Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rada te imam!

Posted by zogca na december 29, 2009

RADA TE IMAM

Niti se več ne zavedam,
koliko mi pomeni občutek,
ki mi ga daje tvoja bližina,
ko sedim sama v tišini
in molim za naju.

Hrepenim po tvojem poljubu,
telo hlasta po močnem objemu,
medtem ko razlivam ljubezen po platnu
in puščam sledove želja v barvi.

Rada te imam,
čeprav ne želiš vedeti zame,
pošiljam ti utrinek svetlobe vsako noč,
da osvetljuje korak na tvoji poti.


Tamara Vasić

76 Responses to “Rada te imam!”

  1. zogca said

    Leto 2009 v fotografijah

    http://www.rtvslo.si/svet/foto-leto-2009-v-fotografijah/220114

  2. Lynx said

    http://www.mojvideo.com/tag/pogum%20prizma/

  3. Lynx said

    Žogi, tudi izgubljena ljubezen ima svoj sijaj:

    http://www.mojvideo.com/video-kameleoni-sjaj-izgubljene-ljubavi/ae24ffdfbbf6c463d86a

  4. Lynx said

    Tudi izgubljena ljubezen ima svoj sijaj:

    http://www.mojvideo.com/video-kameleoni-sjaj-izgubljene-ljubavi/ae24ffdfbbf6c463d86a

  5. lynx said

    Komentarji se mi izgubljajo.

  6. lynx said

    Zdaj je menda v redu:

    http://www.mojvideo.com/video-prizma-tujca/98929bc64de6ef808678

  7. Poppy said

  8. Poppy said

    Prosim, tako dolgo ste se držali, ne mi 2 dni pred novim letom melanholije zganjat, kliknte ene parkrat na Oasise pa bo😎 in seveda, verjemite vase.

  9. Poppy said

    tle pa robbie celo franka preseže:

  10. Jazz said

  11. lynx said

    Še malo melanholije:

  12. Jazz said

    lynx said
    december 29, 2009 at 4:11 popoldan
    Še malo melanholije:

    U,fajn.. škoda pa,da je tako malo tega materiala…

  13. Lynx said

    Materiala ni malo, le dobiti ga ni najlažje. Še posebno na youtubu.

  14. Lynx said

  15. Jazz said

    Zbrana dela.🙂

  16. zogca said

    Lynx, izgubljeni komentarji so rešeni. Zdaj moram pa odpreti Firefox, da vidim, kaj ste pripelili. Še vedno mi namreč ne dela tisti Flesh v Operi.😦

  17. zogca said

    Tale pesmica gre zelo lepo zraven. Pa tudi prav se mi zdi, da so ljudje informirani.😉

  18. zogca said

  19. maxi said

  20. izbrana said

    Meni je pa danes tale všeč:

  21. maxi said

    Ja lepa….Jan je tudi meni všeč.

  22. zogca said

    Dokler je še najavna špica in kaj je bilo v prejšnjem delu, sem poslušala tole od Plestenjaka. Ajoj, kako žalostna pesem. Izbrana zna izbrati. Maxi pa je, vidim, v tistem mojem mudu. I will always love you … Moj princ.

  23. zogca said

    Me ženske smo čisto nore, kako smo zaljubljene. Jaz bom po moje do smrti zaljubljena v princa, meni ni rešitve. On je tok lep, ko spi pri meni na kavču, da je greh, da ni na mojem kavču.

  24. maxi said

    Jaz nisem tam ko ti….jaz sem middle from nowhere.

  25. maxi said

  26. zogca said

    A jaz nisem in the middle of nowhere?

  27. maxi said

    Požrlo mi je post😦

  28. zogca said

    Ga grem rešit.

  29. Jazz said

    maxi said
    december 29, 2009 at 8:14 popoldan
    Ja lepa….Jan je tudi meni všeč.

    Ne,pa ti ni!!

