Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Od krokodilčkov do solz! aka Harmonika žur!

Posted by zogca na december 28, 2009

Če kdaj, potem bom letos užila veseli december. Ne, s prijateljico ne zamudiva prav nobene “pasje procesije”. In ker sva v soboto maksimalno uživali na Severini, sva se dogovorili, da greva žurat tudi na Modrijane in Čuke. Tokrat nisva skupaj prišli v mesto, ker je bila ona že prej dogovorjena z nekaj sošolci iz srednje šole.

Ko sem priskakljala do Prešernovega spomenika, so na oder ravno prišli Modrijani. Ena pesem, druga, potem pa me je poklicala prijateljica in mi rekla, naj pridem v ta in ta lokal, nakar se bova skupaj vrnili na koncert. Seveda smo se tam zasedeli in …

Zamudili sva Modrijane.

Ki seveda niso ostali brez poslušalcev. Ne, Prešernov trg je bil tudi med njihovim nastopom poln.

Prebijanje od lokala na prizorišče koncerta je bil tudi sinoči izziv zaradi širnih ljudskih množič, ki še vedno neumorno drejo s središče Ljubljane. Lahko rečem, da sem jih izjemno vesela, če le meni pustijo tisto eno parkirno mesto.

Še posebej velik izziv je prebijanje za takšne, ki na vsaki drugi stojnici vidijo nekaj, kar jim je izjemno kjut. V tem opisu ste mnogi verjetno prepoznali tudi mene.

Končno Čuki. Ampak še prej se je bilo treba najesti. Ker ves dan nisva počeli nič, nisva utegnili jesti do devetih zvečer. Ko se je ona basala s klobaso, jaz pa s hamburgerjem, so začeli odmevati Krokodilčki v očeh. Oja, ta posnetek sem naredila s polnimi usti, pri naslednjih sem bila že prijetno sita. Silvestrski poljub. In potem je prišla na vrsto harmonika …

Kraljestvo naše sreče. In Nocoj je druga rekla mi. Ljudje so skakali, peli in vriskali od navdušenja. Ker to ni ravno moj žarn glasbe, sem zlahka ostala pri miru in snemala. Kot boste prebrali pozneje, nisem mogla posneti vseh pesmi. Ampak brez prehitevanja, od krododilčkov bomo prišli tudi do solz, zdaj smo še vedno pri harmoniki. Na oder je stopil mladi mož po imenu Štefan, ki je skupaj s Čuki zaigral Golico. Nakar sta sledili Ferrari polka in Kavbojci in indijanci.

In potem se je začelo. Pesem Ljubi me, ljubi, ki je nisem posnela, ampak puščam YouTubovo povezavo. Prijateljici pesem ni bila znana in ko je slišala besedilo, je pripomnila: “Ti prasci se očitno zelo dobro vedo, kaj nam delajo.” Izjava je bila mišljena v smislu, da njihovo, torej moško, početje, ni posledica tega, da toliko manj razmišljajo in se zato sploh ne zavedajo bolečine, ki jo povzročajo. Ne, to izkoriščanje, kateremu sledi zavrženje je storjeno ob popolnem zavedanju posledic. “Zdaj sama gre naprej po isti poti, najraje je v temi, najraje v samoti, kot da ne more pozabiti tiste noči, gleda njegovo sliko in z njim zaspi, in pravi ljubi me, ljubi, prosim imej me rad, naj bo ta noč le za naju, pa čeprav zadnjikrat, le tebe si želim, vzemi me, dala ti bom vse …” Tako nekako gre pesem. Ko je napisana izpod peresa moškega, ko je zapeta iz moških ust, ko premišljuješ, kako zelo dobro razumejo žensko bolečino … Potem še tisto “srečen kot vedno, odhaja” … Pa saj se ni nič zgodilo. Eno naivno frčafelo, ki je hotela imeti samo mir in se zabavati, je polnil s pravljicami o ljubezni, ki bo trajala do smrti, o tem, kako je ne bo nikoli izdal in kako bo pazil nanjo, potem pa je meni nič tebi nič odšel, kot se nič ne bi zgodilo. Ampak je vedel, vse je vedel, ve še danes, ve za solze, ve za bolečino, ve za željo, on ve vse. To zdaj ni več zgodba iz pesmi, je moja. Zaradi nje so krokodilčke zamenjale solze. Ob pesmi Vlak sva se prerinili skozi množico in se po Čopovi odpravili proti domu. Tudi ta posnetek sem hotela dati na blog, ampak sva v želji, da preženeva solze, opravljali mimoidoče, kar se na posnetku zelo dobro sliši, zato je bolje … Danes menda nadaljujeva z žuranjem.

