Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena januarska!

Posted by zogca na januar 8, 2010

60 Responses to “Ena januarska!”

  1. zogca said

    Kako se na avto dajo verige?😕 Eh, peš.

  2. Poppy said

    zakaj ne pade kar naenkrat 70cm snega, pol pa sonce🙂 men se tko ne da več kidat:mrgreen: ehh.. po možganih se mi sprehajajo tile akordi:

  3. Tana said

    Leta 2010 se ne smete poročiti, če je v vaši vezi ena sama drobna laž.

    Astrološko se bo leto 2010 odvijalo po smernicah, ki jih bosta odrejali resnica in pravica. Zakoni, torej, a tokrat ne vesoljni.

    http://lifestyle.enaa.com/Dom-in-prosti-cas/Horoskop/Leto-2010-bo-v-znamenju-resnice-in-pravice-2012-pa-ne-bo-konec-sveta.html
    🙂

  4. Tana said

  5. zogca said

    A, ljudem grozijo s Saturnom. Jaz imam Saturna rada, čeprav me muči, fejst muči. Kakorkoli že, jaz takšnega posploševanja, kot je tukaj, ne maram. Bi se pa strinjala s tem, da bo Saturn prišel na svoje tam, kjer stvari ne štimajo.

    Leta 2010 se ne smete poročiti, če je v vaši vezi ena sama drobna laž.

  6. zogca said

    Saj zdaj tudi je videti, kakor da res bo.

    zakaj ne pade kar naenkrat 70cm

  7. Poppy said

    nič, zgleda bo res treba it skidat tole zimsko pravljico pred vrati😉

  8. zogca said

    Bogu hvala za hišnika.😉

    nič, zgleda bo res treba it skidat tole zimsko pravljico pred vrati

  9. Spider said

    Ajzea, srbski raper:

  10. Spider said

    Še ena..

  11. webmaher said

    Tana ti se lahko poročiš bo vse v redu najlepšem, to ti ja garantiram😆

  12. maxi said

    Leta 2010 se ne smete poročiti, če je v vaši vezi ena sama drobna laž.

    Uuf, prav je veliko straha da se bom…..😆

  13. zogca said

    Pri meni ga tudi ni.

    Uuf, prav je veliko straha da se bom…..

  14. Spider said

  15. maxi said

    Cel kozarc oliv sem že pojedla…me pa res zanima zakaj je to dobr, aja holesterol:mrgreen:😆

  16. Jazz said

    maxi said
    januar 8, 2010 at 7:29 popoldan
    Leta 2010 se ne smete poročiti, če je v vaši vezi ena sama drobna laž.

    Uuf, prav je veliko straha da se bom…..

    Sam doma!Pridi,jutri pa lahko dava že za oklice.Al boš pa vsaj posesala,ko arašide luščim😉

  17. maxi said

  18. maxi said

    Sam doma!Pridi,jutri pa lahko dava že za oklice

    Nimam več navade silit v nevarnost…he he

    Al boš pa vsaj posesala,ko arašide luščim

    …še manj pa špilat deklo…😛

  19. Jazz said

    Saj bi tud teb pustil mal zasvinjat…😛

  20. maxi said

    Sam jaz bi s pistacijo svinjala😛

  21. Jazz said

    maxi said
    januar 8, 2010 at 9:31 popoldan
    Sam jaz bi s pistacijo svinjala

    Ok,prinesi!🙂🙂

  22. Jazz said

  23. zogca said

    Za užitek.😉

    Cel kozarc oliv sem že pojedla…me pa res zanima zakaj je to dobr, aja holesterol

  24. zogca said

    Nihče ne kida snega? Nas bo tukaj zamedlo, ampak res.

  25. Spider said

    Pr nas je cel dan snežilo, zdaj dežuje.

  26. zogca said

    Pri nas še vedno fejst zneži. Vsaj petnajst minut nazaj je še.

  27. zogca said

    Sneg se umika, največje preglavice tudi

    http://www.rtvslo.si/okolje/sneg-se-umika-najvecje-preglavice-tudi/220818

  28. zogca said

    Budna. Težke sanje na kvadrat, mi ni bilo za sanjati dlje kot do sedmih, res ne. Pijem kavo.😉

  29. Tana said

    Tana ti se lahko poročiš bo vse v redu najlepšem, to ti ja garantiram😆

    web…. te bom držala za besedo 😉

  30. Spider said

  31. maxi said

    Ko smo ravno pri rap-u, men pa ta sede:

  32. zogca said

    FOTO: Sneg se še vedno ne da

    http://24ur.com/novice/slovenija/snezna-odeja-se-bo-debelila-na-gorenjskem-in-koroskem.html

  33. zogca said

  34. zogca said

  35. maxi said

  36. zogca said

    A bomo kakšno rekli? Maxi, se kdo? Meni se čveka.

  37. maxi said

    No pa dajmo!🙂

  38. Jazz said

  39. maxi said

    Jazz rekli smo, da bomo kako rekli, do zdaj smo pa poslušali…😛🙂

  40. zogca said

    Joj, spala sem. Se pa lahko zmenimo za zvečer.

  41. maxi said

    Tole tvoje spanje pa tudi meni ni všeč…

  42. Spider said

    Ena stara..

  43. Jazz said

    maxi said
    januar 10, 2010 at 11:19 am
    Jazz rekli smo, da bomo kako rekli, do zdaj smo pa poslušali…

    Uuu,nam gre…smo v leru,se mi zdi.😉

  44. zogca said

    Ajoj. Bila pri starših, kjer so se vse popoldne valjali po kavčih in spali. Zdaj pijem kofe. Da ne zaspim.

    Tole tvoje spanje pa tudi meni ni všeč…

  45. zogca said

    Po moje bo treba začeti talati neopravičene.😉

    Uuu,nam gre…smo v leru,se mi zdi.

  46. Jazz said

    zogca said
    januar 10, 2010 at 8:43 popoldan
    Po moje bo treba začeti talati neopravičene.

    Jaz lahko koga bližnjih tudi zaprem!😉

  47. zogca said

    Ampak to ne bi bilo fer, ker ravno Maxi je najbolj pridna tukaj.

    Jaz lahko koga bližnjih tudi zaprem!

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. Spider said

    Jutri sem službeno v Ljubljani.

    Grem jaz lepo na ICS vlak, kot gospod, opravke imam itak v centru, ne da s emi zajebavat s parkiranjem v LJ.

  52. zogca said

    Absolutno najbolj pametno, res. Parkirišča so polna snega, pločniki so polni snega. Vlak Maribor – Ljubljana je pa tako in tako super.

  53. Spider said

    kaj se vozis z vlakom dost?

  54. zogca said

    Zdaj prav dosti spet ne, ampak na vsake tri mesece pa že. Na temu Maribor Ljubljana sem bila večkrat. Dve smeri sta dobri za vozit se z vlakom, Ljubljana – Maribor in Ljubljana – Jesenice. To sta dobri povezavi, prideš zelo hitro. Medtem ko povezava proti Kopru in tista proti Brežicam oziroma Hrvaški, to je pa kot bi na polžu sedel, ampak res.

  55. Spider said

    S katerim si se pa vozila, z ICS (novim, hitrim), al navadnim?

  56. Spider said

    Tole je ICS, vozi na relaciji MB-LJ, poleti MB-KP:

  57. zogca said

    Vedno je bil nov vlak, mislim, da se mu res reče ICS. Nisem nič načrtovala, vedno je tako padlo.

  58. zogca said

    Auč!

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5948851

  59. Spider said

  60. Spider said

Leave a Reply

 