  30. zogca said

    Kako ti veš, da ji ni?😉

  31. Jazz said

  32. Jazz said

    Ma,vem… 😛

  33. zogca said

    Si se naselil vanjo?😉

  34. Jazz said

  35. Jazz said

    zogca said
    december 29, 2009 at 8:33 popoldan
    Si se naselil vanjo?

    Ja,seveda…mene je povsod..ti me ne čutiš? 😉

  36. maxi said

    Jazz…😛

  37. zogca said

    Ne, jaz te res ne čutim, v meni ziher nisi. Ni prostora, je princ povsod.😉

  38. maxi said

    Še ena, za srce parajuče;

  39. Jazz said

    Maxi,Maxi…😉 (tako lepo ime,da ga napišem dvakrat)

  40. zogca said

    Pregled družabne kronike v letu 2009

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/2009-janez-se-je-ozenil-tralala-urska-ga-je-vzela-hopsasa/220190

  41. zogca said

    Kok se ti prilizuješ.😎

    (tako lepo ime,da ga napišem dvakrat)

  42. Jazz said

    😎 Ne razumem kam ciljaš…

  43. zogca said

    Na nič, samo luštno je, da ima naša Maxi oboževalca.😉

  44. maxi said

    Na nič, samo luštno je, da ima naša Maxi oboževalca.😉

    Jazz…povej, da si samo dober daljni sosed🙂

  45. zogca said

  46. Jazz said

    Pravzaprav najboljši..😉

  47. zogca said

  48. maxi said

  49. zogca said

    Najboljši sosed si? Si Mercator? Daješ tudi zastonj? :mrgreen:

  50. maxi said

    Pravzaprav najboljši..😉

    Pravzaprav res😉

  51. zogca said

  52. zogca said

    Kje se je zdaj Izbrana izgubila? Se je odločila poslati ali ne poslati?

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. Jazz said

  56. zogca said

    Če verjamete …

    Dannyjeva prerokba za 2010

    http://www.siol.net/trendi/horoskop/2009/12/Dannyjeva_letna_napoved_za_2010.aspx

    Jaz njemu že po defaultu ne!

  57. maxi said

    Jaz njemu že po defaultu ne!

    Zanimivo. Argument?

  58. zogca said

    Ker če bi karkoli videl, ne bi celega bogastva pognal na tistih mašinah za poker, zato.

  59. maxi said

    Ker če bi karkoli videl, ne bi celega bogastva pognal na tistih mašinah za poker, zato.

    Aha, nisem vedla…me je samo zanimal razlog.

  60. zogca said

    To se mi zdi zelo dober razlog. Potem pa še plus, enkrat, dvakrat sem ga poslušala na teveju, kakšne napovedi daje, to je vse tako splošno in povprek, da … Mislim, zelo težko se zmotiš, če stari mamci 75 let rečeš, da bo naslednji mesec sicer imela manjše težave z zdravjem, ampak bodo minile. Skoraj neverjetno je, da 75 let staro gospo v enem mesecu ne bi ama baš nič mučilo.

  61. maxi said

    Mene ni treba prepričevati, jaz te stvari zelo skeptično dojemam.

  62. zogca said

    Jaz verjamem, da so ljudje, ki vidijo, res vidijo prihodnost, ampak teh je malo. Večina, ki se s tem preživlja, to počne, ker je vseeno bolj fejst sedeti za telefonom z nogami v luftu kot pa pucati sekrete.

  63. izbrana said

    Odločila se je poslati…

  64. zogca said

    Se mi je kar zdelo.😉

  65. maxi said

  66. zogca said

  67. zogca said

  68. zogca said

  69. zogca said

    Tale je pa za njegovo aristokratsko visokost princa.

  70. zogca said

  71. zogca said

  72. zogca said

  73. zogca said

  74. zogca said

  75. zogca said

  76. zogca said

Leave a Reply

 
