misliš da sam vem!?!? Jaz se na koncu odločim samo po vrednotah, ki jih zagovarjajo. To mi je edini še kolikor toliko oprijemljiv mehanizem odločanja. Mislim seveda občečloveške vrednote. Osebno res ne maram oportunistov in temu podobnih vrednot. Ljudi brez hrbtenice in ljudi, ki se “prodajo”. Ljudi, ki niso sposobni zagovarjati svojega prepričanja in ljudi, ki niso sposobni priznati, da so se zmotili.

    S tem, da Jelinčič zagovarja najvišje in najlepše vrednote v državnem smislu, domoljublje namreč , in ravno zato ga jaz ne maram, ker jih tako grdo zlorablja! Mislim, Jelinčič je političen kekec. Zanalašč sem napisal kekec z malo začetnico!! Kekec je bil frajer, kekec pač ne. Zase je full pameten, to mu priznam in kdo bi mu zameril, če vedno prepriča dovolj ljudi. Zato pravim, da ni težava v politikih, temveč v volilcih. Ker povprečen volilec voli tistega, ki obljublaj všečne, pa čeprav neizvedljive stvari. 1000€ penzije, zastonj vrtce pa podobne cvetke…
    Nobeden pa seveda ne mara slišati, da bo za blaginjo potrebno pač premakniti rit in delati.

  32. no said

    In volilci bi se morali zavedati, da volitve niso samo pravica, temveč tudi dolžnost. Pa smo spet pri tem… Samo res me jezi, ker se ljudje samo pritožujejo, npr. nad politiko, na volitve jih gre pa čisto premalo. Pasivni jamrači, ki samo jamrajo in čakajo, da se bodo zadeve spremenile same od sebe oz. jih bodo uredili drugi namesto njih, mi gredo pa tudi nekam…

  33. StaneP said

    da gre prijavit v vrtcu, da je revež, pa vsi vedo

    Ja pa saj to je ja balkanski šport, lej jo! Saj vsi tko delajo. Golobič bi po vseh moralnih in človeških zakonih moral že zdavno odleteti kot politik, pa sedaj na velko in samozavestno razlaga, da so papirji prišli ven na sporen način. Kot da ima to kakšno vezo!!!! Fak, včasih res ne vem, če smo država deklariranih idijotov, ki ne zna misliti niti toliko, da bi ločila eklatantno laž od eklatantne resnice. Saj tisti v vrtcih delajo vse po zakonih!! Če je uradno socialno problem pač je!! Mislim, meni se tudi gravža da se bomo prav razumeli, ampak pravno je pokrit. Kot bo najbrž tudi Golobič na koncu. Jebi ga. In kaj zdaj?

  34. zogca said

    Ne vem, koliko je balkanski, verjetno tudi, je pa postal zelo slovenski. Pisala sem namreč o slovenskih vaseh, ne hrvaških, bosanskih ali srbskih.

    Ja pa saj to je ja balkanski šport, lej jo!

  35. zogca said

    Ne, ni. Uradno je socialni problem samo zato, ker je utajil dohodke in se s tem izognil plačilu davkov, tole z vrtcem je pa samo še bonus. Ali pa fejk samohranilke. Uradno so socialni problem, dokler se ne bi nekdo spravil preverit, da pravzaprav živijo s svojim partnerjem.

    Saj tisti v vrtcih delajo vse po zakonih!! Če je uradno socialno problem pač je!!

  36. zogca said

    Z nekaj zdrave pameti, za katero upam, da jo imamo, bo s tem na naslednjih volitvah totalno pokopal svojo stranko, ki bi se verjetno lahko rešila in spet prišla v parlament, če bi on zdaj končno odstopil.

    Golobič bi po vseh moralnih in človeških zakonih moral že zdavno odleteti kot politik, pa sedaj na velko in samozavestno razlaga, da so papirji prišli ven na sporen način. Kot da ima to kakšno vezo!!!!

  37. zogca said

    S tem se strinjam, ampak … Težava je v tem, ker si v te stvari, ki jih tukaj pišemo, nobeden politik ne upa poseči, ker vsi gledajo, da se nikomur ne zamerijo.

    Samo res me jezi, ker se ljudje samo pritožujejo, npr. nad politiko, na volitve jih gre pa čisto premalo.

  38. zogca said

    Lej, meni ni problem dati glas Jelinčiču in sem mu ga že dala, ampak samo zato, ker vem, da ne bo prišel na oblast. Njega nikoli ne bi hotela videti na oblast. In ja, mi je jasno, da on vse te ideje samo zlorablja in ne verjame vanjo. Edino, kar pri njem cenim, je to, da znak ta drek, ki ga oni non stop mešajo, vreči na površje in reči bobu bob. In to tako, da ga slišiš. Razno razni samo nekaj jamrajo in cvilijo, nimam volje poslušati njihovih dolgočasnih monologov.

    S tem, da Jelinčič zagovarja najvišje in najlepše vrednote v državnem smislu, domoljublje namreč , in ravno zato ga jaz ne maram, ker jih tako grdo zlorablja!

  39. zogca said

    Evo, zdaj poslušam najavo za Dnevnik. Grosupeljski ali kateri že Romi so imeli volitve za svetnika. Volilna udeležba je bila 100 odstotna.

  40. StaneP said

    Ne vem, koliko je balkanski, verjetno tudi, je pa postal zelo slovenski.

    Je postal ja. Žal.

    Uradno je socialni problem samo zato, ker je utajil dohodke in se s tem izognil plačilu davkov

    Takšni so v veliki manšini. Veliko več je uradno res socialnih. In tudi metri za določanje socialnosti šepajo, ker socialni problem je lahko že skoraj vsak lenuh.

