Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dedek Mraz nama je pobegnil, ne pa tudi Severina!

Posted by zogca na december 27, 2009

Meni, ki sem zadolžena za vožnjo, je bilo prepuščena odločitev o tem, kdaj se bova odpravili od doma. Gledat Dedka Mraza in poslušat Severino. Dedek Mraz se je začel ob petih, Severina ob osmih. Priznam, skrajno naivno sem pričakovala, da bom lahko izbirala med parkirnimi mesti, kajti bila je sobota in še praznik.

Napaka, ne samo, da sva parkirno mesto iskali več kot pol ure, zdelo se nama je, da je bilo sinoči pol Slovenije v središču Ljubljane. Kot lahko vidite na fotografiji, je bila gneča nepopisna. Ne samo na Prešernovem trgu, kamor sva prišli, ko je Dedek Mraz ravno odhajal, povsod.

Upala bi si trditi, da imajo sardine v konzervi več prostora, kot smo ga sinoči imeli obiskovalci starega mestnega jedra Ljubljane. Ampak gneča nikogar ni motila, razpoloženje je bilo imenitno.

Kamorkoli si se obrnil, povsod se je nekaj dogajalo.

In prodajalo.

Kar nekaj ljudi je tik pred zdajci kupovalo novoletna darila, za božična je verjetno že prepozno.

Tudi midve sva nekaj malega zapravili, vendar sva se brzdali.

Jaz sem prijateljici kupila utripajoče rožičke, ker so se ji strašno dopadli, ona pa meni kapico, ki je kar klicala moje ime.

Kajpak se je bilo treba pred koncertom tudi okrepčati. Da, znova mehiška hrana, čeprav tokrat ni šlo za mojo najljubšo restavracijo. Vseeno ne morem napisati, da je bila tortilja z gobami slaba, daleč od tega, bila je nadvse slastna.

Severina. Če sodim po njenih besedah, je pričakovala tisoč, največ dva tisoč poslušalcev, dobila pa jih je …

Ne upam si ugibati, koliko ljudi je prišlo poslušat njen koncert, ampak množice so bile, do koder je segel pogled. Če bi sodila po plastičnih kozarcih in pločevinkah, ki sva jih videli po koncertu, bi rekla, da je bilo polno vse do konca Wolfove na eno stran, Čopove na drugo, Mestnega trga na tretjo, za četrto pa res ne vem.

Zapela je vse svoje največje uspešnice, na koncu pa tudi nekaj famoznih slovenskih in dalmatinskih viž. Na splet sem naložila več video posnetkov, refrenov pesmi, s koncerta in vabim vas, da si jih ogledate. Devojka sa sela. Od rođendana pa do rođendana. Dalmatinka. Da si moj. Štikla. In še refren pesmi Mili moj, ki bi jaz prav rada zapela svojemu princu. Očitno je tudi Severina imela princa, ki jo je zapustil, ona pa bi se z njim še malo ljubila.

Jutri, ups, bolje danes, bo na Prešernovem trgu odmevala povsem drugačna glasba, oder bodo namreč zasedli Modrijani in Čuki. Oja, tudi jaz bom tam.

25 Responses to “Dedek Mraz nama je pobegnil, ne pa tudi Severina!”

  1. Nevenka said

    Mene pa ne bo. Obiskala me je nekakšna viroza, pa se bolj doma držim. Verjetno zato, da prazniki ne bi bili preveč prazni…

  2. Lynx said

    Dobro jutro:

  3. zogca said

    Silvester bo oblačen in deževen

    http://www.zurnal24.si/slovenija/silvester-bo-oblacen-in-dezeven-154332

  4. webmaher said

    Super žena a nije Severina😆

    Probudila sam se. Umila se brzo, pomuzla krave, dala jesti kokošima i
    zečevima, izgnala koze i krave na pašu.

    Probudila sam djecu, napravila im doručak, spakirala ih za školu,
    odvezla ih u školu, pokosila travu.

    Otišla sam na posao, posvađala se s nadređenim, izbacila ga van iz
    ureda, obračunavala putne naloge zarađivala novce, zaradila novce.

    Došla sam kući, iscijepala metar drva, skuhala ručak, podigla djecu u
    školi, nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla u polje obraditi
    kupus i krumpir do mraka, stigla na frizuru.

    Vratila sam se kući, ugnala krave i koze u štalu, spremila večeru,
    obnovila osiguranje za auto, nahranila djecu, okupala ih, stavila ih u
    krevet, oprala mašinu veša, platila račune putem net bankinga,
    pregledala poštu, objesila veš, pojela koru kruha s maslom i medom.

