Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jaz bi tudi!

Posted by zogca na december 20, 2009

107 Responses to “Jaz bi tudi!”

  1. zogca said

    On me spominja nanj.😉

  2. maxi said

    Kljub temu, da se (že dolgo) ne grem več…

  3. zogca said

    Česa se ne greš, nočeš več njega, nočeš več samo njega ali pa nočeš več nikogar in si postala nuna?😉

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. maxi said

    Česa se ne greš, nočeš več njega, nočeš več samo njega ali pa nočeš več nikogar in si postala nuna?😉

    Nič od tega.:mrgreen:
    Pravzaprav ne vem česa se ne grem….verjetno plavanja proti toku.

  7. zogca said

    To je verjetno isto kot scanje proti vetru, kaj?

  8. zogca said

  9. maxi said

  10. zogca said

  11. maxi said

    To je verjetno isto kot scanje proti vetru, kaj?

    Verjetno.
    Ampak to zame pomeni, da moram popustit. Kar bo pa bo….nikjer ni garancije in nič ni večno.

  12. maxi said

  13. zogca said

    Saj veš, kaj jaz pravim. Usoda in to. Saturn dela svoje, samo ugotoviti je treba, kaj hoče narediti. Pa moje boš pravočasno obveščena, lahko pa tudi z zamudo, boš pa.

  14. zogca said

    Zebe me kot hudič. In sem videla, da so mi že v četrtek skušali dostaviti moj električni oljni radiator, ampak me seveda ni bilo doma. Zakaj ne grem pogosteje do nabiralnika? Bi ga lahko že v četrtek popoldne imela, tako me pa zebe. Sicer me ne bi smelo zebsti pri centralni, pravi moj oče, ampak mene vseeno zebe.

  15. maxi said

    Saj veš, kaj jaz pravim. Usoda in to. Saturn dela svoje, samo ugotoviti je treba, kaj hoče narediti. Pa moje boš pravočasno obveščena, lahko pa tudi z zamudo, boš pa.

    Če naj bi verjela usodi..bi rekla da želi, da sem z njim. Kadar nisem nobeden od naju ni miren…kaj zdaj srce ali razum?
    Večna dilema.

  16. zogca said

  17. zogca said

    Jaz sem za srce, Maxi.

  18. maxi said

    Jaz tudi…v teoriji. Sicer pa praviš, da je Saturn nad vse…jaz mu prepuščam krmilo.

  19. maxi said

    Zebe me kot hudič. In sem videla, da so mi že v četrtek skušali dostaviti moj električni oljni radiator, ampak me seveda ni bilo doma. Zakaj ne grem pogosteje do nabiralnika? Bi ga lahko že v četrtek popoldne imela, tako me pa zebe. Sicer me ne bi smelo zebsti pri centralni, pravi moj oče, ampak mene vseeno zebe.

    Mene ravno ne zebe, ni mi pa tudi toplo. Spij kak čaj z medom, pogreje.

  20. zogca said

    Ni nad vsemi, čeprav na nek način tudi je. Je pa, to sem ti že napisala, veliko mučitelj in učitelj. Muči, dokler te nauči. Edino jaz nisem še toliko podkovana, da bi vedela, kaj točno nas uči. Vsekakor pa bo tebe, še bolj pa princa, stiskal na partnerstvih big time, o tem pa ni nobenega dvoma. Njega še bolj zaradi konjunkcije z južnim vozlom in joda. Mene pa, to zdaj bolj ugibam, bo skušal učvrstiti, ker jaz tako čustvena sploh nisem za nobeno rabo v življenju.

  21. zogca said

    Žlička meda in bom z glavo v sekretu, to se pa ne spodobi s tako lepo frizuro. Po medu takoj bruham. Si ga bom skuhala z limono. Pri meni ni mrzlo, ne bi smelo biti, ampak meni ni toplo.

    Spij kak čaj z medom, pogreje.

