Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Varanje prek Facebooka!

Posted by zogca na december 21, 2009

“Za kar petino ločitvenih zahtevkov in posledično razpad zakonskih zvez naj bi bilo krivo partnerjevo “udejstvovanje” na socialni mreži Facebook, poroča časnik Daily Telegraph”, sem prebrala na spletni strani Dnevnika in se takoj lotila brskanja po spletu. Zanimivo, obstaja celo spletna stran, posvečena varanju prek Facebooka, Facebook Cheating. In da, Gugl mi najde še eno malo morje zadetkov. Detektiv v meni ni dal miru in lotila sem se raziskovanja. Predstavljeni z imeni in priimki, s pripisom, da so poročeni in z zakoncem med “prijatelji”, imajo označeno, da se na portalu nahajajo zaradi iskanja žensk oziroma moških ter pripisano, da jih zanima “dating”.

To se res redko zgodi, ampak ostala sem brez besed.

30 Responses to “Varanje prek Facebooka!”

  1. vlatka said

    žogca,

    se dogaja…,

    potem pa kljub težav zaradi zaletavosti…in lepih besed.

  2. zogca said

    Če bi se to samo dogajalo, še ne bi bila takšna težava, dogaja se zelo pogosto. Kolikor zdaj vidim, Američani prihajajo še do bolj grozljivih številk.

  3. Spider said

    Tudi pri nas je to zelo pogosto.

    Ebat ga, stranpoti interneta. Če si je včasih moški hotel najti ljubico, jo je moral nekje spoznati. V službi, na zabavi..

    danes se zvali na kavč, gre na chat ali facebook, si tam z eno piše, si ga meče na roko, ona mu da cifro…

  4. zogca said

    Je predvsem moral imeti jajca, pristopiti ženski v živo in tvegati, da bo zavrnjen, takole pa varno skrit za računalnik nabija od tod do nezavesti in potem ženske, se ve, da smo trapaste, nasedajo in ko ga vidijo v živo, sploh opazijo ne, da je mogoče podoben nilskemu slonu. Ampak!!! tale zapis ne leti samo na moške, opisano sem videla na več ženskih profilih, poročena, išče moške, zanimajo jo dejting. Kar enakopravno sem našla tole pri moških in ženskah.

  5. Spider said

    Obstajajo pa tud seveda lepe strani internetnega druženja, konec koncev brez neta ne bi bilo tega bloga hehe.

    Jasno, da se strinjam s tabo, vsak pezde upa sikat ženskam preko neta.

  6. zogca said

    Ne, ne razumi me napak, jaz sem velika fenica interneta, menda se to opazi. Mi je pa noro, da imaš doma pravega in zdravega moža s tičem, ampak se raje pisariš z bogvekakšnimi luzerji, namesto da bi skočila na domačega tiča. Enako velja za moške, samo tiča spremeni v muco.

  7. Spider said

    Jah, to pa je ta sla po varanju.

  8. zogca said

    Katerem, telesnem? Koliko se ti ljudje sploh naseksajo? Saj verjetno potem, ko se s kakšno, kakšnim dogovorijo, so čisto živčni med seksom, ker se jim mudi domov na Facebook.🙄

  9. Spider said

    Po moje telesnem. Pravijo sicer, da moški vara telesno, ženska pa čustveno.

    Grem jaz malo pod kouter. Nočka.

  10. zogca said

    Sluzenje drugim ženskam zame ni samo telesno varanje, zame je to izdaja. Šibaj pod kovter, jaz moram pa še pol ure viseti za računalnikom.😦 Saj bo.🙂

  11. lynx said

  12. zogca said

    Za ločitev izvedela na Facebooku

    Emma Brady je kar na Facebooku izvedela, da se mož namerava ločiti od nje. Na portalu je namreč zapisal: Neil Brady je končal zakon z Emmo Brady.

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/za-locitev-izvedela-na-facebooku.html

  13. moja sestrična se ločuje zaradi facebooka. Vedno sem se spraševala,kako ženska,ki ima družino najde čas,da klepeta s tipi.

  14. zogca said

    A se hecaš???

  15. Janis said

    Detektiv v meni ni dal miru in lotila sem se raziskovanja. Predstavljeni z imeni in priimki, s pripisom, da so poročeni in z zakoncem med “prijatelji”, imajo označeno, da se na portalu nahajajo zaradi iskanja žensk oziroma moških ter pripisano, da jih zanima “dating”.

    Oprosti, ampak taki pač morajo imeti nek dogovor s partnerjem ali pa je njihov zakon samo še na papirju in se obema itak jebe, kaj počne drugi. Zakonci, ki resno mislijo varat, bodo to namero predvsem prikrili pred partnerjem.

  16. zogca said

    Mogoče je pa tisti drugi ravno tako odpuljen na Facebook in dogajanje tam gor, da sploh ne more pogledati k ženi ali možu na profil. Veš, Janis, ne razumem.

  17. Janis said

    Če se ne zanimaš za partnerja, potem itak spadaš pod točko “zakon na papirju”. Trdim pa, da nekdo, ki namereva varat in bistvo varanja je imeti hkrati udobje doma in adrenalin neznanega, tega ne bo vnaprej jasno in glasno najavljal. Če ima nekdo na Facebooku odkrito partnerja in obenem odkrito išče nove (seksualne) partnerje, je to ali dogovor ali kompletna odtujev. Nič drugega. Žal se ljudi, ki prakticirajo poligamijo, zmeraj uporablja kot grešnega kozla za moralno paniko okoli varanja, čeprav je jasno, da dogovorjen odprt zakon nima nobene zveze z varanjem. Varajo pač tisti, ki tega ne napovedujejo – po možnosti pa še celo z drugo roko mimogrede drugim pišejo traktate o vrednotah.

