Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Novoletni sklepi! aka Mah, nima smisla!

Posted by zogca na december 30, 2009

Novoletni čas ni samo čas za zabavo, prekomerno nakupovanje, pitje, žretje in seveda obdarovanje, je tudi čas sklepov oziroma zaobljub. Širne ljudske množice prvega januarja začnejo hujšati, telovaditi, jesti zdravo hrano, varčevati in podobno. Tisti bolj zagnani vztrajajo do prvega februarja, pri večini je pridnosti konec že po nekaj dneh. Zakaj bi torej delala načrte, ki se jih ne bom držala in si bom potem znova očitala, da z menoj tako in tako ni nič? Ne, nobenih sklepov ne bo in tudi zaobljub ne.

Seveda bom shujšala. Tako in tako bom. In se potem spet malo zredila, nakar bom spet shujšala. Pač, vse po starem. Delovna bom. Ali pa tudi ne. Gotovo bom delovna takrat, ko mi bo šefinja rekla, da sem nekaj res zelo dobro naredila. In tudi takrat, ko mi bo zaupala, da je lenarjenje šlo čez vsako mero. Telovadila ne bom, ker se mi ne bo ljubilo. Če seveda v okvir telovadbe ne štejemo tekanja po trgovinah. Varčevala ne bom, če ne bo res nujno. Zgodaj ne bom hodila spat, če ne bom res zbita. To sem pač jaz. Ne vidim nobenega smisla v tem, da bi delala sklepe o tem, da sem bom povsem spremenila in si zaobljubljala, da bom postala povsem drugačen človek. Skratka, načrtov nimam, imam pa kar nekaj želja. Mogoče se mi kakšna tudi izpolni. Če nobena druga, naj se mi izpolne vsaj ta, da bodo moji starši ostali zdravi, zadovoljni in srečni. Aja, če Dedek Mraz še vedno hodi po hišah in stanovanjih tistih, ki smo letos bili zelo pridni (jaz, jaz, jaz!!!), naj ga opomnim, da bi rada svojega princa in da ne bom čisto nič huda, če mi ga bo prinesel brez rdeče pentlje.

65 Responses to “Novoletni sklepi! aka Mah, nima smisla!”

  1. Janis said

    Jaz pa delam novoletne zaobljube, po tri. In vsako leto uspem tudi izpolnit vsaj dve, ker so po nalašč v treh kategorijah: lahka, srednja in težka🙂 Letos se moram celo pohvalit, da mi je spodletela tanajlažja😀

  2. Schnuy said

    nič zaobljub na tej strani – ker vem, da se jih ne bi držala. Samo dve želji, ki pa bosta ostali čisto in samo moji.

    p.s.: kera beda, da ne pijem alkohola in sem nehala kadit skoraj dve leti nazaj. Lahko probam takole: več bom risala in se ukvarjala s fotografijo? ja, to bi bila droba zaobljuba.

  3. Schnuy said

    evo še ena : tipkala bom bolj pozorno🙂

  4. zogca said

    Jaz najlaže obljubim, da v letu 2010 ne bom nič pila. Ker tako in tako nič ne pijem.😀 S cigaretami bo pa že hudič. Tega, da ne bom nič kadila, ne upam obljubiti, ker vem, da bo težka. Čeprav bi bilo več kot zaželeno, da v letu 2010 neham kaditi. Mislim namreč, da sem se v življenju že dovolj nakadila in da je čas, da temu naredim konec.

  5. Jazz said

    Bi kdo vneto grlo,rahel glavobol mogoče?? 😦

  6. lynx said

    Ljudje tako ali tako vedno delamo načrte, eni več drugi manj. Začetek leta je pač simbolično bolj priročen.

    Načrte vedno imam (da o željah niti ne govorimo), niso pa to zaobljube. Če jih uresničim sem vesel, če jih ne, pa tudi nisem nesrečen.
    Iztekajoče leto je bilo pozitivno, dva ali tri plane sem prestavil. Kot sem že napisal, časovni roki mi delajo malenkostne preglavice, sicer pa so to tisti, ki sem si jih sam postavil, zato jih lahko tudi sam prestavim.
    V prihodnosti si želim preteči vsaj mali maraton in se naučiti igrati kitaro???
    In pufov bi se rad rešil. 😦

  7. zogca said

    Ne bi, hvala.