  22. zogca said

  23. maxi said

  24. zogca said

    Da te danes malo vleče na razne strani in imaš nasprotja v razmišljanju, naj bi bi bilo čudno. Sonce v opoziciji z Luno, to danes. Potem pa dobra dva dneva, Sonce v trikotniku s Soncem. Ampak to so tranziti, ki jih seveda občutimo, eni bolj, drugi manj, tisto, kar zares šteje, so progresije.

  25. maxi said

    Je pa, to sem ti že napisala, veliko mučitelj in učitelj

    No, zdaj mam vsaj izgovor….ker sem že mislila, da sem mazohist, torej nisem saturn je kriv.🙂

  26. zogca said

    Saturn square Saturn: Soul-searching

    Beginning of November 2009 until end of August 2010: This is a critical period in which several aspects of your life and experience will be tested, especially those that began to be important about seven years ago. Most often this influence is experienced as a sort of identity crisis in which you begin to question what you are doing. You may suffer a crisis of confidence at this time, fearing that you have made the wrong moves in life or committed yourself to some course of action that will not be good in the long run. During this period you will think about and question all the long-term trends in your life. You will not be thinking about trivial matters.

    Sometimes a particular event triggers off this period of soul-searching. Others may create difficulties for you, especially in your business or professional area. Perhaps they detect the first signs of insecurity that will afflict you during this period. If they are people who naturally compete with you, they may try to take advantage of your apparent weakness. Employers and other superiors may also sense your feelings of insecurity and wonder whether you are the right person for the job you are doing.

    You must recognize that some aspects of your life need to be questioned at this time. But don’t stand in one spot quivering about your life. Examine it and make whatever changes are possible and seem appropriate. Any project you started seven years ago or any new aspect of yourself that first surfaced then that is truly worth continuing will still be worthwhile after this period. This is a time of testing, and anything that withstands the test will be better for it. Things that do not pass the test are well got rid of. Shortly you will enter a period of stability and fruitfulness that will justify the events that take place now. In fact, if you are truly conscious of your life and your objectives, you will not undergo a real crisis at all. You will only go through a period of examining what is working and what is not. Your difficulties with the outer world at this time are signals about what you should be doing.

  27. zogca said

    Tole zgoraj si preberi. Dogajalo pa se bo zgoraj opisano predvsem v treh hišah. V sedmi, partnerstvo, ker je pač v natalu tam tvoj Saturn. V deveti. To je filozofija, religija, iskanje smisla življenja in podobno. Ter v prvi hiši, to je pa hiša jaza, ker prvo hišo imaš v kozorogu. Kozorog, Saturn.

  28. zogca said

  29. maxi said

    Da te danes malo vleče na razne strani in imaš nasprotja v razmišljanju, naj bi bi bilo čudno. Sonce v opoziciji z Luno, to danes. Potem pa dobra dva dneva, Sonce v trikotniku s Soncem. Ampak to so tranziti, ki jih seveda občutimo, eni bolj, drugi manj, tisto, kar zares šteje, so progresije.

    Ne, ne…jaz sem danes v bistvu odlično. Tu gre zgolj za razmišljanje (si ravno takšno temo nastavila🙂 ).. spustit al ne?!?….po včerajšnem dnevu mi je (ponovno) jasno, da…diham z njim.

  30. maxi said

    kozorogu. Kozorog, Saturn.

    Kaj pomeni to s kozorogom.

  31. zogca said

    Nič to ne pomeni. Oziroma … Ko se gledajo progresije, se gleda, kje je planet natalno, kje v progresiji in še … Ker je Saturn povezan s kozorogom, se pogleda, v kateri hiši je v natalu kozorog, pri tebi v prvi.

    Sicer pa to za danes, to ne pomeni, da si ti slabo. Pomeni samo, da imaš opozicijo, torej razdvojenost.

  32. maxi said

    Shortly you will enter a period of stability and fruitfulness that will justify the events that take place now. In fact, if you are truly conscious of your life and your objectives, you will not undergo a real crisis at all. You will only go through a period of examining what is working and what is not. Your difficulties with the outer world at this time are signals about what you should be doing.

    Tile zadnji stavki, pa le naj držijo.🙂

  33. maxi said

    Pomeni samo, da imaš opozicijo, torej razdvojenost.

    Jaz imam to že par mesecev…dilemo.

