Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vse žalostne noči prečute!

Posted by zogca na december 9, 2009

NIČ VEČ TE NI

Nič več te ni,
a jaz še vsa dišim po tebi,
a jaz te vsega, vsega nosim v sebi,
da me boli.

In vse noči,
vse žalostne noči prečute,
ko dolge kakor leta so minute,
ihtim v dlani.

Zakrivam si oči,
da skrila solze sama bi pred sabo,
da utopila bi bridkost v pozabo,
a vsa sem brez moči.

Mila Kačič

26 Responses to “Vse žalostne noči prečute!”

  1. zogca said

    Repriziramo pesem številka štiri. Ne, brez Kačičeve Mile ne bo šlo. Pesem, ki sem jo neštetokrat prebrala takrat in me bo vedno spominjala nanj. Zdaj si moram pa enega prižgati. Monica je kriva.😉

  2. webmaher said

    Dobr izgovor, ti Monica ti, le počak😉

  3. pika said

    Spet ena, tista, ki se zaleze pod kožo, prelije na dušo,in vzburi čustva in misli… čudovito tople Miline pesmi… moram jih vzet v roke med prazniki…hvala Žogca…

    Lep dan danes…

  4. zogca said

  5. zogca said

    Danes sem čisto cmerava. Pogrešam ga. 😥

  6. zogca said

  7. Jazz said

  8. Poppy said

    res čudn dan, men so denarnico ukradli😥 čist sem u bedu.. na parkirišču, ko sem se usedla v avto, mi je očitno iz žepa padla.. ne vem kako je to možno, ampak je edina možnost. in dobrih 10min kasnej je že ni blo več tam, tko da jo je očitno nekdo vzel in… bo lahko naredu fešto😦

    sem ga že 100x preklela pa še roka naj se mu posuši👿

  9. zogca said

    Danes nas je kar nekaj v bedu. Sem bila zdaj zunaj s prijateljico, ona je čisto v bedu.

    Tako je par let nazaj izginila moja denarnica. Ni mi jasno, kako. Joj, s temi dokumenti pa … Meni je enkrat šla denarnica, torej vsi dokumenti, potem sem lani posejala ven iz denarnice vozniško in prometno. Če zdaj še enkrat posebej vozniško, bo že več kot sto evrov.

  10. zogca said

    Trudila sem se, da bi spisala nekaj za blog, nekaj modrega, nekaj o karmi in Saturni, pa danes očitno res ni moj dan.

  11. zogca said

  12. Poppy said

    meni je šlo razen pasuša vse vse.. bančne sem preklicala in naročila nove.. in je blo skor 40e.. zdaj pa še osebna, zdravstvena, knjižnica, študentska, polno nekih trgovskih, slike za dokumente, davčno cifro.. ma groza me je, res. kdorkoli mi jo je ukradel gotovo ne bom imel sreče, ker sem ga prevečkrat preklela.
    ampak se tolažim s tem, da je vse slabo za nekaj tudi dobro. samo ne vem kaj če biti dobrega, če ti spizdijo 200e pa še tvoj obstoj zraven..😐

  13. Poppy said

    uhh in vozniška pa še izpit za čoln.. joooj😥😥😥

  14. zogca said

    Jaz res v tem ne vidim dobrega, ampak za svoj primer, še danes ne dojamem, kako je izginila. Kupila sem nekaj v mini trgovinici, ki je bila prazna. Tam sem jo še imela. Od vhoda do avta je bil en meter, en sam meter. In potem tistih par metrov od garaže do dvigala, dvigalo, hodnik, dom.

