Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je že novo!

Posted by zogca na januar 1, 2010

Leto, seveda. Meni osebno silvestrovanje ne pomeni prav veliko in iz prehoda v novo leto nikoli ne delam cirkusa, seveda pa rada vidim, da je najdaljša noč v letu karseda prijetna. In da, bila je.

Veliko ženskega čveka. Pa saj ni potrebe, da bi šla v podrobnosti, kajne? Govora je bilo o nekem princu in nekem kraljeviču. Še dobro, da se nama je okoli devetih pridružila Izbranina prijateljica, ki se ne ukvarja z aristokrati, takrat je namreč čvek dobil tudi druge, širše dimenzije.

Veliko hrane.

Nekaj malega pijače. Da, Izbrana me je prisila. Prav zares. Saj bo priznala.

In kakor vidite na zadnjih dveh fotografijah, ni manjkalo niti daril. Ne, darilo na zgornji fotografiji ni samo za okras, ampak je v resnici zelo uporabno. Mogoče kdo izmed vas ugane, kakšnemu namenu služi? Da, Izbranin Dedek Mraz mi ga je prinesel. Očitno mu je Izbrana razložila, da imam jaz izjemno rada kjut otročje stvari.

Izbranini prijateljici, ki dela izjemno lep nakit, pa je Dedek Mraz naročil, naj dve ogrlici naredi prav posebej zame. Zelo sta mi všeč in z veseljem ju bom nosila. Dedek Mraz pa je povsem očitno imel težave z dostavo mojega princa. Mogoče je prevelik in pretežak, zato ga sinoči, ko je imel toliko dela, ni mogel prinesti. Bom počakala. Moram napisati še kaj? Upam, da ne, kajti zelo sem zaspana. Ste se vsi imeli luštno?

31 Responses to “Je že novo!”

  1. zogca said

    Ko so oči uprte v novoletno nebo

    http://www.rtvslo.si/svet/foto-ko-so-oci-uprte-v-novoletno-nebo/220381

    Fantastične fotografije. Več kot vredne ogleda.

  2. zogca said

    Kdo je imel najlepšega?

    http://24ur.com/novice/svet/foto-odstevali-po-vsem-svetu.html

    In še cel kup odličnih fotografij.

  3. Nevenka said

    Spat sem šla ob devetih trdno odločena, da bom v sanjah ljubčkala mojo ljubezen.
    Težko sem se zbudila.

  4. zgornje darilo- vreča za pižamo?

  5. Saudade said

    Darilo s Kitty – prevleka za termofor?

  6. zogca said

    Ne, Jova, ti nisi uganila. Da, Saudade, ti pa si uganila. Noter v Kitty se skriva termoforček. Moram pa priznati, da tudi jaz nisem vedela. Začela sem jo stiskati k sebi, ker je tako luštno mehka in me je Izbrana vprašala, ali vem. Sem rekla, da ne, pa je Kitty odprla in potegnila termoforček ven. Je pa Izbrana dobro izbrala, ker termoforčka v resnici sploh nimam. Imam samo neko silikonsko reč, ki sem jo kupila, ko sem si zvila koleno, da sem si dajala obhladke. Ta reč naj bi se uporabljala tudi za gretje, ampak jaz je jaz nikoli nisem. Ker mi je bilo vedno shrljivo, da jo daš v pečico, kot je napisano, pa da ta reč ne zagori. Termoforček pa gotovo bom uporabljala.

  7. zogca said

    To je pa luštno. Jaz sem princu čestitala v mislih in ga v mislih poljubčkala.

    Spat sem šla ob devetih trdno odločena, da bom v sanjah ljubčkala mojo ljubezen.

  8. Tana said

    Žogca!

    Po resnem in temeljitem premisleku te želim obvestiti, da je najina “Pogodba prijateljstva” podaljšana za leto 2010.😛

    P.s.
    Ta “pogodba” velja tudi za vse ostale na žogcinem blogu.😀

  9. zogca said

    Kaj, kako, zakaj? Temeljito si morala premisliti, ali se boš v letu 2010 še družila z nami? Zakaj? Do tega sklepa bi skorajda morala priti v eni sekundi.😉 Mar nismo fejst kjut?😉

  10. Tana said

    :mrgreen: in :mrgreen: in :mrgreen:

    Kaj, kako, zakaj?

