Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Božiček je moj!

Posted by zogca na december 24, 2009

To, da jaz ne hodim v cerkev, verjetno veste. In prav zato kdaj pa kdaj, bolj na spletu kot v resničnem življenju, prileti kakšna opazka, da Božiček nam, ki nimamo prav veliko opraviti s krščansko vero, nima kaj nositi daril. Objavo, ki je pred vami, sem hotela napisati že pred tedni, ampak sem jo prihranila za ta dan. Napisala vam bom namreč, zakaj je Božiček bolj moj kot od tistih, ki so vsak dan pri maši.

Božiček v krščanski tradiciji sploh ne obstaja. Izhaja iz ameriške potrošniške različice praznovanja, svojo vizualno podobo pa je dobil z oglasom za kokakolo. In kdo se ne bi spomnil na Žogco, ko bi pomislil na kokakolo? Ali bolje obratno. Kdo ne se ne bi spomnil na kokakolo, ko bi pomislil na Žogco?

Oja, Božiček je moj. Odpiram ledeno mrzlo pločevinko …

In vam nazdravljam. Kajpak s kokakolo.

106 Responses to “Božiček je moj!”

  1. zogca said

    Maxi, oder je zdaj tvoj.😉

  2. maxi said

    Je bolj primerno za spodnjo objavo, tu bi bilo (skoraj) čisto mimo konteksta😉

  3. zogca said

    Maxi je raje izkoristila spodnji oder (objava nižje) in prilepila svojo “packarijo”.

  4. trnovčanka said

    Luškano😀 Tudi jaz imam dve piksni v hladilniku. Eno odprem tebi na čast. Joj bo pasala, tako redko si jo privoščim zadnje čase.

  5. trnovčanka said

    Maxi je spodaj prilepila super packarijo😆 Všeč!

  6. zogca said

    Aha, vidim, da si zdaj napisala.

    Mah, jo bom pa jaz še enkrat prilepila sem. Da bomo fejst “packasti”.

  7. zogca said

    To. Jaz imam še eno.🙂 Nisem hotela pretiravati.🙂

    Ledeno hladna kokakola – to je pol poti do orgazma.

    Eno odprem tebi na čast.

  8. zogca said

    Letošnja reklama! Meni se ja lanska zdela enaka.

  9. zogca said

    In še ena.

  10. trnovčanka said

    Grem pit kokakolo in terat mulce spat. Ko sem poslušala Magnifica sem postala zelo žalostna.😦 Show must go on bi rekel tisti, zaradi katerega sem žalostna. Pogrešam ga.😦

  11. zogca said

    Ko boš mularijo spravila spat, pa le razloži ta nesmisel. Zakaj bi ti bila žalostna zaradi njega in zakaj bi ga pogrešala? Ali pa jaz ne razumem, o kom pišeš.

  12. trnovčanka said

    Mularija še večerja z očetom. Žalostna sem zaradi prijatelja. Dobrega zlatega prijatelja. Ravno v nedeljo sem mu šla prižgat svečko😦

  13. zogca said

    Aha, to je pa nekaj drugega, razumem.

    Kaj si pripravila moškim za večerjo?

  14. trnovčanka said

    Gres🙂 Kulinarično se bom izprsila za silvestra.

  15. zogca said

    Bom pozneje nalepila, s čim se jaz bašem. S pumpe.😉

  16. trnovčanka said

    Zdaj pa gledam eno romantično komedijo z Meg Ryan. A ni bilo to že 1000x ?

  17. zogca said

    Ne vem, katera je. Jaz gledam Belo lađo.

  18. trnovčanka said

    Nekaj si mejla s Tomom Hanksom. Kje je pa bela lađa?

  19. zogca said

    Bela lađa je na RTS-u, to je srbska televizija. To je ena serija, ki jo jaz obožujem. Je pač ne gledam prvič, zato sem pol na kavču, pol za mizo. Fantastična serija. Ti pustim kakšen link z YouTuba.

  20. zogca said

    Kosilo.

    Večerja.

    Ljubim svojo pumpo.

