Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bi želeli izbrati spol svojega otroka?

Posted by zogca na december 11, 2009

Amerika je ena redkih držav, kjer lahko med postopkom umetne oploditve izberete tudi spol otroka. V večini držav je poseg umetne oploditve, pri katerem ženski v maternico vstavijo otroka določenega spola, prepovedan. Dovoljen je le, če tako lahko preprečimo, da bi otrok zbolel za gensko prenosljivo boleznijo, značilno za moški ali ženski spol. Vzemimo za primer doktorja Jeffreyja Steinberga. V svoji newyorški kliniki bodočim staršem ponuja izbiro spola, pa tudi barve oči, las itn. Njegove stranke prihajajo predvsem iz Velike Britanije, kjer koristijo genetsko diagnozo uporabljajo le v primeru odkrivanja genetskih bolezni.

Jack Cafferty je nocoj v The Situation Room gledalce pozval, naj mu zaupajo, ali bi želeli izbrati spol svojega otroka, če bi imeli to možnost. Enako jaz sprašujem vas. Mimogrede, Jack Cafferty je oče štirih hčera. Ko je pričakoval četrtega otroka so mu, kakor je povedal, vsi govorili, da gotovo želi sina, ker, hej, vsi moški naj bi ga želeli. Vsem je odgovarjal, da ne, da si želi še eno hčer. Aja, še to. Možnost izbire stane 18.000 dolarjev, ampak to naj, prosim, ne vpliva na vaš odgovor.

43 Responses to “Bi želeli izbrati spol svojega otroka?”

  1. zogca said

    Jack je prebral kar nekaj mejlov. Zelo zanimivo. Vsi moški so bili proti oziroma ne bi izbrali spola. In vse ženske, katerih mejle je prebral, bi izbrale spol. Posebej sta mi dve padli v uh. Ena ima šest sinov in na vsak način hoče hčero. Če bi jo dobila v tretje, menda naslednjih treh otrok sploh ne bi šla rodit. Tako je napisala. In ena s tremi hčerami, ki hoče sina. Aha, pa še ena je bila, ki ima pa dve hčeri in dva sina, pa ji je žal, da nima štirih sinov, ker menda vse sive lase dobiva od hčera. Toliko še o tem, kakšni rezultati so prišli ven v oddaji. Zdaj imate pa vi besedo.

  2. Raspberry said

    Sem sama noseča (27. teden). In mi je ginekolog pri enajstih tednih nosečnosti omenil, da je v Ameriki trenutno moda, da že v tako zgodnji nosečnosti (10., 11. teden) ugotavljajo spol otroka, ker imajo ženske možnost do 20. tedna (nisem prepričana, če sem si prav zapomnila) splaviti, če otrok ni pravega spola. Glede na to, da se šele v 20. – 22. tednu razločno vidi, katerega spola je otrok, se mi zdi to največja bedarija, kar jih je. Spola sta itak lahko samo dva. In otrok je tvoj – ne glede na spol. Nič ne rečem, če gre za zdravstvene težave ali sum na genetsko napako, ampak zaradi preference spola. Kriza!
    In za to ugotavljanje je treba plačati 7.000 USD. Pomisli samo na to, da se ginekolog zmoti, ker je itak precej majhen plod in ni še tako razvit, da bi se vse videlo. Pa gre ženska splavit, ker noče imeti fantka. Po splavu pa sledijo kake komplikacije ali pa zboli in ne more imeti več otrok. Mislim, da ni vredno tega, res ne.
    Sama sem si želela punčko, pa mi je ginekolog rekel, da bo fantek. In ga imam že zdaj tako zelo rada, da komaj čakam porod. Ker mislim imeti še več otrok (če bo le možno), upam, da bo kateri izmed njih punčka, če pa ne bo, pa jih tudi ne bom ubijala v sebi, zato ker niso ženskega spola.

  3. trnovčanka said

    Več kot deset let nazaj je neka hrvaška (to nism povsem 100%) spletna artistka naredila zanimivo spletno stran. Naredite si vitrualnega otroka. Zadeva sprva zgleda kot nedolžna zabava, deluje pa na naslednji način. Ti in tvoj partner (ali kdorkoli) sta se istočasno prijavila na stran, nakar sta izmenično izbirala lastnosti otroka. Jaz recimo izberem spol otroka, nato partner izbere barvo oči, jaz barvo las, potem višino, barvo kože, IQ, različne talente in tako naprej. Ko je postopek končan pa šele ugotoviš bistvo te strani in sicer se je na koncu delala statistika, kakšne otroke so si ljudje izbirali. Okoli 70% ljudi je izbralo fantka, plavih oči in svetlih las, belca, športnika, visokega več kot 190 cm z IQjem Einsteina. Na nek način srhljivo.

