Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena, dve, tri … Enajst ljubic? In očitno še ni konec!

Posted by zogca na december 10, 2009

Ker sem ob večerih vedno priklopljena na CNN, ki mi na nek način nadomešča radio, sem seveda brez zamude pred tednom ali dvema izvedela, da je imel Tiger Woods prometno nesrečo. Nastal je takšen “halo”, da bi človek pomislil, da niti ena koščica najboljšega golfista na svetu ni ostala cela, vendar temu ni bilo tako. Imel naj bi samo praske na obrazu. Kaj hitro se je pojavil sum, da s to prometno nesrečo nekaj ni v redu. Golfist naj bi namreč z zelo nizko hitrostjo nekaj metrov od svoje hiše zaletel v drevo in hidrant, reševala pa naj bi ga s palico za golf njegova soproga Elin Nordegren. Ne, seveda se ni zgodilo tako. Zakonca sta se namreč po pričanju številnih sosedov tisti večer močno sprla in razjarjena Nordegrenova se je z golf palico zapodila za soprogom, ki je besu Švedinje skušal ubežati s svojim avtomobilom. In se je začelo …

Ena ljubica, dve, tri, štiri, pet, šest, sedem, osem, devet, deset, enajst. Sinoči so jih v The Situation Room našteli enajst, vendar štetje še vedno ni končano. Tiger se je, ko je pritisk medijev postal prehud, svoji ženi Elin tudi javno opravičil in ji menda obljubil, da ji bo odslej zvest. Zaman, gospa naj bi se namreč z otrokoma odselila.

Ni pa šla po zlu samo “srečna” družina, cela reč bo Woodsa stala tudi veliko denarja, njegove reklame naj bi druga za drugo izginjale s televizijskih zaslonov. Nihče izmed sponzorjev se mu, kolikor mi je znano, ni uradno odrekel, pa vseeno … Kdo si želi, da njegove izdelke reklamira moški z enajstimi ljubicami? Mogoče podjetje, ki proizvaja kondome.

V  The Situation Room so se sinoči spraševali, kaj je uspešnim moškim, ki imajo vse, da so vse tudi pripravljeni postaviti na kocko zaradi seksa. Prišli so do zaključka, da verjetno mislijo, da jih ne bodo dobili, eden pa je dejal, da ti ljudje sploh nič ne mislijo. Kakorkoli že, mene bolj zanima, zakaj se moški, ki potrebuje enajst, enaindvajset, enaintrideset žensk, sploh poroči? Zakaj prostovoljno sebe spravi v zapor (za takšnega kurbirja zakon kaj drugega sploh ne more biti), svojo izbranko pa v pekel?

73 Responses to “Ena, dve, tri … Enajst ljubic? In očitno še ni konec!”

  1. zogca said

    Menda se gospa ne bo ločila, sem zdaj prebrala.

    Elin Nordegren Allegedly Planning to Stand By Tiger Woods for Their Kids

    http://www.zimbio.com/Elin+Nordegren/articles/m0-S-MSEjwW/Elin+Nordegren+Allegedly+Planning+Stand+Tiger

  2. webmaher said

    jebenti Tiger pa za svetnika sem te imel😆
    Me zanima kako mu bo zdaj šlo na zelenicah…že tako zadnje čase ni bil najboljši…no sicer je res že dosegel celega hudiča in pol…se je zasitil vsega…

  3. StaneP said

    Malo off topic. Se opravičujem. Žogi, kam si dala objavo z tisto hudooooooooo sliko golega ženskega telesa, ki si brije tamalo z gromozanskim nožem? Kolk je huda slika… No, saj ti za moje pojme vedno izbereš krasno sliko.

  4. zogca said

    Ker so reklame, da hitro odgovorim. Tista objava mi je neplanirano skočila gor, zato sem jo umaknila. Ampak bo spet na blogu, samo takrat, ko mora biti. V naslednjih dneh vsekakor.😉 Res je, fotka je pa dobra. Kako si ti, že povsem zdrav?

