Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Denar; moj, tvoj ali najin?

Posted by zogca na december 15, 2009

Večkrat slišim, da se pri denarju vse konča. Partnerske odnose smo na blogu v zadnjem letu in pol, odkar se družimo, analizirali po dolgem in počez, še nikoli pa nismo debatirali o denarju. Na kakšen način naj dva, ki vstopata v zvezo, uredita denarne zadeve, da se ljubezen ne bi končala prav zaradi denarja? Priznati moram, da sem ena izmed tistih, ki veliko raje vidi, da je moje moje in njegovo njegovo. Lahko bi se reklo, da je čisti računi, dolga ljubezen moj moto. Sicer zelo rada dam, ampak občutek, da mi nekdo jemlje, pa ni zame. In tudi sicer se zavedam tega, da kar nekaj ljudi radih živi na visoki nogi, delo pa jim je manj ljubo. V kolikor kaj takšnega zavoham v svoji bližini in nekoč tudi sem, v mojem srcu zraste zamera, ki je nič ne more izbrisati. Kajpak, obstajajo še veliko hujši primeri. Enega sem pred dnevi zasledila na forumu in žal vem, da tako pokvarjenih ljudi ni malo. Zase lahko rečem, da bi v takšnem primeru šla do konca, same zakonske zveze pa bi bilo zame tako in tako konec. Kakorkoli, zame je to še en dokaz, da previdnost ni in ne more biti odveč in da razmišljanje, da se meni to ne more zgoditi, ni na mestu.

In vi, moj, tvoj ali najin denar?

51 Responses to “Denar; moj, tvoj ali najin?”

  1. Poppy said

    težka tema za tako prijeten zimski večer🙂 meni je všeč tako: denar skupen, varčujeva skupaj, kar iz tega kupčka kupiva gre na pol, črno na belem.. na lepe oči se ne greva nič (sva vsak pri svojih starših lepo videla kam to sicer pelje).
    mi je pa tud mal čudno, da je gospod zgoraj, cash kar nakazal tastu na tr.. kljub vsemu ni bila ravno mala vsota verjetno. no, ne vem soditi.. vsekakor v primeru razhoda meni pripada moj muc:mrgreen: edin njega si ne bi delila v nobenem primeru.

  2. zogca said

    Ne vem, zakaj ti je to nenavadno. Če je denar skupen, potem … Kje mu je pa lahko padlo napamet, da je vse skupaj premišljeno narejeno tako, da se ga pelje na led in pusti brez vsega? Večkrat sem prebrala, kar je napisal, tukaj enega promila možnosti ni, da se je to zgodilo po naključju. Saj, zdaj mu pa že z ločitvijo grozi in s tem, da ne bo videl otrok. Po moje je ona imela ves čas ločitev že v glavi.

    Glede mucev se pa ne debatira, to pa res. Jaz bi vse prej dala kot muca, muca ne bi dala nikoli.

  3. romeno said

    Kam gre ta svet. In komu še potem lahko verjameš, če ne ženi s katero imaš otroka?

    Po eni strani se mi zdi, da je kakršna koli zveza obsojena na propad, če ni medsebojnega zaupanja, po drugi strani pa vidimo kam te lahko zaupanje pripelje.

    Kaj bi jaz naredil v zgornji situaciji? Najverjetneje bi se odselil odpeljal otroka zraven in zahteval skrbništvo ter ji prepustil hišo. Zame noben denar kupit izgubljenega zaupanja. Že zdaj je nevzdržno, kakšno bo šele čez 20 let.

  4. maxi said

    To so pomembne osnove, če tu ne najdeš skupnega jezika…je vse na kocki.

  5. zogca said

    Saj, o tem tudi pišem. Mislim, jaz že po defultu se ne bi šla denarnega prepletanja, res ne. In potem me kdaj peče vest, ko preberem, da je seveda vse najino in seveda vse skupno. Potem si mislim, kakšna sem, potem pa vidim kaj takšnega … No, sem že v ril lajfu videla kakšen primer, priznati pa moram, da nobenega tako hudega.

    Kar se tega tvojega načrta tiče, je problem v tem, da si moški in zato najverjetneje skrbništva ne bi dobil, pa čeprav si mogoče boljši starš. V takšnem primeru bi jaz šla pravno do konca in se sploh ne bi pustila tem grožnjem. Mislim, to, kar se ženska gre, je čisto izsiljevanje. V smislu, če hočeš rešiti zakon, ne boš naredil nič. Rešiti zakon? To zame ni noben zakon, ki ga je vredno reševati.

