Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Parkelj me je zgrabil za rito in to “fejst”!

Posted by zogca na december 6, 2009

Veste, Miklavž me nikoli ne obišče. Ko sem bila še zelo majhna, mi je pri očetovi teti pustil kakšno mandarino in čokolado, ampak k meni domov pa nikoli ni prišel. Gotovo poznate tisto o Mohamedu in gori. Jup, sem šla pa jaz k Miklavžu. Ne po darilo, hotela sem ga samo videti in doživeti veselodecembrsko vzdušje.

Miklavžev sprevod se je začel na Krekovem trgu in ko so mulčki zagledali dobrega moža, so bili navdušeni. Nič manj niso bili veseli, ko so se pojavili angelčki, ki so jim delili mandarine. Ko pa so zagledali parklje, ki so jih strašili …

Oja, so vpili od strahu. Jaz nisem vpila in če bi me poskusil kakšen prestrašiti, mu to verjetno ne bi uspelo. Mene je parkelj zgrabil za rito. In to “fejst” močno. Z obema rokama. Presenečena sem se obrnila in ga začudeno pogledala, on pa mi je pomežiknil.

Še zdaj ne morem povsem doumeti, da je enemu od mladcev (ni se mi zdel prav zelen) kaj takšnega res padlo na pamet, ampak očitno mu je. Sicer ne vem, ali je to počel množično ali sem bila samo jaz deležna te “časti”, vsekakor pa …

Miklavž obdaruje pridne. Parklji strašijo poredne. Kakšna sem bila torej jaz, če me Miklavž ni obdaroval, parklji me niso strašili, se pa je eden izmed njih polastil moje zadnje plati?

Ne, seveda ni manjkal župan Zoran Janković, ki ga je Miklavž “pobral” na Mestnem trgu. Že tako huda gneča je na Prešernovem trgu postala neznosna in edini, ki so kaj videli, so bili mulčki, ki so jih očki držali na ramenih. Takrat sem se odpravila domov, na toplo. Mogoče bom imela več sreče z Božičkom. Čeprav, to moram priznati, je Miklavž en “fejst” prijazen gospod.

36 Responses to “Parkelj me je zgrabil za rito in to “fejst”!”

  1. Nevenka said

    Vesela bodi, da v komu prebudiš nagajive misli, takle fant, bi te tudi brez maškerade rad videl in to je dober znak. Ob taki priložnosti tega ni jemati za nespoštljivo vedenje…

  2. Nevenka, lepo napisano

  3. Nevenka said

    Ja, bi pa nekaj drugega priporočila Žogca, da se ne zapletaš v neko ne preveč pošteno druščino na blogih, ki povsod kjer se pojavi zaneti prepire in manipulira z ljudmi. Ljudje, ki ves čas mahajo s svojo dobroto, niso vredni zaupanja. Preverjeno. Predvsem se splača očitno bedarijo prebrati predvsem kot bedarijo, četudi v rubriki modrih misli. Ljudje so neverjetno plitvi in lažnjivi, reklamirajo neke svoje lastnosti, ki jih sploh nimajo in s svojim neznanjem in nevednostjo ljudem samo škodujejo, ko vsiljujejo svoja prepričanja. Človek mora ohraniti distanco. Šele čas pokaže pravi obraz.
    Jaz sem se samo obrnila stran od vsega tega neverjetnega egocentrizma in škodoželjnosti zavite v najlepše misli.

  4. Jazz said

    Opa!!! Srečne roke😉 Skor kot Maradona… :mrgreen:

    Men pa prinesel cd iz starih časov.Evo eno,meni ljubših:

  5. Šnuja said

    hudiča, kdo je pa tako grd, da si je tole prislužil?

  6. pika said

    Jazz, hvala…in Neca je v njej enkratna…hvala za spomin nanjo…

    Če niste dobili nič od Miklavža, kot jaz ne, si privoščite to pesem (najmanj 2x). Segreje srček.

    Lep dan danes, pa čeprav meglen…

  7. webmaher said

    Srečne roke kot od Henrya…jaz bi jo tut če bi bla moja sponzoruša za Južno Afriko:mrgreen:

  8. zogca said

    Ne, saj jaz se nisem jezila. Drugače bi bila jezna, če bi me nekdo zgrabil za rito, ko bi hodila po mestu, ampak je šlo za Miklavžev sprevod in vse skupaj sem vzela kot foro. Nisem se jezila.

