Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na obisku pri Zvezdici Zaspanki!

Posted by zogca na december 12, 2009

Petek zvečer. Poredna dekleta se odpravijo žurirat, pridna na knjižni sejem. Ne, tako svetniška pa spet nisem. S prijateljico sva šli v mesto, ker sem jaz na vsak način moral dobiti fejk uggice, prijateljica pa je bila pozneje z mamo dogovorjena za koncert neke etno skupine. Seveda, tudi jaz sem bila povabljena, ampak saj veste … Gneča, gripa, Žogcina hipohondrija.

Zakaj fejk ugice? Razmišljala sem o originalnih, ampak za isti denar dobim deset fejkic. Če bi jih seveda želela. Zaenkrat bodo ene dovolj. Ko so bile varno v moji vreči, sva se odpravili na praznični knjižni sejem z ilustracijami Zvezdice Zaspanke.

Če že dolgo berete moj blog, veste, da sem njena velika fenica. Ko sem bila še majhna, me je oče vsako jutro zbudil tako, da je prižgal kasetofon, v katerem je bila kaseta Zvezdice Zaspanke.

Zvezdica Zaspanka ni marala zgodaj vstajati, zato je vedno zamujala v službo in s tem povzročala hude težave na Zemlji, otroci niso mogli spati in so jokali cele noči, mornarji so izgubili smer in ostali ujeti sredi oceana, pesniki niso našli rime. Ko se je Zvezdica Zaspanka končno prikazala na svojem delovnem mestu, jo je pričakal Boter Mesec. Najprej jo je okregal, potem pa za kazen poslal na Zemljo. Zvezdica Zaspanka je bila zelo žalostna, ker je morala oditi in se ločiti od sestric zvezdic in Botra Meseca. Ko jo je Komet Repatec pripeljal na Zemljo, se je Zvezdica Zaspanka znašla sama med neznanimi ljudmi.

Pot jo je vodila čez semenj in jo pripeljala do gospoda, ki ji je za dva solda ponujal možnost, da skozi daljnogled sveta vidi Mesec čisto od blizu. Ker si je Zvezdica Zaspanka to zelo želela, denarja pa ni imela, mu je dovolila, da ji je za plačilo odtrgal en zlat las. Vse to je videl in slišal razbojnik Ceferin, ki se je odločil, da bo Zvezdico Zaspanko zvabil v svoj brlog, ji odrezal lase in tako obogatel. Ker je bila Zvezdica Zaspanka preveč zaupljiva, je res odšla z njim. Ta strašni razbojnik Ceferin je imel kamen namesto srca.

Zvezdica Zaspanka ga je naučila napisati besedo ljuba in mu je tako vrnila srce. Ko je Boter Mesec poklical Zvezdico Zaspanko nazaj na nebo, ker je odslužila svojo kazen, je rekla, tako pravi moj oče, naslednje: »Uboga jaz, komaj sem spoznala poštenega razbojnika, že sem zopet sama.«

Čeprav imam shranjenih kar nekaj otroških knjigic, Zvezdice Zaspanke ni med njimi. Ker me nanjo veže toliko lepih spominov, sem se odločila, da jo želim imeti. Hotela sem jo kupiti sama, vendar sem se premislila. Večji “štos” bo, če mi jo kupi oče, ker Zvezdica Zaspanka je bila njegova “budnica”. In da, mi jo bo kupil.

Prijateljica se je odpravila na koncert, jaz pa mimo Maxija proti domu. Seveda sem zavila tudi v trgovino, kajpak vohat parfume, in opazila sem, da so bile prodajalke precej na trnih, ko so skozi vrata prihajale in odhajale skupine mladostnikov. Iz trgovine nisem vstopila pri istih vratih, kot sem vstopila. In sem jih zagledala …

Bataljon mladostnikov, bil jih je poln trg. Večina s steklenicami v rokah in tudi sicer je bilo povsod okoli njih polno alkohola. Posnela sem eno fotografijo in se odpravila naprej. Mimo mene pa so hodile nove skupine, tudi oborožene z alkoholom, trije mladeniči pa so nosili kar veliko škatlo, polno steklenic. Ker sem jih malo bolje pogledala, sem bila takoj deležna: “Kaj je, a te pofukam?” Da, pospešila sem korak. Ne vem, mogoče sem res že stara, ampak moja edina misel je bila, da je naša mladina popolnoma zavožena.

