Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne upati, potrebno je verjeti!

Posted by zogca na januar 10, 2010

Ta konec tedna je bil eden najbolj zaspanih, kar jih pomnim. Tistih nekaj ur, ki sem jih preživela budna, sem blizu sebe imela skodelico kave. In kaj je najlepše početi ob kofetkanju in kajenju? Seveda brskati po spletu. Nekje sem zasledila nekaj let staro debato o življenju, željah, upanju, prihodnost, dvomih itn. Kolikor sogovornikov, toliko je bilo tudi mnenj, kar sploh ni presenetljivo. Priznam, večino napisanega sem pozabila, mi je pa ostala v spominu naslednja misel: “Nikoli nisem upal, sem pa vedno čvrsto verjel.” Ne vem, zakaj, ampak to se mi zdi izjemno pametna življenjska teorija, seveda pa jo moram zdaj spraviti tudi v prakso. Hotela sem napisati, da upam, da mi bo uspelo, vendar sem takoj opazila, da se to ne sklada s teorijo, ki jo skušam spraviti v prakso. Ne upam, da mi bo uspelo, čvrsto verjamem, da mi bo.

54 Responses to “Ne upati, potrebno je verjeti!”

  1. maxi said

    Ja nekaj bo na tem.

  2. zogca said

    Mene je misel prav fascinirala. Ker sem res ugotovila, da jaz sicer upam, veliko upam, ampak vse z nekim strahom kaj pa če … Vedno s strahom. In ta strah je energija, energija, ki je nič drugega kakor slaba.

  3. maxi said

    Ja, strahovi so naš pekel. Osvobojen je tisti, ki jih premaga.

  4. zogca said

    Moj pekel so gotovo. Ampak dobesedno pekel. Ko me popade anksioznost, je to groza vseh groz. Pa tudi na splošno mislim, da je strah najpomembnejše čustvo, kar jih je. Odkar se mi je to posvetilo, mnoge stvari vidim drugače. Tako pri sebi kot pri drugih ljudeh. Tudi na forumih, ko berem kakšne izlive, ki imajo kakor opravka z čisto eno iks stvarjo, ampak če prebereš med vrsticami, se za vsem tem skriva strah.

  5. zogca said

    Ne vem, ali ste opazili. Na desni strani zgoraj sem dodala kategorijo linkov, ki sem jo poimenovala Žogca danes bere. Tam že nekaj dni stoji link do http://www.quotesdaddy.com/ . Zanimive misli, modrosti.

  6. zogca said

    “We crucify ourselves between two thieves: regret for yesterday and fear of tomorrow.”

  7. webmaher said

    Žogca sožalje, tvoji so bili spet čisto razmontirani🙄

  8. zogca said

    Ej, čisto nič ne vem, trenutno sem v drugih dimenzijah. Tell me more.

    Prespan vikend. Ponočujem.😉

  9. Nevenka said

    Brez verjetja, da je nekaj uresničljivo itak ni upanja. Mislim, da sta ti dve stališči itak tesno povezani in se ne izključujeta. Osnova je ohranjanje želje.

  10. zogca said

    Ne, Nevenka. Prav v tem je keč. Da je upati veliko premalo. Treba je verjeti. Če samo upaš, imaš ves čas v glavi tisti “kaj pa če ne” in to naj bi bilo narobe oziroma naj ne bi bilo dovolj. Tako sem jaz to razumela. Je bilo pa nekaj govora tudi o tem, da če si nekaj zares želiš in zares verjameš, res zares verjameš, ne tisto s strahom, ki je ves čas zraven in blokira pozitivno energijo ter vnaša negativno … V tem smislu.

  11. Poppy said

    Dobro jutro!

    Žogca se strinjam, potrebno je verjeti ne samo upati in potem dejansko celotno vesolje pomaga, da se zgodi kar se mora😀 samo res je lažje to reči, kot pa narediti😉

    prijeten začetek tedna vsem🙂

  12. lynx said

    Se strinjam z Nevenko in tudi s teorijo, da nam strah povzroča ogromno nezadovoljstva in problemov, čeprav je v osnovi pozitivno čustvo.