67 Responses to “Od krokodilčkov do solz! aka Harmonika žur!”

  1. StaneP said

    Modrijani oz. slovenska narodnozabavna glasba so že skoraj sramota. Sploh na tromostovju, ki je “rezerviran” za balkan. Prav čudno da so jih množice poslušale…
    In zanimivo, kako poslušalec najde pozitiven vzgib tudi v slovenski glasbi (Čuki), s katero bolj ali manj slučajno pride v stik. Ker načrtno se takšnih kmetov pač ne posluša ob vsej “kvalitetni” balkanijadi, ki je nam na silo na razpolago.

  2. Balkan smo in žal bomo tudi ostali!

  3. Magi said

    Bravo , Stane, podpišem.In v soboto, na slovenski državni praznik glavno mesto gosti Severino, z vsem odličnim spoštovanjem do vseh “kulturnih” izvajalcev je to preseglo higienski minimum.
    Kdo še sploh zna in poje slovenske narodne pesmi???? Očitno je to odraz stanja duha v naši deželici. Lepo se imejte in žurajte še naprej.

  4. zogca said

    Nikakor se ne morem strinjati z vama, Stane in Magi, čeprav sem pričakovala kakšen komentar v tem slogu. Slovenskih izvajalcev je te dni ogromno in so gotovo v večini, ne v manjšini. Včeraj Modrijani in Čuki, danes Alya in Jan Plestenjak, jutri Nuša Derenda in Kingston, pojutrišnjim Rebeka Dremelj in Karma (za Karmo ne vem, čigava je), potem Natalija Verboten in Šank rok, za novo leto Tabu, Alenka Godec, Victory in da, tako očitana Danijela. Drugega potem še Hari Mata Hari. Je pa dejstvo, da je Severina imela petkrat več poslušalcev kot včeraj Čuki in ne, ne zato, ker se je zbrala balkanijada. V soboto so bili okoli naju samo Slovenci, o tem sem ziher bolj kot o svojem imenu, ker so vsi peli in slovenski naglas je bil več kot očiten. Pa če grem še naprej sodit po naglasih, bi celo rekla, da jih je bilo malo Ljubljančanov, ampak več Gorenjcev in Dolenjcev. Še vedno govorim o Severini.

    Kar se mene tiče, so se organizatorji potrudili, da je na voljo vse. Na Pogačarjevem trgu so pa tako in tako vse dni izvajalci narodne glasbe, zdaj ne morem prilepiti spiska, ker se spletna stran Ljubljane ne odpre, ampak vem, da bodo za novo leto Vili Resnik, Krila, Ansambel Bratov Poljanšek.

    Zase lahko povem, da se od vseh koncertov najbolj veselim skupine Hari Mata Hari, za katero sem prepričana, da bo do konca napolnila vse, kar je mogoče napolniti in da bodo to večinoma Slovenci.

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. StaneP said

    Ja, še tega nam manjka, da bi bili Slovenjski izvajalci v manjšini. Pa še to stisnjeni nekam na obrobje… Eh, težava je v tem, da nimamo nobene narodne zavesti. Kot je Magi rekla, na državni praznik ( in to osamosvojitelski od Balkana ) se pač ne da na tromostovje Balkanke. Razen, če je župan Balkanec. Pa kaj je folku res vseeno. Saj zaradi mene se lahko tudi cirilico začne uveljavljati počasi.
    Drugače imam pa od Severine najrajši Gardelina:

    Samo ne na Prešercu na državni praznik…

  8. zogca said

  9. zogca said

    Kdor se spomni novoletne Ljubljane nekoč in vidi novoletno Ljubljano zdaj, lahko Jankoviću samo reče kapo dol. Ne pomnim, da je kdaj bila tako dobra organizacija in ne pomnim, da je Ljubljana kdaj bila tako polna. Ljudem je očitno všeč to, kar so pripravili. Če jim ne bi bilo, ne bi vsak dan tako množično drli v središče mesta.