    Z nekaj zdrave pameti, za katero upam, da jo imamo,

    Mi je bil skoz zlo všeč, ampak žal. Upam ja, da jo imamo. Pamet…

    Težava je v tem, ker si v te stvari, ki jih tukaj pišemo, nobeden politik ne upa poseči, ker vsi gledajo, da se nikomur ne zamerijo.

    Itak. Kot tudi ne v plačni sistem javnega sektorja in podobno velike teme. Zato pa je na koncu tako.
    Eh. Politika. Kot človek se popolnoma vidim v tvoji osnovni objavi in v vrednotah ki iz nje izhajajo. Hvala bogu za ljudi, ki še vedo kaj je prav in kaj narobe in ki to celo upajo povedati na glas. Politika je pa kurba. Tako pač je. Ali je nam prav ali ne.

  41. zogca said

    Kdo ti je bil všeč, Golobič? Mi ga ne maramo, ker ga mama ne mara. Zato se pri nas Zares ni volil. Tudi LDS se ne sme voliti, ker mama organsko ne prenese Kacina, čeprav ima pa Kresalovo zelo rada.

    Mi je bil skoz zlo všeč, ampak žal.

  42. zogca said

    Lej, za to, kar se zdaj dogaja v Sloveniji, ni kriv Balkan. Dokler smo bili v Jugoslaviji, se tega nismo šli. Vsaj ne tega, o čemer sem pisala v tej objavi.

    Je postal ja. Žal.

  43. zogca said

    Ja, in tega, o čemer jaz pišem, niti ne bi smeli gledati skozi politiko. In zato tudi objave nisem dala v kategorijo politika.

    Politika je pa kurba.

  44. StaneP said

    Kacin se je meni čisto zameril, ko še kot obrambni minister naročil dostavo kovinske ograje iz Bežigrajske vojašnice k sebi domov. Mislim, haloooo… Pred tem sem gavisoko cenil, kot vsi v tistem času, ker se je resnično krasno odrezal v desetdnevni vojni. Potem pa gre švercat tisto staro ograjo…
    Golobič pa podobno. Inteligenten, kot da z visokimi moralnimi načeli… Na koncu se pa ravno njega ujame z podjetjem v davčni oazi in kupom laži ter sprenevedanja na ustih.
    Vsak slovenec ve še iz časa juge, da je vsak priseljen balkanec prvo videl vse svoje pravice in šele nato, če res ni šlo drugače, še svoje dolžnosti. To ni stvar mojega osebnega prepričanja, nagajanja, neumnosti ali podobnih slabih lastnosti. Tako pač je. Balkansko je nekoga “nategniti”. Pa ne se jezit spet name. Moj greh je samo da to na glas povem. In tudi ne vem, zakaj ne bi… Eh, pa pustimo to, ker sem ravno zaradi nekaterih stvari povezanih z Balkanom trenutno res slabe volje.

  45. StaneP said

    Ja, in tega, o čemer jaz pišem, niti ne bi smeli gledati skozi politiko.

    Ja, vem. To so vrednote.

  46. zogca said

    Ne, saj se ne. Ampak s tem si v bistvu potrdil, da je tudi Slovenija Balkan. Kar sicer menijo na vseh večjih televizijskih postajah tipa CNN in podobno, ampak mi se ponavadi ne strinjamo. Lej, nikakor in pod nobenim pogojem mi ne moreš reči, da tole izkoriščanje vsega tega, kar omenjamo, da to počnejo samo ta južni. Ker če bi samo oni to počeli, potem zadeva ne bi imela tako velikih razsežnosti, ker njih preprosto ni dovolj.

    Balkansko je nekoga “nategniti”. Pa ne se jezit spet name.

  47. StaneP said

    Joj Žogi. Saj nisem rekel, da to počno samo ta južni lej jo!! Balkan, ne Balkan. Jaz to osebno sodim tako. Geografsko nismo. Politično smo. Sploh zaradi bivše juge. Po mentaliteti je povprečen staroselski slovenec daleč od povprečnega balkanca. Povprečen slovenec je po mentaliteti bistveno bolj podoben povprečnemu avstrijcu ali italijanu. Seveda se pa ta razmerja zaradi čisto prevelike želje po posrbljenju celotne juge in posledično prevelike še zdrave priselitvene količine ljudi iz območja bivše juge, podirajo.

  48. zogca said

    Italijani so tako in tako mutni do konca. Italijan in Srb, to je zame eno in isto. Ne vem pa, če Avstrijci tako goljufajo državo. Širne ljudske množice, da imajo tam socialno ceno vrtca, vozijo pa se z mercedezi. Pa bataljonu samohranilk, ki to niso. Ne vem, če to obstaja v Avstriji. Pri nas pa se vedejo, kot … Dovolimo jim vse, samo da bodo rojevali otroke. Ne vem, v tako hudem deficitu pa spet nismo.

  49. StaneP said

    Eh, čisto si preobrnila tisto, kar sem želel povedati. Avstrijci seveda to počno v čisto manjši meri, ker pri njih velja en red in vrednote in seveda strah pred natačnim in bistveno bolj poštenim sistemom kot je pri nas! Naš je pa balkanski. Sistem, niti ne toliko ljudje. Pojdi malo na deželo med ljudi. Kjer je delo še cenjeno, kjer se lenuha prezira, kjer je laž nekaj res grdega itd. Juga je bila gnila država in vsi smo se nalezli gnilobe. Ampak zopet se ne bova strinjala in zopet boš huda name. Ampak če je balkan res tako fajn, zakaj potem ljudje dol že stoletja ne živijo fajn!? A sploh kdaj so? Razen v svojih bajkah? Avstro-Ogrska in pred njo Napoleonove Ilirske province so pa slovencem kljub vsemu pustile gospodarski napredek, blaginjo, šolstvo in še marsikaj drugega. Sploh v primerjavi z balkanom. Kolikor so nas v Avstro-Ogrski posiljevali z Nemščino, so nas v jugi pa s Srbščino. In še vedno nas!

