Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jovankini recepti! aka Kvrguša in rižota s sivko!

Posted by zogca na december 3, 2009

Danes bomo kuharsko šolo začeli z bosansko nacionalno jedjo, ki se imenuje kvrguša. Piščanca zrežemo na manjše kose in ga damo v pečico, kjer naj ostane tako dolgo, da bo na pol pečen. V tem času v skledi izmešamo dva ali tri jajca, moko, mleko, sol in malo kisle smetane na način, da dobimo maso, podobno tisti za palačinke, vendar malo gostejšo. Ko je meso na pol pečeno, maso polijemo po mesu in vse skupaj vrnemo v pečico ter poljubno zapečemo. Jovanka nam priporoča trideset minut. Jed potem vzamemo iz pečico, jo premažemo z nekaj žlicami kisle smetane in jo še za kakšnih deset minut vrnemo v pečico. Jed postrežemo s solato, jemo pa jo z rokami.

Rižoto s sivko naredimo na naslednji način. Najprej potenstamo por, nanj damo očiščeno sivko in oboje skupaj popražimo. Dodamo sol, poper, peteršilj, eno jušno kocko in na vse to kuhan riž. Vse skupaj še malo pokuhamo in jed je nared.

Dober tek! Če sta vam recepta všeč in želite poskusiti tudi druge Jovankine dobrote, ji najdete zbrane v kategoriji Kuhanje.

15 Responses to “Jovankini recepti! aka Kvrguša in rižota s sivko!”

  1. Jazz said

    Sem prebral: K vragu šla rižota s sivko!!! :mrgreen:

  2. zogca said

    😉 Pri Jovanki ne more iti nič k vragu, gre pa lahko pri meni.

  3. maxi said

    Tale rižota mora bit mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm….njami.🙂

  4. zogca said

    Maxi, pogrešana Maxi. Ko nisi trznila na FL, sem že mislila, da si obležala zaradi gripe.

  5. maxi said

    Maxi, pogrešana Maxi. Ko nisi trznila na FL, sem že mislila, da si obležala zaradi gripe.

    Kaaj?….kako sem pa to lahko zgrešila…😦

  6. zogca said

    Ga še vedno ne vidiš?

  7. lynx said

    Nov program Univerze v Ljubljani (za moške) na bolonjski način:

    Modul 1

    1. Naučiti se živeti brez mame (2000 ur)
    2. Moja žena ni moja mama (350 ur)
    3. Kako doumeti, da je nogomet samo šport (500 ur)

    Modul 2:

    1. Ne biti ljubosumen na svoje otroke (500 ur)
    2. Ne govoriti neumnosti, kadar ima žena obisk (50 ur)
    3. Kako obvladati sindrom TV daljinca (550 ur)

    Bonus:

    4. Ne urinirati mimo školjke (167 ur + praktični del)
    5. Kako razumeti, da se čevlji sami ne pospravijo v omarico (800 ur)
    6. Kako najti pot do koša za umazano perilo, ne da se perilo med potjo
    izgubi (500 ur)
    7. Kako preživeti prehlad brez drame (100 ur)

    Modul 3:

    1. Kako zlikati srajco v manj kot dveh urah (praktični del)
    2. Prebavljati brez riganja, medtem, ko ona pomiva posodo (praktični del)

    Modul 4:

    1. Začetna stopnja: gospodinjski aparati (prikaz z diapozitivi)
    – ON….vklopi

    – OFF…izklopi

    2. nadaljevalna stopnja: Moja prva Knorr juha, ne da prekipi (praktični del)

    TEME ZA DISKUSIJO:
    (z obzirom na kompleksnost tem je lahko na razpravi največ 8 kandidatov)

    Tema 1:
    Likanje – od pralnega stroja do omare… ta skrivnosten proces

    Tema 2:
    Ti in elektrika – ekonomske prednosti, kdaj pokličeš mojstra

    Tema 3:
    Zadnje znanstveno odkritje- kuhanje in odnašanje smeti ne povzroča impotence

    Tema 4:
    Čeprav si z njo poročen, ji vseeno smeš kupiti rože (razgovor s psihiatrom)

    Tema 5:
    WC papir – ali papir sam zraste na držalu za papir?

    Tema 6:
    Kako spustiti pokrov školjke – korak za korakom (video posnetek s Harvarda)

    Tema 7:
    Deodorant – doziranje, uporaba (praktični del se izvaja na prostem)

    Tema 8:
    Osnovna razlika med košaro za umazano perilo in tlemi (laboratorijski
    poskus)

    Tema 9:
    Moški kot sovoznik – ali je genetsko možno, da ne komentira, ko ona parkira?

    Tema 10:
    Komunikacija: mentalne vaje za razumevanje: Če je nekaj v predalu, se ne
    sprašuje v katerem?

    Tema 11:
    Ali lahko skodelica za kavo sama poleti do pomivalnega stroja? (praktični
    del vodi David Copperfield)

  8. trnovčanka said

    Za kosilo smo imeli kvrgušo. Odlično! Sem dobila dovoljenje, da to lahko še kdaj skuham😀 Nasitno pa ko hudič😉

  9. zogca said

    Pohvaljena!!!

  10. zogca said

    Tole sem odkrila na internetu.

    http://yildiz-han.com/?stran=strani/stran&kaj=dobrodosli

    Je že kdo jedel tam?

    Jaz bom šla poskusit.

  11. jaz😀

    Poznam Melito- lastnico. Je prava ženska. Ona organizira Bazar na katerem nastopamo. Hrana mi pa ni všeč. Probala sem veliko stvari in mi ni všeč nič razen zelenjave in sira zapečeno v pečici.

  12. zogca said

    Me boš pa peljala, kajne?

    Se že bolje počutiš?

  13. ja, sem počivala do sinoči.Nisem vajena ležati toliko in sem vsa polomljena. Ne morem se zasukat, počepnit itd. Olfen dela čudeže

  14. trnovčanka said

    Pohvaljena!!!

    Ne, pohvaljena Jovanka, ki tako nesebično z nami deli svoje recepte. Zdaj imam v glavi še par variacij na temo kvrguše oz. buškarice, kot jo je poimenovala moja boljša polovica🙂

    Jovanka upam, da te hudič kmalu spusti.

  15. zogca said

    Saj bo, Jova. Pri takšnih stvareh je z vsakim dnem boljše, je pa seveda zelo zoprno. Še posebej za tiste, ki niso navajeni ležati, ti pa definitivno nisi.

Leave a Reply

 
