Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sibirija sredi Ljubljane!

Posted by zogca na december 19, 2009

Oja, zdaj pa res vem, da je zima. Ko sva prejšnji konec tedna s prijateljico skakljali po mestu, sva imeli odpeti bundi in nobenega govora ni bilo o kakršnemkoli mrazu. Ne, tokrat ni bilo prav nič toplo.

Nisva se spomnili, da bi pogledali proti eni izmed zgradb, na katerih “displej” kaže temperaturo zraka, ampak bilo je krepko pod ničlo. Za vse fotografije, ki jih vidite v današnji objavi, sem tvegala ozebline. Sneti sem namreč morala rokavice, da sem lahko pritiskala na sprožilec.

S prijateljico sva se greli tako, da sva poplesavali po ulicah. V pomoč nama je bil mladenič s spodnje fotografije, ki je pel meni zelo ljube pesmi in pripomogel k temu, da je bila atmosfera na Prešernovem trgu res prijetna.

Ljudi je bilo hudem mrazu navkljub v mestu veliko.

Tako veliko, da sva avto lahko pustili samo v parkirni hiši in še ta je bila polna. Predvidevam, da zaradi novoletnih zabav in večerij.

Midve sva se zabavali po svoje. S pogovori, ki niso bili samo topli, tudi vroči ne, bili so vreli. Prijateljica je govorila o svojem mafijcu, jaz o svojem princu, oba sta seveda pogrešana in če bi naju kdorkoli poslušal, ne bi verjel, da je ena od naju nuna.

Skočili sva tudi na knjižni sejem in kupili Zvezdico Zaspanko, ki jo bom za novo leto dobila od očeta. Odkar vem, da Dedek Mraz v resnici ne obstaja, je laže, če si kar sama kupim darila, s katerimi me potem obdarujejo.

Čokolado sva preskočili.

Kuhano vino tudi.

In se pognali v najino najljubšo restavracijo, mehiško seveda. Čeprav je bila polna, so našli mizo za naju, stregel pa naju je zelo prijazen natakar, za katerega še ugotavljava, ali je Mehičan, Kubanec ali kaj drugega. Bil je strašno zabaven. Do parkirne hiše sva skoraj tekli, tako zelo naju je zeblo. Danes nas menda čakata sneg in veter, nedelja pa bo sončna in ledeno mrzla, jutranje temperature bodo med –13 in –10 stopinj. Jup, Sibirija.

34 Responses to “Sibirija sredi Ljubljane!”

  1. Poppy said

  2. Poppy said

    meni pa prav paše malo prave ruske zime:mrgreen:

  3. Poppy said

  4. Poppy said

    Žogca a lahko vprašam iz česa je tale sladica? zgleda nasitno, ampak dobro🙂

  5. Jazz said

    http://www.mojvideo.com/video-alenka-godec-anastacia-strings-naj-snezi/e5f2997094ebb111bd79

  6. StaneP said

    Eh, jaz sem pa ravno kritiziral tega “glasbenika”. No, men ni bil všeč ne izbor glasbe ( greš čez Ljubljano in je isto, kot bi bil v kakšnem Balkanskem mestu ), za povrhu se je pa samo pačil. Če bi bil nekje na žurki, z dokajšnjo mero alkolhola v riti, bi prav z veseljem plesal na njegovo glasbo, toda za zvečer za v Ljubljano. Ne hvala. Ampak, že leta opažam, da je vedno isto. In tudi zato, me ne vleče več v mesto. Pa ne mi prosim rečt, da boljše glasbe in boljših glasbenikov ne premoremo!

  7. StaneP said

    Bravoooo Jazz!

  8. zogca said

    Sva šli ravno mimo, ko je rekel, da bo zapel Silvewstrski poljub ali eno drugo slovensko, pa se je un folk tam začel dreti ne in buuu. Če sodim po tem, je on hotel peti slovenske pesmi, pa mu niso dovolili. Sicer pa nisem ocenjevala njegovih glasbenih sposobnosti, mi je jasno, da zdaj spet ekstra talent ni, meni je bilo fejst, da je bila muzka.

    Eh, jaz sem pa ravno kritiziral tega “glasbenika”. No, men ni bil všeč ne izbor glasbe ( greš čez Ljubljano in je isto, kot bi bil v kakšnem Balkanskem mestu ), za povrhu se je pa samo pačil.