  50. StaneP said

    Sedi devojka u autobusu, sluša muziku, kad ulazi neki matori deda.

    Stane pored devojke i kroz pet minuta počne standardnom forom.
    Povuče je za rukav i veli: Ajd, ustani da ja sednem, mlađa si.
    Odjebi, budalo matora, kaže devojka ni pogledavši starca.
    Zatim sledi ono uobičajno srpsko pičkaranje.
    Veli starac: Jebem ti mater i oca da ti jebem, jebem ti sestru i tetku i
    strinu i sve po spisku da ti jebem.

    A devojka če onako opušteno:
    Kad možeš toliko da jebeš, možeš i da stojiš.

  51. zogca said

    Tisti primer, ki sem ga zgoraj napisal, ko sem pisala plače in to, to je primer iz gorenjske vasi, lepo prosim. Ajde, res samo kakšnih 30 kilometrov iz Ljubljane, pa vseeno, je to dežela.

    Pojdi malo na deželo med ljudi.

  52. zogca said

    Vsi zavedni Slovenci, ki jih jaz poznam, pravijo, da ne razumejo srbsko. Sicer vsi tudi govorijo o groznem posiljevanju, ampak potem ne vem, kako nič ne razumejo. Meni osebno je žal, da me ni kdo vsaj malo posilil z nemščino, bi danes namreč imela z njo veliko manj težav.😉

    so nas v jugi pa s Srbščino.

  53. zogca said

    Aha, moja serija. Bela lađa. Politika skozi parodijo. Fantastično in za polulat smešno.

  54. StaneP said

    Eh, kdor je kaj odraslosti preživel v jugi, vsak razume srbščino. Mlajši pa najbrž res ne več. Tudi meni je žal za nemščino. Bi jo 1000x bolj rabil, kot srbščino, ki jo sploh ne. Sicer je pa vsako posiljevanje slabo. Vsako! Kogarkoli nad komerkoli!

  55. zogca said

    Meni premnogi pravijo, da nič ne razumejo. Ne vem, ali to govorijo iz nekega snobizma ali pa res ne znajo nič. Šibam zdaj na kavč.

  56. StaneP said

    Lažejo. Greš gledat pod Toskanskim soncem? Jaz sem ga že gledal. Lep film.

  57. StaneP said

    In to ni snobizem, še manj patriotizem. Sebe ne povzdiguješ tako, da dol tlačiš druge. To počnejo samo revčki. To je patetično.

  58. Janis said

    Lažejo. Greš gledat pod Toskanskim soncem? Jaz sem ga že gledal. Lep film.

    Hehe, pa še dve “naši” bejbi ima🙂

    Kar se pa začetne teme tiče: midva nimava nobenih socialnih transferjev. Kot družina nismo priznani, čeprav nas je pet, kot posameznici zasluživa preveč zanje. In meni je tudi jasno, da imam službo zato, da delam in ne zato, da mi bo nekdo špilal nadomestne starše in me zastonj zalagal z denarjem. Ker sem plačana po učinku in ne po odsedenih urah v pisarni, je moja filozofija zato tudi temu primerna. Včasih delam čez vikende. Včasih delam ponoči. In včasih sem tri dni skupaj frej. Rada imam svoje delo in mi nekaj pomeni, ampak sem se že pred tremi leti, ko sva se odločali za prvega otroka, tudi jaz odločila, da hočem tak režim dela, ki mi bo omogočal biti z otroki takrat, ko moja partnerka ne bo mogla.

  59. StaneP said

    O Janis. Čestitam za povečanje vajine družine in upam, da ste vsi dobro. Ja, ljubezen je univerzalna stvar in ne domena takšnih ali drugačnih razlag, ljudi ali običajev. Ljubezen je nekaj več… Samo žal, si jo še vedno lastijo običaji, tradicije, vera, spol… Držim pesti za vaju, ker imata “jajca” biti kar sta! Resno. Sem se zadnjič spomnil na vaju.

  60. Janis said

    Hvala, Stane🙂 Smo v redu, samo malo zmatrani od nespanja. Pa ti? Imaš že kako izbranko?😉

  61. StaneP said

    Ah, utrujenost je včasih prijetna. Sploh če je vzrok dober. Otrok, seks… Hmm, no ja. Mal sem zaplaval… Jaz sem ok ja, hvala. Z izbrankami je pa križ. Malo sem postal izbirčen pri svojih letih. Iščem samo srce, kar je pa postalo zeloooo redka dobrina. No, zlagal bi se, če bi rekel da je samo to pomembno. Mo je pa nedvomno najpomembnejše. Ravno imam težave zaradi vere, narodnosti in podobnega sranja. Pa bi kdo lahko iz zgoraj napisanega sklepal, da jaz nad kom viham nos. Napaka. Še nikoli nisem gledal na rodovnik pri ženski. Mene vedno zanima človek. Tokrat jaz kot slovenec odpadem. Nisem verjel da je res, dokler nisem sprobal. No, igračka sem pa dobra, hehe…

  62. zogca said

    Ne, saj sem ti zgoraj napisala. Gledala sem serijo Bela lađa.

    Greš gledat pod Toskanskim soncem?

  63. Janis said

    Ravno imam težave zaradi vere, narodnosti in podobnega sranja. Pa bi kdo lahko iz zgoraj napisanega sklepal, da jaz nad kom viham nos. Napaka. Še nikoli nisem gledal na rodovnik pri ženski. Mene vedno zanima človek. Tokrat jaz kot slovenec odpadem. Nisem verjel da je res, dokler nisem sprobal. No, igračka sem pa dobra, hehe…

    Če si igračka, je že fino, dokler se ne zaljubiš. In verjemi meni kot ženski, ki nekaj ve o ženskah, da si za seks rajši išče take, o katerih naslednji dan ne boš sanjal.

