Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo je shujšal?

Posted by zogca na december 8, 2009

Mi se grejemo ob radiatorjih, nekateri pa na s soncem obsijanih plažah. Eden izmed slednjih je gospod s fotografije, ki naj bi v zadnjih mesecih precej zmanjšal svoj trebuh. Vsaj tako pišejo trač mediji. Jaz sem njegovo “močnejše” obdobje očitno izpustila in ga v spominu hranim kot moškega, ki ženske spravlja na rob norosti. Vsaj na televizijskih zaslonih.

Skratka, kdo je shujšal?

78 Responses to “Kdo je shujšal?”

  1. trnovčanka said

    Tele pa ne vem in bom ugibala.

    Tom C. ?

  2. zogca said

    Ne, ni Tom Cruise.

    Katero žensko je na televizijskem zaslonu ob pamet spravil Tom? Moram vedeti.

  3. trnovčanka said

    Jah saj tale televizijski zaslon je tudi mene motil. Ok gremo naprej.🙂

  4. zogca said

    Ko smo ravno pri Tomu Cruisu.

    Mar tole ne postaja že malo bizarno???

    Deklica ima tri leta.

  5. zogca said

    Da, je prav televizijski.

    Jah saj tale televizijski zaslon je tudi mene motil.

  6. trnovčanka said

    Ubogi otrok😦

  7. trnovčanka said

    Gre za črnolasca🙂 Očitno.

  8. zogca said

    Da ne omenjam …

    Pa saj o tem sem spisala že celo objavo.

  9. zogca said

    Prav res.

    Ubogi otrok.

  10. trnovčanka said

    Najnovejši biser je, da Kate zahteva 75 mio $, da ponovno zanosi. Huda ljubezen.

  11. zogca said

    Blond ni. Ni pa tudi črn. Jaz bi rekla temnorjav. Ampak res temno.

    Gre za črnolasca Očitno.

  12. zogca said

    Če je to res …

    Ampak mogoče samo natolcujejo.

    Mi je pa zanimivo to, da tista dva posvojena otroka, ki ju ima z Nicole, sploh še ve, da obstajata?

    Najnovejši biser je, da Kate zahteva 75 mio $, da ponovno zanosi. Huda ljubezen.

  13. zogca said

    Našla gospoda, ki je shujšal na fotografijah s precej večjim trebuhom, tako da lahko potrdim, da je očitno v zadnjem letu imel precej večji trebuh in je shujšal.

  14. trnovčanka said

    Temno rjav. A je slušajno un iz Full house. S čupo? Ne vem, kako mu je ime😳

  15. zogca said

    Vem, katerega misliš, da. Ampak ni on. Ta nima dolgih las. Ima kratke lase.

  16. lifearoundtheworld said

    Hm, zdj pa že mene zanima kdo je tole?

  17. trnovčanka said

    Težka je tale.

  18. zogca said

    Bo treba uganiti.😉

    Hm, zdj pa že mene zanima kdo je tole?

  19. zogca said

    Katera izmed ugank pa mora biti tudi težka.

    Težka je tale.

  20. zogca said

    A dam še kakšen dodaten namig???

  21. trnovčanka said

    A je igralec? Ker če je kak športnik ne bom nikoli uganila.

  22. zogca said

    Igralec je, seveda. Zato sem tudi napisala, da na televizijskih zaslonih spravlja ženske na rob norosti. No, eno zagotovo. V nadaljevanki. Nisem mislila na ženske pred televizijskimi zasloni, ampak na zaslonih.

  23. zogca said

    Še en namig. Na roki ima precej nov poročni prstan.

  24. trnovčanka said

    Bruce Willis?

  25. zogca said

    Ne, sta pa istih let. Eno leto je razlike med njima.

  26. zogca said

    Predvsem bodi pozorna na – ženska – rob norosti. Pa ajde, mogoče tudi obupa.

  27. zogca said

    Imam še en namig, po katerem boste pa gotovo vedeli, vedele, ampak ga bom prihranila še kakšno minuto. Mogoče kdo ugane tudi brez tega namiga.

  28. trnovčanka said

    Ok zdaj mi je potegnilo. Samo da najdem njegovo ime na Googlu😀

  29. zogca said

    To bi bil ta naslednji namig, da. Ne vedo vsi njegovega imena, poznajo pa vsi njegov vzdevek iz nadaljevanke.

