Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ker vem, to nisi ti!

Posted by zogca na december 10, 2009

IME

Včasih, ko zaslišim,
da nekdo za mano
tvoje ime izgovori,
obrnem se vsa srečna,
iščem te z očmi,
ampak tebe ni.

Ime, ki zašepetala sem ga tebi
in z njim zarisanim
na ustnicah zaspala,
ime, s katerim sina
– če ga bom imela –
bom poimenovala.

Včasih, ko zaslišim,
da nekdo za mano
moje ime izgovori,
stežka se obrnem,
ker vem, to nisi ti.

Moje ime, veš, s tvojih ust
tako drugače zazveni.

Jerca Vučetič

39 Responses to “Ker vem, to nisi ti!”

  1. trnovčanka said

    Lepa pesem. In slikica. Madonca kako je ta ženska lepa.

  2. izbrana said

    Mah…😦

  3. trnovčanka said

    Izbrana zakaj si žalostna?

  4. izbrana said

    Nisem zadovoljna biti sama s sabo! Pika! Pa naj še tako govorijo ljudje, da moraš za srečo znat živeti sam s sabo! Lažejo…

    Ni srca brez srca…..!!!!

  5. zogca said

    Ti nisi sama. Jaz sem sama, ti nisi sama.

    Nisem zadovoljna biti sama s sabo! Pika!

  6. zogca said

    Prav pravljično.

    Madonca kako je ta ženska lepa.

  7. izbrana said

    Žogca, biti mama je eno! Biti ženska, je drugo! Veš, res je razlika!

  8. zogca said

    To seveda. Ampak je tudi razlika med biti popolnoma sam in imeti ob sebi še dva človeka, ki ju imaš neizmerno rad. Res je razlika.

  9. zogca said

    Bom jaz kmalu prišla. Ampak tega, da se boš ob meni počutila kot ženska, ti pa ne morem obljubiti.😉

  10. trnovčanka said

    😦 in😦

    Razlika je tudi med biti sam in biti osamljen. Zadnjih nekaj let nikoli nisem sama, pa se včasih počutim osamljena. So bili pa časi, ko sem bila res sama, pa nisem bila osamljena.

  11. izbrana said

    A to, da bova pa kavo skupaj spili zjutraj, to mi pa lahko obljubiš? Ker tudi to je nekaj kar pomeni… ne biti sam! No vidiš, ni razlike. Ti si sama, jaz nisem sama, pa kavo pijeva zjutraj obe najbrž sami…

    Ob tebi se počutiti žensko? Ooooooo jaaaaaaaaaaa!!!!!! Ker bova klepetali in klepetali in klepetali in…., o ja, lahko se bom počutila tudi žensko!😉

    No, čeprav drugače kot…. biti ženska…

    Ma, jaz rabim enga tipa nooooo!!!!🙂

  12. Jazz said

    Men se začenja vikend!

  13. zogca said

    Meni pa ne. In tudi v soboto še ne bom imela vikenda.😦

    Men se začenja vikend!

  14. zogca said

    Jaz sem večino časa sama in to sploh ni težava, ker sem zelo rada sama. Osamljeno se počutim zelo redko, res. So pa dnevi, ko me vrže. Čeprav me ne vrže osamljenost, vrže me to, da mi mojega princa in potem se mi začne trgati od hudega. Čeprav na srečo se to zgodi samo kakšen dan, dva, tri na mesec, potem se spet spravim skupaj. Danes je tretji dan tega trganja, že malo pojenja, zato upam, da bo do naslednjega meseca mir. Potem ga bom šla pa najbrž kar ugrabit.:mrgreen:

    Razlika je tudi med biti sam in biti osamljen. Zadnjih nekaj let nikoli nisem sama, pa se včasih počutim osamljena. So bili pa časi, ko sem bila res sama, pa nisem bila osamljena.

  15. zogca said

    Lahko obljubim.😉 Ampak tokrat si bom prinesla svojo. Če ni modri Jacobs, ni nič.😉

    A to, da bova pa kavo skupaj spili zjutraj, to mi pa lahko obljubiš?