  9. zogca said

    Joj, ne bi vedela. Dve različni kremi plus smetana ob strani, ampak res ne bi znala povedati, kako se te dve kremi naredita. Očitno je, da je ena vanilijeva, ena pa čokoladna, ampak je sama struktura krema povsem drugačna kot pri drugih sladicah. Mehiški prstan se drugače reče tej sladici.

    Žogca a lahko vprašam iz česa je tale sladica? zgleda nasitno, ampak dobro

  10. Spider said

    Maribor je cel zasnežen, pa še sipa.

  11. zogca said

    V Beogradu je bil sinoči spet žur. Sploh Ljubitelji Bajage naj si zavrtijo prvi posnetek.

    http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Srbija/379061/Vidimo+se+u+Evropi.html

  12. Spider said

    V MB ima Bajaga koncert 25.12, na božič.

  13. zogca said

    To bi pa jaz šla, če bi bilo v Ljubljani.

  14. Spider said

    Sicer pa, padla je olodčitev, Spider letos silvesrtruje v mestu, s prijatelji, lutali bomo okoli, prosto po Prešernu.

  15. zogca said

    Samo toplo se obleci.

  16. Spider said

    Se bom se bom.

  17. zogca said

    Jaz sem molila in prosila Boga, naj mi, lepo prosim, prestavi menstruacijo za dva dni, ker bi jo morala dobiti ravno na 31.12. Prav ponižno in lepo sem molila. Moja menstruacija se sicer ne zamakne za dan, dva, to je tako zelo redko, zato nisem verjela v čudež. Ampak sem bila očitno uslišana, ker je šele danes ovulacija, kar pomeni, da bo menstruacija šele v soboto. Kar pomeni, da se lahko brezskrbno klatim okoli in tudi spim tam. Zato je moja prva izbira Izbrana. Če me še hoče.😉

  18. zogca said

    Stvar je resna. Jaz sem sinoči skoraj zmrznila.

    Se bom se bom.

  19. Spider said

    Kje boš pa ti silvestrovala? Sama doma, kot lani?

  20. zogca said

    Ena od možnosti. Mogoče bom šla k Izbrani, to se je nekaj omenjalo in me je vabila. Ne vem, ali vabilo še drži. Če ne bom pri Izbrani, bom šla pa tukaj v Ljubljani do ene prijateljice, bom malo pri njej, potem bom pa skočila še do staršev. Če bom na koncu doma, pa nič hudega, ker sem si že naročila zadnjo sezono Golden Girls.

  21. viola said

  22. zogca said

    Danes ne grem pa nič ven. Opazujem tiste sosede, ki poskušajo (imam strateško postavljeno mizo, da nimam samo kontrole nad svojim stanovanjem, ampak tudi nad prihajajočimi in odhajajočimi sosedi😉 ), pa ni videti, da je odhod od doma z avtom ravno mala mal’ca.

  23. izbrana said

    Nehaj izdelovati plane B,C, ….Ž! Prideš k Izbrani😉 ! Še velja. Se pa slišiva še nocoj, če lahko. Pa ne zaradi novega leta. Imam eno vprašanje, pa me je kar strah, da itak ni izvedljivo. Ali pač, ker Žogca, če le lahko, VEDNO pomaga. Zdaj čakam ene obiske. Se lahko slišiva potem?

  24. zogca said

    Lahko se slišiva nocoj. Strah, da ni izvedljivo? Če bi Žogca v tem snegu morala na cesto, potem se tudi jaz bojim, da ni, ker si Žogca zdaj tega ne bi upala. Žogca zelo lepo vozi po lepem vremenu in po možnosti podnevi (če je zunaj Ljubljane, po Ljubljani lahko tudi ponoči), vse drugo pa … Bi se tresla kot šiba na vodi od strahu. Ampak boš povedala. Me pa zdaj firbec matra, za kaj gre. Bodi srčece in na mobitel vsaj malo namigni.

  25. izbrana said

    Glede tvoje odločitve za novo leto, pa….:

    Nisem glih fantič iz hribovske vasi😉, pa tudi nisi mi glih všeč kot Mici, ampak,… ti si moj sonček :)!!

  26. zogca said

    Ooo, sonček sem.🙂

  27. zogca said

    Tole sem zdaj našla na forumu.

    11.03.2006.
    Mujo u Kanadi

    Mujo u Kanadi
    12. avgust. Uselili smo se u nasu novu kucu u Kanadi. Tako sam uzbudjen! Ovdje je tako lijepo!. Planine su prekrasne. Jedva cekam da ih vidim prekrivene snijegom!