  34. zogca said

    Kot sem napisala, mučitelj in učitelj. Zato pa pravijo, da če ne živiš čisto sfejkanega življenja, te ne bo namučil kot kakšnega, ki non stop laže samemu sebi.

    Čaj skuhan. Mogoče pomaga.😉

  35. maxi said

    Čaj skuhan. Mogoče pomaga.😉

    Zagotov😉

  36. zogca said

    Predvsem ne zebe v roke. V noge me ne more, dvojni štumfi. :mrgreen:

  37. maxi said

  38. zogca said

    Joj, joj, joj. Komu je tole pisano na kožo, tebi, meni ali obema?

  39. maxi said

    Joj, joj, joj. Komu je tole pisano na kožo, tebi, meni ali obema?

    We’re the restless hearted…

  40. zogca said

    Joj, to moje noro srce. Princa pogrešam, ni besed, kako ga pogrešam. Samo za lopnit po tej nori betici sem, vem.😉

  41. maxi said

    Joj, to moje noro srce. Princa pogrešam, ni besed, kako ga pogrešam. Samo za lopnit po tej nori betici sem, vem.😉

    Ma zanimivo je, nekaj te očitno dozira…

  42. zogca said

    Neke energije čutim, pa upam, da si jih samo ne domišljam. Ne zdi se mi mogoče, da bi si jih.

  43. maxi said

    Neke energije čutim, pa upam, da si jih samo ne domišljam. Ne zdi se mi mogoče, da bi si jih.

    Poznam ta občutek energije. Kot da si ujet…odvisen.
    Pa ni domišljija, ker jaz bi zbežala od teh občutkov, če bi le lahko, sem mu lih včeraj rekla.
    Včasih imam občutek, kot da me je zacopral…da mu ne uidem.

    Ps: Midva s tvojim princem sva si podobna….s par detajli razlike.:mrgreen:

  44. zogca said

    Jaz sem do konca zacoprana, verjemi. Vidva s princem pa res imata nekaj podobnosti, kar je tudi lepo vidno v vajinih astroloških kartah. Še posebej Saturna imata ektra problematičnega.😦 Imata pa oba rada mene, kar je pa ekstra luštno.🙂

  45. zogca said

    Če bi zdaj smela za eno sekundo povohati kožo na njegovem vratu … Po moje bi kar skupaj padla, ko bi mi njegov vonj prišel v nos.

  46. maxi said

    Vidva s princem pa res imata nekaj podobnosti, kar je tudi lepo vidno v vajinih astroloških kartah.Še posebej Saturna imata ektra problematičnega.

    Ja, jaz sem samo malo manj zaj*….🙂
    Jaz popustim, vedno potem popustim…najprej grem z razumom, se kao odločim. In potem se mrcvarim in mrcvarim…dok ob prvi priliki ne podležem srcu…in potem se spet mrcvarim.😦

  47. maxi said

    Imata pa oba rada mene, kar je pa ekstra luštno.🙂

    yes !😉🙂

  48. zogca said

    Saj princ ni zajeban, ne, on je samo malo kompliciran. Ampak srcu se pa ne pusti, to podleganje, ne, to pa ne gre, neaspektiran Merkur je tukaj na delu. In kot da ne bi bilo to dovolj, je še v škorpijonu. To je obsesivno razmišljanje, Merkur brez aspektov pa seveda pomeni, da nikoli ne izključi razuma, nikoli. Bolje bi jaz prišla skozi s teboj.😉

  49. maxi said

    Če bi zdaj smela za eno sekundo povohati kožo na njegovem vratu … Po moje bi kar skupaj padla, ko bi mi njegov vonj prišel v nos.

    Saj v tem je keč…da ti lahko nekdo tako diši, tako zelo diši.
    Jaz mu vedno rečem; kako lahko ti meni tako dišiš??

  50. maxi said

    Bolje bi jaz prišla skozi s teboj.😉

    Ja, ja…bi bilo za malček lažje.😉

  51. zogca said

    Aha.

    yes !