    Vesela bodi, da v komu prebudiš nagajive misli, takle fant, bi te tudi brez maškerade rad videl in to je dober znak. Ob taki priložnosti tega ni jemati za nespoštljivo vedenje…

  9. zogca said

    Predvidevam, da misliš na spore, ki se nenehno vnemajo na Siolu, sploh pa na tega najnovejšega. Niti pod točko razno se jaz v te stvari ne mislim vpletati. Jaz sploh ne razumem, kaj se gredo in edino, kar sem naredila, sem Vlatki napisala, da bi se na njenem mestu jaz umaknila in se ne bi šla vojne. Pa vem, da me ne bo ubogala, ampak to je njena stvar in njena odločitev. Jaz sem se vse življenje prerekala s tistimi, ki so se spravljali name in hotela dokazovati, da mi delajo krivico in da to ni prav. Nič več. Življenje me je naučilo, da se je najbolje umakniti. S temi spori na Siolu pa tako in tako nimam nič, saj niti tega ne razumem, za kaj gre, o čem se sploh prepirajo.

    Ja, bi pa nekaj drugega priporočila Žogca, da se ne zapletaš v neko ne preveč pošteno druščino na blogih, ki povsod kjer se pojavi zaneti prepire in manipulira z ljudmi.

  10. zogca said

    Kaj misliš, da to pomeni, da sem bila hudo poredna?

    hudiča, kdo je pa tako grd, da si je tole prislužil?

  11. zogca said

    Prvi decembrski dobrotnik že prinesel darila

    http://24ur.com/novice/slovenija/prvi-decembrski-dobrotnik-ze-prinesel-darila.html

  12. Nevenka said

    Verjemi, da je tisti, ki ponudi njivo na kateri se lahko razbohoti zlo, kriv toliko kot drugi. Ker je od tega pričakoval koristi. Ni nedolžnih znotraj jate.
    Samo stran je pametno iti.

  13. zogca said

    Midve se povsem strinjava in če si prebrala, kar sem tam napisala, napisala sem jim, naj dajo mir, naj ne stopnjujejo stvari, naj se umaknejo. Ampak vsak bo po svoje. Mene je življenje res naučilo, da se je najpametneje umakniti. Škoda živcev. Nima smisla iskati dokaze, da se ti je zgodila krivica, zadoščenje, potrditev, da si imel prav. Ob tem pa pol leta izgubljati živce. Da mi danes nekdo napiše, da sem gnoj, bi se strinjala in se umaknila. Včasih bi se pol leta fajtala in dokazovala, da nisem.

    Ampak res, brez skrbi, s tistim na Siolu jaz nimam nič. Saj niti ne razumem, zakaj se gre. Edino, kar sem jaz tam naredila, je, da sem eni strani napisala, naj se umakne in odneha. Nič drugega.

  14. zogca said

    Prijavite, kaj vam je prinesel Miklavž. Da bomo lahko carinili. :mrgreen:

  15. zogca said

    Otroci, ste bili letos pridni?

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/foto-otroci-ste-bili-letos-pridni/218524

  16. Lynx said

    Čokolado, mandarine in spodnje gate.

    Žogca, sem dobil idejo, da se prihodnje leto vpišem med parkeljne. 😉

  17. Janis said

    Ne, saj jaz se nisem jezila. Drugače bi bila jezna, če bi me nekdo zgrabil za rito, ko bi hodila po mestu, ampak je šlo za Miklavžev sprevod in vse skupaj sem vzela kot foro. Nisem se jezila.

    Jaz pa šlatanja za rit iz nule ne dovolim in ne toleriram nikoli in nikjer. Nedotakljivost telesa zame velja tudi na zabavah in tudi, ko smo pijani. In ne razumem žensk, ki šlatanje za rit jemljejo kot kompliment. Kompliment je to, da ti dedec reče, da si fejst in bi te rad povabil na pijačo, ne pa, da te grabi za rit, pa če je tebi to prav ali ne. To delajo samo primitivni idioti, ki nimajo jajc zapecat ženske, kot je treba.

  18. Spider said

    Janis, čeeeeeestitaaaaam :))))))

  19. zogca said

    Se mi je kar zdelo, da se bo našel en takšen.😉

    Žogca, sem dobil idejo, da se prihodnje leto vpišem med parkeljne.

  20. zogca said

    Janis, jaz tega, kot si verjetno potegnila iz prebranega, ne jemljem kot kompliment. Če bi bila situacija kakorkoli drugačna, bi se fejst jezila, tako pa sem vse skupaj vzela kot foro. Kaj pa mi je drugega ostalo? Ko sem se obrnila, mi je tipson pomežiknil in potem … Imaš tam trideset in več parkljev, zadeva se premika, gre za sprevod, naj zdaj začnem mlatiti vse po vrsti? Enostavno sem se odločila, da vse skupaj vzamem kot foro.