  64. zogca said

    Takšne, ki mu niso ekstra dobre?

    da si za seks rajši išče take, o katerih naslednji dan ne boš sanjal.

  65. StaneP said

    Če si igračka, je že fino, dokler se ne zaljubiš. In verjemi meni kot ženski, ki nekaj ve o ženskah, da si za seks rajši išče take, o katerih naslednji dan ne boš sanjal.

    Vem ja. Samo vedno to ne gre tko. Sploh pri meni, ki mi je ženska čist brez zveze, če se ne morem pogovarjat z njo. Pa je lohk še tko lepa…

  66. zogca said

    Evo, kopiram še eno sporočilo s foruma, s tiste teme, ki mi je tudi dala navdih, da sem spisala tole objavo:

    Sawasa
    Re: Pravica doječe matere
    24.01.10 19:04

    No, mi smo ravno zaradi tega nehali zaposlovati ženske, pa krivica gor ali dol. Majhne firme si takšnih babnic ne morejo privoščiti, ker pa za nobeno ne veš, kako se ji obrne, je to pač edina varianta.
    Ja, tudi zaradi takih boste ene še veliko težje prišle do zaposlitve.

    In točno tako tudi je, zaradi takšnih žensk cvikajo pred vsemi ženskami, ki se jim zdijo, da bi lahko v kratkem se šle rojevanje.

  67. veter_02 said

    Trnovcanka – mislim, da je nekaj prostora v skupini za dojencke v zasebnem vrtcu v Savskem naselju. mesecno je polna cena 560 evrov, ima pa koncesijo. Ce bi te zanimalo, lahko vprasam. Mi imamo naso (3,5 leta) tam in smo zelo zadovoljni.

    Zogca et al, se opravicujem za smetenje teme.

  68. zogca said

    Kakšno smetenje neki. Dobro, da si napisala. Mogoče Trnovčanki podatek pride prav.

  69. Janis said

    Takšne, ki mu niso ekstra dobre?

    Ne, sploh ne. Pri določenih ljudeh pač vidiš, da z njimi dolgoročno zveze ne moreš furat, čeprav so ti sicer čisto simpatični. In to je osnova za dobro fuckbuddy zvezo (seveda predpostavljam, da so karte povsod na mizi). Vsakemu pa odsvetujem, da se podaja v fuckbuddy zvezo, če je v to osebo zaljubljen. Takrat je boljše reči ne in ostat na samozadovoljevanju.

  70. StaneP said

    Vedno se na koncu nekdo “obesi” na drugega. Vedno. Ljudje v bistvu nismo tako pragmatični, da bi lahko na dolgi rok furali fuckbuddy vezo. Konec koncev tudi sam seks ni dovolj dober, če ni zraven vsaj nekaj čustev. Mene samo telo ne zadovolji več. Vzeti si moram žensko, človeka. In ji isto tudi dati. Drugače je brezveze. Ali sem pa trenutno postal malo čuden.

  71. Janis said

    Najbrž nisi čuden, si pa v letih, kjer je čustvena povezanost dobila prednost pred seksom.

    Jaz imam itak teorijo, da se povprečen človek mora naseksat v dvajsetih, da ugotovi, da seks ni alfa in omega vsega in da orgazem ni največ, kar se ti lahko zgodi v odnosu z drugim človekom. In da je tudi v času krize vredno biti seksualno in emocionalno zvest. Ampak funny enough, to najtežje razumejo ravno “romantiki”, ki te označujejo za kurbo oz. kurbirja, ker si seksal/a z določeno cifro, svojim skokom čez plot pa praviji “metuuljčki, do katerih imam pravico”, ker jim prvi partner/ka ne daje “vsega”🙂

  72. Nevenka said

    Mene je zgrozila objavljena informacija, da je vsak tretji Slovenec spočet s pomočjo eprovete!!?? S tem je nekaj resno narobe. Je naša družba taka, da se večina prepozno odloča za otroke?
    In je zato toliko nosečnosti rizičnih?
    Dva problema sta. Prava rizičnost in zlorabljanje bonitet.
    Malo nas je, Slovencev. Od družbe se res pričakuje, da bo z določenimi ukrepi vodila ustrezno demografsko politiko.
    Vsekakor pa naj bi bil tak sistem pošten in dosleden, ne bi smel dopuščati zlorab.

  73. StaneP said

    Najbrž nisi čuden, si pa v letih, kjer je čustvena povezanost dobila prednost pred seksom. Ja, in zato je tudi seks je boljši… Fast fooda, bureka, sendvičev in podobnih kreacij sem se res naveličal, čeprav še vedno občasno zapašejo. Ko grem v gostilno, grem jest dobro. Posledično je pa tudi račun večji. Ja, Janis oblada. To sem že večkrat povedal…
    Mene je zgrozila objavljena informacija, da je vsak tretji Slovenec spočet s pomočjo eprovete!!??Sem poslušal tisti prispevek in moram reči, da je bil to lapsus. Od vseh umetnih oploditev je tretjina uspešnih! Torej vsak tretji par, ki se trudi tako spočeti otroka, ga tudi dejansko odnese domov.
    In tudi jaz se pridružujem tvojemu mnenju, da mora družba voditi ustrezno demografsko politiko. Smo pa vsi razvajeni zahodnjaki pred isto težavo. Tista družba, ki ji gre dobro, ne rojeva dovolj otrok, ker vsi uživajo in užitkarijo. Otroci so tokaj ovira. Otrok kot uši imajo pa družbe, kjer ljudje živijo v revščini ali imajo manj in si na ta način kolikor toliko zagotovijo hrano na stara leta… Že v sloveniji se to vidi med različnimi družbenimi skupinami.