  52. zogca said

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. maxi said

  56. zogca said

    Solarci danes? Ko se izvlečem iz kopalnice. Zdaj sem samo na hitrem čiku.

  57. maxi said

    Lahko, lahko…čes se ti da.😉

  58. zogca said

    Sem, zdaj sem večino stvari že naredila, pa se zabavam z gledanjem Šojića, počakaj, grem pogledat tvojega solarca.

  59. maxi said

    ….počakaj, grem pogledat tvojega solarca.

    Čakam….😉

  60. zogca said

    Aha, sem jo že odprla. Zdaj samo še navodila za interpretacijo solarcev najdem. Imaš pa spet eno podobnost s princem, pa ne takšno, ki bi jo lahko bila vesela, v solarcu je Saturn nekaj stopinj od ascendenta. Ti bom kopirala, kaj je o tem napisala moja astrologinja.

  61. zogca said

    Saturn na ascendentu je lahko trpljenje, samota, resnoba, soočanje s samim seboj in podobno, to je napisala moja astrologinja. Pa reciva, da bo to pri tebi soočanje s samo seboj, ne pa trpljenje in resnoba. Za drugo moram pa odpreti skripto.

  62. zogca said

    Solarec, to še enkrat napišem, označuje obdobje od rojstnega dneva do rojstnega dneva, tako da dobršen del tega obdobja si že oddelala.

  63. zogca said

    Kuča u horoskopu solarnog povratka u kojoj se nalazi Sunce sadrži najveći deo aktivnosti za tu godinu.To je ono područje vašeg života koje može biti oživljeno trošenjem lične energije. U toj oblasti vas izražavanje vašeg ega može zadovoljiti i baš tu ćete želeti da zablistate. Kuća solarnog povratka koja u vrhu ima Lava pokazuje gde se može primeniti ta energija i na koji način možete da zablistate. Sunce se nalazi tamo gde se najviše poistovećujete sa samim sobom; to mesto ukazuje na mogućnost velikog rasta u psihološkom smislu.

    Okej, pri tebi imava takole. Sonce je v dvanajsti hiši, dvanajsta hiša pa je http://www.bobmarksastrologer.com/twelthhouse.htm . Ta energija pa naj bi se, če sodiva po skripti in poiščeva leva, kazala na polju prijateljstva in druženja.

  64. zogca said

    Tole tudi velja zate v tem letu: Ako su naglašene kuće OD 5. DO 8., to obećava mnogo odnosa sa drugim ljudima, u kojima će ti drugi ljudi igrati ključnu ulogu, a vi ćete katkad morati da im prepustite uzde vlasti. Budite otvoreni za zamisli drugih i očekujte da neki od njih zahtevaju da im posvetite svoje vreme i energiju. Imaš tri planete v teh poljih, plus Kirona in vozel.

    In tudi tole, ker imaš štiri planete v teh poljih: Ako su naglašene kuće OD 9. DO 12. to se smatra periodom društvenosti u vašem životu, kada ste uključeni u spoljne poslove, biznis i sve što se tiče karijere. To je vreme kada se možete upustiti u poslove koji se tiču lokalne zajednice ili u dobrotvorni rad.

    Ascendent v devici: DEVICA. Možda ćete osetiti želju da promenite profesiju ili svakodnevne navike, ili ćete osetiti nezadovoljstvo prema onima sa kojima radite, pošto ste u ovo vreme previše kritični i analitični. Naglasak u ovoj godini pada na rad i zdravlje, i možda ćete biti skloni da nepotrebno brinete. Zadržavanje pozitivne orjentacije i zauzetosti mogu vam pomoći da prevaziđete osećanje nesigurnosti u ovim pitanjima. Budite precizni u pojedinostima, analizirajte svoju motivaciju, čak kritikujte sebe kako biste pronašli svoju odgovarajuću perspektivu. Položaj Merkura pokazuje koje oblasti zahtevaju posebnu pažnju.Ako je Merkur u IX kući na primer, pažnja može biti usmerena na duga putovanja, dalje obrazovanje ili unučad (ako ih imate). Merkur je pri tebi v prvih hiši, torej hiša JAZ, SEBE.