    V stavku: “Nikoli nisem upal, sem pa vedno čvrsto verjel” pa se skriva dvoreznost. Mislim, da je razlika, ali govorimo o stvareh, ki jih sami lahko spremenimo, ali o nečem, na kar nimamo vpliva. V prvem primeru je res, da nas optimizem motivira, v drugem primeru pa nam dvom o pozitivnem izidu lahko pomaga, da imamo že vnaprej pripravljen plan B, če se vse ne izteče po naših željah.

    Pozitivna energija ima veliko moč, ni pa vsemogočna.

  13. Nevenka said

    Žogca, nevarno je upati v čudeže. Prazna upanja so tista, s katerimi se slepimo.
    Če pa človek verjame, da bo z neko svojo aktivnostjo vplival na izzid, pa lahko upa, da se mu bo želja izpolnila. Če samo verjame, je pa lahko ravno tako razočaran kot, če samo upa.
    Gornja izjava je prešlampasta. Resničnost je bolj pogojena.

  14. webmaher said

    Jaz verjamem in upam, za rezervo mam pa vedno še plan B…če vse odpove je tu plan C, ki pravi zdej se pa ornk spočij, potem pa počasi, počasi naprej😆 Zdej sem ravno v tej fazi, počas pa zihr :green:
    Žogca Milan je “povozil” tvoje Bianconerote s 3:0 …

  15. Lynx said

    Sreča ni v tem, da se nam vse želje izpolnijo, ampak v ravnovesju med uspehi in neuspehi, med dobrim in slabim. Tudi od preveč dobrega včasih boli glava in resnično se zgodi, da imajo ljudje problem, da nimajo problemov. Če nič drugega postane dolgčas v stilu: “še sam ne vem kaj bi rad”.
    Težave in negativna stanja kot so žalost ali pomanjkanje nečesa so do neke mere tudi gibalo napredka, zato ker zahtevajo akcijo. Celo trpljenje ima lahko tudi pozitivne posledice.

    Webova teorija pa je sploh najboljša. Poizkušati in se prilagajati. Težava je le, če po karakterju nismo taki, največkrat zato, ker nas omejuje sovražnik št. 1 – strah.

  16. Nevenka said

    Ne samo strah, izguba volje, ta je verjetno najbolj pogubna, vsaj zame.

  17. lynx said

    Ne samo strah, izguba volje, ta je verjetno najbolj pogubna, vsaj zame.

    Pomanjkanje motivacije je eden izmed velikih problemov sodobnega časa. Vendar ne nastane iz nič.

    Lepo je, če v življenju sploh srečaš sorodno dušo (ali vsaj misliš da je nekdo tak). Nekateri je ne nikoli. Težava takih ljudi kot si ti in recimo takih kot je Žogca je v tem, da ste prepričane, da takšen človek kot ste ga imele, sploh ne obstaja več. Pa so. Lepši, bolj pridni, bolj pošteni in bolj vam pisani na kožo.

  18. zogca said

    A ne, veliko laže? S tem, da vesolje ne moreš preigrati. Mislim, lahko se delaš pogumnega navzven, vesolje ve, da fejkaš.

    samo res je lažje to reči, kot pa narediti

  19. zogca said

    Keč naj bi bil v tem, da želje ne smejo biti nerealne. Ampak kaj pa je nerealno?

    Mislim, da je razlika, ali govorimo o stvareh, ki jih sami lahko spremenimo, ali o nečem, na kar nimamo vpliva. V prvem primeru je res, da nas optimizem motivira, v drugem primeru pa nam dvom o pozitivnem izidu lahko pomaga, da imamo že vnaprej pripravljen plan B, če se vse ne izteče po naših željah.

  20. zogca said

    🙄

    Žogca Milan je “povozil” tvoje Bianconerote s 3:0 …

  21. zogca said

    Obstajan on. In če je dovolj čvrsto verjeti, pa tudi ta želja ne bi smela biti nerealna …

    Težava takih ljudi kot si ti in recimo takih kot je Žogca je v tem, da ste prepričane, da takšen človek kot ste ga imele, sploh ne obstaja več.

