Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se spomnite sanj?

Posted by zogca na januar 9, 2010

Spanje je prav poseben užitek, o tem se gotovo vsi strinjamo. Še posebej je lepo spati pozimi. Zunaj naletava sneg, mi pa se grejemo v topli sobi, pod toplo odejo in če imamo srečo, da še kaj lepega sanjamo … Z eno besedo božansko. So pa noči, ko si ne želimo, da bi lahko spali dlje. Ne, komaj čakamo, da se bomo zbudili, ker nas tlači mora. Večino sanj menda pozabimo in to zelo hitro. Po petih minutah naj bi jih pozabili petdeset odstotkov, po desetih devetdeset. Jaz sanj ne pozabim, še posebej, če so bile slabe. Še več, ko sanjam kar zelo grdega, sem ves dan slabe volje. Preprosto se ne morem otresti tistega neprijetnega občutka iz sanj. Danes je takšen dan. Vstala sem ob sedmih, ker preprosto nisem mogla več. Večkrat sem se zbudila in prosila, da bi lahko imela vsaj med spanjem mir, potem pa sem preznojena vstala. Če se kdaj trudim, bolj za hec kot zares, da bi sanje usmerjala in zvečer premišljujem o nečem lepem z namenom, da se bo prijetna zgodba potem preselila tudi v sanje, mi kot po pravilu ne uspe. Če zvečer izvem kaj neprijetnega in se navzamem strahu, mi spanje ne bo prineslo tako želenega odklopa in odrešitve, ne, še bolj bo povečalo moje tesnobo. Joj, kavi navkljub me vseeno ima, da bi šla nazaj pod odejo, poskusila znova zaspati, z nekaj sreče sanjala kaj lepega in si na takšen način popravila dan.

In vi, kaj sanjate, kako sanje vplivajo na vaš dan ter kako se bojujete proti nočnim moram?

15 Responses to “Se spomnite sanj?”

  1. trnovčanka said

    Joj jaz že več dni zapored sanjam prometne nesreče, kjer je vedno udeležen naš avto. Par dni nazaj sem sanjala, da so nam avto ukradli. Brrrrrr. Upam, da nimam kakih preroških sanj. Zgleda me nekaj muči. Zdaj na netu berem, kaj to pomeni – nič dobrega.

  2. Nevenka said

    Nimam tako zelo pogosto mor. Ko sem bila otrok so bile pogostejše. A če se zgodi, se more skoraj gotovo spomnim, in ravno tako mi pokvari dan.
    Ko sem bila še srečen človek, nisem imela niti ene more. Same lepe sanje in zbujala sem se dobrovoljna in živela kar nekakšno kontinuiteto. Res sem živela z veseljem, tudi za drobne reči. Sanje so mi dobro dele.
    Spadam pa tudi med lucidne sanjače, tako, da meni je uspevalo z lepimi mislimi lepo sanjati in se tega tudi spominjati. Razen sanj, ki so v globokem snu, ki se jih menda tako ali tako nihče ne spomni.
    Sedaj sanjam tako kot živim. Bolj prazno.
    Stokrat premlete reči, reprize težkih trenutkov, a jih ne doživljam kot more. Ne vem kako to. Kot, da bi v snu iskala, kje sem naredila kakšno napako.

  3. Tana said

    Pred leti sem neprestano, noč za nočjo, sanjala, kako sem se izgubila. Vedno sem se znašla na istem kraju… potem pa nisem našla poti … grozno. Včasih se mi je zgodilo, da se nisem mogla premakniti, sem se zbujala premočena in zmučena.

    Zadnja leta skoraj ne sanjam oziroma se sanj ne spomnim. Če pa že, potem pa kaj lepega😉 No, včasih se še tudi zgubim, ampak to ni pogosto …

  4. trnovčanka said

    Kako mi je bila ta pesem všeč, ko sem bila majhna.

  5. zogca said

    Enako.

    Ko sem bila še srečen človek, nisem imela niti ene more.

  6. zogca said

    Aja, šla sem nazaj spat in če me ne bi on 14.30 zbudil telefon, bi verjetno še spala. Teh sanj se ne spomnim.

  7. zogca said

    Se jih že spomnim.

    Teh sanj se ne spomnim.

  8. zogca said

    Spala sem še dve uri. V zadnjih 24 urah sem spala 20 ur. Bravo jaz in moje telo, ki me na takšen način varuje.

  9. jaz sploh nimam časa sanjati. Komaj se uležem že moram vstati😦

  10. maxi said

    Bravo jaz in moje telo, ki me na takšen način varuje.

    Pred čem?

  11. lynx said

    Bravo jaz in moje telo, ki me na takšen način varuje.

    Napaka.

  12. zogca said

    Mah, nekaj sem se vznemirila. Upam, da brez razloga.

    Pred čem?

  13. zogca said

    Za nocoj se pa sploh ne spomnim, kaj sem sanjala.

  14. Jazz said

    Jaz mor nimam,pa tudi,ko je v sanjah kaj manj prijetnega jih nekako prepoznam kot sanje in jih prekinem,spim dalje.Se pa dostkrat zbudim z resničnim smehom,ko sanjam kaj smešnega…🙂 Res pa tudi,da se včasih,ko je kaj nenavadnega vprašam,če slučajno ne sanjam… :mrgreen:

  15. zogca said

    Jaz sem imela že trojne sanje nekajkrat. Ko se je nekaj dogajalo v sanjah in je bilo pregrozno, pa sem se kakor zbudila, ampak se nisem zares, samo v druge sanje sem se prestavila in sem potem v teh sanjah ugotovila, da groza iz prvih ni resnična. Ko se je pa tudi v teh potem dogajala groza, sem se pa zbudila. V bistvu zase menim, da čisto preveč sanjam.

Leave a Reply

 
