Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zakaj se moški bojijo ženskih solz?

Posted by zogca na januar 6, 2010

Ker sem že pred časom nehala biti cmera vseh cmer, ker sem nehala tekočino iz zgornjih odprtin točiti pogosteje kot iz spodnje, lahko kaj napišem o ženskih solzah. Večkrat sem slišala, da so najmočnejše žensko orožje, vendar sem zaradi tega užaljena. Takšno razmišljanje namreč namiguje na to, da ženske jokamo načrtno in z namenom, da nekaj dosežemo. In ko pomislim, da bi se zaradi tega zaključka lahko upravičeno jezila na moške, ugotovim, da bi jim s tem naredila hudo krivico. Zakaj? Ko odprem spletne strani ženskih revij, mi je kaj hitro jasno, da so lahko upravičeno sumničavi. Ženskam namreč delijo nasvete, ki gredo nekako takole: ” Nežno se privijte k njemu in ko bo na vašem licu prva solza, vse prepustite njegovi slabi vesti. Pravi čudež bo, če v nekaj minutah ne boste dobile vsega, kar želite. ”

Pa pustimo zdaj ženske revije, ki nas prepričujejo, naj manipuliramo s solzami, pustimo tudi to, da nekatere ženske verjetno res jokajo načrtno, na silo in zato, da nekaj dosežejo, ampak večina pa gotovo ne. Zakaj se moški bojijo pristnih solz, tistih, ki pridejo naravnost iz srca?

27 Responses to “Zakaj se moški bojijo ženskih solz?”

  1. maxi said

    Zakaj se moški bojijo pristnih solz, tistih, ki pridejo naravnost iz srca?

    Pa se jih…bojijo?
    Jaz ne bi rekla da ja.

    Ps: Govor je o pravih moških, oni drugi se bojijo še lastne sence.

  2. zogca said

    Oja, se jih, premnogi. Kar zmrznejo, če slučajno zajokaš. Ne sicer vsi, to je res. Bi pa rekla, da za več moških velja, da se jih bojijo kot ne.

  3. maxi said

    Oja, se jih, premnogi. Kar zmrznejo, če slučajno zajokaš/blockquote cite=””>

    Ma ne vem…redko me kdo vidi jokat. Sem pogosto solzna, ampak jokam ponavadi takrat, ko sem sama.

  4. zogca said

    Mene pa je že kar nekaj ljudi videlo v solzah. Ko se mi joče, se mi joče in tega ne morem skriti ali ustaviti.

  5. zogca said

    Ženske solze

    http://nataly.blog.siol.net/2009/08/29/zenske-solze/

  6. maxi said

    Kadar se meni joče ponavadi niti ne hodim med ljudi.

  7. zogca said

    To je sicer pametno, ampak takrat, ko sem jaz največ jokala, sem jokala praktično non stop in je bilo neizvedljivo, da ves ta čas ne bi šla ven. V obdobju, ko pa nisem cmera, me pa kdaj kaj res gane in … Vidim nekaj, kar mi pride do živega in solze začnejo teči, pa se ne trudim, da bi jih ustavila.

  8. zogca said

    Gledam, kakšne težave je imel za novo leto moj trenutno fejvrit voditelj. Jokal pa očitno ni. Njo so pa benali s CNN-a.

  9. lynx said

    Če odštejemo krokodilje oziroma prisiljene, pa še kakšne mehkužne cmere pustimo ob strani, so solze sigurno dobrodošle. Primarno za tistega, ki jih toči, pa tudi za tistega, ki jih vidi, še posebno če tečejo zaradi njega.
    Solze so neko sporočilo, marsikdaj povedo več kot besede. Izražajo bolečino, sočutje, predvsem žalost, včasih tudi veselje.

    Moški se pristnih ženskih solz ne bojimo (v kolikor imamo čisto vest), logično pa je, da nihče ne rad vidi, človeka katerega ima rad, žalostnega.

  10. zogca said

    Seveda, raje vidimo, da se ljubljena oseba smeji kot joče. En tvoj stavek mi je zelo zanimiv. Pristnih solz se ne bojimo, v kolikor imamo čisto vest. Lahko to malo podrobneje razložiš. Plus še to, kolikokrat si imel občutek, da ti je kakšna ženska načrtno in prisiljeno jokala.

    Moški se pristnih ženskih solz ne bojimo (v kolikor imamo čisto vest), logično pa je, da nihče ne rad vidi, človeka katerega ima rad, žalostnega.

  11. asdf said

    meni je hudo, kadar oseba, ki jo imam rad, joče. skušam jo spraviti v boljšo volo in ji pomagati, če lahko. dostikrat ne razumem zakaj nekdo joče. takrat ga pustim in včasih objamem. če želi govoriti o razlogih za žalost poslušam, včasih povem svoje mnenje. največkrat racionalno, ki vedno ne pomaga, ampak tudi razlogi so različni. največkrat je najboljše, da pustim, da se zjoče do konca. potem je pogovor učinkovitejši, največkrat pa nepotreben.
    pravzaprav moški jok dojemamo drugače, je skrajno sredstvo žalosti… ne občutje, nekaj latentnega… neprepoznavnega, nedefiniranega. to nas bega…
    noč!
    moj najljubši bend😉

  12. asdf said

    še to za zabavo, da ne bo kdo slučajno iz ok šprical…

  13. lynx said

    Lahko to malo podrobneje razložiš.