  30. trnovčanka said

    Ma zdej sem spet zmedena. Sem mislila da gre za Brigit Jones. To pa ni nadaljevanka. Potem Colin Firth ni pravi.

  31. zogca said

    Ne, ni Jonesova tista, ki je bila na robu norosti. No, ona tudi, ampak tukaj gre za eno drugo.

    Še enkrat preberi namig iz sporočila 29.

    Ne vedo vsi njegovega imena, poznajo pa vsi njegov vzdevek iz nadaljevanke.

  32. zogca said

    V nadaljevanki mu je sicer ime John, ampak če bi pogledala 50 delov te nadaljevanke, tega ne bi vedela. Vsaj jaz nisem.

  33. trnovčanka said

    Saj najprej sem pomislila na nadaljevanko delo na črno. Kjer je Bruce spravljal Cybil ob pamet. Potem pa ne vem več. Zgleda sem to nadaljevanko spustila.

  34. zogca said

    Nisi je spustila!!!

  35. zogca said

    A dam še en namig?

    V nadaljevanki se je veliko seksalo.

  36. trnovčanka said

    Kako veš, da je nisem spustila? Sem že kdaj govorila o njej? Misliš Živino? Veš sex in the city sem gledala 3x. Maksimalno😀 Poznam pa Živino😀

  37. trnovčanka said

    Uff si me namučila. V miljon letih ne bi ugotovila.

  38. zogca said

    Da, Živina je.

  39. zogca said

    Saj nisem mislila, da so vsi big time feni, ampak za Živino pa vsi vedo. Vidiš, tudi ti veš, pa nisi gledala.

    Kako veš, da je nisem spustila? Sem že kdaj govorila o njej? Misliš Živino? Veš sex in the city sem gledala 3x. Maksimalno Poznam pa Živino

  40. trnovčanka said

    Vidiš nanj nisem pomislila, ker te nadaljevanke sploh nimam v glavi. Šele besedica seksalo mi jo je spravila tja.

  41. zogca said

    “Mr. Big” (aka Big) is a pseudonym for the charming, attractive, sarcastic, and wealthy love interest for Carrie Bradshaw. He is the reason for many of Carrie’s breakdowns as he never seemed ready to fully commit to Carrie. During the course of the series he marries Natasha, who is ten years younger than Carrie. An affair with Carrie destroys Big’s marriage and Carrie’s relationship with her other major love interest, furniture designer Aidan. In the final episode, Mr. Big realizes that life without Carrie is nothing. He is a big jazz fan and a heavy cigar smoker with plenty of money to burn. His name was not revealed until the end of the series finale.

    V nadaljevanki John Preston, sicer pa Chris Noth.

    Meni je bil v nadaljevanki blazno rajcig, blazno.😉

  42. zogca said

    Namig je bil.

    Šele besedica seksalo mi jo je spravila tja.

  43. zogca said

    Z ženo.

    Z dojenčkom.

  44. trnovčanka said

    Ni slab ne. Samo mene je ta nadaljevanka blazno živcirala. Tudi razočaranih gospodinj ne morem gledat.

    Tale uganka pa ni bila od muh😀

  45. trnovčanka said

    Tale dojenček me na hitro spominja na enega drugega dojenčka😀

  46. zogca said

    Dokaz, da je res on.

  47. zogca said

    Sem se potrudila, da ne bo. Ker nekatere so res prelahke. Pa ni fora.

    Tale uganka pa ni bila od muh

  48. zogca said

    Ampak res zelo na hitro.

    Pa punčka je.😉

    Da ne bo fantek hud.😉

    Tale dojenček me na hitro spominja na enega drugega dojenčka

  49. zogca said

    Nisem več ziher, če je res punčka.

    Sem pa ziher, da otrok ni podoben tvojemu.

  50. zogca said

    Meni se je ob takšnih prizorih trgalo.

    Pa si bom morala serijo še enkrat posneti. Sem si jo celo dol vzela, ampak v tistem času, ko sem imela še stari dvd snemalnik na računalniku in iz tistega časa so vsi dvd-ji neuporabni. Ne vem, zakaj.

  51. trnovčanka said

    Na tisti prvi sliki zelo. V profil. Samo obrazek. Pa tak debelušček mali😀

  52. zogca said

    Fantek je!!!

