Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Lučke so prižgane!

Posted by zogca na december 4, 2009

Veseli december se je začel. Ne samo v trgovinah, kjer ga imajo že od meseca novembra, nekatere pa so okrasili že oktobra, začel se je na ljubljanskih ulicah, ki so od sinoči praznično okrašene s čudovitimi lučkami. S Trnovčanko sva se odpravili v središče mesta, ker sva hoteli ujeti trenutek prižiganja. Nisva pa ga ujeli samo z očmi, tudi s fotoaparatom sva ga. Oglejte si video posnetek prižiganja lučk.

Med čakanjem na lučke smo prepevali V Ljubljano, Čez Šuštarski most, Mala terasa …

Slišati je bilo tudi vpitje: “Zoki, prižgi že te luči!”

Gneča je bila nepopisna in ko je bilo prižiganja konec, smo se vsi podali proti stojnicam. Na srečo nisem izgubila Trnovčanke, ona pa mene tudi ne. Še več sreče pa sva imela, če v gneči nisva “fasali” kakšnega prašičjega virusa. To bova vedeli čez dva dni, kajne?

Seveda sva “obdelali” vse stojnice, ampak lahko se pohvaliva, da nisva zapravili niti enega samega evra.

Na stojnicah prodajajo predvsem rokavice, kapice, igrače, sladkarije, nekaj je tudi kuhanega vina in jedi na žaru, pa seveda cel kup sicer ljubkih, vendar povsem nekoristnih reči.

Še nekaj tehničnih podrobnosti.  Po Ljubljani je nameščenih več kot 40 kilometrov lučk, stroški okrasitve pa bodo predvidoma dosegli približno 146.000 evrov. Na Cankarjevem nabrežju bo 41 stojnic, na Pogačarjevem trgu 23, na Prešernovem trgu tri in ena na začetku Petkovškovega nabrežja. Odprte bodo med 10. in 22. uro, za obiskovalce stare Ljubljane in veselodecembrskih prireditev pa bo omogočeno brezplačno parkiranje na Vodnikovem trgu od 18. do 5. ure. Glede slednjega sem, priznam, skeptična. Verjamem, da bo parkiranje brezplačno, ne verjamem pa, da bomo brez pravega čudeža našli prosto parkirno mesto.

Vas zanima, kaj je na zadnji fotografiji? Dva greha. Levi je moj, desni pa Trnovčankin.

37 Responses to “Lučke so prižgane!”

  1. zogca said

    Tale je pa samo za Trnovčanko!!!

  2. had said

    laceeen🙂

    tole pa polepsa jutro🙂 tortica namrec

  3. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Res je bilo lušno. Tak čaroben trenutek, ko so se lučke prižgale. Me veseli, da si me “zvlekla”. Da o pregrehi ne govorim. Božanska tortica. Edino, kar mi je žal je, da nisem preverila mobitela, ko sva šli proti domu. Boljša polovica mi je namreč poslala sms: Otroka pridna, porihtana, ti še kar uživaj.😀 in😦

  4. Poppy said

    joj je blo faaaaaajn😉 sicer moram priznat, da mi sama okrasitev ni nič spešl, pa tud stojnice ne, tudi medve nisva zapravile niti evra, ampak dogajanje je blo pa res luštno, sicer sva se odpravile šele po osmi (sva upali, da se množica z gripo malo razprši), ampak je blo še vseeno ogromno ljudi😯, predvsem mladine. podnevi še nikol nisem vidla tolk ljudi za Ljubljanico😀 imeli sva tudi srečo, da sva naleteli na lokal z res dobrim kuhanim vinom, načvekale sva se tud (na komot, v lokalu, na toplem ;)), tako da jaz sem imela res lep večer🙂 sem se odločila, da moram do novega leta še kdaj ponovit takle izhod v središče😀

  5. Poppy said

    danes se mi pa posluša tole:

  6. Poppy said

  7. Poppy said

  8. Poppy said

  9. Poppy said

  10. Lynx said

  11. Magi said

    Hvala za tole, načrtujem jutri iti gledat Miklavžev sprevod, pa parklje… morda pa dobim kakšen cuker, ko sem bila tako pridna…Imajo na stojnicah tudi kaj novoletnih okraskov, kakšne lušne aranžmaje morda?