    14. oktobar. Kanada. To je najljepsa zemlja na svijetu! Lisce je poprimilo sve one divne nijanse zute i narandzaste boje. Vozio sam kroz prirodu i vidio par jelena. Tako su graciozni! To su najljepse zivotinje na svijetu! Ovo mora da je raj. Volim Kanadu.

    11. novembar. Dan sjecanja (Kanadski drzavni praznik). Lov na jelene ce poceti uskoro. Ne mogu da zamislim da neko moze ubiti tako divnu zivotinju. Nadam se da ce uskoro snijeg! Tako je divno.

    2. decembar. Nocas je pao prvi snijeg. Ustao sam i vidio sve pokriveno bijelim pokrivacem. Izgleda kao najljepsa razglednica! Izasli smo napolje, ocistili stepeniste i prilazni put a onda se grudvali (ja pobjedio!). Kad je prosla grtalica morali smo ponovo ocistiti kapiju. Koja divna zemlja! Volim Kanadu!

    12. decembar. Nocas opet snijeg. Opet prosla grtalica i zatrpala kapiju. Ovdje je zaista prekrasno!

    19. decembar. Nocas opet snijeg!! Nisam mogao izvesti auto da odem na posao. Ovdje je zaista divno, samo sam malo umoran od lopatanja. Opet jebena grtalica!

    22. decembar. Ovo bijelo govno opet padalo cijelu noc. Dobio zuljeve od lopatanja i ledja me bole. Ovaj majmun sa grtalicom kao da se krije iza coska i samo ceka da ja ocistim ispred kapije. Supak!

    25. decembar. Sretan jebeni i usrani Bozic! Jos malo usranog snijega .
    Ako mi ikad padne saka na ovog pedera sto vozi grtalicu – ubicu ga!
    Mater im jebem sto ne posipaju vise soli po cesti pa da se prije otopi.

    27. decembar. Nocas opet snijeg. Ne izlazim vec tri dana sem sto cistim snijeg kad god prodje grtalica. Ne mogu nigdje ici, auto se zaglavilo u brdu snijega ispred kapije a i hladno je! Kazu da ce nocas pasti novih 30 centimatara ovih govana.

    28. decembar. Pragnoza je bila losa. Palo je pola metra. Ako ovako nastavi, nece se otopiti do ljeta. Grtalica se zaglavila i taj supak dosao kod mene da trazi lopatu. Rekao sam mu da sam vec slomio sest lopata cisteci ta govna sa vrata sto ih je on nabio i zamalo da sam mu je slomio od glavu.

    4. januar. Najzad izisao iz kuce! Otisao do prodavnice da kupim nesto hrane i kada sam se vracao udario kolima jelena. Tri hiljade dolara stete na kolima.
    Te jebene nemani trebaju biti ubijene. Svugdje ih ima! Sto li ih lovci sve ne pobise jesenas !!!

    3. maj. Odvezao kola kod mehanicara. Nevjerovatno koliko su zahrdjala od jebene soli sto je posipaju svuda.

    10. maj. Selim na Floridu !!!!! Pun kurac mi je svega!
    Ne mogu zamisliti kako neko normalan moze zivjeti u toj jebenoj Kanadi.

  28. Tekam said

    E ta Mujo je res velik car.
    Mene tale današnji sneg nič ne moti in če imaš na avtu zimske gume, gre brez problemov sicer malce počasneje ampak gre.

  29. zogca said

    Mene tudi ni nič motil, ker sem ga gledala samo skozi okno.🙂 Če bi morala kam, bi pa verjetno kar taksi vzela. Čeprav menda imam zimske gume, tako pozimi kot poleti.

  30. zogca said

    FOTO: Po Sloveniji tudi do –20 stopnij Celzija

    http://24ur.com/novice/slovenija/soncen-a-izredno-mrzel-dan.html

  31. zogca said

    Foto: Sprehod po zasneženem Parizu

    http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/foto-sprehod-po-zasnezenem-parizu/219465

  32. zogca said

    To pa ni Sibirija …

    Foto: Sredi Amerike, a kot z drugega planeta

    http://www.rtvslo.si/tureavanture/severna-amerika/foto-sredi-amerike-a-kot-z-drugega-planeta/216154

  33. Drmagnum said

    Odlične fotografije.

  34. zogca said

    Hvala.🙂 Jih bom še šla posnet. Je še Božiček ta teden, pa Čuki so, tako da moram še po mestu skakljat.

Leave a Reply

 
