Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ste že praznični?

Posted by zogca na december 23, 2009

Kupila sem vsa darila. Sesala sem, brisala, loščila, pospravljala, likala, kajti drevešček ne more priti stanovanje, ki se ne blešči. Da, tudi drevešček sem prinesla iz kleti in zdaj ga bom okrasila. Pekla in kuhala pa ne bom. Če bi se lotila še tega podviga, bi verjetno zaradi utrujenosti prvi del praznikov kar prespala.

Še nekaj ur službe in potem se vržem na kavč ter do nezavesti gledam sedmo sezono Zlatih deklet. Komaj čakam. Kaj pa vi, ste že povsem praznični ali pa, kot jaz, še v delovni vnemi?

88 Responses to “Ste že praznični?”

  1. zogca said

  2. Tjasa said

    Čist delovno še. Žal je sejem, ki je takoj po novem letu, naredil en velik om-nom-nom mojim praznikom.

  3. zogca said

    Jaz pa nameravam praznike zelo preluftati, čeprav bom morala vmes tudi delati, si ne morem vzeti frej do tretjega, ampak že nekaj luftarskih dni … Tako se jih veselim. Celo razmišljam, da bi jutri pekla, čeprav je to verjetno recept za polomijo. :mrgreen:

  4. Drmagnum said

    Vzdušje je pri nas praznično delavno.

  5. zogca said

    To je luštno vzdušje. Saj pri meni je tudi takšno. Žal pa vsi naši sonarodnjaki niso takšne sreče in, če sem dobro slišala v Odmevih, bo jutri ponoči še veliko huje.

    Ogrožena bodo tudi življenja

    http://24ur.com/novice/slovenija/obilno-dezevje-bo-povzrocilo-vecje-poplave.html

    Morje in reke grozijo s katastrofo

    http://www.rtvslo.si/okolje/morje-in-reke-grozijo-s-katastrofo/219822

  6. Nevenka said

    Jaz še nisem nič praznična, a se bom poskusila malo potruditi. Sedajle se bom odpravila za začetek k frizerju. Malo postriči, da bo vsaj ena sprememba🙂
    Potem bom najbrž tudi jaz začela pospravljati, tako da bom pripravljena na Novo leto.
    Uživajte v prazničnem vzdušju!

  7. trnovčanka said

    Nisem praznična. Se šparam za 31ga😀 Imamo v prihajajočih dneh kar nekaj rojstnih dni in družinskih srečanj. Pa starejši je vesel, ker mu jutri ne bo treba v vrtec🙂

  8. zogca said

    Frizer, Nevenka, to sem jaz že opravila ta teden, ampak me naslednji spet čaka, luštno. Trnovčanka, danes je bilo pa tako težko vstati, razumem malega glede vrtca.😉

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. trnovčanka said

    Žogca ja težko je bilo danes zjutraj. Ga je mali biksal celo noč, sploh ne vem, kaj mu je bilo, ponavadi spi kot bubica. Res sem razvajena v tej smeri, za razliko od večine mladih staršev ne vem, kaj so neprespane noči.

  12. trnovčanka said

    Jaz božičnih pesmi ne bom lepila😉 Ubistvu eno bom, mojo najljubšo.

  13. zogca said

    To je zato naredil, da boš v naslednjem letu bolje znala ceniti njegovo pridnost.😉 Kofe si skuhaj, močan kofe.

  14. zogca said

    Ampak razumeš, da danes brez Whama ne bo šlo. 😆

    Jaz božičnih pesmi ne bom lepila.

  15. trnovčanka said

    Razumem. Tudi včeraj ni šlo. Prav mi je, kaj pa kupujem darila zadnji trenutek. Moj načrt, da bi vse nabavila že novembra, se po pričakovanjih ni uresničil:mrgreen:

  16. zogca said

    Ta pesem je bila pa lani ekstra velik hit na blogu, ampak res ekstra velik hit. Ene par nas je kot domine padalo od ganjenosti.

  17. zogca said

    Načrti, ki se uresničujejo, so meni resničnov velika uganka, tako da v bistvu sploh ne vem, o čem pišeš. :mrgreen:

    Moj načrt, da bi vse nabavila že novembra, se po pričakovanjih ni uresničil.