    Razen, če je župan Balkanec.

  10. zogca said

    Severina v ničemer ni ogrozila slovenstva in slovenske narodne zavesti. Če slovenstvo in slovenska narodna zavest sta ogrožena, nista zaradi Severine.

    Samo ne na Prešercu na državni praznik…

  11. zogca said

    Za mojega princa.

  12. zogca said

  13. StaneP said

    Eh… Že v Jugi je blo tko, da če si kaj reku čez Balkan si bil… Dons je isto. Sam Balkan je še vedno Balkanski.
    Jest bi bil bolj zadovoljen, če bi bla na Tromostovju kdaj tudi kakšna Avstrijska jodlarka. Glih tolk je Slovenska kot je Danijela. Pa jo ni nikol. Zakaj že? In konec koncev večina nas je gor zrastla z zvokom harmonike in ne ne nekih cvilečih frulic. Po tej logiki mi je jodlarka dosti bližje.
    To da so nas pod nemško komando “jebali” je dejstvo. Kot je tudi dejstvo, da so nas “jebali” tudi pod Srbsko komando. In kaj folku še ni jasno. Smo pač mali narod. To ni sramota. Sramota pa je, če nimamo svojega radi!!!
    Modrijani in Čuki so naši! Severina in Mata Hari pa ne. Simpl. Jaz poslušam oboje. Vse ob svojem času in trenutku primerno. Kot povsod drugje po svetu, kjer svojo nacionalnost kulturno gojijo, mi pa gnojimo po svoji. Sam tolk. Uživajte vsi skupaj, vsak po svojem okusu.

  14. lynx said

    Solze vsaj krokodilje niso bile.

    Slovenska narodnozabavna glasba (za razliko od južnih sosedov) je zvrst, ki mlajših generacij ne pritegne. Predvsem v večjih mestih, je procentualno privržencev še manj. Poleg tega, je precej drugačna tudi nacionalna sestava obiskovalcev. Vse to so razlogi za stanje kakršno je. Po tem se ravnajo organizatorji.
    Največji jazz izvajalci na svetu na prešerca ne bodo pritegnili več ljudi kot ena Severina. Gre za žur.

  15. zogca said

    Poglej, leta 1991 nismo dobili samo samostojne države, ampak tudi kapitalizem, ki je zamenjal tako zelo populjuvan socializem. V socializmu se komot greste avstrijsko jodlarko, v kapitalizmu se tega ne moreš iti. Vse, kar je postavljeno na Prešernov trg, mora prinesti denar. Denar skozi obisk, skozi popito pijačo in pojedeno hrano. Ti podjetniki, ki so najeli stojnice in prodajajo hrano in pijačo, hočejo množice. Če ni množic, oni ne bodo plačevali visoko najemnino. Avstrijska jodlarka ne bo imela množic. Včasih se mi zdi, da bi se radi šli scanje proti vetru in da nočete sprejeti realnosti. Realnost pa je, da bo 90 odstotkov Slovencev prej kot avstrijsko jodlarko poslušalo hrvaško Severino.

    Jest bi bil bolj zadovoljen, če bi bla na Tromostovju kdaj tudi kakšna Avstrijska jodlarka. Glih tolk je Slovenska kot je Danijela. Pa jo ni nikol. Zakaj že?

  16. zogca said

    In Slovenija je še vedno na Balkanu. Jaz to vem, ker mi vsak dan povedo na CNN-u, Sky Newsu, BBC-ju.

    Sam Balkan je še vedno Balkanski.

  17. zogca said

    Bom pa jaz rekla naslednje. Sramota je to, da naša glasba hrvaški, srbski in bosanski ni niti do kolen.

    Sramota pa je, če nimamo svojega radi!!!

  18. zogca said

    Pa bom še nadalje razložila. Severina in Rebeka Dremelj. Jan Plestenjak in Hari Mata Hari. Prevleci kateregakoli glasbenega strokovnjaka in zadnje avstralske, brazilske ali japonske vasi, ki ne ve nič o naših sporih in naj ti pove, kdo ima boljši glas, boljšo izvedbo, boljši šov. Tukaj sploh ni primerjave. Ampak ti hočeš, da imajo ljudje raje Rebeko in Jana, ker sta naša. Pač. Jan nima razpona glasu. Rebeka je brez posluha. Mislim!!! In nista za to kriva Severina in Hari.

