Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

V meni se vse trga!

Posted by zogca na januar 4, 2010

NEIZMERNO

Neizmerno te pogrešam.
Slišim tvoje korake,
čeprav jih še ni.
V meni se vse trga.
Oči se mi bistrijo.

Ušesa še kar blebetajo
o tvojem prihodu.
Ustnice trzajo v tvojem plesu.
Najrajši bi kar umrla.
Blaznim že v tej nemoči.

Telo se spreminja
v en sam krč.
Padam na kolena.
Ušla bom v tvoj varni objem
in spet se ne bom mogla
nasititi poljubov.

Ingrid Peinkicher

32 Responses to “V meni se vse trga!”

  1. zogca said

    Repriza številka … Mislim, da je šest. Ena od meni najljubših. Plus fotografija mi je zelo cortig.😉

  2. Žogca ti se pa rada s sabo pogovarjaš. Mislim, da toliko komentarjev na svoj komentar nima noben bloger.

  3. zogca said

    Jaz se res tada pogovarjam sama s seboj, o tistem slednjem pa ne bi nič vedela, ker nisem prijavljena na nobeno blogersko tekmovanje in število komentarjev ne šteje nič. Imam pa res navado, da napišem prvi komentar in s tem odprem debato.

  4. alja said

    Žogca, huda pesem!

  5. zogca said

    A ne? Glih za naju.😉

  6. alja said

    Ja, še vedno. So dnevi…
    Kdaj kavica? Ta teden bi šlo?

  7. zogca said

    Lahko, da. Saj enkrat na teden, tja do petka, bom ravno na tvojem koncu, ker grem tja na obisk, res kakšnih dvesto metrov od tebe. Pa se lahko takrat domeniva. Lahko pa tudi med vikendom.

  8. zogca said

    Še vedno kot obsedena poslušam ta komad.

  9. zogca said

    Zamenjala sem komad.

  10. Lynx said

    Učiteljica pita:
    Marice, šta je to malo, belo, ima dve noge i perje?
    Kokoška!
    Tačno, ali mogla je biti i guska.
    Učiteljica pita Dušana:
    Šta je to malo, crno, ima četiri noge i rep?
    Mačka!
    Tačno, ali moglo je biti i kuče.
    Pita Perica:
    Učiteljice, učiteljice, šta je to veliko i tvrdo kad ga staviš u usta, a
    malo i smežurano kad ga izvadiš?
    Učiteljica pocrveni i tresne mu šamar. Na to će Perica plačnim glasom,
    trljajući obraz:
    Tačno, ali mogla je da bude i žvaka!

  11. zogca said

    Dobro, da sem od snega sploh našla pot domov.😉

  12. Jazz said

    A je zunaj sneg??

  13. maxi said

    Meni je pa te dni padel tale komad v uho, nobenih posebnih simpatij nimam do Seke, ampak tale mi je pa všečen:

  14. maxi said

    A je zunaj sneg??

    Ne, ne Jazz…samo (z)mrzle sanje so🙂 P

  15. Jazz said

    Ponočujemo,a?PONOČUJEMO…😉

    http://www.mojvideo.com/video-cuki-sankaska-polka/608b9e761152fbd3dc78

  16. zogca said

    Oj, Maxi, ti Seko poslušaš. Lepo, lepo, lepo. Jaz imam en zelo lep spomin na eno Sekino pesem in sicer tisto Svi tvoji milioni. Nimam pojma, zakaj, verjetno za hec, sem jo naštimala na mobilnik, da mi je igrala, ko me je princ klical. Ker me je non stop klical, sem to pesem non stop poslušala in mi bo za vedno ostala v uhljih. Saj, zdaj bi si pa lahko dala gor to, ki si jo ti nalepila, a kaj, ko me ne pokliče in je ne bi slišala.😦

  17. zogca said

    Jaz ne. Zaspala ob devetih. Kdaj sem se zbudila, pa raje ne povem. Očitno se mi res trga, tako kot piše v pesmi.

    Ponočujemo,a? PONOČUJEMO…

  18. zogca said

    Naš hišnik ga zdaj odmetava z neko električno napravo. Ne vem, kako se ji reče. Nas bo tukaj zamedlo.

    A je zunaj sneg??

  19. zogca said

  20. Jazz said

    zogca said
    januar 6, 2010 at 6:25 am
    Naš hišnik ga zdaj odmetava z neko električno napravo. Ne vem, kako se ji reče. Nas bo tukaj zamedlo.

    -Dokler ne uporablja dinamita,je še vse v redu.:mrgreen:

  21. Poppy said

  22. zogca said

    Če bo še dolgo snežiti, zna imeti vsega poln kufr, potem se pa ne ve več.:mrgreen:

    Dokler ne uporablja dinamita, je še vse v redu.

  23. zogca said

    Več padavin bo ponovno v petek in soboto: Zaradi nizkih temperatur bo ponekod padal ledeni dež

    http://www.dnevnik.si/novice/kronika/1042327943

  24. maxi said

    Več padavin bo ponovno v petek in soboto: Zaradi nizkih temperatur bo ponekod padal ledeni dež

    😦😦

  25. zogca said

    Boš vseeno šla smučat?

  26. maxi said

    Ustavi me samo viharen snežni metež.:mrgreen:

  27. zogca said

    Tega pa menda ne napovedujejo, upam. Meni bi ustavila že zaspanost. Sploh ne vem, kaj mi je. Zaspana sem non stop. Vstajam pa ob štirih zjutraj. Ampak zdaj sem se po prespanem popoldnevu nalila s kavo, da ne bi šla spet že ob devetih spat in potem vstala ob štirih.

  28. zogca said

    Maxi, če te bo slučajno zeblo …

    http://socialitelife.celebuzz.com/archive/2010/01/06/jesus_luz_shirtless_and_wet_just_because.php?img=5&gfmt=e

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. zogca said

Leave a Reply

 