  5. StaneP said

    Super, sam da jo boš dalal nazaj. Sem jo videl v google readerju, kjer sem naročen na tvoje objave…
    Na 90% sem se pocajtal ja. Hvala za vprašanje. Kazalec na levi roki, sicer ne bo nikoli več tak kot je bil vendar miga skoraj normalno. Rebra pa, počasi… Prenovil sem flet in moram reči, da lenarim. Še pri tebi se mi nekako ne ljubi oglašati, čeprav preberem vse, kar napišeš. Nesreča me je malo spremenila. Na boljše upam, he he…

  6. zogca said

    Če je najhujše, kar je prišlo od tega, ne ravno najboljši kazalec na levi roki, potem res lahko rečeš, da si dobro prišel skozi. Oja, bo na blogu, se je boš lahko nagledal. Sicer pa da, takšni stvari človeka skoraj morajo spremeniti. Ponavadi je sprememba res na boljše.

  7. romeno said

    Tistega, kar ni dobil doma si je poiskal drugje.

    Sicer pa je za večino razpadov zakonov za moje pojme kriv seks😆

  8. zogca said

    To menda zaradi poškodb, kajne?

    že tako zadnje čase ni bil najboljši…

  9. zogca said

    Misliš? In tisto, kar ni dobil pri prvi ljubici, je šel iskat k drugi, pa tudi pri njej ni dobil, pa k tretji …

    Tistega, kar ni dobil doma si je poiskal drugje.

  10. StaneP said

    A maš slučajno sliko tudi v kakšni večji ločljivosti? Če jo imaš, pleaseeee… Mi jo pošlješ?
    Mene pri nesreči ni toliko zadelo ležanje na asfaltu in tista stiska (grozno…) temveč to, ker sem drugi dan v bolnici na sebi videl, kako malo je manjkalo, pa ne bi mogel poskrbeti sam zase… Za moj karakter je nemoč nekaj najgroznejšega. Dovolj naj bo o meni na tvoje blogu.

    In še moje mnenje o vprašanju iz tvoje objave.
    Če nisi poročen, potem nisi uspešen, urejen član družbe. Takšna je naša kultura. Kaj si kdo osebno misli, je druga stvar. Uspešnemu moškemu pa itak vse ležijo pred nogami z upanjem da bodo deležne nekaj njegove uspešnosti ( zatorej se žena tudi ne bo ločila ) in moški, ki je že po defaultu osvajalec, težko reče ne. Sploh pa, če čuti, da ima doma bolj ali manj materialistko. In na koncu materialistka pizdaka, ker očitno samo ščiti svojo pridobitev in ne zato, ker bi dotičnega moškega imela rada. Seveda so možne nianse…

  11. Nevenka said

    Nekateri moški želijo za vsako ceno ustrezati družbenim normam, ker želijo imeti ustrezen ugled. Načrtno ustvarjajo javno podobo. Taki moški zelo pogosto varajo. Ločiti se sploh ne upajo, ker uradno častijo družino in njene vrednote.
    Ljubicam ponavadi že v naprej povedo, da ločiti se pa ne mislijo.

  12. zogca said

    Bom pogledala, ampak dvomim, da gre za veliko večjo rezolucijo. Malo sem verjetno jo zmanjšala, da mi je pasala na stran, ampak ponavadi mi ni treba veliko zmanjševati.

    A maš slučajno sliko tudi v kakšni večji ločljivosti? Če jo imaš, pleaseeee… Mi jo pošlješ?

  13. zogca said

    S tem se jaz ne bi strinjala.

    Če nisi poročen, potem nisi uspešen, urejen član družbe.

  14. zogca said

    S tem bi pa se strinjala.

    Nekateri moški želijo za vsako ceno ustrezati družbenim normam, ker želijo imeti ustrezen ugled.

  15. StaneP said

    Nekateri moški želijo za vsako ceno ustrezati družbenim normam, ker želijo imeti ustrezen ugled.

    Res je. Res je pa tudi, da je takšnih žensk vsaj toliko kot je moških, če že ne več. Ampak to so floskule in povprečja. V realnosti, pa dve zgodbi nista čisto enaki.