  18. trnovčanka said

    Eno vprašanje. Ali bi bili veseli CDja za darilo? Včeraj sem imela že v rokah CD od DanD, za najboljšo prijateljico, potem sem pa razmišljala a CDje sploh še kdo posluša. In bo spet dobila knjigo.

  19. zogca said

    Ej, ne vem. Ko bom imela CD plejer v avtu, ko bom pomladi imela nov avto, potem mogoče da, zdaj pa mi vsi CD-ji zbirajo prah v omari, ker muzko poslušam na računalniku in mp3-plejerju in so CD-ji čisto odveč. Mislim, da je knjiga boljša izbira.

  20. trnovčanka said

    Ta pesem je bila pa lani ekstra velik hit na blogu

    A to je posvečeno Tošetu?

  21. trnovčanka said

    Mislim, da je knjiga boljša izbira.

    Hvala:mrgreen:

  22. zogca said

    Jaz sem letos kupovala mačja darila. Oziroma, darila iz Mačje hiše. Plus dve knjigi za mamo. Plus še oče bo založen s kofetom.

  23. zogca said

    Ne, mislim, da ne. Lani je bila pesem gor s čisto drugim video posnetkom, ampak so jo potem izbrisali. Letos je očitno nekdo v videu uporabil Tošetove družinske posnetke, ampak verjetno gre za kakšnega fena. Mislim, da je pesem starejšega datuma in v resnici ni nobene povezave.

    A to je posvečeno Tošetu?

  24. trnovčanka said

    Jaz pa Knjige. Čefurji raus, Komunistični manifest, Dnevnik srbske gospodinje, za očeta dve fantazijski, Žeparke. Vse moram tudi sama prebrati ob priliki. Mož bo dobil denarnico (zeloooo izvirno) ker mu je stara razpadla. Sem se pa včeraj prepričala, kako težko je dobiti res lep moški pulover, ki stane manj kot 200 €. Tako da ostajam pri tošlu😀

  25. zogca said

    Kakšen je to Dnevnik srbske gospodinje? Denarnica je zelo lepo darilo. Je bila pri princu naslednja na vrsti, če se ne bi razšla, ampak sva se … Moja mama je dobila Belo Masajko in Zbogom, Afrika, ker non stop filozofira o tem, knjige pa v resnici ni brala, brala je o knjigi in seveda gledala film. To sem izvedela prejšnji teden in sem ju šla takoj kupit. Sem ji pa že kar včeraj dala. Naj bere. Preostanek darila bo dobila pa pred novim letom.

  26. zogca said

    Najlepše darilo za moža je, da se mu zrihta trajnik, da se 16. v mesecu ves denar prenese na ženin račun, potem je denarnica povsem odveč.:mrgreen:

  27. trnovčanka said

    hahaha😀 dobra tale s trajnikom. Dnevnika srbske gospodinje še nisem brala, zveni zanimivo.

    “Ni pomembno, da imaš prav, pomembno je, da si srečen.” http://www.sanje.si/knjigarna/dnevnik-srbske-gospodinje.html

  28. Matej said

    Za današnji večer se bom le obril, da ne bom pikal, ko bom ljubčkal.😀 To bo moja priprava. Matej G

  29. zogca said

    Fantastična misel.

    Sanje imajo štant na knjižnem sejmu Zvezdice Zaspanke, ampak te knjige nisem zasledila. Bom naslednjič bolje pogledala in seveda si knjigo kupim, če jo imajo.

    “Ni pomembno, da imaš prav, pomembno je, da si srečen.”

  30. trnovčanka said

    Točno na tem sejmu sem kupila vse knjige, razen očetovih, ki sem jih kupila v Behemotu, ker MORAJO biti v angleščini, poleg tega je vse prevedene na to vižo že prebral. Super je ta mini knjižni sejem. Pa še znižano je😀

  31. zogca said

    Deset naj tehnoloških igračk leta 2009

    http://cekin.si/clanek/za_dom_in_druzino/deset-naj-tehnoloskih-igrack-leta-2009.html

  32. zogca said

    Kar samo pomeni, da nisem dobro gledala. Ampak nič hudega, bom še večkrat tam do novega leta. Zdaj, ko sem odkrila, kakšni koncerti bodo na Prešernovem trgu, je seveda hajkanje po mestu pod mus.

    Točno na tem sejmu sem kupila vse knjige.