  74. lynx said

    Ali sem pa trenutno postal malo čuden.

    Najbrž nisi čuden….

    Malo si vseeno čuden. 😉

  75. zogca said

    Se moram strinjati s Stanetom, da gre gotovo za napako oziroma nekaj narobe napisati. To preprosto ne more biti res.

    Mene je zgrozila objavljena informacija, da je vsak tretji Slovenec spočet s pomočjo eprovete!!??

  76. zogca said

    Zame ni ustrezna demografska politika, če se mislijo iti spodbujanje tega, da se ima po pet in več otrok, oni ki pa imajo enega, dva ali nobenega pa popadajo skupaj od davkov. Kar se mene tiče, je dobra politika, da imajo ljudje toliko otrok, kot si jih lahko privoščijo. Če je to pet, super. Če je samo eden, pa pač samo eden.

    In tudi jaz se pridružujem tvojemu mnenju, da mora družba voditi ustrezno demografsko politiko.

  77. Jazz said

    Krivica…
    Ej,Pika nič več ne deli svojih besed,takole,brez lepih oči… 🙄

  78. zogca said

    Kje vidiš Piko?

  79. Jazz said

    Besede s Piko

  80. zogca said

    Aha, ti Pike ne vidiš, pogrešaš jo?

  81. lynx said

    Kar se mene tiče, je dobra politika, da imajo ljudje toliko otrok, kot si jih lahko privoščijo.

    To sploh ni politika. Politiko pričakujemo od vlade in ne od staršev. In še eno pomanjkljivost ima tole razmišljanje. Materialno stanje se lahko spremeni. Pa še rahlo diskriminatorno je.
    Itak pa se mi zdi, da stočejo bolj tisti, ki nekaj imajo, kot tisti, ki nimajo nič.

  82. trnovčanka said

    za Veter 02 hvala! Sem včeraj klicala v vse privat vrtce v Ljubljani. V dveh se mi mogoče nasmehne sreča. No vsaj v enem😉 Eden od teh dveh je v Trzinu, tisti v savskem je poln.

    za Janis: tudi otroškega dodatka nimate priznanega? Kaj pa dopust za nego, ki ga lahko koristi partner? Upam, da bo zakon, ki se pripravlja sprejet, ker to je čista svinjarija.

  83. zogca said

    A ni otroški dodatek pravica otroka? Če otrok obstaja? Pa tudi če ima uradno samo enega starša? To mi pa ni logično. Saj eni si prizadevajo biti samohranilke, pa sploh niso.

  84. trnovčanka said

    Ja, saj mislim, da OD ne bi smel biti problem. Je pa ta smešno nizek ob normalnih dohodkih. Okoli 15 evrov če se ne motim.

  85. zogca said

    Prav veliko si s tem denarjem ne moreš pomagati. Okej, če ga otroku 18 let daješ na račun, se pa res nekaj nabere.

  86. maxi said

    A ni otroški dodatek pravica otroka? Če otrok obstaja? Pa tudi če ima uradno samo enega starša?

    Seveda je oz.pripada glede na višino dohodka starša(ev). Stvar se zakomplicira v primeru ločenih staršev, kadar ni urejena preživnina.

  87. trnovčanka said

    Recimo, da je 15 evrov, v 18 letih je to 3240 evrov🙂 če ne računam obresti, pa inflacije, pa deflacije. Recimo za en rabljen avto srednjega razreda. Ali za kvadrat in pol stanovanja.
    Dobiš pa mesečno paket boljših plenic za ta denar. Aja samohranilke imajo še 10% gor, se pravi 16,5 evrov na mesec😉

  88. maxi said

    A teh 15€ ste kar na pamet določile al kako?

  89. trnovčanka said

    Sem šla pogledat. Najmanjši OD je 19,64 € za prvega otroka. 27,17 za dugega in 34,69 za tretjega in vsakega naslednjega. Se opravičujem za zavajanje😉

  90. zogca said

    Saj zato me čudi, da Janis ne pripada.

    Seveda je oz.pripada glede na višino dohodka starša(ev).

  91. zogca said

    Ampak ravno par dni nazaj sem prebrala, da je ena napisala, da njim ne pripada, ker imajo previsoke dohodke. Da dobijo dodatek za velike družine enkrat na leto, tega dodatka pa ne, tudi mininalnega ne.

    Najmanjši OD je 19,64 € za prvega otroka. 27,17 za dugega in 34,69 za tretjega in vsakega naslednjega.

  92. Spider said

    Monica Bellucci, moja sanjska ženska, je ponovno noseča! Pri 45 letih.

  93. zogca said

    Oja, o tem smo že tračarile.🙂

    Monica Bellucci, moja sanjska ženska, je ponovno noseča! Pri 45 letih.

  94. Spider said

    Ni 45 zelo pozno za nosečnost, ali sem jaz za luno?

  95. cija said

    otroški dodatek je ravno tako vezan na dohodke. če imaš previsoke, ti ne pripada.
    če dohodek na družinskega člana presega 99% povprečne plače, potem ga ne dobiš.

  96. trnovčanka said

    http://www.csd-lj-siska.si/prejemki/izracunOT.asp

    Tule sem gledala. Mogoče dodatke ne dobiš, če imaš na družinskega člana več kot 1.377, 52 € prihodka. Zdaj pa ne vem, kako naši geniji obravnavajo družino, kjer so starši istega spola. Ali oni razumejo, da ima vsak od partnerjev svojo družino, konkretno v primeru Janis – ena ima enega otroka, druga pa dva. In gledajo vsako posebej. Ena je v dvočlanski družini, druga v tričlanski. Čeprav bi se jih moralo smatrati kot petčlansko družino. Se pravi bi jim moral pripadati tudi dodatek za veliko družino. Kake kolobocije…

  97. StaneP said

    Monica Bellucci, moja sanjska ženska, je ponovno noseča! Pri 45 letih.