    Moj odgovor na tvoje vprašanje je ne. Čeprav imam dva fantka in sem si vedno želela vsaj ene punčke, si spola svojega otroka ne bi izbirala. Je že “prav” tako kot je.

  4. Šnuja said

    absolutno ne. totalno creepy in gak!

  5. zogca said

    Totalno fuj. Kar se mene tiče, če greš otroka splavit samo zato, ker ni “pravega” spola, si ga po moje sploh ne zaslužiš imeti.

    In mi je ginekolog pri enajstih tednih nosečnosti omenil, da je v Ameriki trenutno moda, da že v tako zgodnji nosečnosti (10., 11. teden) ugotavljajo spol otroka, ker imajo ženske možnost do 20. tedna (nisem prepričana, če sem si prav zapomnila) splaviti, če otrok ni pravega spola.

  6. zogca said

    Vem, da bom kruta, ampak to se mi zdi celo najbolj pravična kazen. Otroka spraviš, ker ti ni všeč njegov spol in dobiš sporočilo do vesolja, prav, nisi hotela, kar ti je bilo namenjeno, zdaj pa ne boš imela nič. Vem, sem kruta, ampak če ti zdrav otrok ni bil po godu zaradi spola, potem …

    Po splavu pa sledijo kake komplikacije ali pa zboli in ne more imeti več otrok.

  7. zogca said

    Fantki so tako luštni. Seveda, za nobeno punčko tega sveta ga ne boš hotela zamenjati.

    Sama sem si želela punčko, pa mi je ginekolog rekel, da bo fantek. In ga imam že zdaj tako zelo rada, da komaj čakam porod.

  8. zogca said

    Zanimivo, kako to ne bi sovpadalo z mojimi željami. Jaz bi, za hec, seveda izbrala zelene oči, temne lase, bel bi tako in tako bil, genij seveda, to podpišem, visok tam okoli 185. Ali pa bi še raje izbrala skravžlano navihano punčko. Pa saj, to bom verjetno tudi dobila, brez kakršnekoli genetske manipulacije. In potem si bo tudi ona hodila vsak teden ravnat lase, kot to počnem jaz.😉

    Okoli 70% ljudi je izbralo fantka, plavih oči in svetlih las, belca, športnika, visokega več kot 190 cm z IQjem Einsteina. Na nek način srhljivo.

  9. zogca said

    Jaz tudi mislim, da je prav tako, kot je in da določen spol dobimo z razlogom.

    Je že “prav” tako kot je.

  10. Šnuja said

    tisto o blontnih plavookih fantkih priča samo o tem, kako zelo nacistični so v resnici ameri. Ampak saj to že dolgo vemo.

    jaz vso nosečnost v bistvu nisem vedela kaj želim, niti kaj bo – najprej je bilo rečeno, da bo najbrž fantek, nato so mi na koncu povedali da je deklica – baaa, ok🙂

    rodila se je s črnimi laski, ki so potem iz dneva v dan postajalo svetlejši. Na koncu sem upala da hudič ne bo slučajno blond. In ni..je nekaj vmes. Oversized bombica s smučarskimi stegenci (le kako drugače, če je ata trener smučanja). Zdi se mi naravnost čudovita in niti za piko je ne bi spreminjala. isto bi veljalo, če bi bila črnolasa, rjavooka ali če bi bila fante🙂

  11. StaneP said

    tisto o blontnih plavookih fantkih priča samo o tem, kako zelo nacistični so v resnici ameri.

    Eh, greš pa malo južno, mora biti pa vse črno, da kaj šteje. Vsi smo po svoje nacistični… Vse je samo v perspektivi.

    In ne, nikoli ne bi kot oče dopustil možnosti vpliva na spol otroka. Pa kam za vraga se človek še ne bo vtaknil…

  12. zogca said

    Hrvati, napisala je, da je šlo za hrvaško spletno stran.

    tisto o blontnih plavookih fantkih priča samo o tem, kako zelo nacistični so v resnici ameri. Ampak saj to že dolgo vemo.