68 Responses to “Žogca na obisku pri Zvezdici Zaspanki!”

  1. Lynx said

    “Kaj je, a te pofukam?”

    Ti moraš biti pa res jebozovna. “Komplimenti” kot po tekočem traku. Prejšnji teden parkelj, zdaj pa to. 😉

  2. zogca said

    Ne jemlji tega na takšen način. In ne, to sploh ni kompliment.

  3. zloba-grdoba said

    Bila ob približno tistem času tudi tam (pravzaprav sva te z malim možem praktično zasledovala …) no, razen lova na uggice). Na Trgu republike sva sicer pogosto mimoidoča, gledava skejterje in se pogovarjava, kako mu bo mami kupila prvo rolko in ga skozi okno pisarne gledala, ko bo vadil (heh); danes pa so me (ob pogledu na tokratno po trgu gibajočo se populacijo) obletavale popolnoma drugačne misli. Vpis malega moža v zasebno šolo. Selitev daleč, daleč stran. V bistvu ne prav zelo optimistične misli. Hm.

  4. zogca said

    Ne, tukaj ni bilo nobenega skejterja, verjemi. Jaz sem najprej pomislila, ko sem stopila skozi vrata, da je bila kakšna ekskurzija in jih busi tam čakajo, ampak mi je bilo hitro jasno, da to pa ne bo to. Mladine pa toliko. Punce, fantje. Alkohol. In potem, ko se se oddaljevala in hodila proti Študentskemu servisu, pač v tisto smer, so še prihajali. Z alkoholom v roki. Tisti trije pa so imeli škatlo, res veliko škatlo, polno alkohola in brezalkoholnih pijač za mešanje. Ej, ne vem, da imam najstnika, ga ne spustim ven. To je noro. Od banke pa do ceste, parlamenta, je bilo vse polno.

  5. zloba-grdoba said

    Ne, ne – skejterska populacija tam je stalna, prijetni fantje in dekleta. Če paziš, da te ne povozijo s skejtom, niso problematični, nasprotno! Prav prijetno je včasih pogledati njihove vragolije.

    Pod tisto o zapiranju najstnikov se pa absolutno podpišem. Saj se trudim verjeti, da se otroci v veliki meri oblikujejo glede na vzor(c)e, ki jih dobijo doma, a ko gledam prizore, kot je bil današnji, me vseeno skrbi.

    Zdaj moram pa nehati. potencialni problematični najstnik mora v banjo, da ga potem opranega vržem v posteljo. pod vplivom današnjih dogodivščin bova brala Zvezdico pred spanjem🙂

  6. zogca said

    Vem, da so oni tam, jih vidim, ko kdaj parkiram na tistem parkirišču. Hotela sem napisati, da to ni bila ta populacija, je bila ena druga. Kar pa se vzgoje tiče, po moje … Ga lahko še tako lepo učiš, pride v srednjo šolo, se hoče vklopiti, tam sošolci pijejo in …

    Jaaaaaa, kar preberi mu Zvezdico Zaspanko.🙂

  7. maxi said

    Ne vem, mogoče sem res že stara, ampak moja edina misel je bila, da je naša mladina popolnoma zavožena.