    Joj ženske, to pa tudi mene zelo zanima kakšen je vaš pogled na nosečnost pri 40+ in/ali očetovstvo moškega pri 40+. Ali ni to že prepozno?

  98. zogca said

    Moja teta je lani rodila pri 50-ih.

    Ni 45 zelo pozno za nosečnost, ali sem jaz za luno?

  99. zogca said

    Mislim, da je tista gospa omenjala prav to. Očitno ima zelo premožnega moža. Ker če sem jaz razumela, gre za štiri otroke plus ona ne hodi v službo. Zdaj pa računaj, koliko najmanj zasluži njen mož.

    Mogoče dodatke ne dobiš, če imaš na družinskega člana več kot 1.377, 52 € prihodka.

  100. Spider said

    Zogca, zelo zanimivo.

    Stane; za moškega ne vidim problema. Sej ne rojeva on, njemu mora samo stat, primitivno rečeno, pa špricnit.Poznam ogromno moških, ki so psotali prvič očetje po 40.

  101. zogca said

    Ne, Spider, za moškega samega ni problema. Zna pa biti problem za otroka. Mislim vse to eh, saj moški ima lahko otroka tudi pri 55-ih. Kaj otrok ima od takšnega očeta, to bi znalo biti predmet diskusije.

  102. Spider said

    Ja ne rečem pri 55, samo 40 se mi pa ne zdi zelo visoka številka.

    Zelo mogoče, d abom jaz prvič foter pr 40, če bom kdaj sploh. Zdaj sem 30.Od 20 do 30 s emi je hitro obrnilo, do 40 bo še hitreje.

  103. zogca said

    Lej, meni se sploh ne zdi sporno, ko se zadeva takrat zgodi in tako nanese. Samo mi je pa zelo za malo, ko se moški dobesedno norčujejo iz nas s stavki tipa – vem, da se tebi, ubogo revše, mudi, ampak jaz pa … Še posebej, če te kaj takšnega doleti iz ust partnerja.

  104. Spider said

    Verjamem, to je svinjsko, še posebaj če sta vrstnika. če je pa on 35, ona pa 25, pa ne vidim krize, če ji on reče, dajva še počakat kakšno leto.

  105. zogca said

    Jaz sem se vedno družili z moškimi, par let starejšimi od mene. Moj prvi je hotel otroka takoj, po parih mesecih najinega druženja. Čeprav sem jaz takrat imela 18 let. Seveda to ni prišlo v poštev. Je z otrokom težil leta in leta, potem je nehal. Danes še nima otrok. Očitno se mu pri skoraj 40-ih ne mudi več tako kot se mu je pri 21-ih. Princ me je pa tako in tako škartiral tudi zaradi tega, ker sem enkrat v trgovini izjavila, da take najkice (mini mini mini so bile) bo imel pa tudi moj sinko. Do 40-tega leta se po njegovem ustvarja, ampak ne družina, materialno, karierno. Samo tega verjetno ne ve, da bo pri 38-ih tam, kjer je bil pri 23-ih, bo moral začeti vse od začetka.

  106. Tana said

    Kaj otrok ima od takšnega očeta, to bi znalo biti predmet diskusije.

    Očeta in dedka v eni osebi.🙂

  107. zogca said

    Mojega očeta je njegov oče dobil pri 44-ih. Saj nikoli nihče ni nič rekel, ampak iz raznih pripovedovanj sem razbrala, da moj oče od svojega očeta ni imela vsega tistega, kar sem jaz dobila od svojega očeta.

  108. Janis said

    Zdaj pa ne vem, kako naši geniji obravnavajo družino, kjer so starši istega spola. Ali oni razumejo, da ima vsak od partnerjev svojo družino, konkretno v primeru Janis – ena ima enega otroka, druga pa dva. In gledajo vsako posebej. Ena je v dvočlanski družini, druga v tričlanski. Čeprav bi se jih moralo smatrati kot petčlansko družino. Se pravi bi jim moral pripadati tudi dodatek za veliko družino. Kake kolobocije…

    Jp, točno to je rešitev uganke. Za naše genije sva dve samski mami, ki pač živita skupaj kot “prijateljici” in tudi dohodke v primeru sociale delijo po roditeljskih povezavah, beri presegava vse cenzuse.

  109. Spider said

    Pa kaj ni na pohodu novi družinski zakonik, ki naj bi rešil te zagate.

  110. zogca said

    Okej, se pravi vaju okradejo za dodatek na veliko družino?

  111. Janis said

    Kaj na pohodu, bomo videli. Zaenkrat je tako, kot je. Ali si klasična družina ali pa samska mama oz. oče, drugih kategorij trenutno ni. In seveda ni dopusta na nego, pa tudi bolniških za otroka ne, če ne gre za roditeljsko mamo.

  112. zogca said

    Kaj pa piše v predlogu novega zakona? Saj vem, da smo kar nekaj debatirali o tem, tudi tukaj na blogu, zdaj se je zadeva čisto utišala.

  113. Janis said

    V predlogu piše, da je družina vsaka skupnost otroka in odraslega, ki skrbi zanj.

  114. zogca said

    Potem je to gud. Samo še sprejeti ga morajo, seveda.

  115. Janis said

    Upam, da ga bodo. Seveda mi je pa jasno, da se bo do takrat še zgodil kakšen protest proti nam in to najbrž ravno s strani ultra zaslužnih mam “velikih družin”, ki si po njihovem zaslužijo še plačo za rojevanje, mi pa grmado.