  16. zogca said

    Pri ženskah po moje ni toliko v javnem ugledu, kakor je … Če bo sama, bo ubogo revše. Ravno včeraj sem spet na forumu videla ene pisati o samskih ženskah, da so to uboga revšeta.

    Res je pa tudi, da je takšnih žensk vsaj toliko kot je moških, če že ne več.

  17. StaneP said

    Res je, da smo moški polovica celote, ter da ste ženske druga polovica. Toda to za moje pojme še ne pomeni, da se moramo na silo tlačiti skupaj, samo da smo z nekom. Niti pod razno. Če mi kljub mojemu trudu ni dana možnost harmonije, sožitja in nenazadnje strasti z mojo žensko, potem sem rajši sam in sem bolj živ in popoven, kot nekdo, ki od svoje ženske beži v gostilno, družbo, šport, delo… Samo, da jo čim manj vidi. In obratno seveda, ker ženske ste iste!

  18. zogca said

    Lej, moje mnenje je, da se ljudje precej dobro poznamo. In če bi ta spoznanja o sebi upoštevali, ko se gremo določene stvari, bi bilo vse veliko laže. Nekdo, ki hoče seksati na vse strani, ne bi šel z zakon. Ženska, ki ji je doma karkoli težko narediti, ne bi šla rodit štiri otroke. In podobno. Ker pa eni ljudje hočejo imeti vse …

  19. Nevenka said

    Nekateri moški se doma počutijo varne in sprejete, čeprav je odnos z ženo samo prijateljski. Nočejo venč nobene revolucije, ne navzven, ne navznoter. Predvsem nočejo deliti imetja, izgubiti prijateljev in sporov z otroki. To ločitev naredi. Moškim je veliko manj do resnično kvalitetne zveze kot ženskam.
    Nekateri imajo itak v glavi, da je hladen zakon “normalen razvoj dogodka”.Izziv si pa “sposodijo”.
    Poznam jih kar par, ki pridno varajo že leta. Oni si pač jemljejo pravico do tega, da živijo tudi spolno življenje, ki ima še nek čar. Skoraj vsi imajo ljubice bolj inteligentne od žena. Tudi zaradi tega se ne ločijo. Ker doma vse obvladujejo.

  20. Nevenka said

    Poznam seveda tudi take, ki se ločijo, a jih je relativno malo.

  21. zogca said

    Joj!

    Nekateri imajo itak v glavi, da je hladen zakon “normalen razvoj dogodka”.

  22. peter said

    Kdo si želi, da njegove izdelke reklamira moški z enajstimi ljubicami?

    Fermacevtskemu podjetju za “viagro” bi bil ta model na mestu🙂

  23. Jazz said

    Kaj je folk,gremo v lajf?

    http://www.mojvideo.com/video-kingston-tri-prste-tekile/99d6f9c62b6d21c5436c

  24. zogca said

    Zakaj imam filing, da je on sam ne potrebuje?😉

    Fermacevtskemu podjetju za “viagro” bi bil ta model na mestu.

  25. StaneP said

    Nekateri imajo itak v glavi, da je hladen zakon “normalen razvoj dogodka”.

    Tudi veliko žensk je takšnih. Si imela ravno nekaj dni nazaj debato na to temo. Do poroke eno, po poroki imaš nekaj čisto drugega… Smo pač hinavci na žalost.

    Zakaj imam filing, da je on sam ne potrebuje?😉

    Res jo ne. Več spolnih partnerk naenkrat da moškemu vetra v jadra in takrat je moški poln sam sebe. Sploh zato, ker ga vsaka posebej hvali, ne vedoč, da je ravno prišel od druge, ki ga je ravno tako hvalila nevedoč, da…
    To, da smo takšni vas ženske rajca. Nam je pa všeč, ker smo… Uspešni pač… Saj ženske ne marate preveč pridnih fantov, ki so ustrežljivi in vidijo samo vas. Seveda jih je enostavno imeti, samo ni pa pravih metuljčkov v trebuhu, ki vam jih nasprotno da že en “pravi”, za začetek z globokim pogledom…
    Priznajmo si, da smo strastna bitja in ne samo razumska. Potem bo marsikatera “svinjarija” ki jo naredimo, postala mnogo bolj človeška. Pa ne spet skočit po meni prosim!