    Glede na to, da delam veliko in predvsem z mladimi si bom drznila dodati na tole svoje mnenje.
    Kako enostavno je napisati (stereotipno) izjavo, ki temelji na podlagi, ene skupine nevzgojenih mladcev. Takšno mnenje niti slučajno ni upravičeno in še manj absolutno.
    Mladi so danes zelo senzibilni in hkrati neobremenjeni, kar pomeni, da oddajajo kar zaznajo – respect doseže le tisti, ki ga zasluži. Pomembno je, da dobijo priložnost, da svoje znanje dokažejo in s tem opozarjajo družbo nase. Z inovativnimi pogledi presenečajo tudi največje skeptike. Gre za generacije, ki zelo samosvojo zrejo v svet in, ki predrzno razbijajo tabuje.
    In seveda, si dovolijo posamezniki(kdaj in v kateri generaciji pa takšnih ni bilo??) med njimi takšne in drugačne izgrede, ki lahko naravnost šokirajo. Ampak na podlagi nekaj njih, obsoditi današnjo mladino na zavoženost. Tega si jaz ne bi drznila izreči.

  8. zogca said

    Nisem jaz mislila, da so vsi zavoženi. Vem, da niso. Če jih je polovica takšnih, je že precej hudo. Vidim jaz tudi pridno mladino, seveda jo vidim. Ampak vidim žal tudi takšne. Imam blizu osnovno šolo. Dilerji se zbirajo okoli nje. Mularija kadi travo. Pred šolo. No respect. In tudi ta druščina včeraj. Mar še vedno ni prepovedano prodajati pijačo mladoletnim?

  9. zogca said

    Da ne bo samo Ljubljana …

    Pravljična podoba knežjega mesta

    http://24ur.com/novice/slovenija/pravljicna-podoba-knezjega-mesta.html

  10. zogca said

    Danes se je dogajalo pa tole …

    Tudi Slovenija ukrepa!

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-tudi-slovenija-ukrepa.html

  11. maxi said

    Moje mnenje je, da so danes mladi veliko manj medsebojno odgovorni in samostojni kot je bila mladina včasih in takšne smo naredili sami. Strokovnjaki celo govorijo o pomehkuženih generacijah, kar bi lahko pomenilo, da jih očitno starši preveč zavijamo v vato in premalo gradimo njihove hrbtenice. O tem bi se dalo pisati (in tudi se) kupe knjig.
    Matic Munc (psiholog) pravi, včasih so starši pri otroku, ki je v šoli dobil slabo oceno, skupaj z učiteljem pritisnili nanj, ko danes učenec dobi slabo oceno, on skupaj s starši pritisne na učitelja.

  12. zogca said

    Zdaj pa ne razumem. A to, da je učenec močnejši od staršev in učitelja skupaj je dobro?

  13. maxi said

    Zdaj pa ne razumem. A to, da je učenec močnejši od staršev in učitelja skupaj je dobro?

    Ali ne razumeš, ali pa se delaš da ne razumeš?!
    Takšne jih delajo zaščitniški starši in zdaj je najlažje s prsti kazati na otroke. Se ti ne zdi, da gre tu način vzgoje?

    In še to, to je sindrom nekaterih, spet ne gre za večino.

  14. romeno said

    Ne vem zakaj, ampak jaz sem vse zvoke, ki so jih oddajale budilke zasovražil😆 Če samo pomislim, na beep beep, ki ga je oddajala budilka z radiom mi gredo kocine pokonci😆

    Se pa strinjam. Če otrok v tretjem razredu osnovne šole vpraša učiteljico. Tršica kaj imata skupnega učiteljica in pa slika? Potem nekaj ni tako, kot bi moralo biti.

  15. majniška b said

    Ne, to ni dobro. To je patologija današnjega časa. To hoče povedat Matic Munc, najbrž.

  16. zogca said

    Seveda!!! Ampak vseeno ne gre pozabiti, da cel kup dobro vzgojenih otrok v najstniških letih podleže pritisku sovrstnikov. Ker tole, kar je na zadnji fotografiji, žal pomeni biti kul. Normalno, da si najstnik želi biti kul in pripadati.

    Takšne jih delajo zaščitniški starši in zdaj je najlažje s prsti kazati na otroke. Se ti ne zdi, da gre tu način vzgoje?

