Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Šoping kot telovadba!

Posted by zogca na januar 18, 2010

Slabe novice se prodajajo veliko bolje od dobrih in zato ni nič čudnega, da so televizijska in radijska poročila kot tudi časopisi polni slabih. Lahko bi tudi rekli, da se okoli nas dogajajo predvsem slabe stvari in posledično mediji morajo poročati predvsem o teh, ampak jaz se vseeno bolj nagibam k prvi teoriji. Ko pomislim, kdaj se na mojem najljubšem mediju “najbolj dogaja” in katere so tiste zgodbe, ko je CNN najbolj “in” …  Kajpak vojne. Potresi. Smrt princese Diane. Michaela Jacksona. Sojenje O.J. Simpsonu. Danes pa sem na spletni strani Dnevnika našla dobro novico. Ne samo dobro, odlično. Obvestili so me namreč od tem, da tudi jaz telovadim.

Ženske med nakupovanjem letno prehodijo 241 kilometrov je naslov članka s spletne strani Dnevnika. Raziskava, ki so jo opravili v Londonu, je pokazala, da povprečna ženska za nakupovanje porabi dve uri in pol na teden, hkrati pa v tem času prehodi najmanj pet kilometrov.

19 Responses to “Šoping kot telovadba!”

  1. zogca said

    Našla sem en kjut butik na internetu (kar pomeni odsotnost telovadbe), ampak nimam nikogar (na srečo), ki bi bil recently single, da bi lahko zapravljala.

    http://www.smashingkatie.com/index.php

  2. lynx said

  3. zogca said

    Fizikal, kaj? Ko se na kavču prekucnem z enega na drug bok. :mrgreen:

  4. zogca said

    Če komu pride prav za pusta …

    http://www.justforfun.co.uk/

    Ne vem, ali pošiljajo v Slovenijo. Če ne pa kot ideje.

  5. zogca said

    Jupi, danes grem pa pa pošto iskat svoj nov parfum, je včeraj prišlo obvestilo.

    http://www.spleticna.si/kenzo-amour-eau-de-parfum-spray-100ml-p-11372.html

    Diši za dol past.

  6. Tana said

    da povprečna ženska za nakupovanje porabi dve uri in pol na teden, hkrati pa v tem času prehodi najmanj pet kilometrov.

    Potem sem jaz nadpovprečna, ki porabim 5 ur… no, vsaj nekje sem v prednosti.In to je na leto celih 282 km…joj koliko je to. Peš iz Celja v Ljubljano ali celo do morja …. :mrgreen: Pa naj še kdo reče, da ne telovadim.

  7. zogca said

    To je dvojna telovadba in samo hvale vredno. Ne, krat dva je 481. Še par kilometrov ti manjka do Beograda. Tam pa jaz na dan porabim za šoping tudi do deset ur, se samo pojam od trgovine do trgovine, od stojnice do stojnice.😉

  8. Tana said

    Ne, krat dva je 482. 😉 ali pa dvakrat na morje in nazaj …

  9. zogca said

    Ups, 2. Danes očitno ni najin dan za matematiko.😉

  10. Jazz said

    Tana said
    januar 19, 2010 at 2:13 popoldan

    Potem sem jaz nadpovprečna, ki porabim 5 ur… no, vsaj nekje sem v prednosti.In to je na leto celih 282 km…joj koliko je to. Peš iz Celja v Ljubljano ali celo do morja …. Pa naj še kdo reče, da ne telovadim.

    Kje si zdaj Celje najdla…🙄

  11. Tana said

    Kje si zdaj Celje najdla…🙄

    Ker večkrat šopingiram v Celju in tako naredim kar nekaj km. Drugače pa meni je Celje res “knežje mesto”.
    Pa še župan mi je všeč.:mrgreen:

  12. maxi said

    Pa še župan mi je všeč.:mrgreen:

    ;mrgreen:

  13. maxi said

    :mrgeen:

  14. Tana said

    maxi, zakaj se smejiš? :mrgreen: a ga poznaš?

  15. maxi said

    maxi, zakaj se smejiš?:mrgreen: a ga poznaš?

    Glih tolk kot ti…da mi je všeč.:mrgreen:

  16. zogca said

    Kdo pa je vaš župan, Maxi? Meni je tudi moj župan všeč, ampak ne na tisti način, da ne bo kakšne pomote.

  17. zogca said

    Prijateljica je danes tukaj kupila torbico.

    http://www.etsy.com/shop/TamamiKoBag

    Če je komu všeč ta stil. Šlo pa naj bi za unikate. Ko je ona svojo kupila, so jo umaknili in je ni več.

  18. zogca said

    Tole si moram pa nujno kupiti.

    http://www.majice.net/zenska-majica/ce-sem-ti-vsec-se-nasmej/

  19. zogca said

    Z nakupovanjem do vitke linije

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/z-nakupovanjem-do-vitke-linije.html

Leave a Reply

 
