Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bodi moj!

Posted by zogca na december 12, 2009

VSE

Ozri se k meni
in bodi moj.
Prisluhni, da boš razumel.
Bodi velik zame.
Bodi mogočen in močan.
Bodi nesmrten.
Bodi moje božanstvo,
ki deli tolažbo,
bodi moj angel,
ki briše solze,
bodi usmiljen v trpljenju,
bodi moje sanje,
ki jih sanjajo otroci,
bodi moja pravljica,
moj čarodej.
Pričaraj sladko ljubezen
v svoje srce
in bodi moje življenje.
Bodi moja preteklost,
moj zdaj
in moja prihodnost.
Bodi moj nasmeh,
bodi moja resničnost.
Bodi zame vse,
kar gleda moja duša.

Anka But

13 Responses to “Bodi moj!”

  1. Nevenka said

    Nekateri ljudje so tako zahtevni, da skoraj potrebujejo boga, tudi če niso verni. Včasih se mi kak moški skoraj zasmili, ker ne more izpolniti vseh pričakovanj tudi, če bi rad.

  2. zogca said

    Vsem tem željam ali bolje kar zahtevam je res nemogoče ugoditi. je pa nekaj precej lepih. Butova ima meni drugače zelo fajn pesmi, rada jih berem. Naslednja pesem, ki jo bom reprizirala, bo tvoja.😉

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. vlatka said

    žogca,

    off topic, a

    vabim te

    na ekskluzivno razstavo mojih foto-slik, ki bo 23. 12. 2009 v pizzeriji Mammamia v Dekanih, kjer bo možen tudi odkup slik po eksluzivni ceni.

    (Iz krožišča – ob stari cesti za Lj – cca 500 m desno.) Prideš lahko že za 14.00 in vse do 19.30 ure. Tudi s prijatelji. Web zelo zaželjen.

    Pijača in prigrizek zagotovljena. Pa še darilce dobiš/te.

    Zaželjeno je, da potrdiš/te svojo prisotnost.

    na mojem blogu.

    🙂 🙂

  6. zogca said

    Ti pridem tudi na tvoj blog napisat. Hvala za vabilo, ampak ne. Ne upam si voziti zunaj Ljubljane, ko je tema. Ne upam si voziti zunaj Ljubljane, ko kaže na sneg. Nisem in si ne upam. Ravno smo se za jutri s starši dogovarjali, da pridem na obisk, ker sta dva tedna na počitnicah na toplicah. In ker bi se morala vračati že ob treh, da bi bila pred temo v Ljubljani, smo ugotovili, da je najbolje, da čepim doma. Ne bodi jezna, pliz, ampak takšna sem.

  7. webmaher said

    Saj sem ji že jazt rekel, da z Žogco nisva za zimske pogoje delana, kljub temu da znava zelo dobro drsati in smučati:mrgreen:

  8. zogca said

    Očitno naju ni vzela dovolj zares.

  9. zogca said

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. lynx said

Leave a Reply

 