  17. zogca said

    To se dogaja? Kaj pa drugače imata skupnega?

    Se pa strinjam. Če otrok v tretjem razredu osnovne šole vpraša učiteljico. Tršica kaj imata skupnega učiteljica in pa slika? Potem nekaj ni tako, kot bi moralo biti.

  18. zogca said

    Ampak za ta del so pa samo starši krivi.

    To hoče povedat Matic Munc, najbrž.

  19. romeno said

    [quote=zogca]To se dogaja? Kaj pa drugače imata skupnega?[/quote]

    Obe sta najlepši, ko sta obešeni.

  20. maxi said

    Seveda!!! Ampak vseeno ne gre pozabiti, da cel kup dobro vzgojenih otrok v najstniških letih podleže pritisku sovrstnikov.

    Tole sodiš na pamet. Praksa nam kaže, da otroci iz urejenih družinskih razmer procentualno zelo nizko podlegajo skušnjavam okolja, medtem ko je v “razsuti” družini ta procent mnogo večji.

  21. majniška b said

    Itak, Žogca! Samo starši so krivi …pa če bi se vsaj zavedali, da s tem svojim sončkom ne delajo ravno usluge (vsaj dogoročne ne), ampak se ne. Večinoma mislijo, da so s tem stopili na stran otroka …ampak to je lahko samo (p)odkupnina za tisto, česar otrokom ne dajo, pa bi jim morali. Večno zagovarjanje, iskanje krivcev drugje in pa materialno nadomeščanje bližine, emocionalne povezanosti itd. Saj ne pravim, da so vsi takšni. Niti ne mislim, da je lahko se temu izogniti. Ker se ni. Jaz to vem.

  22. maxi said

    Jaz to vem.

    Tudi jaz. Vzgoja je hudo resna stvar, kot bumerang prileti nazaj (vse) kar se je dalo.

  23. zogca said

    Ojoj, ojoj, ojoj.

    So pa, roko na srce, tudi v mojih časih učiteljice znale nastradati. Pri enih mojih prijateljih v razredu je par fantov učiteljico večkrat udarilo s tistim drogom, na katerega so obešene zavese. Bil je to sedmi razred osnovne šole.

    Obe sta najlepši, ko sta obešeni.

  24. majniška b said

    Ja, Maxi, se strinjam. Ampak poglej …to, da ne bi delali napak, to ni mogoče. Je pa fajn, da se neprestano sprašujemo, kaj sploh delamo, ko mislimo, da vzgajamo in tudi takrat (še posebno takrat), ko sploh ne mislimo, da vzgajamo. Pa ko bumerang prileti, da se zavedamo, da smo ga sami zalučali in da lahko tudi sami spremenimo njegovo smer. Torej, da svoje napake lahko tudi popravimo, če si seveda lahko priznamo, da smo jih storili…

  25. zogca said

    Na naši šoli je bila daleč najbolj problematično dekle, katere mama je bila ugledna profesorica na neki drugi gimnaziji, oče sicer ne vem, kaj je bil, ampak slišala sem, da je šlo za v redu družino. Okej, ne vem, kaj se je dogajalo pri njih doma, ampak punca je končala na drogah in vržena iz šole.

    Praksa nam kaže, da otroci iz urejenih družinskih razmer procentualno zelo nizko podlegajo skušnjavam okolja, medtem ko je v “razsuti” družini ta procent mnogo večji.

  26. maxi said

    Ja, Maxi, se strinjam. Ampak poglej …to, da ne bi delali napak, to ni mogoče. Je pa fajn, da se neprestano sprašujemo, kaj sploh delamo, ko mislimo, da vzgajamo in tudi takrat (še posebno takrat), ko sploh ne mislimo, da vzgajamo. Pa ko bumerang prileti, da se zavedamo, da smo ga sami zalučali in da lahko tudi sami spremenimo njegovo smer. Torej, da svoje napake lahko tudi popravimo, če si seveda lahko priznamo, da smo jih storili…

    Podpišem. Saj to sem hotla povedat, senzibilni moramo biti in kolikor se da prisotni, stvar je občutljiva….za to gre. In jasno, sem se tudi jaz že opravičila…..nazadnje mojemu 9 letniku.