  13. zogca said

    A ozveževalne kurse ima tudi? Se mi zdi, da bi jaz potrebovala kakšnega.

    le kako drugače, če je ata trener smučanja).

  14. Šnuja said

    zogca – my bad, se pardoniram. površno berem, ko mi dete skače po naročju.
    in..trener, ne učitelj😉 + ne priporočam ga, ker je sadist na snegu(a sem ze povedala, da ne smučam?)

  15. zogca said

    Površnost dovoljena.😉 S sadistom pa se ne bi šla igrat, to pa ne. Jaz sem drugače smučala celo življenje in to dobro, potem sem enkrat par let nazaj za prvi maj pogrnila na Krvavcu, sploh ni bil več sneg, ampak luže, mi je zabremzalo smučko in od tedaj sem zelo skeptična glede smučanja. Mislim, sem pa tudi … Enkrat padem in … Sem pa imela takrat koleno večje od glave. V bistvu sploh nisem padla, sem se zadržala na nogah, ampak koleno …

  16. zloba-grdoba said

    Dečki iz Brazilije je film, ki precej vzpodbudi k razmišljanju o tovrstni tematiki. Če slučajno še kdo ni videl, toplo priporočam.

  17. asdf said

    meni je moja otrokinja popolnoma všeč. je mešanica obeh, v dobrih in manj dobrih lastnostih. rad jo imam in me ne bi motilo, če bi bila nasprotnega spola. ima čudovito osebnost in zelo zdrav pogled na svet. je razmišljajoča in čustvena osebnost, kar mi je zelo, zelo všeč! (to ima, seveda po meni )😉
    mi je pa pred kratkim padlo na pamet, da sem edini moški v družini, ki bi lahko svoj priimek prenesel v naslednji rod, če bi imel moškega naslednika. ker ga ne bom, bo moj priimek nasledstveno izginil. pa saj ni drame,samo spomnil sem se. nekako tradicionalna misel je bila…. rodoslovna…
    lep vikend vam želim, druščina velike žoge!

  18. maxi said

    Ma ne kje pa. V moji zgodbi…o spolu otrok nisem imela nobenih želja, v drugo sem bila celo skoraj prepričana, da bo ponovno punčka, ker pač jo že imam in zato s punčkami vem kako gre ravnat.🙂
    No, pa ni bila, je bil en mali lump.🙂 In ta moj mali lump je danes en mamin sinebine.🙂

  19. zogca said

    Hvala za predlog.

    Dečki iz Brazilije je film, ki precej vzpodbudi k razmišljanju o tovrstni tematiki. Če slučajno še kdo ni videl, toplo priporočam.

  20. zogca said

    Mi je tok ljubko, ko napišeš otrokinja.

    meni je moja otrokinja popolnoma všeč.

  21. zogca said

    Zakaj tako? Prepričana sem, da ga še vedno lahko narediš.

    če bi imel moškega naslednika. ker ga ne bom,

  22. zogca said

    Kaj to pomeni? Je to enako kot sonček?

    en mamin sinebine.

  23. asdf said

    “Zakaj tako? Prepričana sem, da ga še vedno lahko narediš.”

    ni problem delati in narediti. druge odločitve in razlogi so…

    en najtaljubših, bil letos v ljubljani… pa pevka takisto

  24. zogca said

    Ne, saj će si zelo proti, te verjetno v to ne bo nobena silila. Vsaj upam.😉

    ni problem delati in narediti. druge odločitve in razlogi so…

  25. maxi said

    Kaj to pomeni? Je to enako kot sonček?

    Recimo. Gre za ljubkovalni vzdevek.

  26. zogca said

    Jaz sem dolgo časa verjela, da bom imela fantka, zdaj pa mi šesti čut pravi, da bo imela punčko. Bogsigavedi, kakšne vzdevke bo dobila. Jaz sem big on vzdevki, jih vedno dajem.

  27. maxi said

    Jaz sem big on vzdevki, jih vedno dajem.

    Enako jaz, vedno najdem kašne okrajšave, pri nas celo vesta po vzdevku kaj bo sledilo. Ene uporabljam, ko sem dobre volje, ene pa ko manj dobre…🙂

  28. zogca said

    Kako uspeš sinetubinetu sploh še bolj skrajšati ime, se to da?

