Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sanjam!

Posted by zogca na december 14, 2009

52 Responses to “Sanjam!”

  1. zogca said

    E sei gia qua. Ko bi vsaj nekega dne to lahko rekla.😉 Po nekaj mesecih znova Andrea Bocelli, tokrat ni Ave Maria, ampak Sogno, pesem, v katero sem zaljubljena že od davnega leta 1999, ko je bil njen refren na RAI televiziji v najavni in odjavni špici za italijansko nogometno ligo. Za zdaj samo qui ti aspettero. 😥

  2. lynx said

  3. Poppy said

    Jutro,

    snegi paaadaaaaaa🙂 naš muc je čist dijo pamet na balkonu🙂

    pa lep začetek tedna vsem🙂

  4. Poppy said

  5. zogca said

    Bemtiš, res sneg. S kofetom in cigareto za računalnikom. Pa ne bi pogledala skozi okno, če mi ne bi omenila snega. In bi se narobe obula.😉 Hvala.

  6. zogca said

    Ponedeljek, sneg, na cestah bo …

  7. Poppy said

  8. zogca said

  9. Poppy said

    ma saj, ko moram imet fajn frizuro za slikanje mora pa sneg padat😦 no, bo že kako..

  10. zogca said

    To je vedno tako. Še dobro, da imam jaz jutri frizerja. Drugače pa, kapice so čudo. Jaz skrijem lase pod kapico plus še marela. In jih tako rešim. Mi uspe, res mi. Pa moji super lepi gumi škornji iz Anglije bodo danes na pohodu.

  11. Poppy said

    mene pa pod kapo vse nekaj srbi skos in potem sem že vsa skuštrana, ko pridem na cilj. glavnik sabo nosit mi je pa tud mal mim. no, dežnik bo vsekakor..

  12. zogca said

    Sneg ohromil jutranji promet

    http://24ur.com/novice/slovenija/sneg-ohromil-jutranjo-prometno-konico.html

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. zogca said

    A kar ne misli nehati snežiti ali kaj???

  16. maxi said

  17. maxi said

    A kar ne misli nehati snežiti ali kaj???

    Ne šeeeee…🙂
    Je komaj orng začelo.😛

  18. zogca said

    Kaj misli pasti pol metra? Nisem navdušena.

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. pika said

    Da še sama pripomam enega …

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

    Na ta zadnji komad sem jaz vedno tekla, dokler sem še tekla.

  27. Jazz said

  28. zogca said

  29. zogca said

  30. zogca said

  31. Spider said

    Jaz pa grem jutri na Laibache.

  32. zogca said

    V Mariboru?

  33. Poppy said

    evo, še eno za lahko noč z moje strani:

  34. Spider said

    Ja, v MB.

  35. zogca said

    To ni muzika po mojem okusu, vem pa, da jih imajo mnogi radi. Uživaj! Saj, december je za takšne stvari. Samo gripe se pazi!

  36. Spider said

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. Spider said

  41. maxi said

  42. maxi said

    En post mi je požrlo😦

  43. maxi said

  44. zogca said

    Požrlo? Bom šla pogledat in rešit.

  45. zogca said

    Je že najden.

  46. maxi said

  47. zogca said

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. zogca said

  52. zogca said

Leave a Reply

 