  27. zogca said

    Jaz bi verjetno kot starš bila v nenehnem strahu. Že tako sem vsa prestrašena, potem bi pa sploh …

    to, da ne bi delali napak, to ni mogoče.

  28. maxi said

    Na naši šoli je bila daleč najbolj problematično dekle, katere mama je bila ugledna profesorica na neki drugi gimnaziji, oče sicer ne vem, kaj je bil, ampak slišala sem, da je šlo za v redu družino. Okej, ne vem, kaj se je dogajalo pri njih doma, ampak punca je končala na drogah in vržena iz šole.

    No pa smo spet pri stereotipih. Kdo pa jamči, da je ugled sinonim za urejene družinske razmere?
    In če se ponovno vrnem k temu kar ves čas trdim…za eno deklico je šlo v tem primeru, torej eno na celi gimnaziji, Verjetno ni imela edina “uglednih” staršev?!

  29. zogca said

    Saj pravim, da ne vem. Mogoče je res stereotipno, ampak ne pričakujem, da ena dobra pedagoginja, da ji visi dol za njenega otroka. Zato sem to napisala.

    Za najbolj zavožene otroke v svoji soseski pa bi res lahko rekla, da se starši niso prav veliko brigali zanje, da so bili lahko zunaj, kakor dolgo so hoteli in podobno.

  30. majniška b said

    Eh, Žogca! Ne boš nenehno v strahu. Ker ne maraš biti. Ker je to slabo. Ravno iz tega strahu, da otroku ne daš dovolj, da se mu ne posvečaš dovolj, da nisi dovolj skrben …naredimo otrokom več škode kot koristi. Moje mnenje. Preveč kompliciranja ni fajn.

  31. zogca said

    Moje mnenje je, da … Jaz gotovo bom pretiravala z nečim, verjetno prav s strahom. Želim si, da bi tista glavna avtoriteta pri nas doma bil tisti drugi, torej mož. Mene bo otrok lovil na moj občutek strahu in slabo vest, mojo nenehno slabo vest.

  32. maxi said

    Saj pravim, da ne vem. Mogoče je res stereotipno, ampak ne pričakujem, da ena dobra pedagoginja, da ji visi dol za njenega otroka.

    Aha, tudi jaz mislim, da je tako Majniška B.
    Ne gre za to, da komu dol visi, nasprotno…non stop jim igrajo odvetnike, v večnem strahu, da se jim bo kje zgodila krivica….tudi tam, ko ga je treba vreči v vodo – da splava.

  33. zogca said

    To sem napisala jaz.😉

    Aha, tudi jaz mislim, da je tako Majniška B.

  34. majniška b said

    Ja, to je napisala Žogca. Maxi, vem o čem govoriš.
    In Žogca, skušaj obvladati slabo vest, ker s tem resnično lahko delaš škodo …čeprav je ne želiš in se ravno tega bojiš. Veš, en moj “učitelj”, strašno dober in uveljavljen psihoterapevt, je rekel, da je laže popraviti škodo, ki jo morebiti naredimo s pretirano strogostjo, kot tisto, ki nastane zaradi pretirane popustljivostji pri vzgoji.

  35. zogca said

    Saj, jaz če bom po mami, bom fejst stroga, ne pa popustljiva. Je pa res, da pri moji mami se ne da prav veliko igrati na vest, dočim pri meni …

    Mah, jaz ga tako in tako moram najprej na svet spraviti, potem pride vzgoja. Ma ne, jaz ga moram najprej narediti. Včasih se mislila, da je to laže kot roditi ga, zdaj pa se mi seks zdi že večja znanstvena fantastika.😆

  36. majniška b said

    Hehe, ne vem, čle ravno znanstvena …ampak fantastika pa prav gotovo. Pa fantazija. Saj ne vem, kaj sem hotla s tem povedat. … Grem raje ven enga skadit, pol pa kmalu spat, da bom lahko jutri spet otroke vzgajala🙂

  37. zogca said

    Jup, kadit je pa treba.