  33. zogca said

    Video: Božične pesmi, ki jih nihče ne bi pogrešal

    http://www.rtvslo.si/zabava/glasba/video-bozicne-pesmi-ki-jih-nihce-ne-bi-pogresal/219865

  34. trnovčanka said

    Kakšni koncerti? A bo DAN D?😆

  35. trnovčanka said

    Video: Božične pesmi, ki jih nihče ne bi pogrešal

    Dober članek. Se strinjam!

  36. izbrana said

    Ojla še jaz ;)!

    No, mene čaka še malček pospravljanja, zavijanje daril, peka potice, tuširanje, friziranje, manikiranje…. ob šestih božična polnočnica, večerja na pikanje (pravi moj najmlajši🙂 ), prihod Božička, družinski ogled božičnega filma….in bo mimo! No ja, saj bo kar luštno :)! Prej pa seveda obvezna slaba urica na internetu ;)!

  37. zogca said

    Počakaj, kopiram.

    Kakšni koncerti? A bo DAN D?

  38. zogca said

    26. 12. – Severina
    27. 12. – Modrijani, Čuki
    28. 12. – Alya, Jan Plestenjak
    29. 12. – Nuša Derenda, Kingston
    30. 12. – Rebeka Dremelj, Karma
    1. 01. – Natalija Verboten, Šank Rock
    2. 01. – Hari Mata Hari

    Na silvestrski večer pa Tabu, Alenka Godec s skupino, Victory, Daniela.

  39. zogca said

    To Izbrana zavaja. Ona nima kaj pospravljati. To je tako kot pri Jovi vse sterilno.

    malček pospravljanja

  40. trnovčanka said

    Koncerti… hm pogojno Severina in Tabu, ampak sta oba datuma taka, da me ne bo v mestu. Drugo leto😀

  41. zogca said

    Še malo za zabave željne.

    Letošnja novost je glasbeni oder na Pogačarjevem trgu, na katerem se bodo zvrstili slovenski glasbeniki popularne in narodno zabavne glasbe.

    Nastopajo:
    28. 12. – Ansambel Mladi Godci, Ansambel Ceglarji, Iris, Niki
    29. 12. – Ansambel Bohpomegej, Tammy, Gašper Rifelj, 4Play
    30. 12. – Ansambel Zarja, Veseli Begunjčani, Jernej Dermota, Extrem

    Tisto zgoraj je pa na Prešernovem trgu.

    Aja, pa na Pogačarjevem za novo leto Vili Resnik, Krila, Ansambel Bratov Poljanšek. Silvestrovanje v Križankah je pravi naslov za ljubitelje alternativne rock glasbe. Nastopajo: Incurabili, Muškat Hamburg, R5PS, Slon in sadež, Metalsteel James Riviera.

    Zdaj ste pa o vsem obveščeni.😉

  42. zogca said

    Jaz grem na Severino, pa na Čuke in seveda na Hari Mata Hari, odstotna bo pa 31. in 1., ko bom prisotna pri Izbrani. Tam mi bo pa ona muzko določala.😉

    Koncerti… hm pogojno Severina in Tabu, ampak sta oba datuma taka, da me ne bo v mestu.

  43. zogca said

    Matej, to je zelo plemenito. Ampak ene smo rade kdaj tudi popikane.😉

    Za današnji večer se bom le obril, da ne bom pikal, ko bom ljubčkal. To bo moja priprava. Matej G

  44. trnovčanka said

    😀 Se bosta imeli luštno. Jaz bom pa do 31. Ipoda na novo nafilala, pa bomo imeli muziko.

    Mož pravi, da je v štacunah danes cela norišnica, je šel samo po kruh v lokalni merkator.

  45. zogca said

    Ajoj, ajoj, ajoj. Jaz sem si hotela malo zalogo sladic narediti, mislim, na božični večer se pa sme grešiti od diete, ampak zdaj več ne vem. Pumpa vabi, verjetno. Upam, da mi niso vsega pobrali. Ne, saj moj najljubši sladoled verjetno je. Kokakola tudi. Cigarete morajo biti. In tako bom eskivirala trgovino. Ker v vrstah se mi ne stoji, prištej k temu še svinjsko gripo … Njet, njet.

  46. trnovčanka said

    Žogca kaj pa spletni nakup – mercator?