  6. zogca said

    Si prebrala na forumu? Ta dva sta kakor imela skupen jezik.

    To so pomembne osnove, če tu ne najdeš skupnega jezika…je vse na kocki.

  7. maxi said

    Si prebrala na forumu? Ta dva sta kakor imela skupen jezik.

    Ne nisem brala, se mi niti ne da. Jaz tu delam po svojih izkušnjah in ekonomski strategiji.

  8. zogca said

    Maxi, ni namen te objave, da bi komurkoli namigoval, kako. Vsak od nas ima neko svoje razmišljanje. Mene je tisti primer v mojem samo še utrdil.

  9. maxi said

    Mene je tisti primer v mojem samo še utrdil.

    Zdaj sem vseeno prebrala….ma me oči pečejo, ker že skoraj cel dan buljim v računalnik, zato se tako “leno” obnašam.:mrgreen:

    Torej zdaj po prebranem, bom še enkrat napisala:
    Da bom v teh stvareh delala po izkušnjah in svojem prepričanju.
    Kar se pa omenjenega primera tiče, pa mislim, da je ta žena, verjetno že prej imela pokroviteljski odnos do moža, pa tega ni opazil, ali pa mu ni bilo pomembno. Zdaj ob tej gesti ga je pa vendarle zaskrbelo. Nikakor ne verjamem, da je bil grajen enakovreden odnos med njima.

  10. romeno said

    Poznam primer poročenega para z enim otrokom, kjer sta oba vlagala v hišo (vsak prispeval približno polovico), nakar je on ugotovil, da ga žena vara. Lastnika sta bila oba. On je bil za to, da se hiša proda in znesek razdeli na pol, ampak ona noče o tem nič slišat. On si je zgradil drugo hišo, svojo polovico prejšnje pa poizkuša prodati. Mislim, da mu zaenkrat še ni uspelo.

    Life is cruel🙂

  11. zogca said

    Gotovo. Ampak ene ženske znajo biti tudi zelo subtilno pokroviteljske, tako da … Ne, me drugače to stisne, ker zdaj pa poznam že kar nekaj žensk, ki preiživljajo svoje moške in me je groza, da bi nekdo z menoj imel takšno računico. Čeprav te ženske, ki jih poznam, ki preživljajo svoje moške, v bistvu niso žrtve, sploh ne.

  12. zogca said

    Romeno, ampak v tem primeru ta moški še vedno je lastnik polovice hiše. Okej, nima od nje koristi, ampak vsaj njegova je. Me pa čudi, da mu prodaja ne uspe. To, da ona noče, naj ne bi bilo …

  13. maxi said

    Čeprav te ženske, ki jih poznam, ki preživljajo svoje moške, v bistvu niso žrtve, sploh ne.

    Se zdi tudi meni, da gre tu za kvazi vlogo žrtve.

  14. Lynx said

    Ne zgodi se pogosto, da se ljubezen konča zaradi denarja. Ponavadi postane denar oziroma premoženje problem takrat, ko ljubezni že ni več. Kjer vlada harmonija, je skoraj vseeno, ali je denar moj, tvoj ali najin, v izogib morebitnim težavam pa je dobro, če je vse črno na belem.

  15. maxi said

    Meni bi se težko zgodilo, da se mi kdo prisesa na trr, ko pokrijem sebe in otroke sem že v minusu…😀

  16. zogca said

    Seveda kvazi. Ena ga je dobesedno kupila z dragimi večerji, smučanji in podobnim. Zelo očitno. To zdaj je samo nadaljevanje, čeprav gospod občasno dela. Ampak njegov denar je samo njegov, z njenim se preživlja cela familija in plačuje vse, plus še njegov luksuz. Druga pa … To je že njen drugi mož, ki je, ko se je poročil z njo, pustil službo. Oba sta delala, dokler nista spoznala nje, zdaj sta parazita. Naključje? I don’t think so. Pri njej gre gotovo za to, da to spodbuje, občuti pa v takšnih situacijah mož tipa – če bo popolnoma odvisen od mene, me ne bo zapustil.

    Se zdi tudi meni, da gre tu za kvazi vlogo žrtve.

  17. zogca said

    Danes sem prebrala, da se zakoni lomijo na denarju, otrocih in seksu.

