Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubezen je večja od vsega!

Posted by zogca na december 18, 2009

Kava, cigareta in veliko veselje ob spoznanju, da sem na toplem in ne v kakšni koloni, katere izjemne počasnosti bi se sramovali tudi polži. Berem Gorana, ki se sicer moji mami tako zelo dopade, da bi mi ga izbrala za moža. Pa saj, sanjati ni prepovedano. Da me ne boste napak razumeli, to so njene sanje, ne moje. Me pa vedno znova navdušujejo njegove kolumne v Dnevniku. “Gre pač za bifejska modrovanja, ki jih lahko dandanes slišite na vsakem vogalu, kjer ljudje velikodušno delijo z drugimi svoje neznanje, nestrpnost in neutemeljene strahove. Od nedolžnega pretiravanja do iskrenega nespoštovanja drugačnosti je seveda kratka pot in verniki hitro postanejo “zahojeni čudaki, ki ne zmorejo razmišljati s svojo glavo, temveč slepo sledijo napotkom politikantskega župnika”, ateisti pa končajo kot “bogokletneži, nezmožni moralnega in etičnega življenja”.” In pa seveda: “A vse to so pač običajni mali strahovi malih ljudi, ki ne premorejo dovolj samozavesti, da bi se ne počutili večno ogrožene od drugih in drugačnih. ” Ter: “V današnjih časih namreč krvavo potrebujemo ljudi, ki bi večno spričkanim množicami končno dopovedali, da obstajajo tudi pomembnejše reči od drobnih medčloveških razlik in z njimi povezanih razprtij.” Ne, ta objava nima nobenega posebnega pomena. Hotela sem samo prenesti nekaj Goranovih misli in sporočilo, da je ljubezen večja od vsega.

92 Responses to “Ljubezen je večja od vsega!”

  1. zogca said

    In ko smo ravno pri kolumnah. Še eno vam priporočam v branje.

    Seks po poroki ženskam ne diši več …

    http://bibaleze.si/clanek/starsi/kolumna-poroceni-stradajo-seksa.html

    “Enkrat mi je ena celo pravila, kako je svojega moža prosila, naj že zaključi, ker mora še zlikati goro perila.”🙄

  2. StaneP said

    Tudi jaz Gorana vedno z užitkom preberem. Načeloma v lokalu z kavo v roki.
    To, da je ljubezen večja od vsega na srečo res drži, samo žalostno je, ker so opisanemu podobni primeri tako redki. Vsi si želimo doživeti to. Dano je samo redkim…

  3. Poppy said

    moj oče tud obožuje Gorana, ko je bila hajka na njega sem takoj morala it Čefurje raus mu nabavit.. no saj ne rečem, en redkih, ki je dejansko dober v tem kar počne.

  4. zogca said

    Upam, da napiše še kakšno knjigo. Tudi jaz sem jo kupila očetu in potem jo je prebralo ne vem koliko ljudi. Jo pa še vedno prevaža s seboj v avtu.

  5. zogca said

    Gre še kdo nocoj skakljat po praznični Ljubljani? V pripravi imam eskimsko uniformo, ker zunaj je res brrrrrrr. Če vidite kakšno eskimko, sem to gotovo jaz. :mrgreen:

  6. StaneP said

    Bil v Ljubljani. Nisem videl nobene eskimke.

  7. zogca said

    Ravno prišla domov. Kje točno si bil?

  8. Spider said

    Domače muce so lepe in prijetne. Rade se crkljajo, krotke so,predejo v tvojem naročju, nikamor ne zbežijo. Predvidljive so, kljub vsej svoji lepoti in galantnosti.

    Risinja je pa drugačna. Risinja ni predvidljiva, ni krotka, ni cartljiva, težko je dobiti njeno pozornost. Ko jo pridobiš, ti bo morda za nekaj časa celo jedla z roke, pustila, da jo božaš, se obnašala, kot navadna muca. A biti moraš pripravljen, da te bo nekega dne pokraspala, začela pihati vate, preskočila ograjo in zbežala v noč. In lahko jo boš opazoval le še od daleč. Ne bo se zmenila zate, ti pa si boš želel, da bi bila še vedno tvoja risinja, tista, ki se je nekaj časa obnašala kot domača muca.

