Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se ženske po poroki res tako zelo zapustimo?

Posted by zogca na december 6, 2009

“Na svoj poročni dan si vsaka nevesta želi izgledati kar najlepše. Ko pa skočijo v zakonski jarem, se stvari pogosto drastično spremenijo …” Tako se začne članek, ki sem ga našla na portalu 24 ur. V članku kot vir navajano podjetje Yakut, ki je v svoji raziskavi ugotovilo, da se kar 22 odstotkov žena v letu po poroki zredi za 9,5 kilograma. Več kot polovica vprašanih je povedala, da se po poroki niso več ukvarjale s svojim videzom. 42 odstotkov žena je priznalo, da so se po poroki preveč zapustile, 22 odstotkov pa, da ne čutijo več potrebe po tem, da bi naredile vtis na svojega partnerja. In še bi lahko naštevala, vendar raje ne bom. Je res tako hudo?

140 Responses to “Se ženske po poroki res tako zelo zapustimo?”

  1. mom Pika said

    … zato pri nas nau ohceti … jebena večina, bljak!

  2. Poppy said

    mah kaj pa vem, če je to res povezano s poroko. sicer nisem poročena, ampak sem se v zadnjih parih letih od kar živiva skup tud zredila za 3-4 kg. pa ne iz zgoraj navedenih razlogov. pač..ni več mamice, da bi namesto mene naredila 3/4 gospodinjskih opravil, sama moram v trgovino, na banko, lekarno, poskrbeti za okolico hiše.. vse kar je takih malenkosti, da ti na dan vzame pol ure, ki bi jo lahko sicer tudi drugače porabila. kako vseskup šele z otroci zgleda pa ne vem🙂 zankrat je obveznost edino mačkon in pa sedaj pozimi tedensko dodajanje hrane v ptičjo hišico🙂

  3. Lynx said

    Po moje ni zelo hudo. Logična posledica spremenjenega načina življenja. Za nekatere.

  4. Schnuy said

    poppy – khm, a si drznem prašat, če se slučajno hecaš?

  5. zogca said

    Jaz sem imela občutek, da bom, ko bom poročena in mama, shujšala. Ker ne bom mogla več sedeti na riti cel dan, ampak tekati za otroci in gospodinjiti. Imam občutek, da boljše telovadbe sploh ni. Kar pa se zanemarjenosti tiče … Gotovo ne bi stanovanja sesala v visokih petkah in čipkastem spodnjem perilu, da bi bila zapeljiva svojemu možu. Mislim!!! Lahko pa on sesa, jaz pa ga v čipkastem spodnjem perilu zapeljivo gledam s kavča, tako se pa lahko domeniva.😉

  6. Poppy said

    schnuy, zakaj?

  7. zogca said

    Poppy, tvoja sporočila se včasih zataknejo. Ne vem, zakaj. Zdaj sem ga spustila skozi.

  8. Poppy said

    sem opazila Žogca, ne vem zakaj se to dogaja, mogoč ker internet včasih šteka? pojma nimam..

  9. zogca said

    Ne vem, ker se dogaja samo pri tebi. Ampak nič hudega, jaz vsake toliko preverim, vidim in spustim skozi.

  10. Schnuy said

    poppy – ne razumem kako lahko odsotnost mame pridela kilograme?

    zogca – najbrž je odvisno od vsake posamezne persone. pomoje je ukvarjanje z mularijo odličen trening, če to ukvarjanje ni v stilu :” ne tle maš risanko, pa glej.”
    tudi 3 ure gospodinjenja so faking dober trening😀

  11. zogca said

    Jaz moram napisati, da sem se, ko sem se ločila od mame, tudi zredila. Tako da razumem Poppy. Ampak nisem se zredila zaradi opravkov, ne. Zredila sem se, ker sem začela domov vlačili svinjarijo, ki je pred maminimi očmi nikoli ne bi jedla ali pa vsaj ne v takšnih količinah.

  12. zogca said

    Aja, pa tudi, ko se je predbivši k meni preselil, takrat sem tudi shujšala. Ne od silnega dela, iz istega razloga kot zgoraj.

  13. Lynx said

    Mama ima vpliv na vaše kilograme le toliko, kolikor genov vam je dala zanje. Vse ostalo ste si krive same. 🙂
    Kot sem že napisal, ni bistvena poroka, ampak način življenja. Nekatere ga spremenijo, nekatere ne.

  14. zogca said

    Ne, to z geni pa ni res. Mami se lahko zahvalim za veliko oprsje, hvala, mama, za lepe oči, hvala, mama, ampak moja in mamina postava pa sta sicer kot dan in noč.

  15. Lynx said

    Popravljam:
    “Mama ima lahko vpliv na vaše kilograme le toliko, kolikor genov vam je dala zanje.

  16. zogca said

    Lynx, jaz sem hotela napisati, da … Ko me ima nekdo na uču, sem bolj pridna kot takrat, ko me nima nihče na uču. To. Čeprav zdaj sem trenutno pridna, ne jem sladkarij, četudi me nihče ne gleda. Če bi me kdo gledal, bi gotovo manj kadila, kot kadim. Tako nekako. Aja, sladkarij in nobenega drugega cukra pa ne jem zato, ker nadaljujem poleti začeto dieto. In ne zaradi poroke, res zaradi sebe.

  17. Schnuy said

    hecno, jaz jem sladkarije pretežno, ko je doma Šef. Sicer jih niti ne vlačim domov iz trgovine.🙂

  18. zogca said

    Jaz pa, če imam sladkosnedi popadek, priznam, ga bom raje skrila. Bom v takšnem primeru raje pojedla v avtu, pod blokom vrgla v smetnjak in sej fini. Je pa tako, da se kar tako za brez veze s sladkarijami ne bom basala. Sem se, ko sem bila fejst nesrečna. In sem se takrat, po operacijah, ko sem bila tako zelo naveličana tistega poležavanja doma in občutka bednosti. Sicer pa ne.

