Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sprehod po Miklavževem sejmu!

Posted by zogca na december 5, 2009

Nocoj je Ljubljano obiskal Miklavž in kajpak sem šla preverit, koliko sem bila pridna oziroma poredna v letu, ki se izteka. Ampak o tem, o Miklavževem sprevodu, bom nekaj več napisala jutri. Ker sem v središče mesta prišla uro pred dobrim možem, sem se sprehodila med stojnicami in se zabavala s fotografiranjem okraskov. V tej objavi ne bom veliko pisala, raje vam bom “prilepila”, kar sem ujela v objektiv.

Lepa je ta naša Ljubljana, kajne?

5 Responses to “Sprehod po Miklavževem sejmu!”

  1. Nevenka said

    Meni Modicove ideje niso všeč, moram priznati. A težko je pokvariti Ljubljano in praznično vzdušje.

  2. zogca said

    Ne razumem dobro, ker sem pozabila ime tistega, ki si je okrasitev zamislil, pa vem, da sem ga prebrala. Modic? Ne vem, meni je všeč in mi je okrasitev lepša od lanske.

  3. Nevenka said

    Tele kocke po nebu so ti všeč?
    Ah, ja.
    Meni pa ne. Spermijev se še vedno ni znebil, očitno ga ena in ista ideja preganja v neskončnost. Vsaj dve bi lahko imel😦

  4. zogca said

    Jup, kocke so mi všeč. Pa zemlja, luna in drugi planeti. Niso še vsi spermiji preteklost, to je res, jih je pa občutno manj kot lani.

  5. zogca said

    Zelo lepe fotografije. Toplo priporočam.

    http://photodohtar.wordpress.com/fotografije/kultura/december-2009/praznicno-okrasena-ljubljana/

Leave a Reply

 