  26. zogca said

    Mene osebno prav nič, ampak res ne.

    To, da smo takšni vas ženske rajca.

  27. zogca said

    Jaz maram. Ali bolje, ustrežljivih ne, ampak me povsem očitno rajcajo takšni, ki mi je ustrežejo, to je menda evidentno. Ampak pridnost (v smislu, da ni kurbarije in popivanja) in to, da vidi samo mene, to je pa največji rajc, kar jih sploh je na svetu.

    Saj ženske ne marate preveč pridnih fantov, ki so ustrežljivi in vidijo samo vas.

  28. StaneP said

    Mi je všeč, da nisem bil zopet kregan, he, he…

    Mene osebno prav nič, ampak res ne.

    Itak ženska tega ne ve. Ve samo, da ima dobrega ljubimca v postelji…

    Ali bolje, ustrežljivih ne, ampak me povsem očitno rajcajo takšni, ki mi je ustrežejo, to je menda evidentno.

    Dobri ljubimci vedno ustrežejo… ko si ravno ne jemljejo… In moški, kateremu je do ženske, je vsak ustrežljiv. Vsaj za moje pojme naj bi bil. Jaz sem in se mi zdi to nekaj zelo lepega in normalnega, če ženskici narediš lepo… V takšnem ali drugačnem smislu.
    Ostalo so egoisti, ki mislijo samo nase. In celo takšne imate ženske rajši, kot pa pridne fantke. So vam egoisti bolj možati. Govorim seveda na splošno.

  29. zogca said

    Jaz zavoham kurbirja, res ga.

    Itak ženska tega ne ve. Ve samo, da ima dobrega ljubimca v postelji…

  30. zogca said

    Prevelika ustrežljiviost me, priznam, plaši. Vem, da ni pristna in da se bo vse obrnilo okoli. Raje takoj vidim, kakšen je. Ne verjamem, da je nekdo pristno tako zelo ustrežljiv.

    In moški, kateremu je do ženske, je vsak ustrežljiv. Vsaj za moje pojme naj bi bil.

  31. StaneP said

    Jaz zavoham kurbirja, res ga.

    He, he, dobro zate. Pa ne boš rekla, da še nisi nobenga “izkoristila”!?

    Prevelika ustrežljiviost me, priznam, plaši.

    O količini ustrežljivosti nisem nič pisal. Se mi pa zdi, da si ravno z količino zadela žebljiček na glavico. Poanta je v količini ja. V dozi… Kot tudi marsikje drugje. V občutku…

  32. zogca said

    Dva sem pa res.

    Pa ne boš rekla, da še nisi nobenga “izkoristila”!?

  33. StaneP said

    Dva sem pa res.

    Vsi smo samo krvavi pod kožo… Se pa globoko strinjam, da takrat, ko imaš nekoga rad, še največ šteje zvestoba. In imeti ljubice, ljubimce, živeti dvojno ali trojno življenje kaže samo na tvojo lastno prazno osebnost, ko hlastaš za ne vem čem vse, da bi nasitil svojo čustveno lakoto.
    Mogoče je pa Tiger lačen čustev, ker ne more dobiti ene normalne ženske, ker vsaka ve, kdo je. Vsaka ga hoče omrežiti, saj ve, da če ji padejo samo drobtince iz njegove mize, je preskrbljena. Ne mi reči, da sem ciničen. Čeprav se deci (moški) veliko petelinimo, si vsi v bistvu želimo samo iskrene in srčne ljubezni svoje ženske. Tudi takrat, ko smo na tleh. Oziroma predvsem takrat…

  34. Spider said

    Eno je prijazna ustrežljivost v mejah normale, drugo pa cukrasta servilnost.

    Pocukrana servilnost pri moškem je zeloooo odbijajoča za ženske.

  35. zogca said

    Točno tako. In če sodim po izkušnjah svojih prijateljic, so tisti, ki so na začetku najbolj pocukrani, na koncu najhujši in najbolj kruti.

    Pocukrana servilnost pri moškem je zeloooo odbijajoča za ženske.