  19. zogca said

    Ne, to pa res ne, najhujše je vseeno že mimo.

    Solze vsaj krokodilje niso bile.

  20. zogca said

    Ljubljana zavriskala “po domače”

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/ljubljana-zavriskala-po-domace/220053

  21. zogca said

    Jaz s Hrvati nimam nič, ampak so mi priredili najboljši žur leta. Ko se obrnem nazaj na leto 2009, bila sem najmanj na desetih koncertih, večina je bila zelo dobrih, ampak brez dvoma so bili najboljši Prljavci, daleč najboljši. Orgazmično najboljši.

    http://www.mojvideo.com/video-koncert-prljavog-kazalista-obcinstvo-poje-ruza-hrvatska/5b0e471d5c09fa792b50

    http://www.mojvideo.com/video-koncert-prljavog-kazalista-heroj-ulice/826bb2f5319a01a86db8

    http://www.mojvideo.com/video-koncert-prljavog-kazalista-kao-ja-da-poludis/49f573c17100d5919503

  22. lynx said

    Sramota je to, da naša glasba hrvaški, srbski in bosanski ni niti do kolen.

    Verjetno misliš zabavno glasbo.
    Ne vem če je ravno tako, dejstvo pa je, da res nimamo veliko kvalitetnih pevcev, še manj pa dobrih piscev glasbe.
    Moje osebno mnenje je tudi, da nimamo tipičnega slovenskega melosa, kot ga imajo naprimer Dalmatinci.
    Manjka nam tudi temperament, ki je verjetno geografsko in kulturno pogojen. Če k temu dodamo še jezik, ki ni tako melodičen in speven kot srbohrvaški, dobimo kar imamo.

    Tudi pesmi v švedskem ali nemškem jeziku redko dosežejo uspeh tistih pisanih v angleščini.

  23. zogca said

    Seveda, zabavno. In da, se strinjam, slovenski jezik ni tako melodičen in speven. Stvari, ki bi morale zveneti nežno, ne zvenijo tako. Predvsem pa mene muči to, da v naših pesmih, še vedno smo pri zabavni glasni, ne čutim strasti. Ne čutim hrepenenja. Tistega nekaj, zaradi česar ob pesmi padeš dol.

  24. Poppy said

    ufff, danes smo pa ognjeviti.. jaz kot predstavnica mlajše generacije se povsem strinjam z lynxom:mrgreen: slovenskega jodlanja in enih in ter istih taktov harmonike ne morem poslušat (razen na kakih Narodnih nošah ali Kravjem balu, tudi pri tipičnem slovenskem kosilu je še ok) za nič na svetu. Mam rajši tišino. Pa slovenščina ni lep speven jezik, kot je to srbski, ruski ali najbolj popularen – angleški. Torej niti niso tolk krivi naši glasbeniki, kot enostavno fonetika slovenskega jezika. In kot je rekla Žogca, Lj je zares lepa, jaz se ne spomnim, da bi bila kdaj tako lepa. In da ne omenjam tistih ubogih prodajalcev na štantih, zmrzujejo cele večere, za kaj, da proda nekaj za 3 evre.. že zaradi njih tud hvala bogu, da je velik folka, pritegne nas pa pač zabava, če je pa slovenci niso sposobni naredit, s(m)o si pa sami krivi, ane.

  25. zogca said

    Ko je meni Severina dva dni nazaj zapela refren Tri sam ti zime šaptala ime od Magazina, me je …

    Tri sam ti zime šaptala ime,
    sliku ljubila,
    zbog tebe sve sam izgubila,
    jer sam te čekala,
    tri sam ti zime šaptala ime,
    sliku izgubila,
    zbog tebe sve sam napustila,
    nevjerna ljubavi, što smo se rastali.

    Kot bi pela o meni. Zakaj noben Slovenec ne poje o meni?

  26. zogca said

    Narod dobesedno dre v center. Upam, da se bo vreme obdržalo. Danes naj znova ne bi deževalo, potem pa je za naslednje dni spet napovedan dež, res škoda.

    Lj je zares lepa, jaz se ne spomnim, da bi bila kdaj tako lepa.

