Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Stepeno smetano, prosim!

Posted by zogca na december 20, 2009

Ugotovila sem, da najbolj strastno vzljubim tisto, nad čemer na samem začetku nisem “za dol past” navdušena. Ne bom navajala primerov, da ne bo kdo užaljen, ampak bom kar tako prešla k bistvu. Iz tako preproste reči, ki se ji reče gel za prhanje, znam narediti znanost. In jo tudi naredim. Ne, moje niso iz najbližje trgovine, ampak prihajajo iz Amerike. Enkrat mi je teta pustila “testerje” gelov znamke Philosophy in me okužila. Od tedaj je sestrična zadolžena za to, da na pol leta zgrabi paket, ki ga naročim, plačam in pošljem na njen naslov ter ga odnese na pošto in pošlje čez lužo k meni. Vonjave, da človeka pobere od naslade. Vse skrbno izbrane tako, da mi bodo všeč. Nekoč pa sem sem nekaj gelov dobila kot darilo. In sem se, priznam, malo zmrdovala. Še posebej nad gelom, ki je nosil ime stepena smetana. Ih, med vsemi božanskimi vonjavami mi gre kupiti ravno stepeno smetano. Napaka. Nič še nikoli ni tako dišalo, noben parfum, kot ta gel.

Šment, nehali so jih proizvajati in nimajo jih več na zalogi, jaz pa od poletja ovohavam prazno embalažo, ki še vedno božansko diši na mojem pralnem stroju. Prosim, pomagajte mi najti karkoli, kar bo dišalo po stepeni smetani. Če bi me bo uspelo, se bom začela mazati s tisto, ki naj bi sicer končala na tortah in drugih sladicah.

24 Responses to “Stepeno smetano, prosim!”

  1. maxi said

    Žal, ti ne morem pomagat. Pri vsej moji občutljivi koži, lahko izbiram samo med parimi tuš geli in trenutno prisegam na tega;

    http://www.biologisch24.com/product_info.php/info/p1702_Weleda-Calendula-Shampoo—Body-Wash-200ml.html

    Diši, samo ne po smetani…vseeno priporočam.🙂

  2. zogca said

    Aha, bom poskusila, nimam kaj izgubiti. Čeprav še vedno iščem sladko smetano.

  3. zogca said

    Ups, stepeno smetano, ampak sladko, seveda.

  4. Poppy said

    sicer ena neumesna, ampak kar ne morm verjet😦
    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/umrla-brittany-muprphy.html
    pa tok mi je bla fajna u Just married, pa še u parih drugih.. taka miniaturna pa prikupna, se ne spomnim, da bi kak tečen lik igrala, enostavna je bila vedno kjut..

  5. zogca said

    Kaj? To mlado bitje? Nekje sem danes videla na hitro njeno ime, ampak nisem registrirala za kaj gre, pač, na hitro. Joj, res mlada, pa kar zastoj srca, noro.

  6. zogca said

    http://www.zimbio.com/Brittany+Murphy/articles/F4Na4ihuFfX/TMZ+Reports+Brittany+Murphy+Went+Cardiac+Arrest

    Več ljubkih fotografij, ko se je lupčkala z možem. Ubogi on zdaj, očitno sta se imela zelo rada.

  7. maxi said

    Uuf…32 let.😦😦

  8. zogca said

    Še mladiček.

  9. maxi said

    Tu se ravno začnejo najlepša leta…

  10. zogca said

    Mi ni jasno. Ko ju gledam z možem, bi prej rekla, če bi mogla ugibati, da bo ona pokopala njega in ne obratno.

  11. maxi said

    Ja je bil očitno starejši, samo ne tako zelo. Lahko, da je imela že prej težave s srcem.

  12. zogca said

    Nisem mislila tukaj samo na starost. Povsem možno je, da je imela težave s srcem, čeprav zdaj že natolcujejo.

  13. zogca said

    Dobro ponedeljkovo jutro. Kava, še kar budna, v strahu pred mrazom.