  19. Lynx said

    Ko me ima nekdo na uču, sem bolj pridna kot takrat, ko me nima nihče na uču.

    To pomeni, da se glede naslovnega vprašanja nimaš česa bati, saj te bo po poroki nekdo vedno imel na uču.

  20. maxi said

    Je res tako hudo?

    Ne, ni tako hudo po poroki…kjer je hudo po poroki, je že prej precej nakazano, da bo hudo….🙂

    Torej iz suhice pred poroko je verjetno kaka 2 % takšnih, ki se spremenijo v debeluške po poroki.

  21. zogca said

    Lej, ni stvar tukaj samo v suhosti in nesuhosti, mi smo se zdaj obesili na to.

    Več kot polovica vprašanih je povedala, da se po poroki niso več ukvarjale s svojim videzom.

    42 odstotkov žena je priznalo, da so se po poroki preveč zapustile, 22 odstotkov pa, da ne čutijo več potrebe po tem, da bi naredile vtis na svojega partnerja.

    To dvoje se mi zdi pomembnejše od samih kilogamov, ki niso, kar se mene tiče, znak neurejenosti in nevšečnosti.

  22. maxi said

    Mama ima vpliv na vaše kilograme le toliko, kolikor genov vam je dala zanje.

    Podpišem.

  23. zogca said

    To tako in tako. Če bom imela dovolj strogega moža, bom po poroki še manekenka, jaz to vem.😉

    To pomeni, da se glede naslovnega vprašanja nimaš česa bati, saj te bo po poroki nekdo vedno imel na uču.

  24. maxi said

    Lej, ni stvar tukaj samo v suhosti in nesuhosti, mi smo se zdaj obesili na to.

    Več kot polovica vprašanih je povedala, da se po poroki niso več ukvarjale s svojim videzom.

    42 odstotkov žena je priznalo, da so se po poroki preveč zapustile, 22 odstotkov pa, da ne čutijo več potrebe po tem, da bi naredile vtis na svojega partnerja.

    Na to pa ne znam odgovorit, ker s tem nimam izkušenj.

  25. maxi said

    Morala bi drugače napisati:

    Na to pa ne znam odgovorit, ker so moje izkušnje drugačne.

  26. zogca said

    To sem hotela napisati, da jaz vidim zelo urejene in fletne močnejše gospe in zelo neurejene in nefletne suhice. Ter seveda obratno. Tako da ne bi vsega povezovala s kilogrami. Seveda, ko greš enkrat čez vsako mejo s kilogrami, je nemogoče vzdrževati videz urejenosti. Ampak tukaj verjetno ni bilo govora o tem.

  27. maxi said

    Ravno se pa bašem s čipsom in glede na to, da nisem (več) žena, mi tudi ni potrebno imeti slabe vesti. Me noben ne bo anketiral..😆

  28. zogca said

    Ti bi zdaj, ko nisi žena, morala jesti oni neredilni stiropor. :mrgreen:

  29. Lynx said

    Ravno se pa bašem s čipsom in glede na to, da nisem (več) žena, mi tudi ni potrebno imeti slabe vesti.

    Si pač ena redkih srečnic, ki z odvečnimi kilogrami nimajo težav. V nasprotnem primeru bi drugače razmišljala.

  30. zogca said

    Roko na srce, tudi tiste, ki imamo težave s kilogrami, se bašemo, ker zato pa te težave tudi imamo. Ajde, jaz se lahko pohvalim, da čipsa ne jem, ampak je to redka stvar, za katero se lahko pohvalim.

  31. maxi said

    Ti bi zdaj, ko nisi žena, morala jesti oni neredilni stiropor.:mrgreen:

    You wish.

  32. zogca said

    A ni tisto fuj zanič? Meni je. Raje ne jem nič.

  33. maxi said

    Si pač ena redkih srečnic, ki z odvečnimi kilogrami nimajo težav. V nasprotnem primeru bi drugače razmišljala.

    No, ja…če bi vse toliko premigale kot jaz, bi jim višek v kg kmalu izpuhtel, tolk o sreči.
    Čeprav, če dobro premislim…ja saj sem res srečnica, pa ne (samo) zaradi kg.

  34. zogca said

    Saj to pravim, vse je v miganju. Jaz sem včasih mislila, da kakšno srečo ima moja prijateljica, ona toliko poje, pa je vsa suhcana. Ampak roko na srce, ona vsak dan najmanj tri ure hodi, res hodi. Vsak dan, vse dni v letu. Okej, ima tudi bolj drobcane kosti in vsa je bolj drobcana že sicer, ampak če ona ne bi toliko hodila, sem prepričana, da bi se zredila. Tako da, gibanje je največ. Zato jaz verjamem, da če bom kdaj imela dva mulca, ki ju bom morala nenehno loviti okoli, mi ne gine, da shujšam sama od sebe, ne da bi to hotela. Ker jaz trenutno res večino časa sedim na riti.

  35. maxi said

    Saj to je logično, da za gibanje rabiš energijo. To, da pa pričakuješ, da boš zaradi otrok shujšala, je pa malo utopično. Tisto tekanje je zanemarljivo, zna pa nest kg dojenje in nespanje – iz izkušenj.

  36. maxi said

    A ni tisto fuj zanič? Meni je. Raje ne jem nič.

    Kaj a stiropor? Nimam pojma, ker ne jem. Moja dieta je to, da obožujem meso in zelenjavo in zato posledično pojem manj škroba.

  37. zogca said

    Stiropor je tisto nekaj, saj ne vem, kaj je, kar prodajajo med zdravo hrano. Eni takšni krogi so iz ne vem česa, nekaj kakor zdravega, videti pa je vse skupaj kot stiropor. Enkrat sem ugriznila, vrgla stran in nikoli več kupila.

  38. Lynx said

    Kaj a stiropor?

    Tisto je menda riž.

  39. maxi said

    Tisto je menda riž.