    Jaz pa šlatanja za rit iz nule ne dovolim in ne toleriram nikoli in nikjer. Nedotakljivost telesa zame velja tudi na zabavah in tudi, ko smo pijani. In ne razumem žensk, ki šlatanje za rit jemljejo kot kompliment. Kompliment je to, da ti dedec reče, da si fejst in bi te rad povabil na pijačo, ne pa, da te grabi za rit, pa če je tebi to prav ali ne. To delajo samo primitivni idioti, ki nimajo jajc zapecat ženske, kot je treba.

  21. zogca said

    Edini priden in obdarovan, očitno.

    Čokolado, mandarine in spodnje gate.

  22. Janis said

    Žogca, moj komentar se je v glavnem nanašal na Nevenkinega in tvoj kasnejši komentar:

    Vesela bodi, da v komu prebudiš nagajive misli, takle fant, bi te tudi brez maškerade rad videl in to je dober znak. Ob taki priložnosti tega ni jemati za nespoštljivo vedenje…

    Med tem, da se ti na Miklavževem sprevodu ne da zganjat javne scene/se razjezit in med tem, da vzameš šlatanje za kompliment tvoji privlačnosti, je pa še ocean, na srečo.

  23. zogca said

    Jaz res nikjer nisem napisala, da to jemljem kot kompliment, napisala sem, da sem vse skupaj vzela kot foro. Ker komplimente jaz sprejemam na drugačen način, verbalno in ne z otipavanjem.

  24. Janis said

    Mimogrede, tudi jaz v tvoji situaciji ali pa celo z otrokom v naročju najbrž ne bi imela energije in volje delat scene, priznam odkrito. Ne govorim o konkretnih reakcijah. Govorim bolj o tem, da jaz v takem dogodku ne vidim niti kančka pozitivnega, najmanj pa samopotrditev, da si nekomu privlačna in da Nevenkinega dojemanja, da je to kompliment, pač ne razumem.

  25. zogca said

    Jaz sem prej bila presenečena, da je nekomu to padlo na pamet. Mislim, njihova naloga je bila strašiti ljudi, pa to ne sodi med strašenje, bi rekla. Ne vem pa, ali je to naredil samo meni ali pa je izkoristil celo reč in se pošteno našlatal povsod naokoli.

  26. Lynx said

    Še pogled z moškega vidika, čeprav smo tudi mi različni.
    Šlatanje res ni nek kompliment in tudi za poredneža to ni bogvekakšno doživetje. Gre bolj za zajebancijo, dejstvo pa ostaja, da tega nihče ne bi počel, če mu objekt dejanja ne bi bil všeč.

  27. zogca said

    Jaz rito čuvam za princa, lynx. Mogoče je bil pa on parkelj, jaz pa ga nisem prepoznala pod vso tisto rdečo barvo, ker v šoku res nisem dobro videla?

  28. Janis said

    Gre bolj za zajebancijo, dejstvo pa ostaja, da tega nihče ne bi počel, če mu objekt dejanja ne bi bil všeč.

    v konkretnem kontekstu to zagotovo drži. Žal pa obstaja tudi kontekst, kjer se nedotakljivost telesa krši zato, ker je napadalcu jasno, da bo tako žrtev najbolj psihično prizadel in ne iz motivacije poželenja.

  29. Jazz said

    Janis,jaz bi pa za botra šel….

  30. Ma parkelj bi ti mogel svoj mednožni jeziček pokazat…to je njegovo delo!
    Če te je zagrabil za rit pa takoj na NSi javi, da ga diskvalificirajo za naslednje leto!

  31. Spider said

    Haha, dobraaaa ta tazadnja.

  32. zogca said

    Kaj je to mednožni jeziček?

  33. Janis said

    Janis,jaz bi pa za botra šel….

    A k nama?😀 Jah, otrok ne krščujeva, tako da boš lahko samo častni boter, hehe.

  34. zogca said

    Naj samo darilo prinese. 😆

  35. Jazz said

    Janis said
    december 11, 2009 at 12:02 am
    Janis,jaz bi pa za botra šel….

    A k nama? Jah, otrok ne krščujeva, tako da boš lahko samo častni boter, hehe.

    Sta pač počakali,da se jih je nabralo😉 Kot zgledni člani občestva bomo zagotovo toplo sprejeti.Pel bo Zborček podmladka NSi,zborovodkinja Ljudmila Novak.

  36. zogca said

    Ljudmila Novak.🙄

Leave a Reply

 