  53. trnovčanka said

    Na zadnji sliki mu ni več tako podoben. Je pa na tisti sliki kjer je malo večji zelo podoben najdražjemu, ko je bil otrok. Hm. Zanimivo.

  54. zogca said

    Upppps.

  55. trnovčanka said

    Ne vem, jaz seksa v mestu nisem gledala, sem imela pa prijateljico, ki je višjo filozofijo delala iz te nadaljevanke. In mi potem na kavici obnavljala epizode in vlekla vzporednice z svojim in mojim ljubezenskim življenjem. Vsaj moje je bilo takrat v neki črni luknji. Mogoče mi je šla zato nadaljevanka na živce.

  56. trnovčanka said

    Otrok je lačen. Se opravičujem😉

  57. zogca said

    Nahrani otroka!!!

    Bova pozneje filozofirali o nadaljevanki. Jaz sem jo gledala do konca, ne, ne čisto do konca, bila sem odstotna na koncu, tako da si to šele moram pogledati. Ne vem, očitno si zadnje dele hranim za neke druge čase, filma pa tudi nisem gledala. Ampak da, zgodba z Živino mi je bila fascinantna. Bi rekla, da se v Živini skriva nekaj malo Princa. Ali obratno.😉

  58. Jazz said

    Oj! Povej,je nocoj Bela ladja? Pa kje…

  59. zogca said

    Bela lađa je vsak dan (razen ob izjemnih priložnostih) od ponedeljka do čertka na RTS SAT. Ura varira, ampak ne veliko. Ponavadi se začne okoli 20.15.

    http://www.rts.rs/page/tv/ci/broadcast/19/РТС+Сателит.html

    Očitno je danes ena izmed teh izjemnih priložnosti, ker Bele lađe ne vidim na sporedu.

  60. Jazz said

    Vsak dan.??! In ti poveš to šele zdaj…na stara leta…😦

  61. zogca said

    Saj o tem trobim ves čas. Da Belo lađo ponavljajo od nule. Po moje imajo za ponoviti še kakšnih deset delov, mogoče kaj več. In potem bodo verjetno spet ob nedeljah vrteli nove epizode. Da, ponavljajo pa že cel oktober in november. Prej od ponedeljka do petka, zdaj samo do četrtka, ker je ob petkih Greh njene majke.

  62. Janis said

    Žogca, morala boš odpret temo o najstniških problemih 30-letnikov. Majkemi.

  63. zogca said

    Hmmm … Saj, če ne bi bila nuna, bi tudi mene mogoče kdo zapustil po mejlu, ker pa sem se odločila, da bom raje nuna, sem pred tem varna. Veš, jaz sem se na forumu strinjala s teboj, sem se, ampak realnost je pa takšna. In ne piše jim na čelu.

  64. zogca said

    Off topic. Kupujem si prijateljčka, ki me bo pozimi še dodatno grel in ga bom lahko po potrebi vlačila iz sobe v sobo. Pa zdaj ne vem …

    http://www.mimovrste.com/katalog/1520/radiatorji

    http://www.neckermann.si/oddelek/8210/Ogrevanje

    http://www.enaa.com/oddelki/mojDom/dept.asp?dept_id=1600

    http://www.veleblagovnica.com/oljni-radiator-aeg-ra5521.html

    http://www.kupipoceni.si/oljni-radiator-reber-p-5194.php

  65. Janis said

    Dobro, ta mejl je še najmanj problematičen. Ker ne moreš vedet, da hodiš z egoističnim 30-letnim teenagerjem, dokler ti pač z nekim dejanjem tega ne pokaže. Ampak ko ti pokaže, je pa sodelovanje v teh teenagerskih igricah pač že tvoja odgovornost in ne več samo nateg. Ne gre samo za ta primer danes. Gre za kar nekaj tem, ki so bile odprte zadnje čase in kjer bi prisegla, da gre za najstnike, če ne bi avtorice nekje vmes ali na koncu napisale, da imajo udeleženci med 25 in 35 let. Recimo tiste, da fant cele dneve prežura, za punco si pa vzame par uric na teden, pa še te preloži, če ga kolegi prej pokličejo, punca pa še kar cinca, ali morda ne bo zavrgla dobre in resne zveze. In v tem slogu naprej. Oprosti, ampak to so dileme, ki so 30-letnika enostavno nevredne.