    Aja, ti misliš te vaflje riževe…ma to pa jem, včasih tako med obroki, v službi. Če namažeš z nutelo je prav dobro. Amapk imam raje koruzne, so bolj dobri.

  40. zogca said

    Temu jaz pravim stiropor. Nutela na stiropor? Je ni potem bolje namazati na kruh?

  41. Boom said

    Marsikdaj drži. Škoda, dane morem napisati neke zgodbice, ker bi bila preveč prepoznavna. Dejstvo pa je, da se po tem vidi kdo se resnično “rihta” in da nekaj nase zaradi sebe in lastnega počutja in kdo z namenom. Izjema pri tem je čas nosečnosti in nekaj let po tem, kajti hormoni so nepredvidljivi.

  42. zogca said

    Zakamufliraj zgodbo tako, da ne bo prepoznavna. Se da.

  43. maxi said

    Kakor kdaj, gre pa za to, da ti vaflji počakajo par dni, kar je v službi zelo priročno. Ker sicer bi si morala, vsako jutro hodit v pekarno po dve rezini kruha.

  44. zogca said

    Hmmm, svež kruh, še topel … Nimamo smajlija, ki izplazi ven jezik.

  45. Lynx said

    Ko smo že pri hrani… sem knifle naredil, sicer s pomočjo, ampak vendarle…
    Estetski… mislim umetniški vtis je bil bolj klavrn. Vsaj prvi so bili bogi. Najprej se mi je zdelo, da bi testo lahko bilo sladko, pozneje, ko so bili hladni, pa so bili dobri.
    Je pa praksa nekaj čisto drugega kot teorija. Kar naenkrat sem se znašel pred vrsto dilem. Kako debelo razvaljati? Koliko je 7 cm? Od kje olje? Kam ga dati? Kako jih zvijati…..?
    V glavnem, vse bomo pojedli.

  46. zogca said

    Bravo ti! Če je užitno, je za prvi poskus dobro.

  47. Boom said

    Zakamufliraj zgodbo tako, da ne bo prepoznavna. Se da.

    Pač, šlo je za očiten začetek zapuščanja, recimo temu zelo dobre bejbe tako rekoč neposredno po natikanju rinke. In, ker me je stvar zbodla, nisem šparal jezika in povedal kaj si o tem mislim. Pa je pomagalo. Upam samo, da ne samo pred ostalim svetom, ampak tudi doma🙂

  48. zogca said

    Pa je res to, da je vse v smislu … Zdaj pa, ko imam dedca za ziher, mi za vse dol pade? Ali pa gre mogoče zato, da je zakon nesrečen, ženska zanemarjena in gre vse narobe? Ne predstavljam si, da bi bila srečna ženska zanemarjena in bi jo bilo vseeno, kakšna hodi po ulici ali po stanovanju.

  49. Boom said

    zakon oz. odnose soustvarjata dva. Vprašanje je kaj je čemu vzrok in kaj posledica. Dejstvo pa je, da marsikomu po doseženem cilju tudi marsikaj “dol pade”. Pa smo pri še eni obliki varanja😉

  50. Schnuy said

    no, mogoče je pa tako presrečna in okupirana z bolj eteričnimi zadevščinami, da pozablja za plehko in meseno😉

    jaz zagotovo ne skačem s pamžem po travi obuta v štikle in krilo, pač pa v armi hlače in čisto brez ličil. to je več ali manj vsa moja realnost zadnjega leta. če nase navlečem kaj bolj čednega, je usrano tisto sekundo, ko mi v naročje zleze pamž.

    danes sem med čakanjem na blagajni geldala neko mamico z enako starim naraščajem kot je naš – namazana v nulo, spedenana v piko in ..khm…smešna.

  51. zogca said

    Varanja? Ne pozabimo, da tudi moški niste videti tako zelo cvetoči kot pred poroko. Vsaj večina ne. Razen če so vsi tisti s pivskimi trebuhi samski?!?

    Pa smo pri še eni obliki varanja.

  52. zogca said

    Zame to ni nobena zanemarjenost. Zame ne pomeni biti nezanemarjen biti v štiklah in kikli. Zame je ženska lahko lepo urejena tudi v trenerki.

    jaz zagotovo ne skačem s pamžem po travi obuta v štikle in krilo, pač pa v armi hlače in čisto brez ličil.

  53. Lynx said

    Zdaj pa, ko imam dedca za ziher, mi za vse dol pade?

    Določen procent žensk, se po poroki bolj ali manj zapusti. Sigurno je eden izmed razlogov tudi zgoraj opisan psihološki vidik. Še zdaleč pa ni edini. Verjetno pa obstajajo tudi srečni ljudje, ki na svoj videz ne dajo prav dosti.

  54. zogca said

    Jaz tega ne kupim.

    Naj ponovim, ne mislim s tem trenerk in razvlečenih puloverjev, ne. Mislim na to, da ti je vseeno, kakšen hodiš okoli.

    Verjetno pa obstajajo tudi srečni ljudje, ki na svoj videz ne dajo prav dosti.

  55. Schnuy said

    mogoče gre samo za življenjsko filozofijo – panker, metalc, emo frik, brigamekakšenzgledam,…..etc🙂

  56. zogca said

    Lej, biti metalec ne pomeni nujno biti umazan, kajne? Čeprav se včasih zdi, da pomeni prav to.

  57. Boom said

    no, mogoče je pa tako presrečna in okupirana z bolj eteričnimi zadevščinami, da pozablja za plehko in meseno

    Tudi preveč te vrste eteričnosti velikokrat razbija odnose. Če pa že ne, ko eteričnost odraste ter se odseli, mnogi več ne znajo skupaj živeti in neprestano najedajo za vnuke in se vtikajo v življenja svojih nekdanjih eteričnosti🙂

    jaz zagotovo ne skačem s pamžem po travi obuta v štikle in krilo, pač pa v armi hlače in čisto brez ličil. to je več ali manj vsa moja realnost zadnjega leta. če nase navlečem kaj bolj čednega, je usrano tisto sekundo, ko mi v naročje zleze pamž.

    danes sem med čakanjem na blagajni geldala neko mamico z enako starim naraščajem kot je naš – namazana v nulo, spedenana v piko in ..khm…smešna.