  27. Poppy said

    Center je lep,odkar je zaprt za promet je res čudovito, mislila pa sem tudi ostale dele Lj. Ob Šmartinki, kjer so bili včasih vrtičkarji so naredili zares lep park, ki popolnoma spremeni izgled tistega dela Lj. Tudi stadiona, ki ju gradijo, že dajeta videz, da bo lepo. Tudi na Brdu se je Tehnološki park prav lepo poklapal v okolico. Obrežje reke Ljubljanice pri Trnovem je tud ful lepo urejeno, pa most, ki so ga zgradili, tisti park zadaj za elektro in računalniškim faksom je tud prav prijeten.. PST je urejen, vzdrževan.. res se je v zdanjih parih letih veliko stvari izboljšalo, pa naj tisti, ki so tako proti Jankoviću govorijo kar hočejo.

  28. Shirley Valentine said

    Meni pride na misel kar precej slovenskih komadov, ki so spevni tudi v slovenskem jeziku (na prvem mestu Samo edini od Siddharte, ki je totalno svetoven, od besedila do aranžmaja in videa).

    Tudi strasti je precej, samo je ni smiselno iskat pri bendih, ki producirajo muzko z namenom, da bodo vrtičkarji izsilili od svojih mam nakup CDja s Krokodilčki – saj Čuki niso niti prvi niti izjema pri tej obliki prostitucije, samo sem se ravno nanje spomnila zaradi naslova teme.

    Res pa je, da že dolgo časa ni bilo večjega pretresa na sceni, kot je bil na primer pred nekaj leti bootleg od Patetica, tisti me je pa tudi pošteno zadel.

  29. lynx said

    Meni, za razliko od Žogce, veliko več pomeni sama melodija kot besedilo. Slednje je, vsaj kar se zabavne glasbe tiče, le dopolnilo ali pika na i.
    Pesem mi je lahko čudovita, četudi ne razumem niti besedice. Za dober tekst pa niti ni nujna glasba. Zgodbo lahko tudi pripoveduješ, ali kot Mlakar in Smolar, le spremljaš z nekaj toni.
    Dokaz za to so instrumentalne skladbe, tudi polne strasti, naprimer Knopflerjeve pesmi.
    Kar pa se strasti tiče, gre verjetno za temperament. Slovenci pač nismo navajeni razbijati kozarcev in verjemite tisti, ki tega še niste poskusili, da je nekaj na tem.
    Koliko Slovencev bi se strinjalo z izjavo enega tipičnega Bosanca, na vprašanje, kaj mu je najdražje v življenju:
    “Da se lepo fino raskomotim, da mi dođe najdraža pjevaljka, sedne mi na koljena i pogodi me pjesmom.”
    Mi bi le potovali, ekstremno športali, vozili luksuzne avtomobile in vrtičkali. 😀

  30. zogca said

    Jaz sem istega mnenja. Kar se mene tiče, Ljubljana cveti in napreduje. Jaz bom na naslednjih volitvah znova dala glas za Jankovića.

    res se je v zdanjih parih letih veliko stvari izboljšalo, pa naj tisti, ki so tako proti Jankoviću govorijo kar hočejo.

  31. zogca said

    Siddharta poje v mojem jeziku, zato so mi oni blizu. To je točno ta jezik, ki ga jaz govorim, z vsemi naglasi in z vsem.

    Meni pride na misel kar precej slovenskih komadov, ki so spevni tudi v slovenskem jeziku (na prvem mestu Samo edini od Siddharte, ki je totalno svetoven, od besedila do aranžmaja in videa).

  32. zogca said

    Drugačni smo in imamo drugačne užitke.

    Mi bi le potovali, ekstremno športali, vozili luksuzne avtomobile in vrtičkali.

  33. zogca said

    To je pa pevec, ki ga imam jaz od slovenskih najraje in bi ga posledično tudi najraje videla nastopati nekje v Ljubljani, ampak žal …

    http://www.mojvideo.com/video-solze-matere-marijan-smode/01970239a7905cd2a224

    http://www.mojvideo.com/video-ne-umiraj-moj-gozd-zeleni/e11769e826dd8fcdd810

    http://www.mojvideo.com/video-stari-muzikant-marijan-smode/54477dcf685a0457efb3

  34. zogca said

    In seveda tale pesem …

    http://www.mojvideo.com/video-belinda-marijan-smode/547d1eda13b50f849fdf

    Ena redkih slovenskih, ki me gane v dno duše.