  65. maxi said

    Merkur je pri tebi v prvih hiši, torej hiša JAZ, SEBE.

    Kaj pomeni to?

  66. zogca said

    Hmmm, ker imaš natalno ascendent v strelcu, v solarcu pa je Jupiter v peti hiši, ampak retrograden, bi se mnoge tvoje aktivnosti morale manifestirati tudi na ljubezenskem poljubu, zdaj pa če ugibam – retrogradnost Jupitra pomeni vračanje, torej pomeni to, da na tem področju gledaš nazaj in ne naprej. Kar pa se poklapa z dejanskim stanjem, kajne?

  67. zogca said

    Kaj to pomeni?

    Položaj Merkura pokazuje koje oblasti zahtevaju posebnu pažnju.

    Prva hiša je …

    House of Self:

    With the Rising sign (or ascendant) on the cusp, the First House is considered the entry point for understanding the entire birth chart. This House influences the sense of self and personal image that others see, through mannerisms, style and attitude.

  68. maxi said

    Saturn na ascendentu je lahko trpljenje, samota, resnoba, soočanje s samim seboj in podobno, to je napisala moja astrologinja. Pa reciva, da bo to pri tebi soočanje s samo seboj, ne pa trpljenje in resnoba. Za drugo moram pa odpreti skripto.

    Ni treba odpirati skripte…hvala!

  69. zogca said

    Po tem, kar pomeni vladar ascendenta v peti hiši, bi se jaz na tvojem mestu do naslednjega rojstnega dne dobro zaščitila, če ne bi hotela otrok. Moguca je trudnoca (ako ima prilike za to) posebno ako su Mesec ili lunarni cvorovi smesteni ovde. Ako to nije vasa zelja preduzmite mere predostroznosti. In ti to imaš, tako vladarja kot mesečni vozel.

  70. zogca said

    Pa saj sem že odprla skripto. Vidiš, koliko sem ti kopirala iz nje.

    Ni treba odpirati skripte…hvala!

  71. zogca said

    Poročila se do naslednjega rojstnega dne ne boš. To vidim. Za nevarnost nosečnosti sem ti že napisala, veliko znakov. Ni znakov, da boš menjala službo. Ločevala se tudi ne boš.

    Toliko vidim s pomočjo te skripte. Ampak s solarci sem šele čisto na začetku, se moram lotiti učenja.

    Tebe imam malo za testnega zajčka. No, najprej sem imela sebe in princa, zdaj še tebe.

  72. zogca said

    Lej, jaz bi tole sumirala kot veliko podzvaestnega dogajanja, veliko ukvarjanja s samo seboj in da, možnost, da zanosiš. Tako bi jaz sumirala to od rojstnega dneva do naslednjega rojstnega dneva.

  73. maxi said

    Hmmm, ker imaš natalno ascendent v strelcu, v solarcu pa je Jupiter v peti hiši, ampak retrograden, bi se mnoge tvoje aktivnosti morale manifestirati tudi na ljubezenskem poljubu, zdaj pa če ugibam – retrogradnost Jupitra pomeni vračanje, torej pomeni to, da na tem področju gledaš nazaj in ne naprej. Kar pa se poklapa z dejanskim stanjem, kajne?

    Da….no, le naj se že enkrat manifestira, da bo mir.

  74. maxi said

    Po tem, kar pomeni vladar ascendenta v peti hiši, bi se jaz na tvojem mestu do naslednjega rojstnega dne dobro zaščitila, če ne bi hotela otrok. Moguca je trudnoca (ako ima prilike za to) posebno ako su Mesec ili lunarni cvorovi smesteni ovde. Ako to nije vasa zelja preduzmite mere predostroznosti. In ti to imaš, tako vladarja kot mesečni vozel.

    Unbeliveble.