    No, v ekstreme pa menda res ni treba hodit. Tudi vsak ima svoj okus. Zadnje čase pa lahko rečem, da se mnogo gibljem med precej mlajšimi in opažam mnogo manj, včasih skoraj nič kozmetike. In nekatere so tudi brez tega lahko urejene. Morda bi se s fasado celo vse sfižilo. Se pa da občutek urejenosti doseči tudi na druge načine. Predvsem pa je pomembno, da je pošlihtana glava.

  58. Boom said

    Varanja? Ne pozabimo, da tudi moški niste videti tako zelo cvetoči kot pred poroko. Vsaj večina ne. Razen če so vsi tisti s pivskimi trebuhi samski?!?

    Hja, varanje je zame tudi, da se drugim kažeš drugačnega kot si v resnici. Še posebej, če je to z namenom. Recimo: te povabim na pijačo in ne naročim piva, tudi, če bi mi pasalo, zato, da ne boš o meni imela slabo mnenje😉

  59. zogca said

    Kozmetika je zame milo, šampon, krema, ajde, seveda pafrum, tako je videti moja kozmetika. Jaz se pudram ne, oči si ne mažem, šminkam se ne. Pa bo zdaj kakšen dedec rekel, da sem zato zanemarjena. Ga samo sunem nekam!!! Zame je urejenost to, da imam čiste lase in da imam lepo barvo las. Da sem umita. Da imam čisto kožo na obrazu, ni ogrc, ni aken. Da imam urejene nohte. Da imam, ne gre brez tega, depilirane okončine. Ne pa to, koliko pudra in šminke nanesem nase. Jaz imam rada naraven videz. Mislim, hoče mene kuševati ali lizati šminko in puder z mene? Če bi me zdaj princ povabil na zmenek, jaz se ne bi čisto nič mazala in pacala.

    Zadnje čase pa lahko rečem, da se mnogo gibljem med precej mlajšimi in opažam mnogo manj, včasih skoraj nič kozmetike.

  60. zogca said

    Potem je varanje tudi, če se jaz pokažem kot zdrava, tri leta pozneje pa zbolim?

    Hja, varanje je zame tudi, da se drugim kažeš drugačnega kot si v resnici.

  61. Boom said

    Potem je varanje tudi, če se jaz pokažem kot zdrava, tri leta pozneje pa zbolim?

    No, ne verjamem, da je komu namen zboleti.

  62. zogca said

    Jaz pa ne verjamem, da je kdo imel namen s 60 kil iti na 120.

    No, ne verjamem, da je komu namen zboleti.

  63. Boom said

    Jaz pa ne verjamem, da je kdo imel namen s 60 kil iti na 120.

    Seveda ni. Razlogi so lahko zdravstveni, ali pa tudi ne. Vendar lahko tu mirno rečemo, da tudi kronik ni imel namena postati kronik, to pa lahko z marsikakšnim nezdravstvenim razlogom za debelost lahko primerjamo.

  64. Boom said

    Z namenom sem imel v mislih čisto nekaj drugega. To je doseči nek cilj, ko to dosežem pa je popolnoma vseeno. In dogaja se, da svoj pravi obraz ljudje pokažejo šele, ko so trdno v vezi.

  65. zogca said

    Hmmm … Me boš na kronike lovil, kaj? Imava z Boomom debato o tem na Čustveni inteligenci.

    http://med.over.net/forum5/read.php?163,5873514

    Ni primerljivo. Če se zrediš za deset kil, si še vedno isti človek. Če se zapiješ, nisi. Deset kil pretežka žena ne more narediti niti enega odstotka toliko škode družini kot zapiti mož.

  66. zogca said

    To je tudi bilo prvotno vprašanje. Ampak … Če ti je do moškega in ne samo do tega, da imaš družino in otroke, potem ti ne more biti vseeno, ali si mu še všeč ali pa mu je vse dol padlo zate.

    To je doseči nek cilj, ko to dosežem pa je popolnoma vseeno. In dogaja se, da svoj pravi obraz ljudje pokažejo šele, ko so trdno v vezi.

  67. Boom said

    Deset kil pretežka žena ne more narediti niti enega odstotka toliko škode družini kot zapiti mož.

    Ne bi jaz to vzel kot pravilo. Če je to tudi eden od vzrokov njenemu psihičnemu stanju, so lahko posledice zelo podobne. Ppnavadi pa gre pri tem za začaran krog.

  68. zogca said

    Ne vem. A vam res toliko pomeni zunanji videz? Meni osebno je princ lep s trebuhom ali brez, ker mi je preprosto lep.

  69. Boom said

    To je tudi bilo prvotno vprašanje. Ampak … Če ti je do moškega in ne samo do tega, da imaš družino in otroke, potem ti ne more biti vseeno, ali si mu še všeč ali pa mu je vse dol padlo zate.

    OK, vendar to pomeni, da greš v spremembo sebe predvsem zaradi drugega in manj zaradi sebe, ki pa je marsikdo ne zdrži ter potem največkrat išče izgovore spet pretežno v drugem.

    Mislim, da je najbolj pošteno pokazati se v svoji pravi luči, potem pa je tudi od (bodočega) partnerja odvisno koliko ti zaupa, da navade ne bodo presegle zdrave pameti. Če ne zaupa, potem je bolje, da do veze ne sploh ne pride, razen če st se skozi življenje pripravljena učiti in vsaj malo prilagajati.

  70. maxi said

    Meni osebno je princ lep s trebuhom ali brez, ker mi je preprosto lep.