    Pa še sladoled me čaka.

  21. trnovčanka said

    A sta dva tipa s klobuki na sceni trenutno?

  22. zogca said

    To!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. zogca said

    Eh, zdaj so pa glih reklame.

    Daj, malo jih glej, boš videla, za crknit so smešni.

  24. trnovčanka said

    Dobro si si privoščila😀

  25. trnovčanka said

    Gledam🙂 Reklame😆

  26. zogca said

    Počakaj, bodo reklame mimo. Inspiracija za to serijo je bila Tesna koža, to poznaš. In potem 30 let pozneje. Plus vključeni so liki iz nekih drugih serij, na primer Porodično blago. Ta dva, ki si ju videla, Sojić je iz Tesne kože, Špic iz Porodničnog blaga.

    Ta posnetek si nujno poglej. Res nujno.

  27. zogca said

    Polulaš se od smeha.

  28. trnovčanka said

    Pih dragi mi je preklopil in zdaj šalta kanale🙄 Si bom na tubu malo pogledala.

  29. zogca said

    Ali pa to, kako govori angleško.

  30. zogca said

    Ti si kar na Tubu poglej, sem ti jaz prilepila.

  31. zogca said

    Si pogledala?

  32. zogca said

    Za potem imam pa Zlata dekleta.

  33. zogca said

    Ne pozabite, da je nocoj polnočnica iz Vatikana že ob desetih!!!

  34. zogca said

    Video: Sveta noč – pesem, ki je obšla svet

    http://www.rtvslo.si/kultura/film/video-sveta-noc-pesem-ki-je-obsla-svet/219900

  35. zogca said

    Video: Božični filmski maraton

    http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/video-bozicni-filmski-maraton/219913

  36. vlatka said

    žogca,

    le toliko, da te objamem. 🙂 🙂

  37. lynx said

    Božiček v krščanski tradiciji sploh ne obstaja.

    V taki podobi, z rdečo obleko res ne. Obstaja kot sveti Miklavž ali Nikolaj. Od tod tudi angleška različica imena Santa Claus. Torej povezava je.

    Lahko noč

    http://www.mojvideo.com/video-anika-horvat-lahko-noc-piran-1996/6afd79c3811621f9de8d

  38. zogca said

    Vračam objem.

    le toliko, da te objamem.

  39. zogca said

    Kaj ima Miklavž opraviti z božičem?

    Obstaja kot sveti Miklavž ali Nikolaj. Od tod tudi angleška različica imena Santa Claus.

  40. Jazz said

    Tako.Bil pri polnočnici.

  41. zogca said

    Priden. Upam, da nisi preveč moker. Pri nas fejst ščije. Blazno uživam na kavču s sladoledom.

  42. lynx said

    Kaj ima Miklavž opraviti z božičem?

    Nič. Obdarovanje mogoče.
    Ima pa očitno božič opraviti z Miklavžem. Nekdo je združil prijetno s koristnim. Ideja je od tam.

  43. Jazz said

    zogca said
    december 25, 2009 at 2:54 am
    Priden. Upam, da nisi preveč moker. Pri nas fejst ščije. Blazno uživam na kavču s sladoledom.

    🙂 Jutro! Ne,pri nas je samo pihalo,mogoče še nekaj kapelj…če bi vedel za sladoled,bi pa še ostal malo pokonci s tabo…😛

  44. lynx said

    Dobro jutro:

  45. Jazz said

    Opraznovanjih in obdarovanju:

    http://www.rtvslo.si/odprtikop/polnocni_klub/odprta-dlan/

  46. Jazz said

  47. zogca said

    Dobro jutro. Joj, je težko vstati. Moja napaka, da sem pozabila ponoči izključiti telefon in so me zbudili sms-i z voščili. Kofe!

  48. webmaher said

    Dobro jutro😆

    Utrčava Mujo u kuću i s vrata viče:
    “Ženooo… šta bi radila, kad bih dobio na lotu?”

    Fata: “Uzela bih ti pola i ostavila te!”