  35. StaneP said

    Mene kup Slovenskih pesmi gane v dno duše. In komaj kakšna Balkanska… Najbrž sem primitivec!? Ali pa samo nimam odpora do Slovenskega? Ali pa nimam za kaj poveličevati Balkanskega? Bogsigavedi?

    Če pa že govorimo o kvaliteti, potem pa naj Zoki pripelje v Ljubljano kakšno Lauro Pausini:

    ali pa kakšne dobre Nemške rockerje:

    da ne govorim nenazadnje o Susan Boyle:

    In če smo že pri kvaliteti v glasbenemu smislu, nikakor ne moremo in ne smemo mimo Avsenikov:

    Res sem sit tega, da se mi neprestano prodaja to Balkansko glasbo kot nekakšno vzorčno kvaliteto. V večini je popolnoma enak šrot kot je Slovenska tipa Marijan Smode ali pa Atomik Harmonik ali Rebeka Dremelj. Itak povprečen Balkanec o sebi meni, da je najlepši, “najjači” itd… Samovšečen skratka, pa četudi je grd kot smrt. Torej je enako tudi z glasbo.
    Eh, jaz rad občasno slišim tiste ene in iste takte harmonike, tudi Severino rad občasno slišim (roko na srce, gledal bi jo bistveno bolj pogosto), znam se vsesti v fotelj in poslušati klasično glasbo…
    Na Nacionalni državni praznik, bi mi pa že zaradi reda bolj ustrezal katerikoli Slovenski izvajalec, kot pa priznana Balkanska glasbenica…

    Se opravičujem vsem, ki sem jih mogoče užalil. To ni bil moj namen!!

  36. zogca said

    Vidiš, jaz osebno pa sem sita tega, da se ljudje, ki so tako hudi patrioti, dobesedno norčujejo iz slovenskega jezika oziroma se ga niso pripravljeni naučiti. Že res, da je glasba pomembna za narod, ampak jezik je še veliko pomembnejši. Prepričana sem, da sem te že vsaj trikrat opozorila, da se slovenski piše z malo. Tudi balkanski se piše z malo. Nacionalni enako, še lepše pa je narodni. Mene nisi užalil, si pa nedosleden. Moti te Severina na Prešernovem trgu, ne moti pa te, da tudi po tretjem opozorilu nekaj pišeš narobe. Sicer nimam navade, da ljudem popravljam slovnične napake. To storim samo v primeru, ko se mi gre nekdo obešati na slovenstvo. Od tako hudih patriotov pričakujem, da imajo slovensko slovnico v malem prstu. To je zame osnova. Šele potem pridejo Avseniki, Slaki in vse drugo. In še nekaj. Za nekoga, ki je tako zelo ponosen na vse, kar je slovensko, se mi zdi nesmiselno, da se norčuješ iz ponosa, ki ga premorejo drugi narodi. Pa kaj, če en Bosanec zame misli, da je najlepši? Jaz rečem hvalabogu, da ni zakompleksan. Že tako in tako je preveč ljudi zakompleksanih.

    Oprosti, ampak Ljubljana si Laure Pausini ne more privoščiti in če bi jo Janković vseeno pripeljal, bi mu spili kri.

  37. zogca said

    Zdaj grem pa spat. Nocošnje žuranje z Alyjo in Janom je odpovedano, žurerki sta omagali.😉 Spat, spat, spat.

  38. StaneP said

    Eh, Žogi… Jaz sem en navaden “kmet” in lahko delam kakšno slovnično napako tudi v prihodnje. Magari na blogu. Imam pa vseeno zavest, ponos, srce, čustva in ostale pritikline, ki jih marsikomu še tako vrhunska izobrazba ne bo nikoli dala. Pa ne mislim tebe! Jaz nisem nikoli oseben!
    Povedala si podobno neumnost, kot da bi rekla, da imajo otroke lahko radi samo bogati starši.

  39. maxi said

    Uf, koliko govora je zgoraj o (ne)kvalitetni slovenski glasbi… da moram dodat meni najboljšega slovenskega glasbenika….oz. bom dodala vsaj ene tri njegove najboljše:

  40. maxi said

  41. maxi said

    In še njegova najlepša ljubezenska:

  42. maxi said

    Bom pa jaz rekla naslednje. Sramota je to, da naša glasba hrvaški, srbski in bosanski ni niti do kolen.