    Če bi bila z njim 10 let, bi bila bolj kompetentna za odgovor.🙂
    Gre za to, da z leti ko sta dva skupaj energija bledi in pridobiva; ona v trenerki on s trebuhom, nima veze, bistvo se tvori drugje. Če znata gojit tisto srčico odnosa, je ostalo zanemarljivo.

  71. Boom said

    Ne vem. A vam res toliko pomeni zunanji videz? Meni osebno je princ lep s trebuhom ali brez, ker mi je preprosto lep.

    Ne toliko. Vendar pa bi se lagal, če bi rekel, da sploh ni pomemben. Drugače pa me ne moti, če je kdo doma (sploh pri delu) tudi v kakšni razvlečeni trenerki. Še posebej, če je to moja žena.

  72. zogca said

    Lej, popolno zanemarjanje samega sebe verjetno ni sprememba, ki bi jo nekdo načrtoval. Verjetno nobena ženska ne razmišlja v stilu … Zdaj bom pa eno leto še lepa, potem pa, ko se bo poročil z menoj, se bom spremenila v čarovnico.

  73. zogca said

    Stavim, kar hočeš, da bi mi princ tudi čez 30 let bil lep. Nisem se jaz, veš, vanj zaljubila zaradi njegove postave, daleč od tega. To, kar je meni pri njem najbolj všeč, tega leta ne odnesejo.

    Če bi bila z njim 10 let, bi bila bolj kompetentna za odgovor.

  74. zogca said

    Tudi nisem rekla, da sploh ni pomemben.

    Vendar pa bi se lagal, če bi rekel, da sploh ni pomemben.

  75. Boom said

    Lej, popolno zanemarjanje samega sebe verjetno ni sprememba, ki bi jo nekdo načrtoval. Verjetno nobena ženska ne razmišlja v stilu … Zdaj bom pa eno leto še lepa, potem pa, ko se bo poročil z menoj, se bom spremenila v čarovnico.

    Ne, vendar urejenost mogoče jemlje kot – kaj jaz vem – obvezo ali nekaj podobnega, skratka napor, ki ga je potrebno vložiti za dosežen cilj.

  76. maxi said

    To, kar je meni pri njem najbolj všeč, tega leta ne odnesejo.

    Leta marsikaj odnesejo, med drugim tudi tisto, kar ne želiš. Moraš vedet, da je pomembno, da vezo gojita oba, samo eden ni dovolj. Pa čeprav kdaj misliš, da imaš ljubezni za oba.

  77. Boom said

    Ugajat drugim je mnogo težje kot ugajat sebi.

  78. zogca said

    Nikoli je ne moreš imeti za dva, nikoli. Vedno morata ljubiti dva in zelo pomembno, prizadevati si morata dva.

    Pa čeprav kdaj misliš, da imaš ljubezni za oba.

  79. zogca said

    Misliš cilj dobiti moža? Pa saj v končni fazi, moža lahko dobiš tudi zanemarjena, sori, ampak ga lahko.

    Ne, vendar urejenost mogoče jemlje kot – kaj jaz vem – obvezo ali nekaj podobnega, skratka napor, ki ga je potrebno vložiti za dosežen cilj.

  80. Boom said

    Misliš cilj dobiti moža? Pa saj v končni fazi, moža lahko dobiš tudi zanemarjena, sori, ampak ga lahko.

    Mislim na splošno. Lahko tudi moža ali samo fanta, ne nazadnje pa še veliko drugega, kar s tem sploh ni povezano.

  81. zogca said

    Jaz res nimam občutka, da moški toliko padate na videz. Se mi bolj zdi, da na energijo. Večina, nekateri pa striktno na videz, seveda.

  82. Boom said

    Boom je spet v nulo zafilozofiral in zabluzil. Pejmo spat🙂

  83. zogca said

    Po moje bo bolje, ker bomo sicer zjutraj precej sesuti.

  84. Boom said

    Jaz res nimam občutka, da moški toliko padate na videz. Se mi bolj zdi, da na energijo.

    Res težko točno rečem na kaj padam. Morda imaš prav. Vem le, da se ponavadi tisto odraža v očeh. Oči in mimika. To mi največ pove. Oprsje pride na vrsto šele pozneje😉

  85. Lynx said

    Leta marsikaj odnesejo, med drugim tudi tisto, kar ne želiš.

    …in prinesejo tudi kaj tistega, česar ne želiš.

  86. zogca said

    Bemtiš, ste pa res pesimisti. Jaz pa tako idealistično gledam na te reči.

  87. Boom said

    Recimo: v službi opažam neko žensko. Po nekih splošnih standardih bi jo težko imeli za model. Vendar, če bi bil samski, lahko garantirano rečem, da je “the one”.

  88. zogca said

    Pametno, ker opsje se povesi.😉

    Oprsje pride na vrsto šele pozneje

  89. zogca said

    Če ne bi imel žene, bi hotel biti z njo, tako pa nočeš, ne moreš, ne smeš?

    Recimo: v službi opažam neko žensko. Po nekih splošnih standardih bi jo težko imeli za model. Vendar, če bi bil samski, lahko garantirano rečem, da je “the one”.

  90. Boom said

    Pametno, ker opsje se povesi.

    Moram rečt, da glede tega nikoli nisem bil izbirčen. Se mi zdi, da ženske vse preveč kompicirate glede tega.🙂

  91. Boom said

    Če ne bi imel žene, bi hotel biti z njo, tako pa nočeš, ne moreš, ne smeš?

    Ne eno, ne drugo, ne tretje. Enostavno je tako kot je čisto OK. Za enkrat.

  92. Boom said

    Mislim, da je oslepeti za okolico, ko si enkrat v vezi, neumno. Drugo je, kaj potem počneš.

  93. zogca said

    Ne gre drugače.

    Se mi zdi, da ženske vse preveč kompicirate glede tega.

  94. zogca said

    Vsekakor ni treba, da postanemo slepi, celo zaželeno ni. Priznam pa, da ne bi bila navdušena, če bi imela moža in bi vedela, da on o eni razmišlja na način – če ne bi imel žene, bi bil pa z njo.