    Cajtaj se.

    Bi kdo vneto grlo,rahel glavobol mogoče??

  8. lynx said

    Upanje umre zadnje:

  9. zogca said

    Zame in za kitaro ni upanja.😉 Zame ni upanja v povezavi z nobenim glasbilom.😉

  10. lynx said

    Na prinčevo frulico si pozabila. 😀

  11. zogca said

    Verjemi, da nisem.😉 Je pa nisem uvrstila med glasbila. 😆

    Na prinčevo frulico si pozabila.

  12. maxi said

    Bi kdo vneto grlo,rahel glavobol mogoče??

    Propolis!….je zakon!

  13. maxi said

    Nobene pozornosti ne posvečam novoletnim zaobljubam…sem pa človek (za)obljub čez celo leto.

  14. Jebeš princa, zajahaj mene!

  15. zogca said

    Ga žal ne.😥 Nuna.😥

    Jebeš princa.

  16. lynx said

    Jebeš princa, zajahaj mene!

    His name is Dick. Hard Dick. 😉

  17. zogca said

    Jaz sem pa nuna. To dvoje ne gre skupaj, a ne?

  18. zogca said

    Uživajte, fantje!

    Kipeče dojke in celulit razigrane Coco

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/kipece-dojke-in-celulit-razigrane-coco.html

    Jaz celulita sploh ne gledam, ker so mi joške tako zelo všeč. Samo to ni naravno, a ne?

  19. zogca said

    Kateri filmi so navdušili v preteklem letu?

    http://www.rtvslo.si/kultura/film/kateri-filmi-so-navdusili-v-preteklem-letu/220253

  20. Men so po defoltu všeč ženske z oblinami. Ne maram suhih češpelj. Te naj porivajo tisti z majhnimi kurci. Me zanima kako tole Coco lahko po pasje nabodeš če nimaš vsaj 20 centimetrskaga svedra.

  21. Drgač sem pa jst Bruno preoblečen v nuno!

  22. zogca said

    Pasji pa res ni težava. Bi pa znala biti težava pri žlički, če je rita velika, penis pa majhen.

  23. maxi said

    Jaz celulita sploh ne gledam, ker so mi joške tako zelo všeč.

    Če ima ta dobre joške, potem….jih pa kar naj ima he he

  24. maxi said

    To so pa res lepi joški:

  25. zogca said

    Meni so takšne všeč, res.

    Ali pa takšne …

    http://www.index.hr/thumbnail.ashx?path=/images2/nivesplayboys1v.jpg&width=662&o=a

    Ona je sicer puhoglavka na visoko potenco, ampak joške …

    Bom nehala, da ne bo kdo mislil, da sem lezbijka. :mrgreen:

  26. zogca said

    Se mi zdi, da nimava enakega okusa.😉

    To so pa res lepi joški.

  27. maxi said

    hehe…me zanima kje vse to je ko gravitacija odpove. Da ne govorimo o dojenju…

    Nič ekstremnih (razvlečenih)velikosti mi ni bilo nikoli všeč….sredina in jedro, to je moj apetit…hehe

  28. maxi said

    Se mi zdi, da nimava enakega okusa.😉

    To nama je jasno že nekaj časa😉

  29. zogca said

    Ti povem čez nekaj let.😉

    me zanima kje vse to je ko gravitacija odpove.

  30. zogca said

    To je čisto v redu, da nimava enakega okusa. Si predstavljaš, da bi se morali tepsti za princa ali strelca? Ne bi bilo gud.

    To nama je jasno že nekaj časa.

  31. maxi said

    To je čisto v redu, da nimava enakega okusa. Si predstavljaš, da bi se morali tepsti za princa ali strelca?