    Drugače pa si res nisem mislila, da bo pod Zvezdico Zaspanko nastala tako težka debata. Ne mogoče težka, resna. Sem prej mislila, da se bomo zadebatirale o uggicah. Včasih me presenetite.😉

  38. maxi said

    Aha, tudi jaz mislim, da je tako Majniška B.

    Tale stavek je bil namenjen temu:

    Eh, Žogca! Ne boš nenehno v strahu. Ker ne maraš biti. Ker je to slabo. Ravno iz tega strahu, da otroku ne daš dovolj, da se mu ne posvečaš dovolj, da nisi dovolj skrben …naredimo otrokom več škode kot koristi. Moje mnenje. Preveč kompliciranja ni fajn.

    Ostalo pa potem sestavku, ki sem ga podpisala in ga je napisala Žogca.

    Malo nerodno sem odgovarjala, obema hkrati:mrgreen:

  39. majniška b said

    Ja, viš … na balkonu sem ravno o tvojih uggicah razmišljala. Kakšne pa so? Bo kakšna slikica?

  40. majniška b said

    Aja, bajd´vej, a na tvojem najljubšem forumu si prebrala Adamov post?

  41. maxi said

    Sem prej mislila, da se bomo zadebatirale o uggicah. Včasih me presenetite.😉

    😉

    Ps: Buuuu, kadilke….obe sta pobegnili…😛

  42. zogca said

    Lahko jih dam gor, če je zanimanje.😉

    Bo kakšna slikica?

  43. zogca said

    Saj sva tukaj. Jaz imam kadilnico kar v dnevni sobi, odkar sem ostala sam. Prej nisem kadila notri zaradi muca. Pa tudi zaradi princa ne.

    obe sta pobegnili…

  44. majniška b said

    Ja, zanimanje je. Ker meni uggice ne sedejo. Vsaj ne toliko, da bi dala zanje veliiiko evrčkov. Ampak kroksi mi tudi niso sedli …pa jih imam. In jih nosim “durh na durh”.

  45. maxi said

    Aja saj sta (že) tukaj🙂

    Btw: tudi jaz imam od danes nove škornje, in to tiste, ki sem jih zadnjič limala.:mrgreen:

  46. zogca said

    Oja, sem. In včeraj in danes, oba. Kaj naj ti drugega napišem, kot da ni normalen? Mu pa nimam namena odgovarjati. In tudi tukaj ga ne bom omenjala, ker on se s tem hrani. Zame on ne obstaja.

    Aja, bajd´vej, a na tvojem najljubšem forumu si prebrala Adamov post?

  47. maxi said

    Lahko jih dam gor, če je zanimanje.😉

    Ja ja, kar pokaži jih.🙂

  48. zogca said

    Crocsi niso sedli tudi meni, ampak ko so mi v Pragi hotele odpasti noge oziroma bolje, podplati so me strašno boleli, sem jih kupila. Zdaj jih imam non stop na nogah, kot copate, doma. Za ven jih ne nosim. Ne zato, ker bi mi bili grdi, to ne, ampak … Ne vem, imam druge stvari za ven.

    Ja, zanimanje je. Ker meni uggice ne sedejo. Vsaj ne toliko, da bi dala zanje veliiiko evrčkov. Ampak kroksi mi tudi niso sedli …pa jih imam. In jih nosim “durh na durh”.

  49. zogca said

    Aja, to sem pozabila komentirati. Jaz sem ugotovila, da si jih ne želim tako zelo, da bi zanje dala 200 evrov. Toliko si jih želim, da bi jih parkrat imela na nogah. Torej si jih želim za 20 evrov. 22 v resnici.

