Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ista božična viža kot lani!

Posted by zogca na december 24, 2009

61 Responses to “Ista božična viža kot lani!”

  1. zogca said

    Tale pesmica je bila lani ekstra velika uspešnica na blogu, zato jo bomo letos imeli še enkrat. Ob tej priložnosti vam vsem želim vesel in tudi blagoslovljen božič, v kolikor ste verni. Ter vam pošiljam poljubčke, vsem vam, največ poljubčkov pa pošiljam princu, ki ga imam na sumu, da bo tole prebral.😉 Upam, da ste vsi tako dobre volje kot jaz in boste preživeli lep božični večer in še lepši božič. Če boste blizu računalnika, se pa beremo.🙂

  2. maxi said

    In še moj poredni prispevek:😉

  3. zogca said

    Jaz pa sem ga čakala pod zgornjo objavo.

    Aaaaaa … To pa vemo, kakšne občutke ti vzbuja ta pesmica.😳

  4. maxi said

    Aaaaaa … To pa vemo, kakšne občutke ti vzbuja ta pesmica.😳

    😳

  5. zogca said

    Še dobro, da sva nocoj vsaj v dejanjih brezgrešni, če že v mislih nisva.😉

  6. zogca said

  7. zogca said

    Nepozabna pesem, večna!!!

  8. maxi said

    Še dobro, da sva nocoj vsaj v dejanjih brezgrešni, če že v mislih nisva.😉

    Dobro?? Hmmm če mene vprašaš…je žal:mrgreen:

  9. zogca said

    Ne žal, jaz sem ponosna na svojo krepostnost. Sem prav napisala? A boš še tukaj? Lahko malo astrologijo potem gledava. Danes sem v mudu za solarce. To še nisva.

  10. zogca said

  11. maxi said

    Ne žal, jaz sem ponosna na svojo krepostnost.

    Zame je pa žal…če gre zanj, bi greh počela tudi na božično noč.:mrgreen:

    A boš še tukaj? Lahko malo astrologijo potem gledava. Danes sem v mudu za solarce. To še nisva.

    Kamot pogledava ta v zvezde…noč je še dolga🙂

  12. zogca said

    Absolutno. Jaz zdaj čakam polnočnico iz Vatikana, ki naj bi bila ob desetih, ampak je ni.

  13. maxi said

    Jaz pa čakam božička.😆

  14. zogca said

    Če si bila pridna. Če nisi bila, zaman čakaš.

  15. maxi said

    Preveč sem bila pridna letos…

  16. maxi said

    …in bojim se, da so poredni bolj nagrajeni.

  17. zogca said

    Hmmm, kaj naj ti rečem? Tudi jaz nimam nekih strašnih izkušenj s tem, da se pridnost nagrajuje, tako da … Tudi mene malo skrbi.

  18. maxi said

    Kaj pomen “mudu za solarce”?

  19. zogca said

    Mood = razpoloženje
    Solarec = solarni horoskop

  20. John said

    “mudu za solarce”

    Aparat za pripravo kave…. 😯

  21. zogca said

    Tole pesmico sem zdaj našla na teveju, ko sem zaman iskala polnočnico.

    Naj bo ta za princa.

  22. zogca said

    Ne, John.

    Si me pa nasmejal.😆

    Aparat za pripravo kave….

  23. zogca said

    Ampak res ne razumem. So večkrat rekli, da je polnočnica iz Vatikana predstavljena na deseto uro in zdaj nikjer ni polnočnice, ampak res nikjer.

  24. John said

    Papež je šel spat… kaj pa naj drugega.
    Počakaj raje jutri na posnetek.

  25. zogca said

    Saj, zato, da bi šel lahko zgodaj spat, naj ne bi bila ob polnoči. Ne, posnetka pa ne bom gledala. Jaz imam rada stvari LIVE, pa četudi gre za mašo. Kaj misliš, zakaj sem vedno priklopljena na CNN? I love live.

  26. John said

    Še vedno lahko dvigneš telefonsko slušalko, zavrtiš številko Vatikana in preveriš kdaj bo prenos (LIVE po tvoje).:mrgreen:

  27. zogca said

    Še dobro, da sem priklopljena na SKY NEWS LIVE. Menda je neka ženska preskočila ograjo in podrla papeža na tla. Ampak maša se nadaljuje. Je hitro vstal in mu ni nič. SKY NEWS ima zdaj mašo, pa oni nimajo z Rimom nič.

  28. zogca said

    Kot sem že napisala, polnočnica je, samo prenašajo je naši ne.

  29. John said

    Papeža so napadli?! Kaj bo konec sveta?

  30. zogca said

    Ne bo konca sveta. Menda ena motena ženska.

    Poglej tukaj: http://news.sky.com/skynews

    Pod breaking news.

    Ali pa na teveju prešaltaj na SKY NEWS.

