Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Obisk jaslic!

Posted by zogca na december 27, 2009

Priznam, doma nikoli ne postavim jaslic, ker … Ko sem bila majhna, jih nismo imeli. Pred desetimi leti sem jih dobila v dar od nekdanje “tašče” in ko sem jih skušala postaviti, mi je bilo kaj hitro jasno, da ob mucu ne bodo preživele. V najboljšem primeru bi bile figurice razmetane po vsej dnevni sobi, v najslabšem pa bi kakšna končala v njegovem želodčku.

Če jih nimam doma, si jih lahko ogledam v cerkvi. Zato sva s prijateljico kar nekaj časa oprezali pred Frančiškansko cerkvijo in čakali trenutek, ko bo gneča vsaj približno znosna in nama ne bo treba pol ure čakati, da prideva na vrsto. Da, zanimanje za jaslice je res veliko.

Postavili sva se za enega očka, ki je otročku, katerega je držal na ramenih, razlagal kako in kaj. Nekaj dodatnega znanja ne more škodovati.

Ne, nisva šli naravnost ven, ampak sem se jaz odpravila molit k svetemu Antonu. Druga prijateljica, ki je bila danes odsotna, mi vedno govori, da je meni tam mesto. Kljub rani, ki sem jo dan prej pridelala pri britju (zame je samo depilacijska krema), sem klečala na tistem malem oltarčku in prijateljica je bila do solz ganjena nad tem, kako močna je moja želja. Eh, verjetno je vse zaman …

Mogoče pa me vseeno kdo usliši.

2 Responses to “Obisk jaslic!”

  1. Vem da se želje ne pove…samo sv.Anton dviguje…marsikaj!

  2. zogca said

    Lahko pa povem, da svetega Antona nisem prosila za nobeno dvigovanje.😉

Leave a Reply

 