    Jaz še vedno hočem risinjo…:(

  9. StaneP said

    Ravno prišla domov. Kje točno si bil?

    Parkiral na tržnici potem pa mimo štantov do Mačka (do konca) na kuhančka. Imel sem tri prijateljice s sabo. Tam blizu je imela ena luštna kostajnarka svoj štant, tako, da smo poleg vina jedli še kostanj. Nazaj grede me je pri konskem repu čisto razočaral en oneman band z jugo musko. Mislim, bedno do konca, tko, da smo šli v Knafla, v Cutty sarka. Polno do konca… Eh, gremo do Bachusa. Tudi polno in za povrhu vse smrdi po hrani. Na koncu smo pristali pred Maximarketom ne vem kako se reče lokalu. Jaz bi bil rajš zunaj, toda ženske je zeblo… Pa ti? Kje si se pa ti potepala?

  10. zogca said

    Knjićni sejem pred sodiščem, malo okoli Prešernovega spomenika, pa dva kroga ob Ljubljanici, potem Cantina, to je nasproti Sarka, potem pa še dve minuti pred Prešercem in nazaj v parkirno hišo. To je vse bilo ekspresno, ta ustavljanja mislim, ker naju je fejst zeblo.

    Pa ti? Kje si se pa ti potepala?

  11. zogca said

    Mislila sem, da sem nekaj pomembnega zamudila, ko sem začela brati tole o mucah, zdaj pa vidim. Takšnih neuravnovešenih žensk je več, ni ona edina, veš.

    Domače muce so lepe in prijetne. Rade se crkljajo, krotke so,predejo v tvojem naročju, nikamor ne zbežijo. Predvidljive so, kljub vsej svoji lepoti in galantnosti.

    Risinja je pa drugačna. Risinja ni predvidljiva, ni krotka, ni cartljiva, težko je dobiti njeno pozornost. Ko jo pridobiš, ti bo morda za nekaj časa celo jedla z roke, pustila, da jo božaš, se obnašala, kot navadna muca. A biti moraš pripravljen, da te bo nekega dne pokraspala, začela pihati vate, preskočila ograjo in zbežala v noč. In lahko jo boš opazoval le še od daleč. Ne bo se zmenila zate, ti pa si boš želel, da bi bila še vedno tvoja risinja, tista, ki se je nekaj časa obnašala kot domača muca.

    Jaz še vedno hočem risinjo…:(

  12. Spider said

    AS veš, da je še nisem prebolel?

  13. zogca said

    Opazim, da te na vsak dva tedna malo rukne.

  14. Spider said

    Dejansko se mi dogaja, da me rajca, da mi je nedosegljiva.Ko kakšen najstnik.

    Ko sem jo imel tako rekoč na pladnju, mi ni bila tako zanimiva.

  15. zogca said

    O tem moraš resno razmisliti. To ni dobro, veš?

  16. Spider said

    Vem.Samo ne vem, kaj naj nardim. Ko sva se “družila”, mi je bila tako samoumevna..

  17. Spider said

    Ona je zelo ponosna in ima velik ego. Hitro ji kaj ni prav.

  18. zogca said

    Jaz res ne vem, kakšen nasvet bi ti lahko še dala. Se mi zdi, da smo ti tukaj dali že čisto vse mogoče nasvete. Vsaj enega boš moral uporabiti.

  19. Spider said

    Trudim se pozabiti nanjo, hodim ven, se ukvarjam s športom, spoznavam druge ženske..pa s emi ona še vedno prikrade v spomin, vsake 14 dni nekje.

  20. zogca said

    Potem sem prav opazila, vsake 14 dni nekje.