  16. maxi said

    Nisem zadovoljna biti sama s sabo! Pika! Pa naj še tako govorijo ljudje, da moraš za srečo znat živeti sam s sabo! Lažejo…

    Ne, ne…ne lažejo.🙂

  17. zogca said

    Jaz ne, jaz kavo vedno pijem za računalnikom. Ali sem na blogu ali sem na MON-u in nimam občutka, da sem sama. V bistvu bi, tudi če bil princ tukaj, verjetno kaj hitro s kavo pobegnila za računalnik. :mrgreen:

    Ti si sama, jaz nisem sama, pa kavo pijeva zjutraj obe najbrž sami…

  18. maxi said

    Saj je prav, da jih pogrešate – kogarkoliže. Preveč nas je čudakov, ki smo si vedno bolj zadostni.

  19. zogca said

    Ženska je lahko tudi nuna!!!😉

    No, čeprav drugače kot…. biti ženska…

  20. zogca said

    Kako me je pa naš Boom nasmejal …

    http://med.over.net/forum5/read.php?95,5886130

    Je eni, ki ljubi enega, zaljubljena pa je v drugegag ali kako že, napisal tole:

    Pred kakšnim mesecem sem kupil novo “bor mašino”. Lahko rečem, da je odlična. Ni je stene, za katero ne bi bila dovolj močna in jo prevrtala. Stara, ki se mi praši nekje v kleti, niti pol toliko ni hotela vrtati, vendar, bila je lažja in ročaji so bili precej bolj ergonomsko oblikovani ter nameščeni, skratka, bolj je se je prilagajala mojim rokam. Zdaj sem pa v resni dilemi: naj ju zamenjam, ali ne. Zdi se mi, da to ta novo ljubim, vendar nikoli nisem bil vanjo zaljubljen za razliko od stare.

    Vendar, če dobro pomislim, nisem zaljubljen niti ne ljubim ne staro, ne novo. Dejansko sem zaljubljen v vtranje lukenj.

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

    Odprla sem Miklavževo, Božićkovo plus Dedka Mrazovo darilo.

    Ker je danes po dveh dneh pavze spet Bela lađa, bom likala. To je moja prva likalna deska ever. Vse prejšnje so bile last mojega muca, jih je on dobival za rojstni dan. Precej pogosto, ker jih je demoliral.😉 Enkrat je imel pa kar dve. Joj, bi bil nocoj navdušen, če bi bil še živ.

  24. maxi said

  25. webmaher said

    Žogcaaaaaaaa😆😆😆 😆😆 😆
    Boom ako je na tvojem zelniku zraslo si zaslužiš nagrado Smejko 2009:mrgreen:

  26. zogca said

    V bistvu ima povsem prav, če prebereš dilemo tiste gospodične.

  27. Jazz said

    zogca said
    december 10, 2009 at 7:13 popoldan
    Odprla sem Miklavževo, Božićkovo plus Dedka Mrazovo darilo.

    Ker je danes po dveh dneh pavze spet Bela lađa, bom likala. To je moja prva likalna deska ever. Vse prejšnje so bile last mojega muca, jih je on dobival za rojstni dan. Precej pogosto, ker jih je demoliral. Enkrat je imel pa kar dve. Joj, bi bil nocoj navdušen, če bi bil še živ.

    Ha,sem mislu,da se je R2-D2 na make-uppu…pa je samo likalna deska…

  28. Jazz said

    Žogca,kdo se z nama zajebava??? JEbo jih fiatpunto….

  29. zogca said

    Zdaj se je začelo!!!!!!!!

  30. zogca said

    Ne vem, kaj je to.

    R2-D2 na make-uppu…

  31. Jazz said

  32. zogca said

    Mi ne odpre.