    Vsaj ne toliko, da bi dala zanje veliiiko evrčkov.

  50. zogca said

    Že iščem fotografijo.

    Ja ja, kar pokaži jih.

  51. zogca said

    Iz Decihmana?

    tudi jaz imam od danes nove škornje, in to tiste, ki sem jih zadnjič limala

  52. maxi said

    Jp.

  53. majniška b said

    Ja, isto jaz. Krokse imam za doma namesto copat. Pa za na balkon🙂. No, za na morje jih imam tudi za po campu.

  54. zogca said

    Crocsi nisi bili denar stran vržen, to je gotovo.

  55. zogca said

    Moje fejk uggice.

  56. majniška b said

    O ja, te so pa lepe!
    Pa lepe barve steno imaš. Jaz sem mahnjena na barve in sem si dala duška, ko smo se preselili …ampak modra mi pa sploh ni ratala. DRuge ja, so zelo lepe, modra pa res ne.

  57. maxi said

    http://static.mojvideo.com/foto/slika-174060/86803/0/174060.jpg

    Lepe so. In zdaj mi povej, razliko med temi in originalnimi, da opravičijo 180 € razlike v ceni?

  58. zogca said

    Modro imam v eni spalnici. V drugi spalnici, ki je moja garderoba, imam lešnikovo rjavkasto. Potem imam vijolično v dnevni sobi. Oranžno v kuhinji. Rumeno v dnevni sobi. V kopalnici nimam nič, ploščice. V stranišču imam pa ploščice in zgoraj takšno nebeško modro, ta v spalnici je temnejša, in pa ene takšne fleke imam narisane, kot neki možiclji. Počakaj, če najdem fotke, kaj prilepim. Čeprav se barve na fotografijah nikoli ne vidijo, kot bi se morale. Mi je pa pleskar vse to delal, nisem sama.

  59. zogca said

    Predvidevam, da bi se originalne pozneje razpadle, ampak … Če se bodo, si bom kupila pa še ene in bom vseeno prišla skozi s 40 evri. Enostavno se mi je zdelo way too much 200 evrov zanje, res. 200 evrov bi dala edino za Dr. Martins sandale, če bi dobila točno takšne, kot jih imam zdaj, ampak so za v smeti po 14 letih nošenja. Niso še za v smeti, so pa tako zelo neugledne, da imam prepoved nošenja.

    Lepe so. In zdaj mi povej, razliko med temi in originalnimi, da opravičijo 180 € razlike v ceni?

  60. majniška b said

    UUu, daj najdi fotke. Grem še na balkon, potem pa pridem nazaj pogledat. Spanje bo še počakalo …kot vsako noč.

  61. zogca said

    Takšne so te moje sekretne packe, o katerih sem pisala.

    Je pa barva svetlejša, kot je videti na fotografiji.

  62. majniška b said

    Uf, hudo! Hudo dobro, mislim. Kaj pa vijolična dnevna? Ta me tudi zanima🙂

  63. zogca said

    Predsoba je vijoličasta. Takšna.

    Dnevna je rumena.

  64. majniška b said

    Super. lepo je imeti barve vsaj v stanovanju, če je že vreme bolj sivo.

  65. zogca said

    Absolutno. Ne bi šla nazaj na belo, ga ni denarja.

  66. pika said

    Dobro jutro! Pri nas sneži; tudi v mestu. Včeraj je sneg pobelil Pohorje, danes je prišel na obisk v dolino. Jupi!!!

    Lep dan danes in uživajte, karkoli boste že počeli…pa čeprav s sesalcem “laufali” po stanovanju…

  67. zogca said

    Pri nas še ni snega in jaz sem tega zelo vesela.🙂 Čeprav vem, da se ne bom mogla dolgo veseliti.😦

  68. zogca said

    Fejk uggice stestirane. Tri ure skoraj na mrazu, noge so ostale prijetno tople.🙂

Leave a Reply

 