  21. Spider said

    Ja.

    Še 3 dni in Spider bo 30. Joj.

  22. zogca said

    Ooooooooooooo ….

    Kako gube, kako sivi lasje, kako pleša? :mrgreen:

    Seveda se hecam.

  23. Spider said

    Plešast sem čist, ker sem pobrit na nulo haha.

  24. zogca said

    Vidiš? Potem pa ni skrbi? In gube?

  25. Spider said

    Ni še nič hahaha.

  26. zogca said

    Katere kreme pa uporabljaš?:mrgreen:

  27. Spider said

    Ha ha ha nobenih.

    Res ne.

  28. zogca said

    Nočeš priznati, vem, da nočeš.:mrgreen:

  29. Spider said

    Pa ti? Gube, holesterol, pripogneš se lahko?:)

  30. zogca said

    Gub nimam, holesterola ne merim, prepognem pa se lahko, dokazano.

  31. Spider said

    Ok, mlada si še.

  32. zogca said

    Se dobro držim, da.😉

  33. Spider said

    A veš, da s 30 zakorakaš v 4. desetletje???

  34. zogca said

    Kaj čem? Korakati nazaj se ne da.

  35. Spider said

    Hvala bogu, raje sem 30, kot 20, v teh časih.

  36. zogca said

    Jaz zase mislim, da sem danes lepša kot pri dvajsetih. Toliko o strahu pred staranjem.

  37. Spider said

    Ja sej je večina žensk pr 30 lepših.Pr 20 so še deklice.

  38. zogca said

    Natanko tako.

  39. zogca said

    Severina v solzah ušla iz televizijskega studia

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/severina-v-solzah-usla-iz-televizijskega-studia.html

    Ko sva ravno pri fejst ženskah v teh letih.

  40. Spider said

    Severina meni ni ravno nekaj.

    meni so všeč: Eva Mendes, J Lo, Salma Hayek, Mariah Carey…vse so najmanj 35.

  41. zogca said

    Meni pa je Severina fejst všeč.

  42. webmaher said

    Men je pa Žogca, tut če noče biti moja sponzoruša:mrgreen:

  43. zogca said

    Mi nikakor ne rata postati bogatašinja, zato.

  44. webmaher said

    Sej si bogata na drug način in tega ne moreš kupiti z nobenim denarjem😉

  45. zogca said

    Upam, da res.

  46. Spider said

    Jaz sem tud bogat.

    Po srcu.

  47. zogca said

    Z nekaj sreče se tovrstno bogastvo še ceni.

  48. Spider said

    Zogca, Nesojena ima čez slabe tri tedne rojstni dan in poslal ji bom čestitko.Nič ne pričakujem od nje, ampak poslal ji pa bom.

  49. zogca said

    Pošlji, to ni nič slabega.

  50. Spider said

    Če bo odreagirala nesramno (kar dvomim, po moje se je že zdavnaj ohladila), se ji sploh ne javim več.

    Če se bo zahvalila in obenem izrazila začudenje, zakaj sem se spomnil nanjo (po moje bo to), ji bom pa razložil, da sem se pač spomnil, ker s evčasih tako spomnim na koga, s komer več nimam stika.

  51. zogca said

    Ženske smo precej dobri psihologi. Mislim, da ji bo jasno, da se je nisi spomnil zato, ker se včasih spomniš na koga, s katerim nimaš stika. Ampak to ni nič slabega. Če ji bo tvoja pozornost godina, v redu, če ji ne bo, je pa tako in tako vseeno.

  52. Spider said

    Lahko se zmažem tudi tako, da sem se spomnil, ker ima rd ravno na božič.

  53. zogca said

    Zakaj bi se moral kakorkoli izmazovati? Čestital si in pika. Čim se za karkoli opravičuješ, je to zame že priznanje, da veš, da si naredil nekaj narobe ali nekaj, česar ne bi smel.

  54. Spider said

    Maš prav.