  66. zogca said

    Lej, meni je na splošno smešno, ko se naredi kakšna drama glede prijateljstva na FB. Pa kdo je koga izbrisal, kako to preveriti in ne vem, kaj še. Okej, jaz FB nimam, ampak če bi ga imela … Če jaz ne morem človeka poklicati po telefonu in ga vprašati, ej, ali si me izbrisal iz FB, potem mi tudi prijatelj ni, kajne? Da, mi je noro, da si tipson, ki jo je pustil po mejlu, upa ziniti nekaj tipa: “Kaj nisva najboljša prijatelja?” Je zaostal ali kaj?

  67. Janis said

    Da, mi je noro, da si tipson, ki jo je pustil po mejlu, upa ziniti nekaj tipa: “Kaj nisva najboljša prijatelja?” Je zaostal ali kaj?

    Veš, res se začneš spraševat, kaj je s samopodobo slovenskih mladih žensk. Razumem, da si prizadet. In razumem tudi, da se nočeš kregat. Ampak da vse še sekiraš, da boš TI prizadela čustva (bolje rečeno ego) enega smrkavca, ki se je že vsaj dvakrat dobesedno posral na tvoja, mi je pa pri 30-ih nedoumljivo. Res mi je nedoumljivo.

  68. zogca said

    Jaz razumem to, da je ona čisto šokirana in da ne more v glavi predelati prej in zdaj. Ker sta te dve podobi verjetno kot dan in noč. Vsaj jaz težko dojamem, da je nekdo bil nekaj, zdaj pa je nekaj povsem drugega. Glede tega bi se verjetno tudi sama težko sestavila. Ampak da bi mi pa po takšnem dejanju nabijal slabo vest …

  69. Janis said

    In da si jo pustiš nabijat in da si to resno vzameš k srcu. To je tisto, kar da meni vedet, oprosti, da je raven zrelosti pri 30-letnikih dejansko na srednješolski ravni. Sploh ta virtualna komunikacija, to je nekaj obupnega.

  70. zogca said

    Noro, da. On njej mrtev hladen pošlje mejl, da jo zapušča kot punco. Ril lajf punco. Potem pa bo cel halo, če ona njega izbriše kot FB prijatelja. Mislim, je danes FB prijateljstvo vredno več kot ril lajf partnerstvo?

  71. Janis said

    KOlikor jaz razumem FB psihologijo, gre tukaj predvsen za bildanje ega s številom “prijateljev”, kamor seveda zmečeš vse znance do zadnjega, tudi če sta samo enkrat deset minut skupaj čakala pri avtomehaniku. Spet v tistem srednješolskem “poglej, kok sem jest popularn, vsi hočjo bit moji frendi” slogi. Zato me čisto nič ne čudi, da enemu emocionanemu imbecilu, ki ni sposoben empatije niti do lastne punce, bolj pride do živega to, da ga ona “javno” skensla kot FB frenda, kot da bi ga ga objokana v živo napizdila v RL. Zato pa pravim, da je to high school in da je to grozno.

  72. zogca said

    Za ene res očitno velja, da za FB prijatelje imenujejo vse, s katerimi so se kadarkoli znašli v istem prostoru. Enkrat sem pri prijateljici buljila v to čudo. Nekateri ljudje imajo več kot 1.000 prijateljev. 🙄 Tudi 1.500 in 2.000 sem že videla. Mislim!!!

  73. Spider said

    Jaz ne bom nikogar obsojal, ker sem sam lazil za žensko, ki me je dobesedno jebala v glavo, tako da..

  74. zogca said

    Kot si jaz ne bi drznila pametovati o prebolevanju.

  75. Nevenka said

    Ah, tale Živina je bil zame zelo bled primerek…Mlce bolje se je odrezal v neki forenzični seriji, pa se naslova ne spomnim. Razvila sem alergijo na moške, ki ne vedo kaj bi.

  76. zogca said

    Ponavadi je takrat, ko izveš, da on ne ve, kaj bi, že prepozno. Se je potem težko odljubiti.

    Serija, o kateri govoriš, pa je Law in Order. Sicer ni forenzična, je pa blizu.

  77. Nevenka said

    Ja, ja ta je. V teh terminih je cel kup nadaljevank in v večini so trupla na mizi, he, he…

  78. zogca said

    To je trenutno in.

Leave a Reply

 