    Ne zgodi se pogosto, da se ljubezen konča zaradi denarja.

  18. romeno said

    Kdo pa bo kupil polovico hiše v kateri že nekdo prebiva in če ona ni za kompromis?

  19. Lynx said

    Danes sem prebrala, da se zakoni lomijo na denarju, otrocih in seksu.

    Denar je le posredni vzrok.
    Če se dva ločita, ker si gospod ali gospa ne more privoščiti dragih počitnic naprimer, je vzrok verjetno v snobizmu, egoizmu ali čem podobnim.

  20. zogca said

    Kar nekaj ljudi kupi polovico hiše. Lahko pa svojo polovico odda. To bo zdaj naredil prijatelj moje prijateljice. Čeprav pri njem je cela hiša njegova, ampak gospa bi rada ostala noter, ker je navajena na ta standard, čeprav je bila ona tista, ki se je skurbala in uničila zakon. On se je odselil v stanovanje, plačuje najemnino, čeprav je lastnik hiše, ona pa mu zdaj mori s preživnino. Malo neokusno, če se jaz kaj vprašam. In bo oddal polovico hiše, ki je tako in tako prazna.

  21. zogca said

    A potem si jih pa lahko? Mar ni tako, da po ločitvi standard pade?

    Če se dva ločita, ker si gospod ali gospa ne more privoščiti dragih počitnic naprimer, je vzrok verjetno v snobizmu, egoizmu ali čem podobnim.

  22. maxi said

    A potem si jih pa lahko? Mar ni tako, da po ločitvi standard pade?

    Ne vsem.

  23. Magi said

    Me zanima ,kako komentirate to situacijo, on ločen s tremi odraslimi otroki, ki bi morali že sami skrbeti zase, pa ne,tretji vleče diplomo že 2 leti in vedno pride nekaj vmes, pustil hišo bivši ženi in otrokom in še stanovanje od svoje mame najstarejšemu, začel življenje čisto iz nič, nalej kredit, ki ga še vedno drago odplačuje,financira tudi še vedno otroke in denarja za “skupni fond” je vedno manj oz.ga ni, morda nepomebno, pa vendar je tudi 15 let starejši. Ona s svojim stanovanjem, preskrbljena, brez kreditov, tudi s prihranki, primerljivimi dohodki, v vezi nekako 5 let, ne živita skupaj, ker on ni zato, ne oddajata stanovanja, da bi izboljšala predvsem njegove finance, dopuste je financirala pretežno ona, če je hotela, da sploh kam gresta, ker pač on nima denarja, ni pa naredil nič v tej smeri, da bi bilo boljše. lahko bi se imela bistevno boljše, če bi on uredil finance,ampak očitno ne želi oz.noče. Ona se po vsem tem času odloči, da tako ne želi več več in prekine razmerje. Moje mnenje, da bi ga morala že prej, vendar ni nikoli prepozno.

  24. zogca said

    Hmmm. Lej, jaz poznam primer, ko je moški s sestro prodal hišo pokojnih staršev in je ves denar, do zadnje takrat marke, dal otroku iz prvega zakona, medtem ko se je z drugo družino stiskal v enosobnem stanovanju, kjer so dobesedno hodili drug po drugem. Pa mu žena tega ni niti malo zamerila, mu je pa tašča in zato hčeri ni dvajset let dala ogromne kmetije, ki jo je imela viška. Verjetno iz nekega strahu, da če bi njena hči umrla, bi on to spet nekako usmeril k otroku iz prvega zakona. Čeprav pri tem tvojem primerku imam jaz občutek, da to dela tudi iz navezanosti na prvo ženo oziroma je ni prebolel, tale moj primerek samo zaradi otroka. Prvo ženo je on pustil zato, ker je bila debela. Njegove besede. In po celem podjetju, kjer je tudi ona delala, je raztrosil, da jo zapušča, ker je debela. 🙄

  25. zogca said

    Študija: Poroka pozitivno vpliva na človeka in odganja depresijo

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042323443

  26. Šnuja said

    khm.
    midva shajava nekako tako, da se najprej poštima tisto kar rabimo, nato pride na vrsto tisto kar želimo. Pri slednjem ima zaenkrat prednost dete, nato Šefov konjiček. na srečo je ta tudi moj, zato se nikakor ne pritožujem če gre denar za gume in ga zmanjka za ..hm…cunje?
    aja, te me bolj malo brigajo🙂

  27. peter said

    Ženske so materialistke že po naravi. Zgodba zgoraj je dokaz, da je to res.