    V tem primeru bi ti ga prepustila. :o)

  32. zogca said

    Kako si ti dobra. Jaz pa bi tebi prepustila strelca.😉

  33. zogca said

    Mi v dežju, Britanci v novo leto v snegu

    http://24ur.com/novice/svet/mi-v-dezju-britanci-v-novo-leto-v-snegu.html

    Še dobro, da bom notri in na suhem. Če ne bom preveč nagajala in me bo Izbrana postavila pred vrata.:mrgreen:

  34. pika said

    Vraževerna sem. Verjamem v to, da ženska ne sme prva voščiti vse najboljše v novem letu. Verjamem v to, da je treba najprej jesti kuro, da “pomeče” vse, kar je bilo v leto, ki odhaja; nato pa pujska, da se “pririne” naprej v vse, kar prihaja…takšna pač sem…

    Zato ne bom voščila nikomur nič. Nočem biti izgovor za slabo v letu, ki je pred nami. A bi se rada zahvalila vsem, s katerimi sem se družila na tem virtualnem dvorišču besed, za vaše besede…za druženje…za glasbo, na katero ste me spomnili ali me z njo seznanili…za vse misli, razmišljanja, poglede, ki ste mi jih razstirali s svojimi besedami…za vse, kar ste ali ste bili v tem letu tukaj…lepo se je bilo družiti z vami…

    Tebi, Žogca, hvala za vse zanimive objave, za nenehno skrb za “dogajanje” na tvojem blogu…

    Lepo praznujte. Naj bo prehod v novo leto glasen, vesel, razigran, topel, nasmejan…takšen, kot si ga predstavljate in želite…Za konec pesem, ki jo boste prav gotovo slišali, ko se bodo kazalci premaknili iz “starega” v “novega”…če ne po radiu, televiziji…morda v mislih, željah ali v resnici…en takšen poljub od nekoga, ki vam pomeni največ…

  35. Nevenka said

    Tudi jaz ne kujem nobenih načrtov, sproti bom preživela kakor bom vedela in znala.
    Želja nimam, razen ene neuresničljive.

    Tebi Žogca, hvala za prijazen in živahen blog. In naj se ti uresniči tvoja največja želja. Presneti princi.
    Čas je za pravljico!
    Srečno vsem na tem blogu.

  36. zogca said

    Dobro jutro, punce. Mene uradno muči nespečnost. Šla spat ob enih, vstala ob pol šestih. Sama ob sebe in dve uri pred budilko. 😯

  37. zogca said

    Kok imam jaz rada, da me hvalijo.😀

    Tebi, Žogca, hvala za vse zanimive objave, za nenehno skrb za “dogajanje” na tvojem blogu…

  38. zogca said

    In še me hvalijo. Joj, luštno. 😀

    Tebi Žogca, hvala za prijazen in živahen blog.

  39. zogca said

    A ne? Ampak človek sploh ne more biti jezen nanj, ker je tako ljubek in seveda najlepši na celem svetu.😉

    Presneti princi.

  40. lynx said

    Čakam novo objavo.

  41. zogca said

    Ta komad je pa vedno disabled za embedanje.😦

    Kaj čakaš, novo objavo? Nisem vedela, da bom morala v tem letu še kaj napisati. Pripravila sem vam glasbeno novoletno čestitko, ki sem jo mislila dati gor, preden se odpravim k Izbrani. In to je to. Imaš ti drugačne želje?

  42. Žogca, ti rabšenga ornk dolgega žilastega kurca.Pika!

  43. zogca said

    Žilastega, zakaj mora biti žilast?

  44. Lynx said

  45. zogca said

    Več tisoč Slovencev bo silvestrovalo na prostem

    http://24ur.com/novice/slovenija/bogata-ponudba-silvestrovanj-na-prostem.html

  46. zogca said

    Danes bo delni lunin mrk

    http://www.siol.net/Slovenija/Zanimivosti/2009/12/Danes_bo_delni_lunin_mrk.aspx

    Mimogrede, za nekatere bo ta reč astrološko zelo pomembna, ampak mi ni dano razumeti, za koga. Zame menda ne.