  116. zogca said

    Jup, beri forum Velike družine na MON-u, nekatere so res u iber zaslužne. Mah, četudi bodo fejst protestirali, mislim, da bi ta vlada to morala spraviti skozi in bo.

  117. Janis said

    No, samo naj pohitijo, preden jim pol vlade razpade in jih bomo morali zamenjat na volitvah, ker nasprotna opcija nam bo samo popravila dedovanje v ZRIPSU in jebite se za naslednjih petnajst ali dvajset let.

  118. zogca said

    Razpadli ne bomo, bi bilo pa fajn, če bi še kakšnega zamenjali. Onega Golobiča, na primer. Ne vem, komu je v interesu, da sramoti vlado v kompletu.

  119. Janis said

    Pa si pomislila, da Golobič drži v rokah preveč niti, kot si jih Pahor lahko privošči pretrgati? V politiki ni prijateljstev, tudi (ali zlasti) med sorodnimi strankami ne. Tudi oni so drug drugemu volkovi, saj se navsezadnje borijo za isto volilno bazo.

  120. zogca said

    Ne samo pomislila, mi je jasno, da je tako. V bistvu to velja za vse tiste, ki so večni. Oni imajo en od drugem toliko podatkov, da … Kdorkoli bi kogarkoli po moje tam lahko spravil v zapor, ne samo iz politike. Ampak če bi, točno ve, da oni drugi ima pa enake podatke o njem in tako …

  121. Janis said

    Ja, zato se je ob vsakem škandalu za vprašat, kako to, da je prišel ven. Oz. kje se je tistemu, ki je na lepwm izpostavljen kot največji koruptant, tako zalomilo, da je v političnem boju postal nekonkurenčen glede nečednih koruptantskih informacij o ostalih so-politkih. Poglej recimo tegale Erjavca zadnje čase. Kakšni informatorji so ga morali potunkat in prestopit na drugo stran, drugače nihče ne bi imel jajc njegovih škandalov kot za šalo prodajat medijem.

  122. Spider said

    Jaz sem se odločil, da se bom preselil v Ljubljano.To je moj projekt za letos, najkasneje drugo leto.Znašel sem se v leru, to, kar počnem trenutno, me več ne izpopolnjuje, stara družba mi gre na živce, rabim spremembo okolja, nočem celega življenja preživeti v istem mestu. Ljubljana je idealna. Rabim nove ljudi okoli sebe, nove okolje, nove izzive, novo službo, večerne sprehode ob Ljubljanici..

  123. zogca said

    Podpišem!!!

    Ljubljana je idealna.

  124. zogca said

    Absolutno, ampak vseeno … Še nikomur se ni tako zalomilo, da bi pristal v zaporu, torej vseeno nekje je tista varovalka, o kateri sem zgoraj pisala.

    kje se je tistemu, ki je na lepwm izpostavljen kot največji koruptant, tako zalomilo, da je v političnem boju postal nekonkurenčen glede nečednih koruptantskih informacij o ostalih so-politkih.

  125. StaneP said

    Hmm, tkole.

    – Za še enga otroka imet sem po vašem že prestar, ker bi mu bil čez čas v bistvu dedek. Na žalost imate prav.
    – Politika je kurba. To že vemo. Eh, pa še paše ti ne, ko te “nateguje”, pa še full draga je, pa še spoštovanje hoče!? Ma ja…
    – Zaslužen je pri nas že itak vsakdo, ki zna sam na stranišče in uspe potegnit celo vodo za sabo.
    – Nosečnost je v bistvu že bolezensko stanje!?!? Še dobro, da sem dec, vsaj na takšen način ne morem bit bolan.
    – Janis ima družino pa naj družba ali država reče kar hoče. In ljubezen v njej. Klinc gleda tisti denar…
    – Moški (osebek moškega spola), ki kaj takšnega reče svoji partnerki (revše, ki se ji mudi zanositi…) ni vreden, da mu peglezen vrže v betico. Čist škoda peglezna.
    – Pa kaj je narobe z vami ženskami, da četrt tolikšne bedake sploh prenašate v smislu, da jim namenite sploh kakšno besedo, kaj šele telo. Haloooo…

    Tolk sem mel za povedat.

    Žogca, oprosti izrazoslovju. Tako je boljše izpadlo tisto, kar sem želel povedati. Pa še tečen sem danes.

  126. zogca said

    Jutri bo sonček.🙂

    Je peglezen likalnik?

    Pa še tečen sem danes.

  127. StaneP said

    Peglezen je likalnik ja. Moja stara mama je uporabljala cel kup nemških besed. In sem jo kot mulc v socializmu vprašal, če se je naučila med vojno? Smejala se je in dejala, da je vse te besede uporabljala že njena stara mama. Peglezen za likalnik, duri za vrata, da o šporgetu za štedilnik niti ne govorim. In še kup drugih…
    Ja bo sonček ja jutri. Itak grem službeno v Maribor. Štajerci ga bodo ziher meli. Sonček namreč.

  128. zogca said

    Moja babica je ogromno govorila v nemščini, ampak do likalnika pa nisva prišli, verjetno zato, ker sem se bolj okoli kuhinje vrtela, ne spomnim se, da sem jo kdaj videla likati.

    Tudi v Ljubljani bomo imeli sonček.🙂

  129. StaneP said

    A bo danes še kakšna zanimiva debata, a naj grem rajši spat?

  130. zogca said

    To pa ne vem. Če sprašujem o tem, ali se bo druščina pojavila. Tega ne vem. Če sprašuješ, ali bom nocoj dala še kakšno novo objavo na blog, to pa vem, da ne bom. Sta bili za danes dve dovolj. Jaz drugače po novem hodim zgodaj spat, zgodaj vstajam in tole zame niti pod točko razno ni več ustvarjalna ura.