  29. maxi said

    Ja, njemu bolj težko krajšam, njemu dodam kak ljubkovalni privesek🙂

  30. zogca said

    Se mi je zdelo.😉

  31. vlatka said

    žogca,

    jaz nisem najbolj prepričana v to.
    Me pa zanima, koliko otrok se je rodilo v tem ali onem spolu, glede na to, da naj bi bilo določeno.

    Mislim, da ni tako, ne glede na vse.
    Rodi se duša, ki si sama izbira spol.

    Moje mnenje.

  32. vlatka said

    žogca,

    morda pa res. Razmišljaš pa to zato, ker dobivaš signale iz vesolja in ne zaradi tvoje želje.

    Duša je brez spola. In ko se utelesi, še nima spola, zato ga tudi ne znajo določiti. In velikokrat se zgodi, da spola ne prepoznajo do zadnjega.

    Zakj misliš, da je tako?

    Samo zaradi duše, ko še cinca, bom ženski ali moški spol….

    Jaz pa vseeno mislim, da bo fantič. Ko bo. Pa ne prav dolgo.

  33. zogca said

    Da bom res imela punčko?

    jaz nisem najbolj prepričana v to.

  34. zogca said

    Zdaj pa ne razumem morda pa res. Pišem pa o tem zato, ker je bila tema v The Situation Room. Za veselje ne vem, ali kaj vpliva na urednike oddaje.😉

    žogca,

    morda pa res. Razmišljaš pa to zato, ker dobivaš signale iz vesolja in ne zaradi tvoje želje.

  35. asdf said

    meni je to malo larifari. pa ne bit jezni. to je kot tista, da si otrok izbere starše. ne vem, meni to bolj na religijo, kot na kaj drugega diši. z religijo pa vedno razumem dogme. ali ni verjetno, da smo samo kemija, ki je zaradi želje po osebnosti in enkratnosti postala prevzetna? meni se zdi, da smo samo privid. lep, ampak zelo egocentričen…

  36. zogca said

    Jaz tudi ne verjamem, da si starše izberemo.

  37. zogca said

    Kako koristno jaz zapravljam čas. 🙄

    http://www.mysticgames.com/mysticgames_cfmfiles/tarot/pickdeck.cfm?SpreadID=2&Category=tarot

  38. Palma said

    A na eBay-u pa se jih ne da naročit?

    Sam ej, ves napredek na raznoraznih področjih je zelo zelo dobrodošel, samo zdi se mi, da ljudje kar normalni niso več, če ne začno pretiravati.

  39. Lynx said

    Ravno včeraj je bila na TV oddaja o amerikanizaciji. Mislim, da smo pod vplivom Amerike dobili približno toliko dobrega kot slabega. Sem spada tudi način razmišljanja. Marsikaj se nam še vedno zdi butasto, nekaj od tega pa smo posvojili.
    Meni se izbira spola in podobne neumnosti zdijo ukvarjanje s “problemi”, ko kaj pametnejšega nimaš početi. Podobno je z raznimi resničnostnimi šovi. Ljudje ne vedo več kaj bi sami s sabo, zato cele dneve posedajo pred televizorjem, se nažirajo in gledajo Springerja in ostale oslarije. Počasi jim sledimo in zadnje čase kamorkoli pridem, poslušam komentarje na našo “slavno” kmetijo.
    To je res nekaj, česar se ne sme zamuditi.

  40. zogca said

    Otrok?

    A na eBay-u pa se jih ne da naročit?

  41. Poppy said

    verjetno je mislila tarot karte😆

  42. zogca said

    Mah, ne, saj jih nočem imeti. Drugače jih tudi pri nas prodajajo. To je tako za hec, ko se mi nič ne ljubi in se mu tudi spati ne ljubi, potem pa bluzim s tem tarotom, pa tako in tako nič ne štekam.

  43. Schnuy said

    čist tko, ko že mešate meglo:
    resnično ne poznam nobenega vodnarja s katerim bi shajala (sploh) – naše dete je vodnar.
    prijateljica ne prenaša škorpijonov – uganite kaj je dete po horoskopu.
    za mojo vrlo mati sobivanje z ribami (pa ne unimi v akvariju) ne obstaja – well, and there’s me..

    kr neki😀

Leave a Reply

 