  12. zogca said

    Me veseli, da sem te.🙂

    Me veseli, da si me “zvlekla”.

  13. Spider said

    Lepe so lučke v deželici Zogca in nesojene.

  14. zogca said

    Meni je pa okrasitev zelo lepa. Stojnice pač klasika. Realno gledano človek ne bi zapravil nič, če bi se pa zelo potrudil, bi pa tudi kaj našel. Ni stvari, ki bi kar klicale tvoje ime.😉

    sicer moram priznat, da mi sama okrasitev ni nič spešl, pa tud stojnice ne, tudi medve nisva zapravile niti evra

  15. Spider said

    Zanima pa me, v kateri slaščičarni sta jedli sladkarije iz zadnje fotke.

  16. zogca said

    Povsod je bilo vse polno, ampak res, na koncu sva pristali v slaščičarni, ki se nahaja v pasaži pod Maxijem. Poudarek na pod, ker je še ena zgoraj.

    Zanima pa me, v kateri slaščičarni sta jedli sladkarije iz zadnje fotke.

  17. zogca said

    Tistih klasičnih stvari, ki jih vidiš v trgovinah, jaz nisem opazila. Mogoče jih je Trnovčanka. Tistih kroglic, bleščečih trakov in podobno. So pa neke stvari, za katere se mi zdi, da bi tudi lahko prišle prav pri okrasitvi.

    Imajo na stojnicah tudi kaj novoletnih okraskov, kakšne lušne aranžmaje morda?

  18. zogca said

    Ti moram povedati, da je bila fantastično dobra. Trnovčanka bo ziher potrdila.

    tole pa polepsa jutro tortica namrec

  19. zogca said

    A lahko malo nagajam Trnovčanki?

  20. trnovčanka said

    Žogca neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee😉

    Tortica – božansko dobra, kako se reče slaščičarni pa ne vem.

  21. zogca said

    Ampak v pasaži je samo ena, zato je verjetno ne bo težko najti tistemu, ki jo bo iskal. Se spustite dol in takoj na levi je ta slaščičarna.

  22. trnovčanka said

    Take torte bi se rada naučila delat. Osnova je podobna peni iz ledene torte, notri je pa še malo ultra lahkega čokoladnega biskvita. Poezija.

  23. zogca said

    S takšnimi tortami bi se mogoče celo dalo zaslužiti, kaj?

  24. zogca said

    Ideja.💡 Peljem Jovanko tja in ona pogrunta recept, potem pa ga damo na blog.

  25. trnovčanka said

    Ideja za 5. Samo prej bova še kregani od Jovanke😳

  26. zogca said

    Počakaj, da pride iz službe in vidi, kako sva grešili. Ne, gotovo ne bova pohvaljeni.😉

  27. trnovčanka said

    Mea culpa. Mea maxima culpa😳 Žogca nič kriva.

  28. zogca said

    Žogca je bila res zavedena. Kar je res, je res.😉

  29. zogca said

    Še dobro, da lučk niso prižigali danes. Ne morem si predstavljati, kako zelo mokri bi bili.

  30. Poppy said

    v Lj je včeraj res padalo cel dan.. groza.. me ta sivina prav v obup že spravlja, se moram mal na kak drug konec slovenije spravit, sicer me bo še melanholija popadla

  31. Poppy said

  32. Poppy said

  33. Poppy said

    ups, sem pa mislila, da včer ni prilimal, joj Žogca oprosti, lahk kar zbrišeš

  34. zogca said

    Počakaj, najprej moram odpreti Firefox, da vidim, o čem pišeš. V Operi ne vidim Tubovih kvadratkov. Vem pa, da se je včeraj nekaj tvojih fajlov zataknilo in sem jih odobrila. Ampak takrat se ni nič ponavljalo.

    Aja, 48 ur je minilo. Gripe očitno nisem dobila. Grem danes spet izzivat usodo, ampak brez Jovanke, kot je bilo zmenjeno, ker jo je revco zgrabilo v križu in je morala po injekcijo.

  35. zogca said

    Naj vas še enkrat opomnim, da bo danes v mestu Miklavž.

  36. Spider said

    V LJ tud imate Miklavžev sprevod? Lepo.

  37. zogca said

    Seveda imamo. Bo reportaža na blogu.

Leave a Reply

 