  47. zogca said

    A to že isti dan prinesejo? Mah, ne, v bistvu se mi lušta tista pita, ki sem se jo naučila peči pri Jovanki, samo … Vem, da mi brez Jovanke ne bo uspela, zato sem jo mislila kupiti, ampak hej, saj najljubši sladoled je tudi v redu.

    Takšna pita.

  48. trnovčanka said

    Zakaj pa ne bi ratala? Vaja dela mojstra. Kdaj mercator pripelje ne vem, mislim, da bi mogli že isti dan.

  49. zogca said

    Vem, da vaja dela mojstra, ampak na božični večer … Če ga userjem, bom potem čisto brez sladkarij. Ne, bom šla na ziher, potem pa lahko s pito eksperimentiram naslednje dni. Tako in tako se spodobi, da nekaj prinesem, ko grem k Izbrani. Da ne bo v stilu – prišla sem, zdaj pa me futraj. Čeprav Izbrana dobro nafutra, to je treba vedeti.

  50. izbrana said

    🙂🙂🙂

    Tole s sterilnostjo in dobrim futranjem ti tudi malo zavajaš, no!
    Je pa res, da imam rada pospravljeno in da rada kuham za prijatelje.

    Ej, si ti dosegljiva na telefon ali si v službi še zdajle?

  51. trnovčanka said

    Še vedno ti ostane sladoled😀 Ne ne, ti kar uživaj danes. Jaz razmišljam o enksperimentu z tistim čokoladnim pecivom od Jovanke. če imam seveda vse sestavine doma. Če nimam bo počakalo. Ni šans, da danes kogarkoli teram v štacuno še enkrat.

  52. zogca said

    V službi. Ti pošljem sms oziroma bolje, te pokličem. Čez deset minut.

    Ej, si ti dosegljiva na telefon ali si v službi še zdajle?

  53. zogca said

    To se ne bi spodobilo.

    Meni ostanejo še palačinke, če kupim mleko in nutello. Oboje na voljo na pumpi.😉

    Ni šans, da danes kogarkoli teram v štacuno še enkrat.

  54. noah said

    Samo glej,da ob spremljanju Zlatih deklet ne zasanjaš in prespiš praznike😆

  55. Poppy said

    praznično? ma ni filinga.. nimava smrekce, jaslic.. zunaj pretoplo, vse zeleno.. filing bo pri starših danes zvečer in jutri.. doma so pa čisto običajni (delavni) dnevi.. edin faxa ni🙂 v lokalno trgovino sem šla takoj zjutraj samo po meso za ješprenj za v soboto.. res obup kolk folka! darila sem pa že prej nakupila, tako, da se mi vsaj s tem ni bilo treba ubadati.

  56. zogca said

    Vidim, da pumpa vabi, sploh nimam več dvoma.

  57. zogca said

    Ne, to pa ne, so preveč zabavne, da bi ob njih zaspala.

    Samo glej,da ob spremljanju Zlatih deklet ne zasanjaš in prespiš praznike

  58. Poppy said

  59. zogca said

    Ih, sem vedela, oče je domov privlekel bakalar in se bo šel božično večerjo. Upam, da ne bo užaljen, ker jaz res ne mislim ob devetih zvečer hoditi tja na ribo. Bom jutri prišla na božično kosilo. Lani in predlani se tega ni šel, zdaj pa očitno spet obuja družinsko tradicijo. To smo vedno imeli, dokler je bila babica živa, bakalar na 24. Po moje je samo lačen. Odkar sta se vrnila iz toplic, je mama na dieti in on …

  60. zogca said

    V 24 urah zasegli 8211 petard in 16 raket

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/v-24-urah-zasegli-8211-petard-in-16-raket.html

  61. zogca said

    2010: Samo šest dela prostih dni!

    V Sloveniji imamo 14 dela prostih dni, vendar nam koledar za 2010 ni naklonjen. Kar osem dela prostih dni namreč pade na soboto ali nedeljo, samo šest jih bo med tednom.

    http://24ur.com/novice/slovenija/samo-osem-dela-prostih-dni.html

  62. Nevenka said

    Evo me, tolk sem lepa, he, he…
    The Pouges, njihova pesmica je res ena lepših.

  63. zogca said

    To poznam. Jaz se vedno, ko pridem od frizerja, gledam, gledam, gledam in sem si blazno všeč.😉

  64. Schnuy said

    mi smo tkolele🙂

    mejte se

  65. zogca said

    Joj, ste kjut, joj, joj, joj.