  11. zogca said

    Kar priznaj, da nas imaš rada.😉

  12. Tana said

    Kar priznaj, da nas imaš rada.😉

    O tem pa sploh ni nobenega dvoma.
    Saj zato pa je pogodba podaljšana.😉

  13. zogca said

    Boom se je včasih zavzemal za to, da bi se na enak način podaljševali tudi zakoni.

  14. Tana said

    Boom se je včasih zavzemal za to, da bi se na enak način podaljševali tudi zakoni.

    A veš, da to pa sploh ni neumno. Boom očitno zelo dobro razmišlja.😉

    Drugače pa ta pogodba z moje strani je bilo mišljeno kot “hec”. Mi je ena prijateljica poslala na meil, da podaljšuje prijateljstvo z menoj v 2010. Jaz pa sem to uporabila na blogu. Tako, da ….😀

  15. zogca said

    Vem, da je bilo pri tebi mišljeno kot hec. Boomove zamisli pa ne podpiram. Glede zakona. Stokrat premisli, ko podpišeš, je konec. Jaz bi še ločitve ukinila.

  16. Tana said

  17. zogca said

    Zvečer pa Hari Mata Hari. Upam, da neha scati.

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. Tana said

    Jaz bi še ločitve ukinila.

    Joj, joj žogca, pa ti si hujša kot Papež. Še on, seveda v izjemnih primerih, dovoli ločitev – razvezo zakona. Tiso glede Boomove zamisli, pa resno mislim, meni se zdi to čisto v redu. Pomeni se obe strani (stranki pogodbe) trudita, da se pogodba podaljša. To je sicer stvar dolge debate in seveda različnih mnenj. Tako, da nima smisla, da se danes spuščamo v te debate.

    Zvečer pa Hari Mata Hari. Upam, da neha scati.

    Tukaj “pri meni” nič ne ščije. Jaz sem sicer še v postelji, ampak kolikor vidim ven, je prav lušno. Tako, da verjetno se bo do večera tudi v Ljubljani zjasnilo. In seveda, če greš, uživaj maksimalno.😉

  21. Jazz said

    Tana said
    januar 2, 2010 at 11:10 am
    Žogca!

    P.s.
    Ta “pogodba” velja tudi za vse ostale na žogcinem blogu.

    mwaaaaa 😉

  22. zogca said

    Pri nas pa prav fejst pada. Mi je mučno, ker moram ven, ker moram v eno večjo trgovino, ker grem pred koncertom še na en otroški rojstni dan in moram seveda kupiti darilo. Tako zelo se mi v tem dežju zdaj ne ljubi ven.

    Kar pa se ločitev tiče, ne bi jih jaz ravno prepovedala, hvalabogu, da obstajajo, ker v določenih zakonih bi bilo nesmiselno ali pa celo noro vztrajati. Alkohol, nasilje, varanje. Mi je pa noro, da … En primer je že teden, dva na forumu. Se e hotel poročiti, se je, njegova zamisel. Je hotel še otroka. Otrok še dojenček in on je ugotovil, da je bolj luštno biti samski in da še ni probal vseh češpelj, to je menda izjavil. Takšni bi tovrstna obnavljanja narobe razumel. Saj, tudi brez obnavljanja odidejo, ampak tako bi to bilo še bolj legitimno.

  23. zogca said

    Vidiš, tudi lupčkajo te tukaj.

    mwaaaaa

  24. maxi said

    Boomove zamisli pa ne podpiram.

    Jaz bi jo pa realizirala. Boom patent gor.🙂

  25. maxi said

    Ena novoletna:

  26. zogca said

    Joj, kako ščije. Še dobro, da se da do trgovine priti tako, da niti pol metra ne narediš, ne da bi bil pod streho. Menda se bo do večera do konca uscalo.

  27. Spider said

    Pr nas pa ne dežuje.

    Z Nesojeno sva si včeraj izmenjala par sms-ov, še vedno ima hude zamere do mene. Kar je huje, njej se sploh ne zdi, da bi po drugi stran jaz lahko njej kaj zameril.

  28. Poppy said

  29. zogca said

    Je še kdo bil nocoj na Prešercu? Joj, sem uživala.

  30. zogca said

    Kot prejšnja je tudi ta pesem nova, z novega albuma. Jih nisem poznala, zato jih zdaj študiram.

  31. zogca said

    Še ena nova.

Leave a Reply

 