  31. John said

    Hvala za link. Ravno iskal po spletu o tem dogodku.Pa nič. Samo Skynews (tvoj link) ima kao Breaking News. To bo še jutri glavna novica…🙂

    Grem raje spat. Danes se ne bo nič novega zgodilo. Kar se je imelo, se je. Razen če zvezde mislijo drugače.

    LN

  32. zogca said

    To, kar imajo pa zvezdice v mislih zate, pa ne vem, dragi John. Vsekakor upam, da kaj lepega. Boš poročal, kajne?

  33. maxi said

    Kar se je imelo, se je. Razen če zvezde mislijo drugače.

    Saj res…torej Žogca, kaj imajo zvezde v planu…🙂

  34. zogca said

    Počakaj malo, noč je še dolga. Greš že spat? Ravno nekaj gledam, nisem trenutno pri zvezicah.

    Kakšni so bili piškoti?

  35. maxi said

    Piškoti so odlični…eni so se posrečili, drugi malo manj…moje taveliko dete je pa od utrujenosti zadovoljno zaspalo.🙂

  36. zogca said

    Kaj pa ta malo?

  37. maxi said

    Tamalo je zaspalo še bolj zadovoljno…v pričakovanju jutra, on še verjame v božička.🙂

  38. zogca said

    Se devica Marija piše devica z malo ali veliko? Kdo ve?

  39. webmaher said

    Mi 3= smo najboljši par😆

  40. maxi said

    Z malo.

  41. zogca said

    Ti, Web, si dobil nekaj neopravičenih.

    Hvala, Maxi, nisem hotela faliti.

  42. webmaher said

    neopravičene, jok odpade sestrica Žogca:mrgreen:

  43. zogca said

    Zaradi praznikov sem bila milostna.🙂

    Drugače sva te z Izbrano danes omenjali po telefonu, ampak se je ona nekaj spomnila veliko prepozno, da bi te lahko vprašali, kako se to naredi.

  44. webmaher said

    nisi bila milostna samo zaradi praznikov, sploh imaš pa še hujše primerke za rdeče kartone kazat😆
    Kaj sta pa hoteli sčarati, krščen Matiček pa devica Marija, sam firb me je:mrgreen:

  45. zogca said

    John bi ga bil skoraj dobil, ampak se je dane spojavil.

    Enako ti.

    Tana je pred rdečim kartonom. Andrej tudi. Spomni me, kdo še.

  46. webmaher said

    Tani bi jaz rdečega pokazal:mrgreen:
    Stane je opravičen, Jovančica tut krivine hvata…🙄

  47. webmaher said

    Firbec me še kar daje, a boš povedova a nauš😆

  48. zogca said

    Jovančica je imela opravičilo, lepo prosim, zelo dobro.

  49. webmaher said

    Ja sej Jovančici jaz itak zmeri skoz prste pogledam😆
    No lepo prosim mi boš že povedala…
    Evo drug Šojić samo zatebe:mrgreen:

  50. maxi said

    Tako, še enkrat zavrtim magnifica in potem grem sanjat🙂

  51. zogca said

    Kaj bi rad, da ti povem? Zakaj sva te z Izbrano omenjali? Ker me je spraševala, ali vem, kako se naredi to, da iz muzke in slike narediš posnetek, kakršni so na YouTubu. Seveda nisem vedela.

    Je Maxi bila tako nepridna, da jo je Božiček kar ugrabil?

  52. zogca said

    Aha, jaz pa o tebi sprašujem. Bova pa zvezdice jutri, prav? Sem bila nocoj preveč pri vsem živem. Saj solarec se nič ne bo do jutri spremenil, to je letni horoskop, od rojsnega dneva do rojstnega dneva.

  53. maxi said

    Bova pa zvezdice jutri, prav? Sem bila nocoj preveč pri vsem živem. Saj solarec se nič ne bo do jutri spremenil, to je letni horoskop, od rojsnega dneva do rojstnega dneva.

    Zmenjeno :)…lepe sanje. LN

  54. zogca said

    Enako, Maxi, enako.

  55. webmaher said

    Lahko noč Maxi, kej lepega sanjaj😆

  56. zogca said

    Kakšnega strelca.😉

  57. webmaher said

    Aha, to rabiš program za filme montirat in pol ni problema sploh..če mata kaj takega mi naloži na FTP pa bom zmontiral😆

  58. webmaher said

    kakega Robina Huda😆

  59. zogca said

    Ma ne, to je ona nekaj hotela za danes, verjetno za božič, da zdaj je pa že prepozno. Saj, če bo hotela, ti bo povedala.

  60. zogca said

    To je bila ista ženska kot lani, očitno.

    VIDEO: Papeža napadla 25-letnica

    http://24ur.com/novice/svet/video-zelela-sem-le-objeti-papeza.html

    Mogoče je naslednjo leto ne bodo spustili k polnočnici.

  61. zogca said

    Milijonski zaslužek božične pesmi

    http://www.rtvslo.si/zabava/glasba/video-milijonski-zasluzek-bozicne-pesmi/219947

Leave a Reply

 