  36. zogca said

    Sam si jo je izbral.

    Mogoče je pa Tiger lačen čustev, ker ne more dobiti ene normalne ženske, ker vsaka ve, kdo je.

  37. zogca said

    Malo smešno, malo resno.

  38. zogca said

  39. zogca said

    Joj, bi ga.😈

  40. Poppy said

    tale tipson me je pa res popolnoma razočaral. in moram priznat, da mi na začetku ni bilo čisto jasno, kako je žena lahko tako neumna, da se noče ločiti. ampak sedaj pa bolj ko gledam.. ma ne vem, če je res tako neumna. za tigra bi vsekakor bilo bolje, da bi ga dala na čevelj🙂 tako bo pa revež nonstop pod njenim nadzorom, večina podjetij, ki jih zastopa, je do nadaljnega razdrla pogodbo z njim, moral se je celo odpovedati golfu.. kaj bo revež sploh še počel? sexal ne verjamem da bo, služil bajne denarce tud ne.. se mi zdi, da bodo še otroc imel več besede kaj lahko počne kot sam. mislim, da je res nasankal.. ne verjamem pa, da je ženin namen ohraniti zakon in poskrbeti za otroke. vsekakor sem mnenja, da se mu maščuje na en zelo zelo grd način. no saj, jeza je tud verjetno zelo zelo velika..

  41. Lynx said

    Nevenkinim komentarjem ni kaj dodati.
    Mogoče le to, da ima prepolno rit vsega.

  42. veter_02 said

    Mene pa zanima, koliko od tistih 11 je res njegovih ljubic in koliko jih samo isce medijsko pozornost. Woodsu zdaj nihce ne bo verjel, ce bo zacel razlagat, da jih 9 od teh 11 sploh se ni videl.

    Sicer se pa po mojih izkusnjah velika vecina sportnikov (polprofi in profi) obeh spolov prav veselo k..ba naokrog. Ne vem, ali so samo bolj adrenalinsko-hormonski odvisniki ali pa prilika dela tatu, predvsem pri bolj uspesnih in znanih.

  43. Janis said

    Ne mi reči, da sem ciničen. Čeprav se deci (moški) veliko petelinimo, si vsi v bistvu želimo samo iskrene in srčne ljubezni svoje ženske. Tudi takrat, ko smo na tleh. Oziroma predvsem takrat…

    Problem je, da tako dedci kot babe velikokrat ne znamo ceniti resične ljubezni, če ne pride v točno taki škatlici, kot jo pričakujemo iz takih ali drugačnih nagibov. Mogoče obstaja nekje v Tiger-jevem življenju kakšna simpatična debeluška, ki ima povprečno ameriško službo in ga je imela rada že takrat, ko sta skupaj kracala po papirju, ampak Tiger ne bo nikoli pogledal debeluške s povprečno ameriško plačo. Rajši bo varal manekenko in se smilil sam sebi. Kot 99% ostalih celebrityjev obeh spolov.

  44. StaneP said

    Problem je, da tako dedci kot babe velikokrat ne znamo ceniti resične ljubezni…

    Podpišem!

  45. zogca said

    To se pa res ne bi spodobilo.🙄 Čeprav, lepo prosim, meni se ne zdi primerno soditi, da ta njegova žena ni v redu samo zato, ker je pač manekenka. Okej, saj lahko, da je slab človek, ampak po tem, kar zdaj vidim, bi prej rekla, da je on tisti, ki je slab.

    Mogoče obstaja nekje v Tiger-jevem življenju kakšna simpatična debeluška, ki ima povprečno ameriško službo in ga je imela rada že takrat, ko sta skupaj kracala po papirju, ampak Tiger ne bo nikoli pogledal debeluške s povprečno ameriško plačo.

  46. zogca said

    Če sem jaz razumela, je večina teh ljubic na takšen ali drugačen način medijem dokazala, da je res bila njegova ljubica. Ona gori na primer s tem posnetkom na telefonski tajnici. Ene z sms-i z njegove številke. In podobno. Če bi zdaj vsaki verjeli na besedo, bi jih verjetno bilo še veliko več kot enajst.

