Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Novoletni Hari Mata Hari in sporočilo bodočemu možu!

Posted by zogca na januar 3, 2010

Dogodivščina imenovana novoletni Hari Mata Hari se je začela z nekaj slabe volje, ki je bila posledica strahu, da bom zamudila začetek koncerta. Z rojstnodnevne zabave, na kateri sem bila, sem se odpravila pravočasno. Tokrat sem resnično vzela v zakup nemogoče pogoje parkiranja v središču mesta, ampak zaman. Ko sem naredila krog okoli starega dela mesta in ugotovila, da ne bo nič, sem se odpravila proti tržnici, ki je ob koncu tedna namenjena parkiranju. Napaka, to je bila huda napaka, kajti skoraj pol ure se nisem izvlekla iz zmešnjave, ki je tam nastala predvsem zahvaljujoč ženam, ki so svojim možem “čuvale” parkirna mesta. Trije so zagledali tri prosta parkirna mesta, drug za drugim zapeljali noter, nakar so ugotovili, da prosta parkirna mesta pravzaprav niso prosta, ampak “na čuvanju”. Ko so žene opazile “prihajajočo nevarnost”, so se postavile na parkirna mesta in govorile, da so zasedena. Nazaj več niso mogli, ker smo bili za njimi že drugi, veliko nas, in smo stali, stali, stali. Verjetno tudi preklinjali. Zase vem, da sem fejst preklinjala. Ko sem končno parkirala za gimnazijo in se prek tržnice odpravila proti Prešernovem trgu, je tam ena izmed teh žena še vedno čakala moža z avtomobilom. Najmanj petnajst minut pozneje. Začela sem premišljevati, ali je ni mogoče mož poslal z avtobusom v mesto in ko mu je sporočila, da je našla parkirno mesto, se je odpravil tudi on. Preden se lotim pisanja o koncertu, želim svojemu bodočemu možu sporočiti, da mu bom kuhala, prala in tudi likala, ampak parkirnega mesta mu pa ne bom “čuvala”.

Če bi se koncert začel ob napovedani uri, bi zamudila skoraj tretjino. Na srečo se ni. Menda je ob osmih nastopila skupina Negative. Jaz sem se pojavila, ko so ravno šli z odra, eno minuto pred prihodom Harija. Koncert se je začel z violino. Seveda, spet sem naredila obilico video posnetkov in nekatere sem tudi naložila na splet. Za druge bom potrebovala pomoč. Naj se junak javi. On ve, kdo je, ker mi je že večkrat ponudil pomoč v obliki zmanjševanja fajlov. Dodatek: Hvala Webu, da je naložil pesmi Lejla, Volio bih da te ne volim, Ja te volim najviše na svetu in Prsten i zlatni lanac.

Po pesmi Ljubav je sledila nikoli pozabljena uspešnica Strah me da te volim. Znam da negdje daleko od mene postojiš, u postelji nekoj budiš se i kradeš od sna malo moga mirisa. Bog nam je svjedok, beskrajno smo se voljeli, nek život nam sudi što smo ljubav ubili, jedno drugog kaznili. Strah me da te volim kao nekada, još ova duša tebi pripada, strah me da te volim kao nekada, hiljadu tuga, sreča nikada. Svi moji drumovi. Svi moji drumovi moji su dušmani, nijedan tebi me ne vodi, svi moji drumovi nisu mi drugovi, na njima tuđi su svatovi. Ti znaš sve. Ti znaš sve, al’ ne znaš, ne, ne znaš meni kako je, kada snova nestane, sve polako umire, za tebe i za mene.