  18. zogca said

    Lej, Janis, jaz pojma nimam, kako se te stvari počnejo, kaj je javno in kaj se skriva. Kolikor je bilo meni znano, se te stvari skrivajo, ampak očitno so nekateri evolvirali. Kar pa se skrivanja tiče … Če partner vsakokrat, ko se mu približaš na pet metrov, panično zapira okna, je menda vse jasno.

  19. Janis said

    Če partner vsakokrat, ko se mu približaš na pet metrov, panično zapira okna, je menda vse jasno.

    Facebook je v resnici prej elektronska verzija flirta s prijatelji in sodelavci, ki se dogaja tudi v realnem svetu in se potem pač dogaja malo virtualno, malo pa realno. Za grobo iskanje fuka z veliko mero anonimnosti so bolj primerni razni zmenkarski portali.

  20. zogca said

    Tudi jaz sem tako mislila, ampak Janis, te raziskave vseeno nekaj povedo. In če raziskave pravijo, da zakone razbija Facebook in ne fukfehtarski portali …

  21. Janis said

    Dobro, zakone razbijamo ljudje, okoli tega ni dileme. Bi pa verjela, da gre narazen več zakonov zaradi flirtanja in emocionalnih navezav (ki so bolj značilne za Facebook) kot zaradi golega fukarjenja naokoli (kar je smisel seks portalov). Zlasti bi rekla, da ta razlika opazno velja za moške. Veliko moških se namreč lahko komot fukari naokoli in jim je edina skrb, da tega njihova partnerka ne bi izvedela, ker je ne nameravajo pustit. Čim pa tak moški začne z eno znanko/sodelavko kofetkat in chatat in se it sms bombardiranja – takrat je pa verjetnost, da bo pomislil na zamenjavo partnerke, precej večja, kot če ga gre samo namočit nekam v eno, za katero niti ne ve, kako ji je ime in ga tudi kaj preveč ne zanima.

  22. zogca said

    Vidiš, dobro razmišljanje. In mogoče je ta nagel skok zato, ker so zadevo resno vzele ženske, mislim ta Facebook. Normalen moški se ne bo ločil zaradi ženske, ki jo bo našel na fukfehtarskem portalu, medtem ko ženska zaradi moškega, ki ga je našla na Facebooku … Očitno.

  23. alja said

    Ta facebook ali whatever…naj gredo raje malo ven v naravo, kot pa, da se vararjo po internetu. Skrivat se za računalnikom in flirtat pač ni problem. Res bedno!

  24. zogca said

    Glede ven, Alja … Pa ker sva najini jesenski zmenek večkrat predstavili, ker sem bila jaz v drugih dimenzijah … Če boš čez praznike v Ljubljani, se slišiva, prav? Bom večkrat v mestu in se lahko dobiva.

  25. zogca said

    Prešernov trg

    26. do 30.12.2009 20.00-23.00
    01. do 02.01.2010 20.00-23.00

    Praznični spored na Prešernovem trgu tradicionalno zaznamujejo nastopi pevcev in skupin zabavne glasbe.

    Praznični koncerti so dobra priložnost za srečanje s prijatelji in znanci ter uživanje ob zabavnem programu, ki ga letos odlikuje še posebej pozorno izbrana raznovrstnost nastopajočih:

    26. 12. – Severina
    27. 12. – Modrijani, Čuki
    28. 12. – Alya, Jan Plestenjak
    29. 12. – Nuša Derenda, Kingston
    30. 12. – Rebeka Dremelj, Karma
    1. 01. – Natalija Verboten, Šank Rock
    2. 01. – Hari Mata Hari

    Na Severini bom, na Čukih bom, na Hari Mata Hari bom.😉

  26. alja said

    Ja, jesenski sestanek je že mimo:). Čas prehitro leti.
    Naslednji teden bom v Ljubljani in se kaj dobiva…sva na liniji.
    Ne na facebooku:)

  27. zogca said

    Se slišiva.😉

  28. Tristan said

    Se tudi jaz strinjam z Janis, da tvoj sestavek nima nič opraviti z varanjem, ampak prej z dogovorom. Mene sicer ni na Facebooku, ampak domnevam, da imaš možnost označiti ikonco “v odprtem razmerju z” ali “v odprtem zakonu z” + link dotičnega. Z mojim partnerjem sva npr. oba na nekem zelo velikem spletnem omrežju, ki je podoben Facebooku, le da je namenjen gejem, in imava oba to opcijo obkljukano.
    In kdor misli varat, se da to vedno tako izpeljati, da nihče ne bo nič vedel, še najmanj pa partner.
    Praviš nekje zgoraj, da ti je noro, da imaš doma pravega in zdravega moža s tičem, pa se dopisuješ z luzerji… ja, se strinjam, ker od kakega prevelikega dopisovanja ni nič, ker je samo sebi namen, včasih pa je tudi domači tič že dolgočasen in predvidljiv, zato verjetno bi katera skočila še na katerega drugega. (Aja, pa da ne bo nesporazumov: zame je varanje vse, kar ne spada pod dogovor ali konsenz in vse tisto, kar si želiš, da partner ne bi počel tebi.)

  29. Tristan said

    Popravek: omrežje = portal

  30. zogca said

    Lej, za neznance, ki so bili predmet moje raziskave, ne vem, nekatere pa poznam vsaj bežno in mi nikakor ne gredo v kontekst odprtih zakonov, zato sem to napisala. Mogoče pa so dejansko že obupali nad svojimi zakoni in so živi samo še na papirju. Saj ne vem, vse skupaj mi je noro.

Leave a Reply

 