    Mene pa zanima, koliko od tistih 11 je res njegovih ljubic in koliko jih samo isce medijsko pozornost. Woodsu zdaj nihce ne bo verjel, ce bo zacel razlagat, da jih 9 od teh 11 sploh se ni videl.

  47. zogca said

    Tega mu verjetno ne bi bilo treba. Včeraj sem poslušala na CNN-u, da so mu verjetno to svetovali zato, da bi se ta medijska hajka malo polegla, narobe, zdaj je še večja. Se je pa Tiger menda skril, umaknil in zdaj je tako, da je cena njegove fotografije že šla na milijon dolarjev. Če bi ga zdaj kdo uspel fotografirati, pa magari samo pri lizanju sladoleda, dobi milijon. Tako zelo zdaj Američane zanima, kje je in kaj dela.

    moral se je celo odpovedati golfu..

  48. Janis said

    Čeprav, lepo prosim, meni se ne zdi primerno soditi, da ta njegova žena ni v redu samo zato, ker je pač manekenka.

    Poglej, svet celebrityjev je nekaj posebnega in tam so pravila datinga in partnerstva precej manj romantična kot pri navadnih smrtnikih. Zlasti so neromantični pari, kjer je eden celebrity zaradi nečesa, kar pač zna in dela, drugi pa njegov partner, ki ima “samo” nadpovprečno dober izgled in mora v roku 15-ih, 20-ih let iz tega maksimalno potegnit, ker potem pridejo mlajši in lepši. Slava pa ljudem še posebej stopi v glavo in ljudje že tako ali tako nismo imuni na to, da nas nekdo očitno hoče položit. Tudi navadni smrtniki ne.

    Jaz pa pri varanju tako ali tako nikoli ne kupim zgodbe o “ubogem varajočem”, ki je bil doma tako grozno zanemarjen in ki je v resnici izven zveze iskal zgolj nežnost in pozornost, tisti fuk je bil pa čisto nepomemben.

  49. zogca said

    Seveda jaz nisem tako naivna, da bi mislila, da se ona pred poroko ni zavedala, kakšno finančno terno je zadela. Bi pa on res težko našel žensko, ki ne bi vedela, kdo je in koliko denarja ima. Ne kupim tega, da bi mu bila debeluška iz zabačene vasi neko jamstvo, da denar ni imel vpliva. Ženo si je pa v vsakem primeru izbral sam.

  50. Janis said

    Ne, jamstva seveda nimaš. In ravno tukaj se ponavadi izkaže, zakaj si ljudje že podzavestno praviloma izbiramo partnerje iz podobnega ekonomsko-socialnega kroga. Ker enostavno lažje zaupamo v iskrene namene nekoga, za katerega v premoženjskem ali socialnem smislu ne predstavljamo terne.

  51. zogca said

    Počakaj, ona je bila manekenka in varuška, to ni ravno isti ekonomski krog. Še posebej, ker je ob manekenstvu morala biti varuška, to pomeni, da prav uspešna manekenka ni bila.

  52. Janis said

    Zato pa pravim, da celebrityji najlažje najdejo iskrena čustva pri drugih celebrityjih. Poglej, tudi ti greš lahko sedaj na Kubo in ti bo vsaj pet latino loverjev zatrjevalo, da te nesmrtno ljubijo, ker si tako fejst punca. In se lahko s kakšnim takim tudi poročiš, komot. Ampak potem je brezzveze jamrat, kako si ti želel samo ljubezen in nežnost in pozornost, če si se zavestno šel vezat z nekom, ki je imel zelo očitno in močno materialno motivacijo za poroko s tabo.

  53. zogca said

    To vem. Moja prijateljica precej potuje okoli in mi je veliko pripovedovala o tej večnih ljubeznih, na Kubi ali kjerkoli na tistem koncu. Podplate bi ti lizali, samo da jih odpelješ v Evropo.

  54. Lynx said

    Meni se zdi, da večina ne vara z že vnaprej določenim namenom, čeprav so tudi taki. Govorim o moških. Veliko je odvisno od priložnosti in kdo jih nima, če ne Tiger Woods.