Ja imam te, a ko da nemam te. Ja imam te, a ko da nemam te, kad tuga me ko granu savije, jedan pogled tvoj nadu podgrije. Jup, zdaj si resnično dajem duška. Nije za te’ bekrija. Ej, nije za te’ bekrija, al’ te niko neće voljet kao ja. Baš ti lijepo stoje suze. Zauvijek da odem, to ne mogu, tebi se vraćam k’o starom razlogu, život je vjetar, a čovjek je list, nitko na kraju ne ostane čist. Valovi noćas Mjesec slomit’ će, dolazim, jer volim te i previše. Baš ti lijepo stoje suze, ali nemoj plakati, zašto bisere u blato noćas bacaš ti? Kad bi kiša bila tiša, ti bi čula korak moj, kao nekad kad sam bio tvoj. Oja, to pesem sem nekoč poslušala skupaj s princem. Najino druženje je bilo prekratko, da bi obiskala veliko koncertov. Najin prvi in žal tudi zadnji koncert je bil Harijev. Takrat sem bila zelo pridna, nič nisem norela, kajti v prinčevi prisotnosti se to ne spodobi. Sem se pa zato nenehno naslanjala nanj, ki je stal za menoj in vsakokrat, ko sem se nagnila nazaj, me je objel. Tudi sinoči sem to nekajkrat naredila, ampak sem seveda pazila, da sem se pravočasno ustavila, kajti princa tokrat ni bilo in bi padla. Saj vem, da se mnogim zdim prav trapasta, ko nikakor ne neham težiti s princem. Vem tudi, da se mnogim zdim naravnost neumna, ker še vedno verjamem, da bova nekoč znova skupaj, ampak … Ob misli na to sem srečna. In zakaj ne bi bila srečna, če sem lahko?

Kao domine. Kao domine srušile se godine, polako jedna za drugom odkad nisam s njom, kao domine crne su nam sudbine, nije meni zbog mene, al’ nek je dobro, nek je dobro samo njoj. Što je bilo, bilo je. Na nebo putuje more, kao da i mene poziva, kao da me tvoja ruka ponovo doziva. Iz mojih u tvoje oči suza se preliva, kada me nisi htjela ti, kako bi sudbina. Što je bilo, bilo je, znam da više nemam te, al’ još srce luduje, bez tebe ne umije. Dabogda. Ampak brez Dina Merlina to vseeno ni to.

Moj povsod prisotni najljubši župan, ki je nocoj igral varnostnika, varuško, natakarja in še kaj, je vsem prisotnim voščil srečno novo leto. Ne, prav nič se ne bojim, da ne bi tudi letos prepričljivo zmagal in vem, da se bo tudi čez eno leto med prazniki tako zelo dogajalo. Zadnji mesec dni sem maksimalno uživala, naužila sem se glasbe, lučk, nakupovanja, obdarovanja, stojnic, skratka vsega. Spodobilo bi se, da zdaj kakšen teden ali dva večere preživljam predvsem na kavču.

28 Responses to “Novoletni Hari Mata Hari in sporočilo bodočemu možu!”

  1. zogca said

  2. lynx said

  3. zogca said

    Zdaj se grem pa sončkat. Joj, kako lep dan se je naredil.

  4. zogca said

    Dobro jutro. Zgodaj šla spat, zgodaj vstala, upam, da bo veljalo tudi zgodaj končala službo in šla zgodaj po razprodajah. Saj ničesar ne potrebujem, samo za luštn grem skakljat po trgovinah.

  5. @@@želim svojemu bodočemu možu sporočiti, da mu bom kuhala, prala in tudi likala, ampak parkirnega mesta mu pa ne bom “čuvala”.
    Ni čudno da nimaš princa….tudi bodoči mož se bo težko našel… ker dober fuk je pa le definitivno “potreben” za dober in trden zakon!

  6. zogca said

    Kako je seks povezan s tem, da jaz kot kakšna trapa stojim na parkirišču in ljudi odganjam od prostega parkirnega mesta? Presvetli me.

  7. Napisala si, da boš možu kuhala, prala in tudi likala….o.k. fukal bo pa drugo…tudi prav, nč narobe!

  8. noah said

    Vidim,da si se lepo imela, če odštejem parkiranje😆 princ pa pride, ko boš najmanj pričakovala😆

  9. Tana said

    Vem tudi, da se mnogim zdim naravnost neumna, ker še vedno verjamem, da bova nekoč znova skupaj, ampak … Ob misli na to sem srečna. In zakaj ne bi bila srečna, če sem lahko?

