Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Objemi me!

Posted by zogca na januar 14, 2010

PRIHAJAM TI NAPROTI

Vsa razbita,
kakor razpenjeni val na čereh;
vsa bleda,
kakor svetla luna v zimskih nočeh;
vsa ranjena in poteptana,
kakor bilka na stokrat prehojenih poteh;
vsa okrušena,
kakor skala, ki pada z vrha gora;
vsa raztresena,
kakor pesek na rečnih bregeh;
vsa tresoča in treptajoča,
kakor listje brez v vetru;
vsa nemočna,
kakor ranjena ptica v neurju;
vsa nemirna in temna,
kakor vihar na morju;
vsa izsušena in žejna,
kot razpokana zemlja v vročem poletju;
vsa potrta in uvela,
kot prerano utrgan cvet;
vsa potna in jokajoča,
vsa čuteča, hrepeneča in ljubeča
ti prihajam naproti,
da me sprejmeš v svoje naročje
in varen objem.
Objemi me!

Brigita Ramovž

12 komentarjev to “Objemi me!”

  1. zogca said

    Ena meni naljubših pesmi vseh časov. Mislim, da gre lepo skupaj s pesmijo Ramovževe.

  2. zogca said

  3. Lynx said

    Misel za današnji dan:

    Tvoje je samo tisto, česar ne moreš izgubiti v brodolomu.

  4. zogca said

    Moja frizura potem tudi ni moja? Mi jo že dež lahko vzame. 😉

  5. Lynx said

    Tako je. Lasje so tvoji, frizura pa naša. 😉

  6. zogca said

    Vaša? Čigava? Kdo jo je plačal? 😉

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

Oddajte komentar

 
