Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koliko hrane pa vi vsak dan vržete proč?

Posted by zogca na december 21, 2009

16 Responses to “Koliko hrane pa vi vsak dan vržete proč?”

  1. zogca said

    Drugi v nizku video posnetkov, ki naj bi osveščali. Ta, priznam, malo manj ogaben. Zdaj se mi pa japček je.😉

  2. Spider said

    Nič.

  3. zogca said

    Jaz moram priznati, da vseeno nekaj. Ne preveč, ker nimam navade kupovati velikih zalog, izkušnje pač, ampak nekaj pa vseeno. Sem pa nehala kupovati tiste kakor zdrave stvari tipa ovseni otrobi, ovseni kosmiči in podobno, ker to je vedno neslavno končalo v smeteh.

  4. Spider said

    Zogca firbec sem. Mi boš izdala, katera je “tvoja najljubša restavracija”? Večkrat si na bolgu pisala o njej in fotografirala krožnik.

    Po hrani sodeč je mehiška. Cantina Mexicana? Joe Penas?

  5. zogca said

    Ni skrivnost, sem že večkrat napisala. Cantina Mexicana, da.

  6. Spider said

    Kul.Sem že jedel tam.

  7. zogca said

    Jaz vsekakor prevečkrat.😉

  8. Jazz said

    Doma bolj malo,bojim pa se,da jo bomo več,ker jaz se ne mislim več žrtvovat na koncu…🙂
    Največ jo “vržemo”v trgovinah,menda v neprodanem kruhu zavržemo celoletno pridelavo pšenice v Sloveniji,če pogledaš zelenjavo,sadje,skladovnice pakiranega mesa,ki se mu približuje konec roka uporabe,pa saj v tem so na udaru skoraj vsi izdelki.
    In to počnemo skoraj na pragu lačnih ljudi….

  9. zogca said

    To s trgovinami mi pa res ni jasno. Kako ne morejo te hrane, ki jo zavržejo peljati v kakšno javno kuhinjo, zavetišče, kamorkoli, ne, naravnost v smeti.

  10. zogca said

    Kaj pa vi?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5909434

  11. Spider said

    Za božično večerjo smo vsako leto tradicionalno pri teti. Vedno nas preseneti.

  12. zogca said

    Jaz pa še ugotavljam, ali bom naredila pavzo in se do sitega najedla sladkarij ali bom dietno mesna.

  13. vlatka said

    žogca,

    mi ne prav dosti….

  14. zogca said

    Američani zmečejo 40 odstotkov hrane v smeti

    http://www.siol.net/svet/zanimivosti/2009/11/americani_mecejo_hrano_stran.aspx

  15. lynx said

    Zelo malo ali skoraj nič. Itak pa hrana, ki jo vržeš kokošim ali na kompost ni proč vržena.

  16. zogca said

    Gotovo ne. Ampak jaz nimam kokoši in nimam tega izgovora.😉

Leave a Reply

 