    Žogca,
    … kako se drugim to zdi, je čisto nepomembno. Če ti verjameš in upaš, da bosta nekoč znova skupaj in če te to osrečuje, je vse ok. Sicer pa upanje umre zadnje, a ne?😉

    Sem pa včeraj zvečer na TV (ne vem na katerem programu, ker sem kar nekaj obračala) gledala in poslušala Harija. Mislim, da je bil prenos nekega koncerta iz Sarajeva.

  10. zogca said

    Tega pa jaz nisem nikoli napisala, še manj mislila.

    Napisala si, da boš možu kuhala, prala in tudi likala….o.k. fukal bo pa drugo…tudi prav, nč narobe!

  11. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    princ pa pride, ko boš najmanj pričakovala

  12. zogca said

    Prav srečna sem, res prav srečna. Samo misel na to, da sem bom stisnila k njemu in mu malo ponagajala, ga polupčkala ali pobožala in sem dejansko srečna. Nasmeh od uhlja do uhlja.

    Če ti verjameš in upaš, da bosta nekoč znova skupaj in če te to osrečuje, je vse ok.

  13. zogca said

    Je Hari rekel, da so bili pol leta na turneji in da so turnejo začeli v Sarajevu. To bo verjetno to.

    Mislim, da je bil prenos nekega koncerta iz Sarajeva.

  14. maxi said

    Žogca kaj pa razprodaje??😆

  15. zogca said

    Na koncu nisem mogla it.😦 Upam, da mi jutri uspe. Saj nič ne rabim, res nič, ampak je luštno it.

  16. maxi said

    Jaz imam pa zdaj VSE! Opremljena v popolnoma novi opravi in če bog da vreme, grem smučat v soboto😉

  17. zogca said

    Mislim, da ti bo Bog dal sneg.😉 To si danes kupila? Poročaj.

  18. maxi said

    Pancarje sebi in sinu, pa bundo hčeri. Recimo…zadovoljna.🙂

  19. zogca said

    To je kar bogat izplen.

  20. maxi said

    Ahaa….pa od prej imam nove smuči, tako da komaj, KOMAJ čakam da gremna sneg. Ko otrok…🙂

  21. zogca said

    Najlepše je takrat, ko se veselimo kot otroci. Jaz pa zadnje dva dni spim kot otrok. Po prespanem popoldnevu bi šla kar spet spat. To ni normalno več.

  22. maxi said

    Jaz pa spanje sva pa na vezi toliko kot je nuja.🙂 Zvečer pooozno, zjutraj precej zgodaj….Sem zadnjič imela v službi sistematski pregled, pa moraš tam nek vprašalnik izpolnit, pa vmes vprašanje; Ali spite 8 ur dnevno? Aaa? 8 ur, no way…🙂 Jaz sem med 6 in 7 dnevno:mrgreen:

  23. zogca said

    Saj jaz sem ponavadi tudi na sedem, osem ur. Ampak očitno zdaj telo skuša nekaj nadoknaditi, ker je zadnje dva dni ni ure, ko ne bi bila zaspana, pa v bistvu skoraj ves čas spim. Imam pa neke stvari za narediti za službo in ne vem … Naj zdaj ali naj grem spat v upanju, da bom vstala ob petih in naredila zjutraj. Ker če ne bom vstala …

    Na naslednjem sistematičnem pregledu bom samo še lagala.

  24. maxi said

    Če je treba kaj not spravit, potem je to druga zgodba…kadar študiram pozno v noč tudi jaz potem kak vikend prespim.

  25. webmaher said

    eh pa kaj se bi obremenjevali še s spanjem…jaz sem se pridružil medvedom in vstajam okol poldneva lih tolk da prečekiram če se Zemlja še vrti okoli svoje osi🙂

  26. zogca said

    So me telefoni malo zbudili. Ženski čveki in to. Zdaj pa laže imam oči odprte.😉

  27. lynx said

    princ pa pride, ko boš najmanj pričakovala

    Mogoče bo potrebno žabo poljubiti…
    … in upajmo, da se ti ne zgodi tole:

    Dobro jutro

  28. zogca said

    Saj princ ni bil princ, dokler ga nisem jaz poljubila. Jaz sem iz njega naredila princa.😉

    Mogoče bo potrebno žabo poljubiti…
    … in upajmo, da se ti ne zgodi tole:

Leave a Reply

 
