Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Robci, čaj, termofor in bataljon virusov!

Posted by zogca na januar 22, 2010

Ob petkih zvečer (ali bolje v soboto zjutraj) najraje napišem objavo o kakšnem koncertu ali pohajkovanju po mestu, ampak žal že tri dni nisem videla sveta zunaj svojega stanovanja, ukvarjala pa sem se predvsem z robci, s čajem in termoforjem. Oja, pri meni je gostoval bataljon virusov. Ko sem že mislila, da se mi bo zmešalo od pihanja in kihanja, je zdaj končno videti, da mi je malo bolje in bom čez dan ali dva že povsem dobro. Skoraj deset let sem bila zdrava in priznam, očitno sem pozabila, kaj pomeni biti bolan in sem vse skupaj sprejela precej nejevoljno.

Sem pa bolehala v svojem otročjem slogu. S termoforjem Hallo Kitty.

In z robci meni ljubih Disneyjevih junakov.

Ter seveda pred tevejem, kjer so trenutno še vedno aktualna Zlata dekleta. Z nekaj sreče bom naslednji petek na blog lahko dala veliko bolj zanimivo objavo. Oja, pohajkuje se mi po mestu. Že dobra dva tedna nisem šla “v lajf” in postajam dolgočasna sama sebi.

18 Responses to “Robci, čaj, termofor in bataljon virusov!”

  1. vlatka said

    žogca,

    le toliko, da te pozdravim in ti zaželim lepo noč. 🙂

  2. zogca said

    Meni in mojemu kjut termoforčku, ker spiva skupaj.😉 Vračam pozdrave.

  3. Janis said

    Originalni DVD-ji? Imaš mojo pohvalo🙂

  4. zogca said

    Oja, originalni. To je samo en kupček, pa še ta ni cel na fotografiji. Imam tri kupčke. Neoriginalne imam samo Married with children, vse drugo je kupljeno pri Amazonu.

  5. vlatka said

    žogca,

    toliko časa nisi bila bolna, zato te je sedaj to doletelo, da veš, kaj pomeni biti zdrav. In da znaš to ceniti.

    Alora, imaš nalednjih 10 let spet v dobrem – da boš zdrava. 🙂 🙂

  6. zogca said

    Izpod tvoje tipkovnice pred Božje oči, bom napisala.

    Alora, imaš nalednjih 10 let spet v dobrem – da boš zdrava.

  7. zogca said

    Dobro jutro, dober dan.😉

  8. webmaher said

    Hej Žogca, pozdravi se ti meni ćimprej naslednjih 10 let bova zdrava, naju bo Vlatka čuvala😆

  9. zogca said

    Saj sem že skoraj dobra, Web. Se se pridno nalivala s čajem, v hektolitrih. Bom zdaj dva tedna lulala ta čaj.:mrgreen:

  10. Tjasa said

    Odejini povštri. Kot pri meni doma.🙂

  11. zogca said

    Imaš cel komplet ali samo prevleke za povštre?

  12. zogca said

    Ne vem, pod katero objavo na butnem tole odkritje, pa saj bom še na desno dala med linke, da boste ja vsi, ki vas to zanima, opazili.

    V Ljubljani imamo cupcakes!!!

    http://grajske.com/dobrodosli.aspx

  13. Poppy said

    uh Žogca to je pa že en čas🙂 http://www.rtvslo.si/tureavanture/podobe-slovenije/kolacki-z-beverly-hillsa-v-ljubljano/210326

  14. zogca said

    Jaz pa nisem bila obveščena. Ne vem, ali se spomniš, ampak nekaj časa nazaj sem kot ubrisana lepila fotke teh cupcakov in so se mi cedile sline. No, zdaj vem, kam moram. Ob prvi priliki zavijem tja, res ob prvi.

  15. Poppy said

    se spomnim ja, še menile smo se, da mafinov pa res ni težko narediti..ter da imajo za moj okus naj v Rustiki.. pa mi niti na kraj betice ni padlo, da ne veš za ta lokalček s cupcaksi🙂 no, zdaj veš🙂

  16. zogca said

    Ne, nisem vedela. Zdaj vem. In sem zelo hepi, da vem. Bom na blogu vse o mojem prvem obisku tam.🙂

  17. kris said

    Da ne boste zastonj hodile v trgovino s cupcakes na Prazakovi, naj povem, da je trenutno zaprta zaradi prenove do konca februarja.
    Pekarna cupcakes dela nemoteno in dostavlja vsak dan. Vec na grajske.com. Lp

  18. zogca said

    Hvala za obvestilo. Bomo do konca februarja hujšali, da si bomo takrat lahko še več privoščili.😉

Leave a Reply

 