  47. zogca said

    Zakaj je 1. januarja rojenih največ in 31. decembra najmanj Slovencev

    http://otrocarije.blogspot.com/2009/12/prvega-januarja-rojenih-najvec.html

  48. Lynx said

    Babice nazdravljajo

  49. Spider said

    Leto, ki mineva je bilo zame en velik suffer.Nekaj veselja so mi prinesli edino naši športniki proti koncu leta. Tako da za naslednje leto ne bom delal nobenih sklepov in načrtov…se ga pa preprosto veselim, ker bo ziher boljše kot 2009.

  50. zogca said

    Za najhujšim letom skoraj mora priti vsaj malo boljše.

  51. zogca said

    Hotela sem reči … Pri meni je bilo leto 2008 daleč najhujše. Pekel, pravi pekel. Verjela sem, da bo leta 2009 bolje in res je bilo. Ni bilo nekih ekstaz sreče, to ne, bilo so tudi težki časi, ampak suma sumarum – veliko tudi lepih trenutkov, tiste težke stvari pa so se pozitivno razrešile.

  52. Andrej34 said

    Leto, ki mineva je bilo zame en velik suffer.

    Zame tudi!
    Že v letu 2008 se je nakazovalo sranje, ki je izbruhnilo v letu 2009

    No pa sem se pobral in zadnja dva meseca je vse spet O.K.!
    Vesel ter poln optimizma stopam v leto 2010, ki je v znamenju števila 3, ki pomeni srečo in veselje.😉

    Vem, da se sliši zlajnano a vseeno, je to iz dna srca:
    Srečno in zdravo novo leto vsem tukaj, ki ste na blogu … od “šefice” Žogce naprej.”😀

  53. Spider said

    Zogca, kje torej silvestruješ nocoj?

  54. zogca said

    Enako, Andrej, enako.

    Srečno in zdravo novo leto vsem tukaj, ki ste na blogu … od “šefice” Žogce naprej.”

  55. zogca said

    Koordinat ne smem razkriti, ker bo Izbrana huda, na Gorenjskem koncu nekje. Popoldne grem na vlak.

    Zogca, kje torej silvestruješ nocoj?

  56. Spider said

    Aja pri Izbrani torej, kul.

  57. zogca said

    Oja, gotovo bo kul.

  58. Poppy said

    pri meni pa dišiiii, pečem piškote:mrgreen:

    Tud jaz vsem skupaj želim sreče in zdravja v novem letu, pa radi se mejte😉

  59. zogca said

    Pri meni bo pa zdaj še enkrat zadišalo po kofetu.😉

    Enako, Poppy, enako.

  60. trnovčanka said

    Mene se je Telemach končno usmilil in odpravil težave🙂 Zato vam kar po najhitrejšem postopku zaželim srečno novo desetletje, preden net spet crkne. Lepo preživite tole najdaljšo noč, pa se vidimo in beremo v naslednji dekadi!

  61. Lynx said

    In punce, ne preveč pit danes, da ne boste prehitro na kolenih.
    Za šefico to ne velja, ker nune klečijo vsaj trikrat na dan.

  62. zogca said

    Šefica bo tako in tako pila samo kokakolo in tonik. Tonik sem si naročila, ker kokakola in sladkarije, to dvoje ne gre skupaj.

    Za šefico to ne velja, ker nune klečijo vsaj trikrat na dan.

  63. zogca said

    Tudi jaz tebi in tvojim fantom!!!

    Sem pa čisto pozabila, da dejansko gre za novo desetletje.

    zaželim srečno novo desetletje

  64. trnovčanka said

    Tudi jaz tebi in tvojim fantom!!!

    Hvala! Že cel dan nekaj prčkarim za štedilnikom. Že vidim, da zvečer ne bom čisto nič lačna😉

  65. izbrana said

    Jaz tudi ne bom lačna, vse tako kaže.

    Žogca z računalnika od Izbrane.

    Pa me štedilnik ni videl.🙂 Zvečer bo tatarski biftek.

Leave a Reply

 