    Mujo izvadi 20 eura, daje ženi 10, i kaže: “Briši”

  49. zogca said

    Se zrihtam, da bi šla ven na sonce in v tem času je spet začelo scati. Mislim!!!👿

  50. maxi said

  51. zogca said

  52. zogca said

  53. zogca said

    Pa tudi Bruce Springsteen to lepo zapoje!

  54. lynx said

    Misel za danes:

    Delajmo, kot da ne potrebujemo denarja; imejmo radi, brez misli na to, da bomo lahko trpeli; plešimo, kot da nas nihče ne gleda.

  55. zogca said

    A pojemo lahko tudi, kot da nas nihče ne sliši? Ker v tem primeru bom pela tudi jaz.🙂

  56. zogca said

    “… in lepo pozdravi vse na tvojem blogu v mojem imenu in jim vošči vse, vse najlepše…

    Pika”

    Tole je prišlo na mejl.

  57. zogca said

  58. zogca said

  59. Janis said

    Vesele božične praznike vsem🙂

  60. Poppy said

    Vesel božič tistim, ki praznujete, ostalim pa lepe praznike😀

  61. pika said

    Da še sama voščim…ne preko Žogce, da me ne bo kregala…

    Lepe praznike vsem ali vsaj božični večer…

  62. zogca said

    Ne bo Žogca kregala, ne bo.

    Joj, kako sem zaspala. Sem šla popoldne spat, kam naj pa človek gre v tem vremenu in telefon me je komaj zbudil. Samo ne smem pa več spati, ker potem ponoči ne bom mogla.

  63. zogca said

    En božični čudež!

    http://bibaleze.si/clanek/dojencek/zgodil-se-je-bozicni-cudez.html

  64. zogca said

    Janis, Poppy, Pika, še enkrat vesele praznike!

  65. pika said

    Janis, Poppy, Pika, še enkrat vesele praznike!

    Hvala Žogca…še enkrat tudi tebi…

  66. zogca said

    Se zabavam s Srečkom …

  67. Poppy said

    Žogca hvala, vesele praznike tudi tebi, na zdravje s piksno kole🙂

    sicer je pa ta vreme dandanes res na glavo postavljen – prej je grmelo, zdajle pa pada mini mini toča.. tudi temperature niso tako nizke… sem morda prespala zamenjavo polobel? heh

  68. zogca said

    Ko sem se popoldne peljala domov (in potem prespala pol dneva), sem dejansko imela občutek, da sem meseca aprila. Takšna svetloba je bila. Ampak menda bo jutri nehalo deževati. Upam, ker jutri grem na Severino in v takšnem vremenu koncert na prostem ni ne vem kakšen užitek.

  69. Spider said

    Mary Christmas! he he

  70. zogca said

    Spider, tebe kakšna Marija mika?:mrgreen:

  71. Spider said

    Niti ne.

  72. zogca said

    Če se hoče še kdo smejati …

    Srečko v gledališču prvi del.

  73. zogca said

    Bi raje kaj drugega, kaj?

    Niti ne.

  74. Spider said

    Ja.

    Recimo kakšno Dragano.

  75. zogca said

    Srečko v gledališču drugi del.

  76. zogca said

    Ti bi Dragano?

    Evo ti eno Dragano.

    Photoshopirano do amena.

  77. Spider said

    Stoja in Dragana..najlepši turbofolk pevačici

  78. zogca said

    Da se vrnem k Srečku.

    Tretji del gledališča.

  79. zogca said

    Meni je najbolj seksi bila Indira. Zdaj se je malo preobrazila na slabše, žal.

    Stoja in Dragana..najlepši turbofolk pevačici

  80. zogca said

    Četrti del. Kakšna angleščina. Za crknit.

  81. Spider said

    Meni sta pa omenjeni dve n. 1. Stoja. Uf.

  82. zogca said

    In še peti del. Jaz se valjam od smeha.

  83. zogca said

    Ampak če ti je Stoja všeč, potem so ti všeč starejše.

  84. Spider said

    Stojanka Novaković-Stoja…letnik 1972

    Meni to ni starejša ženska.