    Mislim, da je oslepeti za okolico, ko si enkrat v vezi, neumno. Drugo je, kaj potem počneš.

  95. Boom said

    Vsekakor ni treba, da postanemo slepi, celo zaželeno ni. Priznam pa, da ne bi bila navdušena, če bi imela moža in bi vedela, da on o eni razmišlja na način – če ne bi imel žene, bi bil pa z njo.

    Ne gre za razmišljanje. Saj ne mislim o tem konstantno. To je zgolj preblisk. Pa saj ne obstaja samo en človek na svetu s katerim se ujemaš. Najbrž si to lahko prizna čisto vsak. Ko kot partner zveš, ja, vidiš, to je pa spet problem zaupanja. In niti si ne delam iluzij, da pri moji ženi morda ni isto. Nenazadnje sva se o takih primerih tudi že kdaj pogovarjala.

  96. Lynx said

    Bemtiš, ste pa res pesimisti.

    Pesimistka si ti, če človeka po dveh popitih pivah oceniš za potencialnega alkoholika. 😉

    Priznam pa, da ne bi bila navdušena, če bi imela moža in bi vedela, da on o eni razmišlja na način – če ne bi imel žene, bi bil pa z njo.

    Večja verjetnost je, da bo razmišljal, kako bi jo “kresnil”.

  97. Nevenka said

    Redi tudi kontracepcija. Moški se ponavadi ne filajo s takimi rečmi.

  98. Nevenka said

    Aja, tako mimo grede, tudi jaz ne maram moških, ki segajo po pivu.
    Verjetno zato, ker mi je pivo in primitivizem prva asociacija. Predvsem moški po pivu smrdijo kot kuga.
    Pa še mislijo, da niso alkoholiki, ko ga zlivajo vase v galonah…

  99. Poppy said

    Jutro!
    uff ste se pa zapričali do danes..🙂

    “poppy – ne razumem kako lahko odsotnost mame pridela kilograme? ”

    schnuy ja čist lepo, včasih sem lahko vsaj 5x na teden po 1,5h aktivno športala, ker sem pač imela čas. zdaj pa samostojnost pobere čas, kot je rekla Žogca kdaj tud kako svinjarijo zbašem (tip navadu) in po drugi strani ni več očeta, ki bi pojedu še tisti 2 zajemalki juhe, ki je ostala, še tisti grižljaj od kosila.. pač jaz tud ne vidim, kolk ma kdo prazno rit, ko pripravljam kosilo in na koncu dneva pojem sama, ker mi je škoda metat stran ane (ko bo primerno, si bom ziher umisla psa:)). tega včasih nisem počela.. zame je bila to čista sprememba življenjskega sloga.. za 180 stopinj. midva sva vsak iz popolnoma drugačne familije in da tole med nama špila, sva mogla sprejet kompromise.. in teh 3 oz 4 kil se ne znebim pa če ne vem kaj. sem ful sladkosneda in da bi bla pa 2 dni brez OH, to pa ni šans, umrem od šoka.. morda je pa res tud mal kontracepcija kriva..

  100. Schnuy said

    aaa🙂 v tem grmu tiči zajec.
    sprašujem zato, ker je bilo pri meni popolnoma drugače. ko sem se odselila, me končno niso več basali s hrano na vsakem koraku. Sladkarij in teh svinjarij samoiniciativno ne kupujem (nekaj bitk sem imela samo s kikirikijevim maslom – sva se že v trgovini grdo gledala)…časa ža športanje pa nisem izgubila oz sem končno imela čisto svoj urnik. je pa res, da se mi ni bilo treba prilagajati partnerju in da so psi zahtevali svoje redne sprehode (potem pač združiš prijetno s koristnim in greš z đukci laufat in prišparaš, čas in denar ker nisi šel na fitnes, ampak v hosto)

    ..no, vsak po svoje in s svojim tempom. tiste 4 kile gredo pa gotovo samo tebi na jetra, ostali jih gotovo bolj slabo opazijo.

  101. Poppy said

    joj schnuy si želim, da bi bilo nekoč tud pri nas tako🙂 spomladi sem sosedovega psa 2x na teden sprehajala in je blo prav fino, tako da ko bo možnost, bomo tud mi imel psa. una mrcina ma pa zdaj 60kg, tko da ga nekak več ne upam sprehajat, je premočan zame..

  102. webmaher said

    Moški samo preletite, ženske pazljivo preberite po potrebi tudi večkrat, za vsak slučaj pa si še natisnite za kdaj pozneje-zna priti prav.
    Na morebitne komentarje in na vsebino sploh, odgovarjam ne.
    Žogco pooblaščam, da danes natanko ob 23.59 to zbriše

    Hvala na razumevanju in
    veliko sreče😆 :mrgreen: 😆

    Napačna je predstava, da je moškim samo do seksa in da nimajo visokih kriterijev. Ako si želijo resno zvezo so lahko še kako izbirčni. Popis ženskih dobrin, ki bodo moškega začarale za vedno je lahko daljši od računa na fantovščini. Obupani bodo zato ekspresno hitro pristali na kompromise in znižali kriterije, junaki pa še naprej iskali popolno žensko, ki zaenkrat za večino še vedno ne obstaja in je verjetnost da jo sreča manjša kot, če slovenski žogobrcarji postanejo svetovni prvaki. Hitra moška predstava popolne ženske zajema lep obraz, odlično postavo, posteljne veščine, kuharske spretnosti in vlogo požrtvovalne mamice bodočim potomcem. Malce podrobnejše je videti tako:

    Lep obraz

    Lep obraz kraljuje na vrhu sanjskega spiska želja. Pomembno je, da je obraz, ki ga gledajo leta in dneve privlačen njim. Saj veste, kako pravijo: vsake oči imajo svojega malarja in nima smisla skrivati dejstva, da je lepota nam vsem precej pomembna, čeprav je minljiva…

    Odlična postava

    Kakopak nekateri junaki tega ne bodo nikoli priznali pa jim je vendarle všeč, če se drugi moški obračajo za njegovo najdražjo. Privlačna najdražja, katere aduti ne gredo neopazno mimo pri nasprotnem spolu, bodo na obraz moškega izvabili nasmešek, poln ponosa.