  22. lynx said

    ..vesolje ve, da fejkaš.

    Dvomim, da vesolje razmišlja.

    Ampak kaj pa je nerealno?

    Da jaz zmagam na naslednjih predsedniških volitvah v Sloveniji. 🙂

    In če je dovolj čvrsto verjeti, pa tudi ta želja ne bi smela biti nerealna

    Želja je realna, mislim pa, da rezultat ni odvisen zgolj od tega, kako močno ti v to verjameš.

  23. zogca said

    Ne, saj ne razmišlja. Ni keč v tem. Čuti tvojo negativno energijo oziroma strah, ki je negativna energija. Ti lahko navzven govoriš, da verjameš, ampak če globoko v sebi čutiš strah, v bistvu fejkaš in oddajaš negativno energijo. V tem smislu.

    Dvomim, da vesolje razmišlja.

  24. zogca said

    Vidiš, nekateri se ne bi strinjali. Jaz pa še ne vem, kaj naj si mislim.

    Želja je realna, mislim pa, da rezultat ni odvisen zgolj od tega, kako močno ti v to verjameš.

  25. alja said

    Dobra razmišljanja.
    Se strinjam s trditvijo treba je verjeti…Ampak v stvari, na katere lahko vplivamo s svojo voljo in načinom razmišljanja. Ne v iluzije. Pa če še tako boli priznati si, da nekaj pač ne bomo dobili.
    …lažje reči, kot upoštevati…:)

  26. zogca said

    To zadnje tako in tako. Pa vseeno, veliko ljudi očitno verjame, da trdno verjeti pomeni dobiti, če želja ni nerealna. Vprašanje pa seveda je, kar je nerealno. In vprašanje je tudi, kako v svoji močni želji ločimo med realnim in nerealnim, ko pa seveda nismo objektivni.

  27. lynx said

    Pa vseeno, veliko ljudi očitno verjame, da trdno verjeti pomeni dobiti, če želja ni nerealna.

    Kdo so ti ljudje? Jaz mislim, da jih je zelo malo.

    Stavek iz naslovnega posta, je po mojem mišljen kot izpolnitev osebnih ciljev. Realnih.
    Če si nekdo nekaj močno želi, je velika verjetnost, da bo do tega tudi prišel, vendar zaradi svojega truda in ne z močjo svoje misli. No, vernim ostaja še molitev.
    Res pa je tudi, da vedno obstaja vprašanje, kako visoko ceno boš za izpolnitev neke želje plačal.

  28. alja said

    Lynx, se vidi iz postov,kdo od vaju z Žogco je starejši:)

  29. zogca said

    Ne vem, kdo so ti ljudje. Pač berem. Ne preverjam njihovih IP-jev.😉 Oja, tisto zadnje pa vedno pride kot svarila. Pazi, kaj si želiš, ker utegneš to tudi dobiti.

  30. zogca said

    Hihihi. Ne, saj jaz nočem biti otroško naivna in včasih nisem bila. Zdaj marsikaj berem in si skušam razširiti obzorja. Ker se mi zdi, da na način verjamem samo v tisto, kar vidim, ne bom preživela na tem svetu.

    Lynx, se vidi iz postov,kdo od vaju z Žogco je starejši:)

  31. zogca said

    Želja je čustvo!

    Piše Zoran Milivojević, dr. med., psihoterapevt in seksolog

    http://www.viva.si/clanek.asp?arhiv=1&id=3986

  32. lynx said

    Lynx, se vidi iz postov,kdo od vaju z Žogco je starejši.

    Kako pa ti veš, da sem v resnici starejši? 😉

    Pogovarjamo se o stvareh, pri katerih niti starost, niti izkušnje, niti modrost ne pomenijo dosti. Gre za naše občutke.
    Mi je pa všeč, če nismo omejeni z nekimi pravili, če gledamo čez “plot”, ker misli in domišljije nič ne omejuje.