  28. Šnuja said

    Površno.
    Takšne postanejo.

  29. zogca said

    Peter, vse ženske metati v isti koš – not good. Preberi si, kaj sem zgoraj pisala o primerih, kjer ženske v kompletu financirajo moške. Kar veliko pove o tem, da obstajajo tudi moški, ki so materialisti in si žensko izberejo po principu – katera me bo bolje živela in preživljala.

  30. Lynx said

    On se je odselil v stanovanje, plačuje najemnino, čeprav je lastnik hiše, ona pa mu zdaj mori s preživnino………..moški s sestro prodal hišo pokojnih staršev in je ves denar, do zadnje takrat marke, dal otroku iz prvega zakona

    Takih primerov ni malo. Potem pa ženske jamrajo o sramotno nizkih preživninah in mahajo s podatki iz “statistike” (med drugimi tudi ti), kjer take stvari niso zajete.
    Resnično je odvisno od primera do primera.

    Mar ni tako, da po ločitvi standard pade?

    Ponavadi da. Ravno zato pravim, da denar ni bistveni vzrok za razpad zakona. Ponekod celo obratno, denar navidezno pomaši luknje v zakonu. Ampak to je druga zgodba, kjer gre bolj za poslovno razmerje kot čustven odnos.

  31. peter said

    Če se malo ven potegnem…. Nekoga sem citiral, ne morem se spomniti kje sem to prebral. Vseeno…
    Žogca, nisem bral vsega. Čist vse pa res ne gredo v en koš:)
    Ampak ta primer me je presekal. Kako je to možno? Kaj mora ženski rojit po betici, da naklepno naredi tak manever? Dobro, da se tipu ne vtrga in ne nardi kaj neumnega. Samo to.

  32. zogca said

    Če te nekdo pusti živeti v svojih hiši v najelitnejši ljubljanski soseski, potem mu težko očitaš, da ti ne plačuje preživnine, ki mimogrede sploh še ni določena, ker se tudi ločitev uradno še ni začela. Ampak da, ene očitajo. Najemnina bi stala več kot tisoč evrov.

    Potem pa ženske jamrajo o sramotno nizkih preživninah in mahajo s podatki iz “statistike” (med drugimi tudi ti), kjer take stvari niso zajete.

  33. zogca said

    Je naiven in očitno ostaja naiven.

    Kaj mora ženski rojit po betici, da naklepno naredi tak manever? Dobro, da se tipu ne vtrga in ne nardi kaj neumnega. Samo to.

  34. maxi said

    Je naiven in očitno ostaja naiven.

    Ta žena svojega moža fura zagotovo že vsa leta, samo bolj predrzna je postala.
    Saj tudi ženske vemo kje lahko gremo dlje in kje samo do meje.

  35. Lynx said

    Je naiven in očitno ostaja naiven.

    S tem stavkom se vsi strinjamo.
    V eni drugi objavi pa smo ravno tako vsi vprek pisali (menda predvsem ženske), da brez zaupanja ni ljubezni.
    Ali je to dvojna morala ali drugačen pogled na isti problem odvisno od zornega kota gledanja, ženske ali moške perspektive, perspektive izkoriščajočega ali “žrtve”.

  36. Lynx said

    Če te nekdo pusti živeti v svojih hiši v najelitnejši ljubljanski soseski, potem mu težko očitaš, da ti ne plačuje preživnine

    Zato pravim, da statistični podatki varajo. Da stanje ni tako katastrofalno, vsaj povsod ne.

  37. maxi said

    S tem stavkom se vsi strinjamo.
    V eni drugi objavi pa smo ravno tako vsi vprek pisali (menda predvsem ženske), da brez zaupanja ni ljubezni.

    Jaz to še vedno trdim. Vendar … moraš pač vedet komu.
    Jaz tu nisem ravno vešča, zato v bodoče raj (samo) svojo plačo zapravljam, pa je mir.🙂

  38. Jazz said

    maxi said
    december 16, 2009 at 5:16 popoldan
    S tem stavkom se vsi strinjamo.
    V eni drugi objavi pa smo ravno tako vsi vprek pisali (menda predvsem ženske), da brez zaupanja ni ljubezni.

    Jaz to še vedno trdim. Vendar … moraš pač vedet komu.
    Jaz tu nisem ravno vešča, zato v bodoče raj (samo) svojo plačo zapravljam, pa je mir.