    Brittany Murphy: More Details Surrounding Her Death & Ashton Kutcher’s Sweet Tweet

    http://socialitelife.celebuzz.com/archive/2009/12/20/brittany_murphy_more_details_surrounding_her_death_ashton_kutchers_sweet_tweet.php

  14. zogca said

    Simon Monjack Opens Up About Losing Brittany Murphy

    http://socialitelife.celebuzz.com/archive/2009/12/23/simon_monjack_opens_up_about_losing_brittany_murphy.php

  15. zogca said

    Foto: Slovo od Brittany ob branju Malega princa

    http://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/foto-slovo-od-brittany-ob-branju-malega-princa/219954

  16. Lea said

    Pozdravljena,
    Bi lahko napisala tudi kateri Philosophy produkti so preizkuseno dobri? Gledam namrec na E-ebay in je veliko stvari 3in1 ali 2in1, kar me ne mika preveč, mi je pa znamka sicer vizualno vsec (I know:)).

  17. zogca said

    Jaz sem preskusila veliko gelov za prhanje. Boljših nikjer nisem našla. Vsi so bili fantastični. Za katerokegakoli se odločiš, ne boš zgrešila.

    Večkrat sem imela tudi njihovo kremo.

    http://www.philosophy.com/web/store/prod_hope-in-a-jar____51551_23503_78222

    Fantastična je. Ampak za prvič predlagam, da vseeno kupiš najmanjšo, da vidiš, ali ti res ustreza.

    Imela sem tudi njihov balzam. Je res med boljšimi, čeprav mojih las ne umiri nihče drug kot frizerka. Ampak jaz sem tukaj res poseben primer. Enakega več nimajo.

    Pa eno reč za ustnice imam tudi, ampak je zdaj ne najdem na spletni strani. Gre za lip gloss, ki ti poveča ustnice, bee sting ali kako se mu že reče.

  18. Lea said

    Evo zanima me se nekaj:)
    Mogoce ves koliko priblizno sestricna placa postnino?
    Na E-byu ima tole kar visoko postnino, cen pa ne opazno nizjih, tako da preden prosim koga v USA, ce mi lahko preposlje, bi vsaj okvirno rada vedela se ceno.

  19. zogca said

    Res se ne spomnim. Pogledala sem že na paketih, ampak sem pozabila, ker je vedno rekla, naj ni ne pošiljam denarja za poštnino in pač cifer nisem … Je pa definitivno bilo veliko ceneje kot bi Philosophy sam zaračunal poštnino. Jo zaračuna … Zdaj pa ne vem, ali je 35 ali 45 dolarjev, ena od teh cifer je. Ne vem, ne razumem teh špasov. Amazon ima blazno poceni poštnino, Philosphy pa daleč od tega. Za v Evropo, seveda. Če si iz Amerike, je poštnina brezplačna za naročila nad 50 dolarjev. Me pa čudi, da Philosophy svoje mreže ne razprede po Evropi. Ni mi jasno, zakaj tega ne naredijo. Ko sva bili s sestrično na Dunaju, me je zvlekla v neko drogerijo, ki ima v Ameriki njihove izdelke, da jih bodo ziher imeli. Jih niso.

  20. Lea said

    Ja, v Ameriki jih ima Sephora. Ena od stvari, ki so povsod okrog, samo v Sloveniji ne:)

  21. zogca said

    Ne, ni tukaj stvar samo v Sloveniji. Kot sem ti napisala, iskali sva jih po Dunaju, vendar jih niso imeli, Philosophyja žal ne. Imajo pa vsaj Body Shope, vsaj Body Shop naj mi odprejo v Sloveniji.

  22. Lea said

    Ja, to s Slovenijo se je nanašalo na Sephoro:)

  23. Lea said

    Hum, mogoce sem se vedno nejasno napisala:)…torej na Dunaju sta to znamko pomoje iskali v Sephori, ki je na Dunaju. Je pa tudi v USA in tam prodajajo Philosophy izdelke.

  24. zogca said

    Aha, zdaj pa razumem, mislila si na drogerijo. Povsem mogoče, nisem bila pozorna na naziv drogerije, sem si zapomnila samo to, da je rekla, da se v njihovih drogerijah v Ameriki prodajajo izdelki Philosophy.

Leave a Reply

 
