Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Prebranec in temno pecivo!

Posted by zogca na december 14, 2009

Danes bomo začeli z eno mojih najljubših jedi. Kajpak moram priznati, da prebranec kupujem, ne znam ga pripraviti, vendar obljubim, da se bom naučila. Fižol damo zvečer v posodo z vodo in pustimo, da se namaka čez noč, potem ga skuhamo. Narežemo tri čebule in jih prepražimo. V pekač damo polovico fižola skupaj z vodo, in sicer tako, da ga voda prekrije. Posolimo, dodamo mleto rdečo papriko in vso čebulo stresemo po fižolu. Nakar dodamo še drugi del fižola tako, da bo voda en centimeter čez fižol. Znova posolimo in dodamo rdečo papriko ter toliko vode iz fižola tako, da bo voda en centimeter čez fižol. V ponvici naredimo prežganje iz olja, moke in rdeče paprike. Prelijemo ga čez prebranac, katerega približno uro in 45 minut pečemo na 220 stopinjah.

Temno pecivo. Zmešamo tri jajca, devet žlic sladkorja, devet žlic mleka, devet žlic olja, štiri žlice gresa, štiri žlice moke, en pecilni prašek, štiri žlice kakava in pol ure pečemo na 175 stopinjah. Takoj, ko pecivo vzamemo iz pečice, ga prelijemo s pol litra mleka in petimi žlicami sladkorja, ki smo ju zavreli. Potem pustimo, da se pecivo ohladi in ga okrasimo s stepeno smetano.

Dober tek! Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje.

37 Responses to “Jovankini recepti! aka Prebranec in temno pecivo!”

  1. maxi said

    Jaz še nikoli nisem delala prebranec, mi ne diši najbolj…ampak na tej sliki zgleda pa tako dobr, da mrbit…se ga pa celo kdaj lotim. Samo še raj bi pa kar tega z eno žlico poskusila..🙂

  2. zogca said

    Jaz pa dušo prodajam za prebranec. Takšen fejst vrel, pa še s toplo lepinjo, mnjam. Vedno ga naročim, če se v Portalu, pri Jovotu, v Jelenu, pri Čadu ali vseh teh srbskih restavracijah. Glavno jed komot izpustim, prebranca ne.

  3. majniška b said

    Tale prebranac izgleda res dober. Drugače pa jaz dušo prodam za dober kajmak. No, duše ravno ne …kiklco pa takoj prodala bi.

    …mi je itak premajhna, ker sem preveč kajmaka pojedla🙂

  4. zogca said

    V tej moji dieti je kajmak dovoljen.🙂 Čevapčiči s kajmakom dovoljenji, pleskavice s kajmakom dovoljene.🙂 Seveda, nekje je keč, brez lepinje. In brez kokakole.😦

  5. zogca said

    Dobro jutro. Sanjala sem muffine in zdaj ob kofetu brskat maffine po netu, odločena, da se jih naučim peči. Je Trnovčanka rekla, da je to čisto izi, čeprav sem skeptična glede te izjave. Potem si se rada naučila tudi cupcakes, ti so mi še bolj luštni. V čem je fora sode bikarbone v vseh receptih za maffine? Ne, saj jo bom kupila, ampak mi ni jasno, čemu služi.

  6. zogca said

    Mnjam.

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=1934

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=12995

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=4413

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=2706

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=8133

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=7112

    Ne vem, za katere naj se odločim. Ti zadnji banana in nutela, to zveni slastno. Seveda, za praznike, prej nič. Dieta in to.😉

  7. Jazz said

    Jutro!

    Soda baje naredi pecivo bolj rahlo.Če zmes zahteva vodo,je lahko tudi mineralna,enak učinek,menda.

    Ajd,greva na kafučino!😉

  8. zogca said

    Aaaaaa … Si začel gledati vsak dan? Se zabavaš? Kaj če njemu oblast več kot tri mesece, ko bo v tem času dovolj pokradel.:mrgreen: Zdaj bodo deli, ko bo šel v gledališče. Za dol past od smeha. In potem v lov. Sploh ne dojameš, da nekdo lahko napiše tako smešen scenarij.

    Kupiti sodo bikarbono, memorizirano.

  9. Jazz said

    Ko smo že pri kulinariki: Kaša ali kasha?:mrgreen:

  10. zogca said

    Misliš kruh, hleb in lebac? Od kje kaša?

  11. Jazz said

    Dilema😉

  12. zogca said

    Jaz se polulam od smeha, ko ga gledam.

  13. Jazz said

    Mojster:

  14. zogca said

    Aha, to sem pa že gledala na teveju.