  75. zogca said

    Si tudi ti nestrpna?:mrgreen: Jaz sem pa čisto mirna. Čeprav mi horoskop za danes, jutri in pojutrišnjem kaže eno zelo pomembno srečanje. There may be a very meaningful encounter during this time. This encounter will be so deep and personal that you will have the opportunity to perceive and possibly even discuss things about yourself that you have preferred to suppress up to now, and not reveal to anyone. Thus, you have the chance to behave differently and, for once, to act out of character and acknowledge your injury or sensitivity, without having to fear being hurt or rejected once more. Mogoče mi bo pa princ padel na glavo.:mrgreen:

  76. zogca said

    Ne hecam se, res imaš dva zelo močna znaka. Ampak piše, da če tega ne želiš, se pač zaščitiš, se ne greš gemblanje.

    Unbeliveble.

  77. maxi said

    Lej, jaz bi tole sumirala kot veliko podzvaestnega dogajanja, veliko ukvarjanja s samo seboj in da, možnost, da zanosiš. Tako bi jaz sumirala to od rojstnega dneva do naslednjega rojstnega dneva.

    Tega je potem že nakaj mimo, glede na to, da gre od roj.dneva do roj.dneva…torej do avgusta 2010?

  78. zogca said

    Da, saj to sem ti že na začetku napisala. Solarni horoskop je horoskop od rojstnega dneva do rojstnega dneva, označeval naj bi neke pomembne trende tega obdobja. In da, si ga skoraj polovico že oddelala. Naslednji solarec bo drugačen. Na prvi uč gledano zelooo drugačen.

  79. maxi said

    Si tudi ti nestrpna?

    Pravzaprav nisem nestrpna, bolj me muči to…moje mencanje. PJaz, ki cenim odločnost😯

  80. maxi said

    Na prvi uč gledano zelooo drugačen.

    Z nekih drugih virov imam obljubljeno poroko….hehe, to pa še mene sporavi v smeh😆

  81. zogca said

    Kaj sva rekli o zračnih znamenjih in koliko planetov imaš v njih? To je odgovor na to vprašanje. S toliko planeti v znaku je težko biti odločen. Mogoče v določenih obdobjih z določenimi aspekti, ki so se delali, ampak na splošno pa ne.

  82. maxi said

    Ne hecam se, res imaš dva zelo močna znaka. Ampak piše, da če tega ne želiš, se pač zaščitiš, se ne greš gemblanje.

    Jasno, kot beli dan.😉

  83. zogca said

    Lej, jaz se šele učim. Tam so bili napisani znaki, ki kažejo na poroko in ti v tem solarcu teh znakov nimaš. Samo po tem sem gledala.

    Z nekih drugih virov imam obljubljeno poroko….hehe, to pa še mene sporavi v smeh.

  84. maxi said

    Tam so bili napisani znaki, ki kažejo na poroko..

    Kje tam? Misliš v naslednjem solarcu?

  85. maxi said

    Tebe imam malo za testnega zajčka. No, najprej sem imela sebe in princa, zdaj še tebe.

    Cool, ti se kar uči.🙂

  86. zogca said

    Ne, narobe si me razumela. V skripti so navedeni znaki, ki kažejo na poroko. In potem sem jaz po skripti preverjala tvoj solarec in teh znakov v tvojem solarcu nisem videla, zato menim, da se do rojstnega dne ne boš poročila. Naslednji solarec pa nisem preverjala, samo uč sem vrgla nanj.

  87. maxi said

    Ne, narobe si me razumela. V skripti so navedeni znaki, ki kažejo na poroko. In potem sem jaz po skripti preverjala tvoj solarec in teh znakov v tvojem solarcu nisem videla, zato menim, da se do rojstnega dne ne boš poročila. Naslednji solarec pa nisem preverjala, samo uč sem vrgla nanj.

    Saj misliva isto, mogoče sem nerodno napisala. Meni je bilo obljubljena poroka šele čez kašno dobro leto….torej to bi padlo že v drugi solarec, za katerega pa tudi ti praviš, da bo na prvi pogled zelooo drugačen od sedanjega.

  88. zogca said

    Zelooo drugačen, totalno. To bi tudi ti takoj videla, čeprav ne veš skoraj nič o astrologiji. Kot dan in noč.

  89. maxi said

    Zelooo drugačen, totalno. To bi tudi ti takoj videla, čeprav ne veš skoraj nič o astrologiji. Kot dan in noč.