    Samo al Sama?:mrgreen:

  39. zogca said

    Oja.

    Saj tudi ženske vemo kje lahko gremo dlje in kje samo do meje.

  40. zogca said

    Jaz sem mislila na neko drugo zaupanje. Ne vidim, zakaj partnerja ne bi stanovanja pisala na pol, če sta ga na takšen način tudi kupila, skupaj. Zakaj bi se šla namerno spravljat v orgožujočo situacijo?

    V eni drugi objavi pa smo ravno tako vsi vprek pisali (menda predvsem ženske), da brez zaupanja ni ljubezni.

  41. zogca said

    V bistvu je res najbolje. Če nič nimam, mi ne morejo nil vzeti.😉

    svojo plačo zapravljam, pa je mir.

  42. maxi said

    Samo al Sama?:mrgreen:

    Samo sama😛

  43. zogca said

    Samo sama? Kaj bomo šopingirale v naslednjih dneh? Jaz sem bila danes po štacunah, ampak začuda nisem zapravljala. Sem pa danes bila grešnica, basala sem se s sušijem. Pač dan pavze v dieti.

  44. maxi said

    V bistvu ne bom kaj dosti več ta mesec zapravljala. Sem že izkoristila svoj maneverski prostor.:mrgreen:
    Mora še kaj ostat za božička.🙂

  45. zogca said

    Jaz bom tudi šparala. Jutri pride radiator, ki sem ga naročila. Cunje sem tudi že vse kupila, tudi fejk uggice. Bila sem na novih pramenih, striženju, skratka vse. Decembrska plača tako in tako zaostaja, bom vse plačala z novembrsko, naj decembrska ostane za avto.😉

  46. zogca said

    Vsi moji današnji nakupi.

  47. zogca said

    Bila sem v Leclercu. Tole imam v tej trgovini daleč najraje. Ker imam danes pavzo v hujšanju, sem si lahko privoščila.

    Tisto levo z limonami. Mnjam.

  48. zogca said

    Še sušiji in žlikrofi.

  49. Janis said

    Ne vidim, zakaj partnerja ne bi stanovanja pisala na pol, če sta ga na takšen način tudi kupila, skupaj. Zakaj bi se šla namerno spravljat v orgožujočo situacijo?

    Zato, ker ima povprečen Slovenec v glavi, da je treba davkarijo za vsako ceno okoli prinašat in nobenega pravnega znanja, da bi znal predvideti, kaj bo ta goljufija potem zate potegnila za sabo.

    Če še zmeraj misliš oni primer s tvojega linka, se temu možu vse skupaj ne bi zgodilo, če ne bi poskušal za vsako ceno goljufat pri davkih. Z ženo bi lahko lepo legalno kupila nepremičnino, plačala davek in zgodba bi bila zaključena, možakar bi bil lastnik črno na belem. Sedaj pa ima, kar ima. Ker je pristal na goljufanje, je edina varianta, ki mu preostane, da toži lastno ženo in tasta in zmeče na tisoče EUR za odvetnika. Če že goljufaš, zaboga, goljufaj vsaj z neko pametjo.

    Da niti ne omenjam, da se je zelo verjetno zajebala tudi žena, ki se sedaj najbrž še hihita od lastne “prebrisanosti”, ker če ima brate in sestre, bo šla ta hiša kot darilo nekoč v zapuščino po očetu, čeprav ne oni ne oče niso dali za hišo niti centa. Tako da je zelo verjetno, da je palica že na poti.

  50. zogca said

    Joj, koliko primerov mi je bilo dano videti, ko so ljudje, da bi privarčevali 1.000 evrov, izgubili 100.000 evrov.

    Zato, ker ima povprečen Slovenec v glavi, da je treba davkarijo za vsako ceno okoli prinašat in nobenega pravnega znanja, da bi znal predvideti, kaj bo ta goljufija potem zate potegnila za sabo.

  51. zogca said

    Res je, Janis.

    Da niti ne omenjam, da se je zelo verjetno zajebala tudi žena, ki se sedaj najbrž še hihita od lastne “prebrisanosti”, ker če ima brate in sestre, bo šla ta hiša kot darilo nekoč v zapuščino po očetu, čeprav ne oni ne oče niso dali za hišo niti centa. Tako da je zelo verjetno, da je palica že na poti.

Leave a Reply

 