  15. Poppy said

    prebranac je pa tkoooo dobra jed, ampak jaz ga nikakor ne morem tko dobro narediti, kot je od Ete😉 tko, da to kar lepo kupim.. temnemu pecivu pa jaz rečem “punč kocke”, dam še malo ruma v mleko, ko namočim pecivo:mrgreen:
    muffine pa velikokrat naredim, soda bikarbona jih naredi bolj rahle (tako kot pecilni), sicer jih pa ni težko narediti, trik je samo v tem, da mokre in suhe sestavine vsake posebaj zmešaš in potem ful na hitro skupaj in napolniš “šalčke”. potem ratajo taki lepi, sicer pa ne naredijo lepega klobučka, se kar posedejo. tko da jaz že prej pripravim pekač, preden masi zmešam skupaj. aja, pa meni nikakor ne gre tisto polnjenje “šalčk” z žlico al ne vem čim, najlažje mi je tako, da vso maso zlijem v tisto 3l polivinil vrečko, spodaj s škarjami odrežem čist mal vogala in potem sam hitro napolnim pekač :)men je simpel, hitro in super🙂

  16. Poppy said

    ja prebranac pa tud jaz vedno naročim pri Čadu, pa pečene paprike:mrgreen: joj, se mi kar sline cedijo.. muffine mi majo pa v Rustiki naj, čoko in borovničeve, en čas sem jih redno jedla, ko sem šla po Trubarjevi..😉

  17. Poppy said

  18. trnovčanka said

    Ja muffini so res simpl. Nimaš kaj falit. Rada bi našla kak fin recept za slane muffine. S kako skuto in zelenjavo.

    Prebranca jaz ne maram, moj ga naravnost obožuje. Tako da si ga kar kupi v piksni😀 Jaz ne morem in ne znam kuhati jedi, ki jih ne maram. Mogoče samo njemu na ljubo enkrat sprobam tale recept.

    Mene bolj mika tisti drugi recept😆

  19. cija said

    @Trnovčanka
    imam knjigo Mafini, založbe Učila, prodajali so jo v Mercatorju za par evrov in ima sekcijo pikantnih mafinov:
    med drugim:
    kitajski mafini s puranom in zelenjavo
    paradižnikovi m z mocarelo in baziliko
    zelenjavni m z ementalcem
    zeliščni m z gnjatjo in skuto
    oljčni mafini z ovčjim sirom
    parmezanovi m z zelišči in pinjencem

  20. Spider said

    Babe, samo lušte mi delate. Jaz pa hujšam grrrr..

  21. zogca said

    Ha ha ha. Bi si upala staviti?

    Nimaš kaj falit.

  22. zogca said

    Jaz tudi. Že petnajsti daj jem samo meso, sir in solato. Razen en večer sem se malo pregrešila s Trnovčanko.

    Jaz pa hujšam grrrr.

  23. zogca said

    Nisem še probala. V bistvu jih niti opazila nisem.

    muffine mi majo pa v Rustiki naj, čoko in borovničeve

  24. Poppy said

    no saj to niti ni težko zgrešiti glede na vse ostale dobrote, ki jih/se ponujajo:mrgreen:

  25. zogca said

    Jaz sem v Rustiki kupovala predvsem sladoled, sladice zelo redko oziroma sem enkrat kupila eno mini tortico.

  26. zogca said

    Cupcakes, to mene še bolj mika kot mafini. Ampak najprej se bom naučila mafine delati, ker je verjetno bolj preprosto. Te cupcakes so pa tako luštne, da bi jih delala iz estetskih užitkov. No, pa tudi tistih drugih.

  27. trnovčanka said

    @Cija

    Vedno bolj razmišljam, da bi investirala teh 7 evrov v tole knjižico. Ravnokar sem jo videla v katalogu najboljšega soseda🙂

    Še vprašanje za vse, ki veste – Se prebranac lahko zmrzne?

  28. zogca said

    Jaz ne vem, ker nikoli ne ostane.😉

    Še vprašanje za vse, ki veste – Se prebranac lahko zmrzne?

  29. trnovčanka said

    Danes kuham Jovankine svedrčke s skuto🙂

  30. zogca said

    Pridna.

  31. trnovčanka said

    Dobro je bilo in bolj simpl kot pasulj😀

  32. trnovčanka said

    Jovanka – ti bi mogla napisat kuharsko knjigo. To je itak moderno zdaj😉 Pol monovk bi jo kupilo. Garant.

  33. zogca said

    Idealno. Bom jaz tudi.😉

    Dobro je bilo in bolj simpl kot pasulj.

  34. zogca said

    Oja, razen če poznaš kakšno zvezdnico, potem je boljše napisati biografijo.:mrgreen:

    To je itak moderno zdaj.

  35. trnovčanka said

    Oja, razen če poznaš kakšno zvezdnico, potem je boljše napisati biografijo.:mrgreen:

    Sicer poznam eno, samo dvomim, da bi bila za🙂

  36. Spider said

    En noro dober komad:

  37. zogca said

    A je to možno?:mrgreen: Ne, hecam se, normalni tako in tako … Ti pa, ki nič drugega niso naredili in imajo kariero, ko ne veš, kaj pravzaprav so, ti pa biografije pišejo.

    Sicer poznam eno, samo dvomim, da bi bila za.

Leave a Reply

 