  33. webmaher said

    eh en Robotek, verjetno bi Žogci mal pomagal pri domačih opravilih😆

  34. Boom said

    Pred kakšnim mesecem sem kupil novo “bor mašino”. Lahko rečem, da je odlična. Ni je stene, za katero ne bi bila dovolj močna in jo prevrtala. Stara, ki se mi praši nekje v kleti, niti pol toliko ni hotela vrtati, vendar, bila je lažja in ročaji so bili precej bolj ergonomsko oblikovani ter nameščeni, skratka, bolj je se je prilagajala mojim rokam. Zdaj sem pa v resni dilemi: naj ju zamenjam, ali ne. Zdi se mi, da to ta novo ljubim, vendar nikoli nisem bil vanjo zaljubljen za razliko od stare.

    Vendar, če dobro pomislim, nisem zaljubljen niti ne ljubim ne staro, ne novo. Dejansko sem zaljubljen v vtranje lukenj.

    Če zgodbo nadaljujem (projekcija): po premisleku sem se odločil, da ostanem pri novi. Tako so mi svetovali tudi starši, saj je, s široko paleto nastavkov, ki poleg vrtanja omogočajo še privijanje vseh vrst vijakov, brušenje, piljenje in razanje, mnogo bolj primerna. Glede bolečin v rokah pa so rekli, da je v đe tako dobrem odnosu tu in tam kdaj potrebno potrpet. Skratka, mislil sem, da imam tako rekoč idealnega partnerja s katerim bova skupaj vzdrževala dom. A, kako zelo sem se zmotil. Ona želi kar naprej vrtati nove in nove luknje in nikakor ne razume, da je teh že točno toliko kot sem jih želel. Ne razume, da je že zvrtanim luknjam potrebno posvečati vso pozornost. Vanje je potrebno zabiti vložke, tu on tam kakšno pogipsati ter priviti vijake. Vendar sem zdaj za vse sam. Ona pa samo leži nekje na tleh, da o njenem električnem kablu, ki je prekratek, niti ne govorim. Niti na misel ji ne pride, da bi zabila kakšen vložek. Že nekajkrat sem se razjezil in jo pošteno obrcal ter nahrulil, ker se med delom in v skrbi za luknje stalno spotikam vanjo. Ko se pošteno razjezim, tu in tam privije kakšen vijak, vendar še to z veliko težavo. Verjetno je v tem njenem odnosu in nezrelosti razlog, da me je minila vsa volja do vrtanja novih lukenj. Ob tem pa mi tu in tam še vedno uidejo misli k stari vrtalki in pomislim, da bi vsaj za privijanje vijakov bila čisto OK. Vendar se ob tej misli zdrznem. Ne vem kako bi na to spremembo reagirala okolica, kljub temu pa vseeno ne želim nove vrtalke prizadeti. Konec koncev nikoli ne vemo kdaj bo potrebna še kakšna luknja. Kaj mi svetujete? Ali naj se z njo pogovorim in jo tu in tam nagradim z novo luknjo, če bi mi pri delu bolj pomagala?🙂

  35. zogca said

    Vsa čast!!! 😆

  36. webmaher said

    Boom si zasluži zlati trak z Žogco na glavi:mrgreen:

  37. zogca said

    😉

  38. zogca said

    Tako žalostna sem zadnje dni. In vsa nestrpna. Ne vem, kakšen se me je spet nemir lotil. Bi me moral nekdo treščiti po betici.

  39. Lynx said

    Pred kakšnim mesecem sem kupil novo “bor mašino”. Lahko rečem, da je odlična. Ni je stene, za katero ne bi bila dovolj močna in jo prevrtala. Stara, ki se mi praši nekje v kleti, niti pol toliko ni hotela vrtati, vendar, bila je lažja in ročaji so bili precej bolj ergonomsko oblikovani ter nameščeni, skratka, bolj je se je prilagajala mojim rokam. Zdaj sem pa v resni dilemi: naj ju zamenjam, ali ne. Zdi se mi, da to ta novo ljubim, vendar nikoli nisem bil vanjo zaljubljen za razliko od stare.

    Vendar, če dobro pomislim, nisem zaljubljen niti ne ljubim ne staro, ne novo. Dejansko sem zaljubljen v vtranje lukenj.

    Kaj mi svetujete?

    Omisli si tretjo mašino. Boš vsaj vedel pri čem si in kako močna so tvoja čustva. 🙂

Leave a Reply

 