    Normalnemu človeku je hudo, če je nekdo prizadet zaradi njega. To pomeni, da takih solz raje ne vidimo, kar bi lahko primerjali s tem, da se jih bojimo.
    Tiste, ki se jih zanesljivo ne, so ženske solze v pričo moškega, ki pomenijo zaupanje in odkritost.

    Nikoli nisem dobil občutka, da bi me nekdo izsiljeval z jokom. Izgleda, da imam to “srečo”, da poznam malo hinavskih žensk, oziroma to “nesrečo”, da so ponavadi vse zelo temperamentne.

  14. zogca said

    Pa sploh ni. Seveda je razlog za solze lahko tudi žalost, včasih pa samo napetost, strah, lahko pa zgolj zaspanost. Jaz sem najbolj cmerava, ko sem zaspana. Pobožat po laseh, mi reči, naj grem spat in to je to, stvar rešena.

    pravzaprav moški jok dojemamo drugače, je skrajno sredstvo žalosti…

  15. zogca said

    Kofetkanje mi je uspelo in uspešno sem budna po polnoči, da gledam polnočnico.🙂

  16. zogca said

    Vprašam zato, ker je meni enkrat princ, ko sva bila še par, očital, da je bil moj jok preračunljiv, ker naj bi po njegovo prehitro iz joka prešla na jezo. Pa je bilo oboje, tako jok kot pozneje jeza, sto posto pristna. Je pač rekel nekaj, kar me je zelo prizadelo in verjetno zdaj že razume, zakaj me je in kako grdo je bilo tisto, kar je rekel. Ampak takrat je bil pa prav jezen, ker sem jokala. V bistvu je bilo to meni prvo srečanje s tako hudim odporom na jok. Pozneje, ko me je zapustil in sem non stop jokala, res non stop, se pa ni več jezil zaradi solz.

    Nikoli nisem dobil občutka, da bi me nekdo izsiljeval z jokom. Izgleda, da imam to “srečo”, da poznam malo hinavskih žensk, oziroma to “nesrečo”, da so ponavadi vse zelo temperamentne.

  17. Nevenka said

    Mene je moj zapustil po mailu.
    Bog ne daj, da bi se v živo srečal s kakšnim čustvom in zadevo opravil na človeški način.
    Mislim, da gre za občutek odgovornosti, ki moški slabo prenašajo.

  18. Tana said

    Zakaj se moški bojijo pristnih solz, tistih, ki pridejo naravnost iz srca?

    Moje mnenje, moški se NE bojijo solz svoje drage. Seveda, če govorimo “o pravih moških”, kot se je izrazila maxi. Oni drugi (moški) pa se meni sploh ne zdijo pomembni.

    sicer pa vsem eno krasno sneženo jutro 😉

  19. John said

    Kofetkanje mi je uspelo in uspešno sem budna po polnoči, da gledam polnočnico.

    Lepe praznike!😉

  20. Lynx said

    Dobro jutro:

  21. zogca said

    Hvala. Pa res praznujem. Valjam se po kavču in gledam mašo. Pomembno je, da se ne dela.🙂 Sem prej slišala na poročilih, da bi po tradiciji morala praznovati tri dni, ampak to pa ne bo šlo skozi.

    Lepe praznike!

  22. zogca said

    Obup.

    Mene je moj zapustil po mailu.

  23. John said

    Sem prej slišala na poročilih, da bi po tradiciji morala praznovati tri dni, ampak to pa ne bo šlo skozi.

    Ufff…jaz bi se kar držal tradicije!🙂

  24. zogca said

    Če se hočem res držati tradicije, potem … Zdaj bi morala biti fejst v kuhinji, že tja od šestih zjutraj. In pripraviti dvanajst jedi, najmanj dvanajst različnih jedi. Tudi to sem prej slišala na teveju, čeprav nisem čisto ziher, ali je to na splošno ali velja samo za Rusijo. Tako pa se bom raje samo veselila, da imam frej dan. Če moram izbirati med dvanajstimi jedmi in službi, se mi zdi, da grem raje v službo.😉

  25. webmaher said

    Všeč so mi Tvoooje solze, ki ne moreš jih skriti pred mano, so kot jutranja rosa na licu, a s poljubom jih bom osušil😆

  26. zogca said

    Česa se je pa od ženske res za bat …

    Soproga irskega premierja naj bi večkrat prevarala svojega moža. Imela naj bi ljubezenska razmerja z 19-letnikom, njegovim očetom, mesarjem, poslovnežem …

    http://24ur.com/novice/svet/zena-irskega-premierja-skakala-cez-plot.html

  27. zogca said

    Zgodba je že dobila nadaljevanje …

    Po razkritju prešuštništva njegove soproge je severnoirski premier Peter Robinson začasno odstopil. Seks škandal je namreč prerasel v političnega, saj je svojim ljubimcem dajala tudi denar.

    Link ostaja isti.

Leave a Reply

 
