Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Je res tako mrzlo, da je potrebno čakati pomlad?

Posted by zogca na december 16, 2009

Očitno v naši mali Sloveniji ni pametno, da človek nekaj dni pozabi spremljati televizijska poročila in brati časopise. Preveč (neumnosti) se namreč primeri in potem mora, če jih hoče povezati, skakljati po spletu in iskati stare novice. Okej, zgodilo se je neko odlikovanje, potem hudo zgražanje ene politične stranke, temu je sledila napoved odhoda na ulico in zdaj smo menda v letu 1989 in dejansko ogroženi, to slednje je citat. Jaz se, priznam, ne počutim prav nič ogroženo, od leta 1989 pa me loči kakšnih deset kilogramov, ampak brez skrbi, si prizadevam za to. Ne, ni mi dano razumeti, zakaj je eno brezvezno odlikovanje tako pomembno, še manj pa mi je dano razumeti, zakaj se z ulico čaka do pomladi, če smo, zdaj citiram, dejansko ogroženi. Kakorkoli že, beseda ulica me spominja na besedo revolucija, zdaj me samo še zanima, v kaj se bomo revolucionizirali, da bom vedela, ali naj grem na ulico ali ne. Kdaj so že lokalne volitve? Naslednje leto, ne? To bo verjetno odgovor na vsa vprašanja, ki si jih nocoj zastavljam.

7 Responses to “Je res tako mrzlo, da je potrebno čakati pomlad?”

  1. Nevenka said

    Verjemi, da sem jaz od te politike že kar živčna.
    Rada bi, da bi že nehali enkrat s prepiranjem in bi se osredotočili na konstruktivno reševanje problemov. In nam že enkrat zagotovili lepšo bodočnost, ki jo čakam že celo življenje.

  2. zogca said

    Lej, Nevenka, meni je vse skupaj smešno, zato sem tudi napisala, kar sem napisala, na en takšen bedast način. Ker mi je to vse skupaj bedasto. Še posebej to, kako naj bi stvari bile blazno subtilne, se pa vidijo z Marsa. Zelo očiten sistem. Načrtovana posledica, načrtovana akcija, potem v iskanju vzroka, s katerim se to da opravičiti.

  3. asdf said

    na tem bom novoletne preživljal…. saj vem, da je off topic, ampak… aja, pa politika me ne zanima- mi pa žal kroji življenje… če bi se le kje našel pošten človek, ki ne postane lakomen, ko pride na oblast in posledično do možnosti, da si nagrebei bogastvo… takšne politike bi jaz želel volit.. čist po platonovo….

  4. zogca said

    Jih ni, se strinjam.

    če bi se le kje našel pošten človek, ki ne postane lakomen, ko pride na oblast in posledično do možnosti, da si nagrebei bogastvo… takšne politike bi jaz želel volit.. čist po platonovo….

  5. zogca said

    Tole je pa skoraj en malo večji čudež.🙂

    Predor Šentvid odprt predčasno?

    http://24ur.com/novice/slovenija/predor-sentvid-odprt-predcasno.html

  6. cija said

    jaz sem vedno skeptična, ko slišim, da so gradbeni naredili kaj predčasno. Prvo, kar bi rada vedela je, koliko imajo v pogodbi določeno nagrado za predčasno izvedbo dela in kdo in kako je postavljal roke.
    Kolikor jaz poznam situacijo okoli gradbenih del je vedno kriza, ko gre h koncu, ali se bodo roki ujeli, ali ne, ko so se pa naše avtoceste gradile, (vsaj AC lj-mb) je bil pa kar vsak odsek odprt predčasno. Tu se pol skriva vzrok, zakaj lahko dajo tako nizko ceno, da pridejo skozi s ponudbo. Ker jim pogodbo podpišejo na tak način, da razliko že nekje drugje nadoknadijo. zato pa so stale naše AC enkrat več, kot bi stale v zahodni evropi.

  7. zogca said

    Na Svetu so tako in tako povedali, da ne bo narejeno vse tisto, za kar mi mislimo, da bo. Priključka s Celovške in na Celovško ne bosta narejena, samo tunela. Ampak ljudem, ki so se te dni drenjali na Celovški in porabili 45 minut za en kilometer vožnje od obvoznice do Šentvida, je verjetno vseeno.

Leave a Reply

 