  33. zogca said

    Bi moral pa dolgo časa precej fejkati, če bi bil mlajši. Mislim, sodeč po napisanem, nisi. Lahko pa se dobiva pred ogledalom in primerjava gube. :mrgreen:

  34. zogca said

  35. zogca said

    No, tale pa ni več on topic, kot je bila prva, pa vseeno …

  36. maxi said

    Žogca preberi:

    – Polje – Po sledeh nevidnih sil v vesolja (L.McTaggart) in
    – Transurfing realnosti (3.deli) (V. Zeland)

    pa boš dobila odgovor na marsikatero vprašanje v zvezi z naslovno temo.

  37. zogca said

    Aha, bom. Imajo knjigi v knjižnici ali po treba na Amazon?

  38. maxi said

    Dobiš v knjižnici, saj o Polju sem ti enkrat že pisala, pa nisi zagrabila. Si zgleda še rabila, da (ti) pride še iz druge strani.😛

  39. zogca said

    Veš, kako je? Očitno takrat še nisem bila na pravi frekvenci in sem zdaj prišla nanjo. Da, opazimo tisto, kar iščemo, kar nas v tistem trenutku zanima, drugo gre mimo nas.

  40. zogca said

    Aja, to pa ne smem mimo naju. Beckham ima novo tetovažo.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/becks-s-tatujem-jezusa-kristusa.html

    Će nič drugega, si je vredno ogledati mišice.😉

  41. Nevenka said

    Žogca, tudi jaz sem prepričana, da vesolje nič ne ve. Sicer ne mislim, da določene energije nimajo na človeka nobenega vpliva. Mislim pa, da ni v ozadnju nobene zavesti, uma.
    V to sem se prepričala, ko sem preverjala pozitivno mišljenje in nekatere teorije, ki se ukvarjajo s tem, da pozitivno misel nekako materializiraš. Vse sem z skrajno vero preverila in nič ni res.
    Če je dosegljivo s trudom dosežeš, če ni pa ne.

  42. Tana said

    Nevenka:
    Prazna upanja so tista, s katerimi se slepimo.
    Če pa človek verjame, da bo z neko svojo aktivnostjo vplival na izzid, pa lahko upa, da se mu bo želja izpolnila. Če samo verjame, je pa lahko ravno tako razočaran kot, če samo upa.

    Resnično, da bolj ne more biti.😉

  43. zogca said

    Kaj pa z energijo?

    Če pa človek verjame, da bo z neko svojo aktivnostjo vplival.

  44. alja said

    Hmmm, jaz se ne strinjam čisto z Nevenko: V to sem se prepričala, ko sem preverjala pozitivno mišljenje in nekatere teorije, ki se ukvarjajo s tem, da pozitivno misel nekako materializiraš. Vse sem z skrajno vero preverila in nič ni res.

    (ne znam prenesti v okvirčku)
    Zakaj se ne strinjam. Ker sem 100% dobila več pozitivnega in mi je ratovalo, ko sem bila pozitivno nastrojena. TOREJ, USPELO MI BO, VERJAMEM, DA MI BO! Ko sem samo upala in dvomila, pa ni šlo. Lahko, da sem moč potegnila iz sebe, ampak delovalo pa je. To je nevidna komunikcija med ljudmi: ko nekaj trdno verjameš, podzavestno verjame še drugi. Na živo materijo:) sigurno vplivamo s pozitivno energijo.

  45. zogca said

    Ja, na takšen način sem jaz mislila, Alja. Čeprav, preverila pa še nisem. Ampak bom.

  46. Nevenka said

    Nič ne vplivamo z nobeno energijo kar tako.
    Če je človek samozavesten, je bolj uspešen, če pa ni, se mu pa to pozna. To nima nobenega opravka z čira čara energijami, le s človekovo lastno in njenim usmerjanjem v delovanje. Energija, ki ne opravlja nobenega dela je zgolj potencialna energija.
    Torej je stvar v samo zaupanju, a dosegljivost je čisto svoj ločen kriterij.
    Sama vera ne prestavlja teh meja. Če je “namenjeno” se zgodi, sicer pa ne. Opravka imamo samo z verjetnostjo in svojim vplivom na njeno povečanje ali zmanjšanje.