  131. StaneP said

    Gledam Housa in moram reči, da ima včasih “globoke” v tistem njegovem cinizmu. Dober je.

  132. StaneP said

    Kaj se ti pa je zgodilo, da si se spreobrnila in začela hodit zgodaj v posteljo?

  133. maxi said

    Moja teta je lani rodila pri 50-ih.

    Mislim, da danes pa res ni problem ženski roditi pri 40-ih.

    Mojega očeta je njegov oče dobil pri 44-ih. Saj nikoli nihče ni nič rekel, ampak iz raznih pripovedovanj sem razbrala, da moj oče od svojega očeta ni imela vsega tistega, kar sem jaz dobila od svojega očeta.

    Poznam primer precej od blizu, takole gre zgodba; moški ima mlad družino, ki jo kasneje zapusti. Otroka iz 1.zakona sta od njega odnesla zelo malo, veliko je očitkov na to temo; kako ni bil (primeren) oče.
    Ta isti moški ima kasneje še enega otroka z drugo žensko, katerega pa le oskrbi z malo več svoje pozornosti. Ko tudi ta deklina odraste, se mu kot 60-letniku ponovno zgodi afera (ja, res zanimiv primer) in precej mlada ženska zanosi z njim, tako, da ima danes nekajletnega sinka (vsi vnuki so starejši). Vendar danes se kot oče obnaša predano in pozorno, da nihče, ki ga pozna, tega ne more verjet. S sinkom, ki bi mu lahko bil vnuk je končno našel svoj notranji mir in končno razvil očetovski nagon.
    Torej….glede na gornjo zanimivo zgodbo, lahko še vedno sodimo o primernih letih za starševstvo?

  134. zogca said

    Ko sem bila bolna, sem zaspala ob desetih in se ob šestih zbudila. In me zdaj preprosto zmanjka. Sem bila prej na kavču in gledala Moj rođak sa sela, sem vmes v pol ure trikrat zaspala. Zdaj sem si še čaj skuhala, ga spijem in grem potem res spat.

    Kaj se ti pa je zgodilo, da si se spreobrnila in začela hodit zgodaj v posteljo?

  135. zogca said

    Ne vem, zakaj, ampak mi ni nikoli potegnil. Je pa res, da se nisem pretirano trudila, parkrat sem gledala po par minut.

    Gledam Housa in moram reči, da ima včasih “globoke” v tistem njegovem cinizmu.

  136. zogca said

    Ne, čeprav … Tega gospoda prav hvalila vseeno ne bi. Trikrat je padel na izpitu in bilo bi noro, da …

    Ne vem, jaz še enkrat znova izberem svojega očeta.😉

    Torej….glede na gornjo zanimivo zgodbo, lahko še vedno sodimo o primernih letih za starševstvo?

  137. StaneP said

    Lepe sanje Žogci…

  138. zogca said

    Hvala. Ampak najbolj se pa naspim, ko nič ne sanjam.

    Lepe sanje Žogci…

  139. StaneP said

    Mlada samska ženska mora biti vedno vsaj rahlo nenaspana, he he

  140. zogca said

    Ne, to pa ne. Če bi bila nesamska, bi bilo pa prav, če bi bila malo nenaspana.😉

  141. StaneP said

    Lej jo, moraš ostat v kondiciji, da ne boš pol princu zaspala prehitro…

  142. maxi said

    Ne, čeprav … Tega gospoda prav hvalila vseeno ne bi. Trikrat je padel na izpitu in bilo bi noro, da …

    V globali je zgodba zanimiva; gospod bi danes verjetno drugače živel, ker danes okvirji kvazi normativov nimajo več takšne teže…takrat je moral slediti temu, kar se je od njega pričakovalo.
    Še sama si povedala primer tvojega predbivšega, pri 20-ih bi, danes se mu pa ne mudi…le zakaj? In le kdaj (je) res sledi(l) sebi?

  143. zogca said

    Ne bi vedela. Vsekakor previdevam, da mu je danes veliko bolj kot takrat jasno, da ni dovolj samo imeti željo. Pa mogoče se je nekje vmes začel zavedati svoje hude lenobe.

    Še sama si povedala primer tvojega predbivšega, pri 20-ih bi, danes se mu pa ne mudi…le zakaj? In le kdaj (je) res sledi(l) sebi?

  144. zogca said

    Princ bi zdaj že komaj gledal, on je do konca zgaran, čeprav seveda ne spi, še dela in dela in dela. Dokler ne pade. Saj večkrat zaspi z računalnikom v naročju. Je pa zelo lep.😉

    Lej jo, moraš ostat v kondiciji, da ne boš pol princu zaspala prehitro…

  145. lynx said

    Princ bi zdaj že komaj gledal, on je do konca zgaran…

    Kaj bi šele bilo, če bi en popoldan krampal. Po moje bi ga rešil en teden toplic. 🙂

  146. Spider said

    Žogca, na zgornjo debato, moja prijatelja sta pa obraten problem.

    On je star 27, ona 35. Skupaj sta odkar je ona bil 17, ona pa 25.

    On si ful želi otroke, ona noče imeti otrok.Če jih noče pri 35, jih nikoli ne bo hotela.

    Slej ko prej bosta zarad tega šla narazen in izničilo se bo vse, kar sta v teh eltih zgradila v svojem odnosu.

  147. zogca said

    Ni nujno. Poznam primer, ko je on zelo hotel otroke, ona pa je ves čas govorila še dve leti, še dve leti, še dve leti. Jih je imela krepko čez 35. On se je sprijaznil s tem, da pač ne bosta imela otrok. Potem je ona žal umrla v nesreči. Nikoli je ni prebolel.

Leave a Reply

 
