Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Srečno novo leto, druščina!

Posted by zogca na december 31, 2009

52 Responses to “Srečno novo leto, druščina!”

  1. zogca said

    Preden odšibam, še glasbeno voščilo. Pa saj se verjetno popoldne ali proti večeru še oglasim z računalnika od Izbrane. Zdaj pa se moram spokati, kot da grem za deset dni in se spraviti ven, da mi ne uide vlak.

  2. Spider said

    Srečno 2010 vsem na Zogcinem blogu!

  3. Lynx said

    Tudi jaz želim vsem čimveč tistih trenutkov, zaradi katerih je vredno živeti in ki nas izpolnjujejo. Ljubezen, upanje, hrepenenje, ganjenost…..

  4. cija said

    Tudi od mene – srečno 2010. Lepo praznujte.

  5. Boom said

    Srečno vsem tudi od mene.

  6. John said

    Sreče in zdravja v letu 2010!

    …in naj vam bodo astro-karte vsaj v tem prihajajočem letu naklonjene. 😉

  7. StaneP said

    Srečno in vse dobro vsej druščini v letu 2010 in dalje…

  8. Tana said

    Želim, da se vam v novem letu izpolni vse tisto, kar je ostalo neuresničenega iz letošnjega leta.

    Srečno😉

  9. izbrana said

    Ojla, druščina. Jaz sem, Žogca, z Izbraninega računalnika. Še pet ur starega leta. Se trudimo, da bi jih maxi izkoristili. Zaspane ure so že mimo, kaže, da bomo zdržali. Če ne pa sledi nalivanje s kofetom. Zdaj si grem pa izpolnit otroške sanje in se grem s sinom od Izbrane igrat z lego kockami.

  10. izbrana said

  11. izbrana said

  12. izbrana said

  13. webmaher said

    Vse želje, ki letos se niso izpolnile,
    vse sanje, ki niso sadu obrodile,
    v letu 2010 naj dobijo polet,
    naj čimprej izpolni se njihov obet!

    Predvsem pa veliko zdravja in čimmanj sekirancije, Žogci pa da se ponovno zakotali v pravi goool:mrgreen:

  14. izbrana said

    No, Žogca najbrž sanjsko preživlja silvesterski večer :)! Igra se s kockami, igra nogomet (kako primerno za našo Žogco😉 ) na PS, nima časa kadit, pa še mraz je, ker se kadi na balkonu🙂 !

    Ups, prihaja…. Sem rekla, da grem pripravit večerjo…

  15. Tudi od mene iskreno voščilo ob Novem letu. Lepo se imejte vsi. Midva sva prvič po 15 letih doma😀

  16. izbrana said

    E, Jova, zdaj sem spet jaz, Žogca. Upam, da se imata z Brozom luštno. Jaz sem ravno končala s fuzbalom na Play Stationu, izgubila dvakrat. Te igrice, to ni zame, kar nekam letam, kar nekam streljam. Okej, kofe je skuhan, da se zbudim.

  17. izbrana said

  18. Midva se imava fajn, Drugo leto bova ponovila vajo. Sploh nam nič ne manjka. On je zdaj v masažnem stolu jaz pa sam tolk,da vas pozdravim. Jaz pa igrice obvladam. Me je sin poučil🙂

  19. webmaher said

    opa, opa, neka neka, vrijeme je…Žogca pssst😉

  20. izbrana said

    Da se javim. Žogca je, ne Izbrana.

    Še enkrat srečno vsem.

    Imamo se luštno. Še vedno mi ni uspelo do konca spiti kozarca šampanjca, samo kremžim se.

    Jova, jup, doma je luštno. No, saj jaz sem tudi skoraj doma.

    Web, srečno!!!

  21. Nevenka said

    Evo, jaz imam že prvi januar. Že dobro uro. Sedaj gre pa zares. Srečno vsem.