    Šarm

    Moški enostavno padajo na šarm in pika. Zaradi tega preprostega dejstva tudi ženska, ki nima obraza filmske zvezdnice in telesa miss sveta ponudi moškim nekaj, čemur se ne morejo upreti niti slučajno.

    Iskrenost in zaupanje

    Prva privlačnost preprosto povedano temelji na fizični lepoti in ko to slejkoprej mine, iščemo zaupanje in iskrenost. To so zelo čvrsti temelji za kvalitetno zvezo in da bo le ta uspela, morajo biti obojestranski.

    Spoštovanje

    Moški so preveč občutljivi na kritiko, toda če je konstruktivna in prihaja od osebe, katera jih dobro pozna, jo bodo sprejeli. Osrečujejo jih ženske, ki jih spoštujejo in ki vedo, kdaj je potrebno kritično opletati z jezikom in kdaj ga je dobro držati za zobmi. Enako, kot išče ženska oporo v moškem, želijo tudi moški, čeprav je to malce težje izvedljivo.

    Smisel za humor

    Moški obožujejo ženske, ki se smejijo njihovim šalam a glavni zadetek za njih je ženska, ki stresa vice iz rokava. Prav humor je tista lastnost, ki jo večina žensk postavlja na prvo mesto pri izbiri moškega. Zamislite si življenje ob ženski, ki se poredko smeje in nima smisla za humor…

    Inteligentnost in samozavest

    Čeprav si veliko moških želi žensko, poleg katere se počutijo močni in pametni, je zadosti moških dovolj zrelih za enakopravno partnerko, od katere se tudi oni lahko kaj naučijo.

    Ambicije

    Moški imajo radi ženske, ki jih vzpodbujajo h kreativnosti, ambiciozne ženske, pa bodo naredile moške bolj ambiciozne in jim dajale pozitivno energijo. Ženska z izraženo voljo zna biti trmasta in ako je tudi moški tak, bo potrebno veliko dela na diplomatskih sposobnostih, ki bodo nujne za oba.

    Zlato srce

    Poredna dekleta so resda bolj izzivajoča in s tem privlačnejša, toda, ko postane zveza resna, želi večina moških poleg sebe toplo in nežno žensko, polno razumevanja.

    Ljubezen

    Akoravno moške osrečijo različne stvari, je vseeno ljubezen tista, ki jo iščejo. Ko se enkrat zaključi prva faza zaljubljenosti, je dobro vedeti, da je ob tebi nekdo, ki te ima rad takšnega kot si in takrat je mnogo lažje prejadrati vse ovire, ki jih čakajo…

  103. zogca said

    Za samo dva tedna črtaj ven OH in se bodo stopile!!! Ampak res ves OH.

    in teh 3 oz 4 kil se ne znebim pa če ne vem kaj.

  104. zogca said

    Pri moji mami se človek ne more zrediti, četudi bi se hotel.

    ko sem se odselila, me končno niso več basali s hrano na vsakem koraku.

  105. Lynx said

  106. zogca said

  107. zogca said

  108. Poppy said

    “Za samo dva tedna črtaj ven OH in se bodo stopile!!! Ampak res ves OH”

    me pobere takoj naslednji dan, sploh ne rabim čakat 2 tedna.. nisem živa da ne pojem nekaj sladkega. še nisem bila na konkretni dieti, jem, ko se mi zahoče in ni šans, da bi se uprla.. manjka mi forma, aktivno bi morala migat pa bi blo. tko pa.. upam, da bo čez par let, ko se tale življenjski ritem malo umiri, kaj bolje🙂

  109. Poppy said

  110. zogca said

    Tudi s telovadbo se da. Sicer pa da, se preverjeno da tudi brez česa sladkega. Če jaz zdržim brez kokakole, potem ti lahko brez sladic, verjemi. Saj ni, da bi se človek moral odreči za vedno, to se jaz ne bi mogla, ampak takole pa se da. Okej, zdaj spravim dol še to, kar moram, za pozneje pa … Na vsakih par mesecev bom to udarila za dva tedna in tako vzdrževala težo in to je to. Dokler se ne poročim, potem pa, verjamem, me bodo mož in otroci skuhajšali do neprepoznavnosti.😉

  111. Poppy said

    http://www.youtube.com/results?search_query=solitary+man&search_type=&aq=1&oq=soli

  112. Poppy said

    no vidiš pijač ne rabim pit sladkih, sokove pijem redko, večino nesladkan čaj ali navadno vodo, kava tud vseeno če je brez sladkorja. ampak po kosilu.. ma moram pojest grižljaj nečesa sladkega drugač me je kar konec. mi ni pomoči :O

  113. Poppy said

  114. zogca said

    Pri meni je ravno obratno. Jaz viške kalorij pridelujem predvsem s cukrom v pijači.

    no vidiš pijač ne rabim pit sladkih, sokove pijem redko, večino nesladkan čaj ali navadno vodo, kava tud vseeno če je brez sladkorja. ampak po kosilu.. ma moram pojest grižljaj nečesa sladkega drugač me je kar konec. mi ni pomoči :O

  115. Poppy said

    🙂 ahhh, saj bo🙂 moja mama vedno reče, če pride kriza bodo tisti, ki imajo malo zaloge, potem tudi malo bolje čez prišli😉

  116. zogca said

    To je moja prijateljica vedno govorila. Ona je iz Beograda in ko so imeli takrat bombardiranje, je vsakemu rekla, vidite, jaz imam zaloge in me ni nič strah, če ne bo hrane. Pozneje je pa zelo shujšala, zdaj je skorajda koščena. Čeprav, če sem jaz dobro razumela, tega ni naredila po naravni poti, ampak je jedla neke čudne tablete. Je pa res, da težo zdaj lepo vzdržuje.