  85. zogca said

    Šesti, zadnji, ko sta vržena ven. Ni gledališče za seljaka.

  86. zogca said

    Jaz sem mislila, da ima ona vsaj deset let več. Pa saj ne moreš vedeti, ko so vse tako plastificirane in mumificirane.

  87. Spider said

    Ceca je pa leto mlajša od nje.

  88. zogca said

    Luštne božične fotografije!

    http://www.siol.net/slovenija/aktualno/2009/12/bozicno_voscilo.aspx

  89. zogca said

    Tudi Ceca je že ćisto plastična. Totalno pretiravajo. Kot bi tekmovale.

  90. Spider said

    od Božiča sva prišla do Cece..Čudna so pota hahaahah

  91. zogca said

    Bolje bo, če se debatira o Severini, ker jo grem jutri poslušat na Prešerca.

  92. zogca said

    Božične želje hollywoodskih zvezdnikov

    http://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/foto-bozicne-zelje-hollywoodskih-zvezdnikov/219892

  93. Spider said

    Meni so “moji otroci” (sestrična, brat in njegova punca)za 30-ko kupili tako lepo zapestnico..iz kavčuka in srebra..

  94. zogca said

    To pomeni, da si bil priden. Meni Božiček ni nič prinesel.😦

  95. Spider said

    O ja meni pa. Mi se obdarujemo za božič, ne za novo elto.

  96. zogca said

    Jaz sem od staršev že za Miklavža dobila likalno desko in to menda velja za vse praznike. Ampak danes se je mama toliko hvalila, da ona nič ne zapravi, da sem v slogu serije Bela lađa in spakendranščine iz srbskega jezika objavila, da “bi trebalo nešto da se kupi na detence”. Mogoče še kaj dobim.

    Joj, ampak to vam pa moram prilepiti, ker ste se toliko zanimali za mamino šolo varščevanja. Samo da fotografijo dam dol s telefona. Je bila tako ponosna, da sem morala fotografirati.

  97. Spider said

    Tudi jutri je praznik. Upam, da imate polne hladilnike.

  98. zogca said

    V tem tudi je fora.

    Počakaj, da snamem s telefona.

    Trgovine so tako in tako odprte. Nekatere. Plus pumpa.

  99. zogca said

    Na to je mama tako zelo ponosna.

    Da ni podlegla nakupovalni mrzlici. Ponosno je ugotovila, da tudi tisti na socialni podpori niso danes imeli tako praznega hladilnika.

  100. maxi said

    Jaz ob takšnem hladilniku umrem…vsaj trikrat sem se danes zvečer že napotila do njega in niti enkrat zastonj. Saj sem jezna nase ker skoz neki mlejem.😦

  101. zogca said

    Moja mama je najbolj srečna, ko je vse prazno in ni ničesar. Jaz pa imam trenutno zalogo mesa in hrenovk, pa še dva sladoleda sta mi ostala od včeraj.🙂

  102. zogca said

    Je bil Jezus res reven?

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/je-bil-jezus-res-reven.html

  103. zogca said

    Foto: Božič od Betlehema do Ljubljane

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/vagabund/foto-bozic-od-betlehema-do-ljubljane/219879

  104. lynx said

    Je bil Jezus res reven?

    Menda je bil iz ugledne rodbine. Za njegovo oblačilo ob križanju naj bi vojaki kockali. Pomeni da ni bil v capah.

  105. Janis said

    Za njegovo oblačilo ob križanju naj bi vojaki kockali. Pomeni da ni bil v capah.

    Lynx, saj se zavedaš, da takrat še ni bilo kitajske konfekcije in H&M in da je imel pripadnik tedanjega cca. srednjega sloja največ dve različni cunji, pripadnik nižjega pa samo eno?🙂

  106. zogca said

    Čez praznike se zredimo za 2,3 kilograma!

    http://24ur.com/specialno/nega_in_zdravje/cez-praznike-se-zredimo-2-3-kilograma.html

Leave a Reply

 