    Lepo se imejte, Schuny.

    Jaz pa zdaj šibam po božičnih nakupih – na pumpo!🙂

  66. Jazz said

    Če smo panični!? Tako,no… niti ne,imamo plan😉

  67. zogca said

    Uspešno nakupila. I love Petrol.🙂

  68. lynx said

  69. zogca said

    Pišem božično objavo za na blog.🙂

  70. lynx said

    Jaz božičnih pesmi ne bom lepila.

    Jaz tudi ne. 😉

    Mene ima, da bi se oblekel v Božička in šel nagajat puncam kot je Nevenka. Tale je zanjo:

  71. zogca said

    Božiček pa ne nagaja.

    Moj oče bo čez dve uri Božiček. Je vsako leto. Ga malo našemijo in potem gre pozvonit k sosedom, da ta mala dva mislita, da je res Božiček. Vedno vžge.😉 Ampak sta še mala.

    Mene ima, da bi se oblekel v Božička in šel nagajat puncam kot je Nevenka.

  72. lynx said

    Božiček pa ne nagaja.

    Ho Ho Ho !

    Vedno vžge.

    No vidiš. 🙂

  73. zogca said

    Ampak onadva sta res še malo.

    Si že kaj spekel, lynx?

  74. maxi said

    Si že kaj spekel, lynx?

    Mi imamo pekarno piškotov…saj človk ne ve, al bi bil vesel al žalosten, ko se mu otroc začnejo po kuhinji motat🙂

  75. zogca said

    Vesel, Maxi, vesel.

    Kaj vse si napekla? Ups, ste napekli.

  76. maxi said

    Vesel, Maxi, vesel.

    Če bi vidla kuhinjo, ne bi tako govorila.😆

    Kaj vse si napekla? Ups, ste napekli.

    Kar nekaj različnih vrst piškotov….zdaj gre pa počasi že brancin v pečico.

  77. zogca said

    Moja kuhinja je pa tako zelo čista in pospravljena. Ampak s tem se ne hvalim, ker vem, da to ni za hvalo.

  78. zogca said

    Božični miks za vse okuse

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/v-vrtincu-bozicnega-miksa.html

  79. maxi said

    Čakam tvojo božično objavo, da prislonim en svoj prispevek…upam, da ne bo preveč pobožna, da ne bom izpadla preveč grešna😉

  80. zogca said

    Božična objava je že spisana, ampak jo bom dala gor tam po sedmi, med sedmo in osmo. Ko se bo res začel božični večer. Oziroma, najprej bom dala gor božično pesmico, potem pa še objavo. Tako da še čisto malo počakaj s svojim prispevkom. Ne, ne ni preveč pobožna, brez skrbi, tako da ne boš izpadla preveč grešna. Boš lahko počakala ali pa naj pohitim z objavo?

  81. maxi said

    Bom počakala…veš, da bom.🙂

  82. zogca said

    Ne vem, danes je takšen večer, da bi … V bistvu res nocoj ne moreš k strelcu, to se pa skorajda ne bi spodobilo. Vsaj ne, dokler ne pospraviš kuhinje. :mrgreen:

  83. Žogca, pito kar naredi,ker ni nič posebnega. Ne bo ti žal. Delala si ti tudi težje stvari…

  84. zogca said

    Zdaj je tako in tako prepozno, ker doma nima ne moke ne mleka ne sadja … Ampak bom, jo bom v naslednjih dneh naredila, čeprav upam, da ti ne bom v hudo sramoto.

  85. lynx said

    Če sem enkrat ali dvakrat poskusil nekaj speči, to ne pomeni da to redno delam. No, kuham že pogosteje. Danes mineštro naprimer. Posebne večerje pa ne bo.

    Tale melodija mi je bila od nekdaj všeč, šele danes sem ugotovil, da je v bistvu božična.
    Sadno kupo bom moral na žalost spet počastiti sebi. 🙂

  86. zogca said

    Izprsi se enkrat kar tako.

    Sadno kupo bom moral na žalost spet počastiti sebi.

  87. lynx said

    Izprsi se enkrat kar tako.

    Saj sem že obljubil. In obljubo držim.
    Le časovnih rokov se ne držim vedno. 🙂

  88. zogca said

    S temi roki imam tudi jaz ponavadi probleme.😳

Leave a Reply

 