    Letos januarja sva imela lušno.6.1. zvečer sem ji poslal Hristos se rodi..In mi je odgovorila..vaistinu se rodi..pa še jaz za nameček.:)

  55. zogca said

    To lahko ponovita, ker to je samo vljudnostna fraza.

  56. Spider said

    Mogoce pa res.

  57. zogca said

    Ne premišljuj preveč o tem. Ti vedno hočeš ene stvari načrtovati, pa jih ne moreš, ker se zgodijo povsem drugače, kot si ti mislil. Poglej, koliko načrtov si v zadnjem letu naredil in niti enkrat stvar ni šla po tvojih načrtih.

  58. Spider said

    Po drugi strani pa so s emi v zadnjih 2 mesecih zgodile lepe stvari, ki sploh niso bile v načrtu.

  59. zogca said

    Vidiš?

  60. Spider said

    Lej, kaj sem ugotovil, glede svojega privat lajfa: bolj se trudim, slabse je. Manj se trudim, boljse je.Paradoks, a tako je.

    Jaz imam glede dotične zelo skromne želje…da bi se midva enkrat videla in kakšno rekla v živo. To je vse.

    Čemu se torej truditi, načrtovati, ji skakati v rit? Nima smisla. Se bo že zgodilo, čist nenačrtovano.

  61. zogca said

    Ne, ni paradoks. Vsaj ne zame, ki verjamem, da bomo tisto, kar nam je usojeno, tako ali drugače dobili, tisto pa, kar nam ni, tistega ne bomo dobili, pa če stokrat na dan butamo z glavo ob zid.

    Sicer pa da, poznam kar nekaj ljudi, ki poskusijo vse načrtovati in vse predelati v glavi, vse možnosti do zadnje. Ugotovila sem, da te ljudje pravzaprav ne živijo, to ni življenje, ampak razmišljanje o življenju.

  62. Spider said

    Drugi odstavek mi je še posebaj všeč.

  63. zogca said

    Saj jaz malo tega imam v sebi, zato tudi razumem. Tudi jaz bi hotela neke garancije, ampak zadnja leta spoznavam, da jih ni. Če vzameš samo tisto, kar ima vse možne garancije, ki jih potrebuješ, potem ne doživiš ničesar. Ti ni treba čakati na smrt, ker si že mrtev, ker nikoli niti nisi živel.

  64. Spider said

    Še malo osnov psihologije:

    Če nam je nekdo vedno na voljo, pri roki, nam naredi vse možne usluge, se skoz motovili okoli nas…nam ta človek neha bit zanimiv.

    To ni lepo, ampak tako je.

    Jaz sem ji cel čas dajal vedeti, da sem se pripravljen pripeljati v LJ samo zato, da njo spoznam.Ne vem, zakaj sem mislil, da bo to njej kul. V njenih očeh sem zaradi tega bil slabič.Ženska logika gre v takem primeru ponavadi takole: s tem tipom s eziher nobena druga noče ukvarjati, če tolk skače okoli mene. Čemu bi se torej jaz ukvarjala z njim?

    Tako je to. Zelo življensko.

  65. zogca said

    To ravno ni res, ker če bi bilo, bi propadlo 100 odstotkov zakonov in ne samo 50.

    Če nam je nekdo vedno na voljo, pri roki, nam naredi vse možne usluge, se skoz motovili okoli nas…nam ta človek neha bit zanimiv.

  66. zogca said

    Lej, tudi princ je premnogokrat v Ljubljano prišel samo zato, da bi videl mene, pa magari samo za eno uro, če ni imel časa. Nikoli ni zato v mojih očeh bil slabič. Ne smeš posploševati.

    Jaz sem ji cel čas dajal vedeti, da sem se pripravljen pripeljati v LJ samo zato, da njo spoznam.Ne vem, zakaj sem mislil, da bo to njej kul. V njenih očeh sem zaradi tega bil slabič.