    Namigni vsaj…v katero smer drugačen?

  90. zogca said

    Pazi to fotko. In se zahvali Bogu, da se ti ni bilo treba iti danes poročiti.

  91. zogca said

    Drugačen v smislu, da so aktiviriane čisto druge hiše. Poudarek je na deseti in tretji, ascendent tokrat pade v strelca, Sonce je v deveti hiši. Manj je kvadratov, čeprav dva sta zelo močna, ampak to je treba raziskati, s Pluton, Sonce dela opozicijo z Neptunom. Bom jutri ali pojutrišnjim še tega analizirala. Pa bom raje s knjigo, ker ipak je v knjigah več kot v skripti. Imaš pa v tem naslednjem solarcu ogromnooo retrogradnih planetov, pet plus Kiron, to je res veliko.

  92. maxi said

    Pazi to fotko. In se zahvali Bogu, da se ti ni bilo treba iti danes poročiti.

    Ko se bom jaz drugič poročila, mi bo bela obleka in ves ceramonijal deveta briga.

  93. zogca said

    Meni bo, vsaj mislim, že prvič vseeno. Naj mi dajo princa in se grem komot poročit tudi v kavbojkah.

  94. maxi said

    Drugačen v smislu, da so aktiviriane čisto druge hiše. Poudarek je na deseti in tretji, ascendent tokrat pade v strelca , Sonce je v deveti hiši. Manj je kvadratov, čeprav dva sta zelo močna, ampak to je treba raziskati, s Pluton, Sonce dela opozicijo z Neptunom. Bom jutri ali pojutrišnjim še tega analizirala. Pa bom raje s knjigo, ker ipak je v knjigah več kot v skripti. Imaš pa v tem naslednjem solarcu ogromnooo retrogradnih planetov, pet plus Kiron, to je res veliko.

    Tale strelec me bo čisto iztiril😦
    Ja upam, da bo več dinmike…tale filozofski način mi že mal preseda:mrgreen:

  95. maxi said

    Meni bo, vsaj mislim, že prvič vseeno. Naj mi dajo princa in se grem komot poročit tudi v kavbojkah.

    V kavbojkah in na sredo.

  96. zogca said

    Malo premalo je naslade v tem.

    tale filozofski način mi že mal preseda

  97. zogca said

    Komot. Potem so državni uradi odprti do šestih, grem lahko takoj menjat dokumente. Hočem prinčev priimek, se mi dopade.😉

    V kavbojkah in na sredo.

  98. maxi said

    Malo premalo je naslade v tem.

    …and lack of passion:mrgreen:

  99. zogca said

    Ampak tvoj menda ni takšen mislec kot moj princ? Ali tudi?

  100. maxi said

    Ampak tvoj menda ni takšen mislec kot moj princ? Ali tudi?

    Mislec?…odvisno kako vzameš, veliko govori in tudi misli…hehe
    Pa nisem mislila, da njemu primanjkuje strasti, bolj to, da jaz sama sebe s tem svojim gruntanjem in tuhtanje (pri)krajšam za passion of life…

  101. zogca said

    Vidiš, ti vsaj lahko sebe kriviš. Mene pa je on s svojim gruntanjem in tuhtanjem prikrajšal strasti, čeprav jaz nisem huda nanj, ker je tako lep.😉

  102. maxi said

    Vidiš, ti vsaj lahko sebe kriviš. Mene pa je on s svojim gruntanjem in tuhtanjem…

    Nisva midva kriva za takšne zvezde…:mrgreen:

  103. zogca said

    Vama bom jaz dala!!! :mrgreen:

  104. maxi said

    :mrgreen:

    Najboljše, da grem spat…. LN

  105. zogca said

    Jaz si moram še nohte nalakirati, potem pa tudi sama šibam na kavč gledat Zlata dekleta. Lepo sanjaj.

  106. lynx said

    Moguca je trudnoca

    Mogoča je brez lune in planetov, če nisi ravno nuna. 😉

  107. zogca said

    Seks se tukaj podrazumeva, lynx. Maxi pa tako in tako ni nuna, jaz sem.

Leave a Reply

 