    Uuuf, s tem se pa jaz ne strinjam. V zvrsti, ki jo jaz poslušam, najdeš umetnike tako pri nas, kot na jugu….zame je tako Severina kot Rebeka šlager pjevač.

  43. asdf said

    en dober slovenski komad…

    žogica- drugi sklon… ponovi ga.. večina ga zamenjuje s četrtim…. tudi ti. in res ni lepo, da stane ne popravi napak, kljub temu, da si ga vsaj trikrat opozorila. ti, ti stanko!
    lepo praznujte, jaz jutri odplujem…
    srečno in zdravo vsem!

  44. Jazz said

  45. maxi said

    Da Patetico pa sploh zaslužijo posebno mesto:

  46. zogca said

    Ne gre za to, Stane. Gre za to, da uporabljaš zelo močne besede in če si tako zelo strog, potem moraš začeti pri sebi. Vedno. Preprosto ne razumem, kako ti ne razumeš, da se narodu daje tisto, kar hodi poslušat.

    Jaz sem en navaden “kmet” in lahko delam kakšno slovnično napako tudi v prihodnje. Magari na blogu.

  47. zogca said

    Razlika mi je dobro znana in če naredim napako, jo iz čiste šlamparije in se zelo kesam. Če vidiš, da se zmotim, me popravi. Ne bom nič užaljena. Želim, da je na blogu čim lepša slovenščina.

    žogica- drugi sklon… ponovi ga.. večina ga zamenjuje s četrtim…. tudi ti. in res ni lepo, da stane ne popravi napak, kljub temu, da si ga vsaj trikrat opozorila. ti, ti stanko!

  48. zogca said

    Zdaj je izpadlo, da jaz trdim, da je slovenska glasba zanič. To sploh ni res.

  49. zogca said

  50. maxi said

    Evo, da te malo pomirim ena slo-hrv kombinacija, odlična če mene vprašaš:😉

  51. zogca said

    In seveda moj bodoči poročni komad, če se slučajno princ vrne.

  52. maxi said

  53. maxi said

    Še eden…lep, lep

  54. zogca said

  55. StaneP said

  56. zogca said

  57. StaneP said

  58. zogca said

  59. zogca said

  60. StaneP said

    Na SLO2 je:

    VELIKO POVEMO, POSNETEK KONCERTA IZ CANKARJEVEGA DOMA Z RADIEM OGNJIŠČE

  61. zogca said

    Na to pesem pa sem prvič plesala s tistim, s katerim sem potem preživela več kot deset let. Pa božični večer je bil, ko sva se spoznala.

  62. zogca said

  63. zogca said

    Največji hiti leta na portalu YouTube!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/najvecji-hiti-leta-na-portalu-youtube.html

  64. zogca said

    Ste mi pospali?😉

  65. asdf said

    @ žoga v postu 15 = popravljam: “Če ni množic, oni ne bodo plačevali visoko najemnino.”
    koga ali česa ne bodo plačevali…. visoke najemnine…

    jaz bom spet na balkan skoču… maxič, prvič se v izboru najine poti stikajo.. me veseli. benti, ju3 sem v celju, ampak zelo na mimo in skozi😉

    malo zabave:

    pa malo avstroogerskega, od koder prihaja ljubi naš oberkrajn, ki ga naši ne bojo (bodo) nikoli in nigdar igrali tako…:

    njih lahko povabimo, pa mirna bosna…. tipi špilajo po celem svetu in verjemite, zaupajte, ni boljših daaaaleč naokoli…

    tak se pa balkan špila:

  66. zogca said

    Me je sram takšnih bedarij, res me je.

    @ žoga v postu 15 = popravljam: “Če ni množic, oni ne bodo plačevali visoko najemnino.”
    koga ali česa ne bodo plačevali…. visoke najemnine…

  67. zogca said

    To pa smo zamudili vsi tisti, ki sinoči nismo šli na Prešerca.

    “Prešerc” v zvokih Plestenjaka in Alye

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/preserc-v-zvokih-plestenjaka-in-alye/220118

Leave a Reply

 