  67. Spider said

    V veliki meri pa je res. Razmisli o obdobju pecanja. Kateri fant je punci (povprečni punci) bolj zanimiv:

    -en, ki skoz skače okoli nje, ji v rit leze, da 100 komplimentov na dan, ji je skoz na voljo..

    -ali en, ki je malo skrivnosten, na videz malo brezbrižen, ona se mora za njegovo pozornost truditi, ni samoumeven…

  68. Spider said

    Zogca, ti nisi povprečna ženska. Pravzaprav se mi zdi, da pripadaš 5 % izjem med ženskami, he he. Glede marsičesa.

    Nesojena je povprečna ženska, poleg tega po našinu razmišljanja ene 8 let mlajša od tebe.

  69. zogca said

    Eh, tudi jaz sem čisto povprečna, verjemi. Samo do igric mi ni. Če me ima rad, bo želel biti v moje družbi. Če me nima, ne bo želel. Smisla v tem, da bi nekomu dokazovala, da bi me moral imeti rad in zato biti v moji družbi, ne vidim. Že prej se tega nisem šla in nisem skakljala za moškimi, ki jim je bilo vse na svetu prej kot jaz, zdaj pa bi to še manj počela.

  70. Spider said

    Ok, zmagala si, he he.

  71. zogca said

    Če se hočeš iti zares, potem to ni zabavno. Je pa prikladno, če se v resnici nočeš iti zares in je potem to izgovor, da se ti ni treba. Nekateri se zato vedno iščejo problematične partnerje.

  72. Spider said

    Meni je Nesojena že priznala, da se noče iti zares in da se še ni zresnila.

  73. zogca said

    Potem si bil obveščen.

  74. Spider said

    Ja, julija.

    Njena sestra je pa čist kontra, mlajša je od nje, pa poročena in ima dva otroka.

  75. zogca said

    Te zadeve niso privzgojene, z njimi pridemo na svet in se lepo vidijo v naših astroloških kartah.

  76. Spider said

    Vendo bolj verjamem, da res.

  77. zogca said

    Jaz sem pregledala že toliko kart, da si upam trditi, da je res.

  78. Spider said

    Ja ok, ampak kaj potem sploh nimamo vpliva na svoje življenje? če v mojih kartah piše, da sem čustven in da me v življenju vodijo čustva, mar ne morem v svoje dobro teh čustev vsaj malo kontrolirati in postati bolj racionalen?

  79. zogca said

    Seveda imaš vpliv. In brez skrbi te bo življenje naučilo brzdati čustva. Če ne življenje, pa kakšen Saturn.

  80. Spider said

    Ok, potolažen sem.

  81. Spider said

    Mimogrede, a si šla zadnje čase kaj na kebab blizu zloglasnega bloka?

  82. zogca said

    Očitno nisi na tekočem, ampak tam sem se jaz dobra dva meseca nazaj zastrupila s kebabom in nikoli več kebaba ne želim ne videt ne slišati ne vohati.

  83. Spider said

    Nisem na tekočem, žal mi je za tole.Hudo.

    Bova pa šla v Mexicano, ko pridem kaj v LJ.

  84. zogca said

    To pa lahko. Kebaba se več ne dotaknem, ker sem bila 24 ur res totalno … Vročina, slabo, bruhanje, zelo očitno od kebaba, nobenega dvoma.

  85. Spider said

    Zogca, bo čudno, če ji za novo leto ne pošljem čestitke, za rojstni dan januarja pa?

    Ne bi ji rad za oboje v roku enega tedna, bi bilo že malo kičasto, vsiljivo.

  86. zogca said

    Ne bo čudno.

    bo čudno, če ji za novo leto ne pošljem čestitke, za rojstni dan januarja pa?

  87. Spider said

  88. Spider said

  89. Spider said

  90. Spider said

  91. Spider said

    Malo Spiderjeve glasbe.

  92. zogca said

    Aha, vidim, da se moram prešaltati v Firefox. V Operi nič ne vidim.😦

Leave a Reply

 