  22. pika said

    Vso srečo v tem letu in v celotnem desetletju, ki prihaja. Vse, kar bo prišlo, jemati s polnimi rokami, potegniti iz tega tisto najboljše, slabo pa pozabiti in iti preprosto dalje.

    Prijetno druženje vsem nam tudi v tem letu z zanimivimi, iskrivimi, razburljivimi in kaj je še takih imov…in ker je olimpijsko leto olimpijsko počutje ….glasba bo kar ustrezna temu…saj smo, kajne? Zamgovalci, namreč.

  23. pika said

    Zmagovalci…preklemansko, nisem kriva jaz…pa mucek tudi ne

  24. izbrana said

    Dobro novoletno jutro vam želim. Žogca je, ne Izbrana.

  25. izbrana said

    Tale je pa od Žogce za njegovo visokost – lepega princa.

  26. izbrana said

  27. izbrana said

  28. izbrana said

  29. Jazz said

    Dobro karkoliže😉 in vse dobro v novem letu!

  30. Jazz said

  31. izbrana said

    Se tudi vi valjate po kavčih?

  32. izbrana said

    FOTO in VIDEO: Kako je Slovenija vstopila v leto 2010

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-novoletno-praznovanje-po-drzavi.html

  33. izbrana said

    Prva sta bila Tai in Taja

    http://24ur.com/novice/slovenija/prvi-ze-minuto-cez-polnoc.html

  34. Lynx said

  35. Spider said

    Se še spominjate Nesojene?

    Poslal sem ji SMS za novo leto.Se mi je zelo uradno zahvalila, v svojem drugem SMS-u pa je že začela ven vlačit stare zamere in mi nabijat občutek krivde. Sem si mislil “jebi se ti malo” in ji napisal, da nimam nobenega občutka krivde, da je konec koncev ona odj… mene, ne jaz njo.

  36. Saudade said

    Zdravo, veselo in čimbolj

    a) razburljivo
    b) mirno
    (obkroži, kar želiš)

    2010 vsem skupaj!

  37. mmisaa said

    Moje želje:
    – da ne bi šlo življenje mimo vas;
    – da bi, ne le govorili, temveč znali tudi poslušati;
    – da bi živeli in uživali danes in ne šele jutri;
    – da bi počistili z vso kramo preteklosti in
    – da bi ljubili ter bili ljubljeni!!!!!!!!!!!!!
    SREČNO 2010!

  38. maxi said

    Mmisaa podpišem in dodajam na kratko:

    SREČNO IN ZDRAVO 2010 VSEM!

  39. zogca said

    Sem že doma.😉

  40. mmisaa said

    Lepo…;)

  41. Spider said

    O šefica wb.

  42. Poppy said

    Srečno, zdravo in uspešno novo leto želim vsem!!🙂

    ter eno pesem za popotnico, vedno, ko me hoče žalost potreti, se ne pustim in si zavrtim ta komad, mi je všeč, ker je žalostno besedilo in vesela glasba, pa me nazaj skulira in sprogramira, da se je zase potrebno boriti do konca🙂 tko, zdaj grem pa eno leto staro pico jest:mrgreen:

  43. zogca said

    Pijem red bull, ker sicer bi že trikrat zaspala.

  44. Lynx said

    Zanimivo. Jaz pa povsem slučajno Energy. Tudi zaspan.

  45. zogca said

    Spet nisva kompatibilna.😉

  46. Jazz said

    zogca said
    januar 1, 2010 at 9:43 popoldan
    Spet nisva kompatibilna.

    Če bi želela še Drugo mnenje, 😉 – sta!

  47. Spider said

    Da se “pohvalim”, za novo leto sem tresnil ene 8 Jackov.

  48. zogca said

    Jaz sem za novo leto morala spiti ene borovničke in dva kozarca šampanjca. Ampak res morala. Pod Izbranino prisilo.

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

  52. zogca said

Leave a Reply

 