  47. lynx said

    Spet delim mnenje z Nevenko. Razlika med mano in njo je v tem, da jaz verjamem, da obstaja nekdo, ki z vesoljem in energijami upravlja. Ampak to je druga zgodba, pravzaprav druga sfera razmišljanja…

  48. zogca said

    Aha.

    Razlika med mano in njo je v tem, da jaz verjamem, da obstaja nekdo, ki z vesoljem in energijami upravlja.

  49. Poppy said

    jaz se strinjam z Aljo😉 ko močno verjameš, da bo nekaj ratalo, potem bo🙂 ko samo upaš.. ti ponavadi niti sreča ne pomaga😉 seveda ko sem rekla, da vesolje pomaga, nisem mislila, da ima vesolje kake osebnostne lastnosti, enostavno se gre za energije, ki se dopolnjujejo, privlačijo in izključujejo, odbijajo. saj zato pa imamo ljudje intuicijo😉

  50. zogca said

    Vseeno pa … Ti vesolje nikoli ne bo dalo tistega, česar nimaš že ob rojstvu zapisano v svoji astrološki karti. Moje mnenje.

  51. maxi said

    POLJE – PO SLEDEH NEVIDNIH SIL V VESOLJU – Lynne McTaggart

    Opis vsebine:

    Po sledeh nevidnih sil v vesolju

    Knjiga Polje odkriva nepriznane in potlačene znanstvene dosežke in delo njihovih avtorjev v zadnjih tridesetih letih. Vsi prezrti in ‘zamolčani’ znanstveniki so opravili številne brezhibne eksperimente in izhajajo iz najuglednejših ustanov: univerz v Prinstonu in Stanfordu ter najvišjih inštitutov v Nemčiji in Franciji. A ker so s svojimi odkritji omajali verodostojnost številnih doktrin, ki za srčiko sodobne znanosti veljajo za svete, se znanstvena srenja še sedaj otepa njihovih odkritij. Knjiga nam nazorno razodeva, da je treba znanost Newtona in Descartesa postaviti na pravo mesto, njun znanstevni pogled je presežen.

    Izjemna odkritja, nastala vsaka za sebe, imajo skupno sporočilo: na naši najbolj temeljni strani smo živa bitja, vključno z ljudmi, skupki kvantne energije, ki nenehno izmenjuje informacije z neizčrpnim morjem energije. Žive stvari oddajajo šibko sevanje, kar je ključni vidik bioloških procesov. In od tod prihajajo neverjetne razlage za mnoge mejne fenomene, od delovanje metod komplementarne medicine in molitve do življenja po smrti.

    Avtorica dokazuje, da smo na pragu znanstvene revolucije, ki je tako drzna in globoka kot Einsteinovo odkritje relativnosti. Velja prisluhniti in doumeti.

    Majhna skupina znanstvenikov, posejana po vsem svetu, ter njihova sporočila, ki niso v skladu z uveljavljeno znanostjo, so še vedno opd udarom ostrih napadov. Tudi tu, pri nas, v Sloveniji …

  52. maxi said

    Gornje sem copy-paste zgolj za v razmislek tistim, ki ste na meji tovrstne vere….

    Gre za knjigo s težjo vsebino, ki pa vseeno če se potrudiš in poglobiš vanjo, da konkreten razmislek. Avtorica je novinarka, tako da z vsebino kot tako nima nič več kot mi, ki smo prav tako radovedni…al je al ni oprijemljivo?!

  53. Nevenka said

    Intuicija je stvar slutenja in ni racionalni produkt, kar pa ne pomeni, da ni možganski. Tudi pamet deluje na energetskem principu, a ne ravno vesoljskem, sicer bi bili vsi enako pametni, ker smo enako v vesolju, pa menda nismo.

  54. zogca said

    Če te prevzame hud pesimizem, potem se s tem okuži tudi intuicija in kot po pravilu pričakuješ vse najslabše.

    Intuicija je stvar slutenja in ni racionalni produkt, kar pa ne pomeni, da ni možganski.

Leave a Reply

 