  55. Janis said

    Meni se zdi, da večina ne vara z že vnaprej določenim namenom, čeprav so tudi taki. Govorim o moških. Veliko je odvisno od priložnosti in kdo jih nima, če ne Tiger Woods.

    Navsezadnje je pa tudi vprašanje, če ni prizadetost njegove žene zgolj poza za medije in v resnici sploh ni šlo za varanje za njenim hrbtom. Američani so namreč izjemni moralisti in ni ga celebrityja, ki bi si do danes upal javno priznati, da v svojem zakonu ne prakticira seksualne monogamije.

  56. zogca said

    Počakaj, če bi se ona z varanjem strinjala, potem ga verjetno ne bi po hiši lovila s palico za golf, on pa ne bi bežal in se zaletel.

  57. Lynx said

    Navsezadnje je pa tudi vprašanje, če ni prizadetost njegove žene zgolj poza za medije in v resnici sploh ni šlo za varanje za njenim hrbtom. Američani so namreč izjemni moralisti in ni ga celebrityja, ki bi si do danes upal javno priznati, da v svojem zakonu ne prakticira seksualne monogamije.

    Taka in podobna “sranja”, je pri dotičnih treba menda res v zakup vzeti. Pri igralcih, vrhunskih športnikih in podobnih ljudeh, je zakon brez večjih pretresov res izjema. Enostavno jim pripada vsaj ena ločitev, da o skokih čez plot niti ne govorimo.

  58. zogca said

    Seveda, Američani so zdaj tako razočarani, kot bi prav njih varal.

    Američani so namreč izjemni moralisti in ni ga celebrityja, ki bi si do danes upal javno priznati, da v svojem zakonu ne prakticira seksualne monogamije.

  59. zogca said

  60. cija said

    Odprt zakon javno prakticira kar nekaj celebritijev.
    Od starejših recimo Dolly Parton, Shirley Maclaine, med mlajšimi pa Kate Hudson in Will Smith.
    Tilda Swinton je še poseben primerek, je v vezi dvema moškima, samo ona ni američanka.

  61. zogca said

    Nisem vedela teh imen. Za Tildo sem vedela, da. Bi me pa zanimalo, koliko te odprtosti je res sporazumne, koliko pa je je po principu take it or leave it. Že med nami reveži. Kaj šele tam. Ko se nekdo navadi na takšen lajf stajl, potem reče I take it.

  62. Janis said

    Bi me pa zanimalo, koliko te odprtosti je res sporazumne, koliko pa je je po principu take it or leave it.

    Ampak vsak od nas ima nekaj stvari, ki so “take it or leave it”. Ti se recimo nisi pripravljena pogajat glede alkohola. Jaz se nisem bila pripravljena pogajat glede svoje spolne usmerjenosti in glede skrivanja pred družino in prijatelji. In povsem razumem, da se tisti, ki so prišli do tega, da seksualne monogamnosti ne morejo/nočejo/ne znajo furat, niso pripravljeni pogajat okoli tega. Meni se zdi samo nefer, če nekomu te stvari prikrivaš, potem pa začneš izsiljevat svoje, ko je tukaj že ćustvena navezanost in mogoče že skupne materialne stvari ali celo otroci.

  63. zogca said

    Narobe si me razumela, če misliš, da sem se jaz pripravljena kakorkoli pogajati o zvestobi. Ampak je res, tisti, ki varajo in vedo, da bodo varali, tega ne povedo vnaprej, da imaš možnost take it or leave it narediti takrat, ko te to še ne bo sesulo.

  64. zogca said

    Najemal tudi po 15 deklet naenkrat!

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/vendarle-prostitutka.html

  65. lynx said

    Predvidevam, da nas je večina, ki pišemo na tem blogu “srednjih” let, z določeno kilometrino in izkušnjami. In modrujemo kaj je prav in kaj ne. Marsikdo mlajši, glede življenjskih situacij o katerih se pogovarjamo, niti nima izoblikovanega stališča. Negativne in vspodbudne reakcije na naše obnašanje deloma utrdijo naša načela. Zato menim, da so napake sestavni in nujni del našega življenja. Slabo je lahko le, če se iz njih nič ne naučimo.