    Kad sam se konačno spremila krenuti leć’, pade mi na pamet: ”AJME
    UŽASA! Moj muž! Cijeli dan leži na kauču neizjeban!!!:mrgreen:

  5. StaneP said

  6. zogca said

    Kje ste, druščina?

  7. maxi said

    Evo me:mrgreen:

  8. zogca said

    Se mi čveka, pa ne bi to počela sama s seboj. Čeprav lahko, če bi ravno bilo mus. 😆

  9. Lynx said

    Se mi čveka…

    Tematika?
    Kako se odveže rumen trak?

  10. zogca said

    Kakšen rumen trak? Tematika – nedeljsko popoldne. Ali pa karkoli drugega.

  11. zogca said

    Nič, se grem pa rihtat, da bom fletna v mestu. Že tako in tako se spodobi, da sem, potem pa še malo bolj ekstra, za vsak slučaj, če se zgodi čisto pravi čudež in kje zagledam princa. Ampak za to bi se res moral zgoditi čisto pravi čudež.

  12. Lynx said

    Yellow ribbon.
    Čudežev ni. So le že vnaprej zapisana naključja. 😉

  13. zogca said

    To je res, bravo, lynx, končno razumeš. :mrgreen: Ker pa ne vemo vedno, kaj je vnaprej zapisano, moramo biti pripravljeni.

  14. zogca said

    Saj zaradi zgoraj napisanega sem tudi prvič pomislila, da bi ga lahko kje srečala, ker drugače nikoli ne pomislim, da bi ga lahko. Najine poti se namreč nikoli ne križajo – druga svetova pač.

    There may be a very meaningful encounter during this time. You have the chance to behave differently and, for once, to act out of character and acknowledge your injury or sensitivity, without having to fear being hurt or rejected once more.

    Venus Trine Chiron, activity period from 24 December 2009 to 26 December 2009.

    V bistvu je to že mimo, zgodilo pa se ni nič.😦

  15. Lynx said

    Mogoče dobimo objavo z naslovom “Najlepše novoletno darilo”.

  16. zogca said

    Ooooooooooooooooooooooooooooo … Ooooooooooooooooooooo … Ooooooooooooooooooooooooooooo …

  17. Lynx said

    Lep večer ti želim. S krokodilčki v očeh ali brez.

  18. zogca said

    Hvala. Zdaj sem pa že res zrihtana v nulo, seveda po zimsko, ker vseeno je toplota nad lepoto v tem letnem času. Oja, jaz bi krokodilčke v očeh, ampak za kaj takšnega moram videti princa, ker brez njega ne bo krokodilčkov.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. izbrana said

    Žogca, hvala! Saj ne vem, naj dam žalostnega😦 ali veselega🙂 smeška….
    No, bila sem vesela, zraven sem pa jokala! Zmešnjava! Ampak, ti že veš zakaj….

    Meni najljubši, njihov… Ja, od Čukov…

  22. mmisaa said

    Žogca, pozdravljena!
    Naj ti povem, da si TI kriva, da sem bila te dni kar dvakrat v Ljubljani, najprej na Severini, nato pa še na Čukih. Pa to še ni vse. Kriva si še za moj prvi obisk tvoje najljubše restavracije!
    Kapo dol! Hrana odlična, ambient super,pa da ne govorim o prijaznosti in enkratnem odnosu zaposlenih do gostov. Sami fest fantje!
    V kratkem grem še enkrat!

  23. zogca said

    Me zelo veseli. Za Severino, za Čuke, najbolj pa za Cantino. Res so sami fejst natakarji, prijazni, sproščeni, nič zadrgnjeni, hrana pa … Kaj si jedla?😉

  24. mmisaa said

    Hmmm, vem, kaj sem jedla, ne vem pa, kako se jed imenuje. Bila je mleta govedina s čilijem in sirom ter dodatki. Hčeri sta jedli piščančje ocvrtke, mož pa tortilje z morskimi sadeži.
    Moram kmalu ponoviti tale obisk!
    Hvala ti!

  25. zogca said

    Me veseli, da ste bili zadovoljni. Moja družba, moje prijateljice in jaz, smo vedno zadovoljne, zato jih tudi tako rada pohvalim, ker vem, da ljudje ne bodo razočarani, če jih bodo opisali. In plus, glede na cene mnogih restavracij v centru mesta, tudi dragi niso. Se res fejst naješ. Ni tisto, da plačaš drag obrok, iz restavracije greš pa lačen.

    Malenkost.

Leave a Reply

 
