Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lačne ustnice …

Posted by zogca na december 18, 2009

ZAGRIZI

Zagrizi spet
v te moje lačne ustnice,
ko prideš.

Objemi me močno,
tako močno,
da dihati pozabim,
ko prideš.

Nežno mi šepetaj,
te sladke stvari,
ki jih hočem,
ko prideš.

Drhtim ob spominu nate.

Ingrid Peinkicher

27 Responses to “Lačne ustnice …”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. StaneP said

    Uf… Izbor pesmi in glasbe. Nekam otožna si!?

  5. zogca said

    Ne, sploh ne, nisem otožna.

  6. StaneP said

    Pesem je strastna, glasba otožna. Takšna čutna kombinacija se ti je zgodila. No, meni je všeč. Oboje.

  7. zogca said

    Pesem je strastna, hrepenenje. Jaz ne čutim žalosti, sem pa polna hrepenenja. Se ve, po kom.😉

  8. StaneP said

    Se ve, po kom.😉

    Itak. Brez sence dvoma.

  9. zogca said

    Sam tok. Ne maram pomot.😉

  10. zogca said

    Tale je pa za mojega princa.

  11. StaneP said

    Sam tok. Ne maram pomot.😉

    Jaz tudi ne! A je slučajno zvenelo kako drugače!? Men je bla samo pesem zlo všeč. Sem se spomnu na včeraj… Glasbo imam pa itak rad takšno, kot si jo prilimala. Razen Brene in podobnih. Joj, joj. Ampak kakor komu paše, jaz pravim.

  12. zogca said

    Tudi Brena kdaj paše. Ne pa seveda vedno.

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. Poppy said

  16. Poppy said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. Spider said

    Zelo lepa:

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. Spider said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. zogca said

    Tale je pa ravno za danes.

Leave a Reply

 