  66. zogca said

    En primer kakor napak in kakor žrtve.

    http://med.over.net/forum5/read.php?163,5893687

  67. Janis said

    Narobe si me razumela, če misliš, da sem se jaz pripravljena kakorkoli pogajati o zvestobi. Ampak je res, tisti, ki varajo in vedo, da bodo varali, tega ne povedo vnaprej, da imaš možnost take it or leave it narediti takrat, ko te to še ne bo sesulo.

    Niti nisem poskušala namigovat na to, da bi se ti pogajala okoli zvestobe. Poskušala sem samo opozoriti na past, da ne smemo tujih ljudi in tujih razmerij ocenjevati z lastnimi merili. Ljudje glede monogamnosti pač pademo nekam na neko stran – večina nas je takih, ki smo sicer dovzetni za skušnjave izven zvez, vendar pa najbolje funkcioniramo, če smo seksualno in emocionalno navezani samo na enega partnerja. To ne pomeni, da človek, ki po svoji naravi najbolje funkcionira, če je monogamen, ne bo varal. Pomeni pa, da ga bo to početje na dolgi rok duševno bremenilo in izčrpavalo. Obstajajo pa seveda tudi taki, ki padejo v tisto skrajnost, kjer komot fukcionirajo z več partnerji, bodisi samo seksualno, bodisi tudi emocionalno. Tak način odprtega razmerja poznam, ga opazujem pri prijateljih in sem ga v preteklosti tudi sama sprobavala. Kot pri vseh stvareh tudi tukaj velja, da če greš preko sebe samo zato, da boš z nekom, bo vse skupaj na koncu seveda ena velika polomija. Za tako razmerje pač rabiš kompatibilnega partnerja – ne takega, ki je pripravljen “potrpet” in zraven fantazira, kako te bo počasi že “prepričal” v monogamijo, ampak takega, ki dejansko čuti in funkcionira kot ti. Seveda se bo nekomu, ki je po naravi bolj ali manj monogamen, zdelo, da je tisti, ki “mora prenašati” še druge seksualne in/ali emocionalne partnerje svojega partnerja, “bogi”. Ker to vrednoti po sebi, ker bi bil sam nesrečen, če bi bil v poligamni zvezi. Ampak to ni pravi način gledanja na stvari.

  68. zogca said

    Ampak še vedno vztrajam. Ti, ki so nekompatibilni, vsaj za večino, ki hočejo zvestobo, tega ne povedo. Skrivajo, dokler lahko. Lažejo, dokler lahko. Za nobenega od varalic(tudi takšnih, ki varajo v vseh zvezah), nisem slišala, da bi samem začetku zveze ženski povedali, kaj točno jo čaka.

    Za tako razmerje pač rabiš kompatibilnega partnerja – ne takega, ki je pripravljen “potrpet” in zraven fantazira, kako te bo počasi že “prepričal” v monogamijo, ampak takega, ki dejansko čuti in funkcionira kot ti.

  69. Janis said

    Za nobenega od varalic(tudi takšnih, ki varajo v vseh zvezah), nisem slišala, da bi samem začetku zveze ženski povedali, kaj točno jo čaka.

    Večina varalic sploh ne sodi v kategorijo poligamni, ampak so v resnici monogamni. Pogoj za poligamnost je to, da ti je logično, da bosta oba s partnerjem imela tudi druge. Klasična varalica se pa najbolj boji tega, da bo sam prevaran ali prevarana.

  70. zogca said

    Absolutno, že sama misel, na to, da bi njih partner varal … Edino eden je meni rekel, da ne bi znorel, če bi ga žena prevarala, da pa upa, da bo to delala tako, da ne bo vedela cela vas.

  71. Shirley Valentine said

    http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/sarah-churchwell-tiger-woods-and-the-first-law-of-sexual-economics-1839898.html

    Dober, nekoliko dawkinsoiden komentar.

  72. zogca said

    Aaaaaa, tole si bom pa prebrala. Hvala.

  73. zogca said

    Tiger razočaral mamo

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/tiger-razocaral-mamo.html

Leave a Reply

 