    Vem, zoprno kot hudič. Najbolje, da kar jutri začneš z zbiranjem novih, ker to se zavleče. Ena moja sodelavka je imela pa še od hčere vse dokumente noter, zdravstveno, osebno in še nekaj, še dodatno. To je bilo toliko denarja …

  15. Poppy said

    jaz sem se pa dobila s tisto punco od Mačjega butika, plačala, še celo praskalnik za muce sem podarila, ker ga moj razvajenc ne uporablja sploh, šla čez cesto na parkirišče, se usedla v avto.. in se odpeljala. denarnice pa v avtu ni bilo.. torej mi je lahko samo iz žepa zlezla, ko sem se usedla v avto. ni druge. in mi tud ni jasno, kako lahko nisem opazila.. denarnica je bila velika in težka.. to čutim, al je žep obtežen al prazen.. zdaj sem se spomnila, da sem imela poleg vozniške še izpit za čoln.. joj kolk stvari.. to bom šla drug teden urejat, mi je bilo tko priporočeno na policiji. edino bančne sem nemudoma preklicala.

  16. zogca said

    Si pogledala pod vse sedeže, vse, vse, vse, vse? Ker ena moja prijateljica je pa vse kartice preklicala, naročila nove dokumente in potem teden dni pozneje našla denarnico. Kaj si prinesla domov iz Mačjega butika?

  17. zogca said

  18. asdf said

    lepa pesem, prevod bom dodal…

  19. zogca said

    Brez prevoda pa ne bo šlo.:mrgreen:

  20. Poppy said

    pogledala vse vse vse vse.. se po smeteh v okolici sem sla pogledat.. Kupila predpasnik (je prav fajni) pa za fantovo necakinjo tisto lila majcko “ljubezen ima kosmata usesa”, je prav prikupna.

  21. Spider said

    Končno nekaj zame

    http://www.stuk.org/index.php?option=com_events&task=view_detail&agid=235&year=2009&month=12&day=16&Itemid=1

  22. Janis said

    Vem, zoprno kot hudič. Najbolje, da kar jutri začneš z zbiranjem novih, ker to se zavleče. Ena moja sodelavka je imela pa še od hčere vse dokumente noter, zdravstveno, osebno in še nekaj, še dodatno. To je bilo toliko denarja

    Ženske, resno vam predlagam, da si omislite dve denarnici: eno veliko z vsemi možnimi karticami in eno majhno, kjer imate samo drobiž in kak papirnat evro, pa mogoče še tisto bančno kartico, ki jo res kar naprej vlečete ven. Denarnice se namreč ponavadi izgubijo ravno s tem živčnim vlačenjem iz torbe in nazaj, ko je kje kakšna gužva in ponavadi je itak povsod. Iz velike denarnice v majhno prelagajte denar takrat, ko imate čas in vas nihče z vozičkom ne suva v rit ali diha za ovratnik – doma, na kavi, v avtu, itd. Da ne omenjam, da je sistem denarnice in “drobižnice” tudi veliko bolj varen glede morebitnih kraj. Prvič zato, ker lahko denarnico, če je ne rabiš praktično za vsako plačilo, zakloplješ bolj globoko v torbico in drugič zato, ker potencialne tatove, ki te morda opazujejo, veliko bolj zanimajo “bogato obložene” denarnice z veliko karticami kot ena drobižnica z maksimum 20 EUR.

    Tega sistema se naučiš v velemestih, ampak je tudi za Ljubljano super uporaben.

  23. trnovčanka said

    Janis dobra ideja. Za dedka mraza si bom podarila drobižnico. Jaz konstantno izgubljam stvari. Če se mi mudi ali če sem z obema mulčkoma znam biti kura brez glave.😳

  24. zogca said

    Janis, če jaz ne potrebujem vozniške in prometne, pa skoraj vedno ju, potem dam samo kartico v sprednji žep in je to to. Denarja pa tako in tako nimam oziroma ga imam zelo redko. Ponavadi takrat, ko mi mama kaj naroči, kupim, plačam s kartico in mi potem ona da gotovino.

  25. zogca said

    Ljubko, za drobiž. Si obesiž za pas in …

  26. Poppy said

    Janis točno do tega sklepa sem prišla tudi sama. sem sicer to prakticirala do enih 4 let nazaj, potem se mi je pa tolk dogajal v lajfu, da sem enostavno morala met praktično vse skos pri sebi.. in najlažje je bilo na koncu imeti vse na enem mestu, kot pa nonstop brskati in posparvljati na 5 različnih mest.. pa še menjavati torbice.. mah..

Leave a Reply

 