  117. Boom said

    schnuy ja čist lepo, včasih sem lahko vsaj 5x na teden po 1,5h aktivno športala, ker sem pač imela čas. zdaj pa samostojnost pobere čas, kot je rekla Žogca kdaj tud kako svinjarijo zbašem (tip navadu) in po drugi strani ni več očeta, ki bi pojedu še tisti 2 zajemalki juhe, ki je ostala, še tisti grižljaj od kosila.. pač jaz tud ne vidim, kolk ma kdo prazno rit, ko pripravljam kosilo in na koncu dneva pojem sama, ker mi je škoda metat stran ane (ko bo primerno, si bom ziher umisla psa:)). tega včasih nisem počela.. zame je bila to čista sprememba življenjskega sloga.. za 180 stopinj. midva sva vsak iz popolnoma drugačne familije in da tole med nama špila, sva mogla sprejet kompromise.. in teh 3 oz 4 kil se ne znebim pa če ne vem kaj. sem ful sladkosneda in da bi bla pa 2 dni brez OH, to pa ni šans, umrem od šoka.. morda je pa res tud mal kontracepcija kriva..

    1. vprašanje: si te kile želiš zgubit ali ne (sicer pa, 3 ali 4 kile na neko normalno težo ponavadi ni nek hud problem)
    2. vprašanje: hrane sicer ni lepo stran metat, vendar: zakaj se ti to zdi škoda? zaradi denarja ali iz čisto moralnih razlogov?

  118. webmaher said

    Žogca tole je za rumen karton, če jutri ne narediš kar je zapisano malo bolj gori ti sledi rdeč karton😆

  119. Ni poroke pa je vse berajt!

  120. zogca said

    Ne, ne bom brisala. Zakaj bi?

    ti sledi rdeč karton

  121. webmaher said

    Tut prou, pol pa za kazen dons nauš gledala Juventus-Bayern … itak bodo pa tvoji izpadli😆

  122. zogca said

    Oja, pa bom gledala. Imam že rezervirano, da bom. In likala bom zraven, ker bom iz folije vzela novo likalno desko. Ampak hvala ti, si mislil, da sem tudi to spregledala in si me hotel opomniti. Srčece si.😉

  123. webmaher said

    naj zmaga boljši, Bayern verjetno nima za burek, gremo Bianconeriiiiii😆

  124. zogca said

    Ermin v studiu. Njega imam pa rada.

  125. zogca said

    Več sreče kot pameti.

  126. webmaher said

    Šiljak je faca ja, škoda ker je mu tolko smole s poškodbami–gremo Del Pjerooooo😆

  127. zogca said

    To!!!!!

  128. webmaher said

    Trezeguet David je Žogco spravil v tapravo mrežo😆

  129. webmaher said

    ajej Butt Butt das is niht gud Žogca😦

  130. zogca said

    Ni gut, ne.

  131. webmaher said

    Mislim to ne moreš verjet…nikakvi Bayern spreobrne 1:0 v 1:2 sred Torina proti mojstrom obrambne igre…svašta…

  132. webmaher said

    adijoooo makaronarji, Žogca moje sožalje😦

  133. zogca said

    Ehhh …

  134. zogca said

    🙄

    Bodo glave jutri letele, kaj?

  135. webmaher said

    pa je šlo 20mio € adijooo…ma Fiatu gre kr dobr, morda pa ne…

  136. zogca said

    Predvsem je to sramota.

  137. Poppy said

    “1. vprašanje: si te kile želiš zgubit ali ne (sicer pa, 3 ali 4 kile na neko normalno težo ponavadi ni nek hud problem)
    2. vprašanje: hrane sicer ni lepo stran metat, vendar: zakaj se ti to zdi škoda? zaradi denarja ali iz čisto moralnih razlogov?”

    1. mah želim si jih, ampak ne grem v skrajnost zarad tega. čeprav bi dans lahko začela, glede na to da bo ura 5 in je vse kar sem zaužila en actimel.
    2. čist iz moralnih, vem kolk lakote je po svetu in mi srce ne da, da bi v kanto vrgla..

  138. Boom said

    2. čist iz moralnih, vem kolk lakote je po svetu in mi srce ne da, da bi v kanto vrgla..

    Ironija tega je, da lačni še vedno ostajajo lačni, ti pa ne le, da ostajaš sita, temveč postajaš presita in še sebi škodiš.

    Tudi sam nisem pristaš metanja hrane stran, vendar je kdaj pa kdaj le treba ocenit kaj je bolj pametno. Še najbolj je pripravit ravno toliko kot je potrebno, če se le da in po možnosti se v trgovinah izogibat nekaterih polic.

  139. zogca said

    Predvsem je keč v nakupovanju, ampak res. Ljudje radi kupujemo na zalogo, potem pa jemo, četudi nam ne tekne. Keč je v tem, da je hladilnik čim bolj prazen.

  140. Poppy said

    ehhh boom, saj sem zgoraj napisala, ostane kakšna malenkost. pri nas je bila navada, če je kaj od kosila ostalo, smo to pojedli pri večerji.. fant ima pa drugačne navade.. ma se mi ne da prepirat zarad tega. če ostane juha, ješprenj, rižota ali pa makaroni, jih pač pojem zvečer. pa tud, težko je skuhat točno tolk, kot je kdo lačen. če bi kuhal, bi vedel kako to gre.. nisi vsak dan enako lačen in ne poješ vsega v enakih porcijah.

    na zalogo se pa pri nas od hrane kupuje samo kokakola.. to pa obvezno mora biti na razpolago.. sicer se je tud ob desetih zvečer sposoben spravt na bencinsko.. groza

Leave a Reply

 
