Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zmotili so se!

Posted by zogca na december 2, 2009

Ko sem pred dvema mesecema prvič zagledala reklamo, ki me je opozarjala na to, da bo zima huda in me nagovarjala k nakupu zimskih pnevmatik, me je streslo po vsem telesu, čeprav je bilo takrat še tako toplo, da sem lahko okoli skakljala brez žab. Bognedaj, da bi imeli prav, sem si mislila. Vse kaže, da so se res zmotili.

S tem bi se gotovo strinjali prodajalci kostanja, ki nimajo daljših vrst. Logično, pečen kostanj in huda zima gresta skupaj, pečen kostanj in odpeta bunda seveda ne. Če sem povsem iskrena, me je mikalo, da bi si privoščila sladoled, ker pa je december mesec za nadaljevanje poleti prekinjene shujševalne diete …

Četudi bi mogoče bilo minus deset, na srečo ni, bi mi bilo toplo pri srcu ob pogledu na “družinico” s spodnje fotografijo. Joj, so fletni.

Jutri pa grem s Trnovčanko gledat, kako bodo praznično osvetlili Ljubljano. Kulturna prireditev Ljudje, prižgimo luč! bo sicer posvečena spominu na dva slovenska klasična literarna avtorja, Franceta Prešerna, največjega slovenskega pesnika, ki se je na ta dan rodil, in Frana Milčinskega Ježka, najbolj priljubljenega slovenskega humorista vseh časov. O tem, da bova s Trnovčanko pregledali vse do zadnje stojnice, verjetno ni treba posebej pisati. Pač, od kulture se ne živi.

32 Responses to “Zmotili so se!”

  1. zogca said

    Naj vas pod to temo, kjer omenjam eno od prireditev, opomnim tudi na druge prireditve. Če kdo hoče decembrsko skakljati okoli in je iz Ljubljane.

    Praznični sejem na Pogačarjevem trgu

    Pogačarjev trg

    01. do 31.12.2009 10.00-22.00

    Ljudje, prižgimo luč!

    Prešernov trg

    03.12.2009 17.00

    Miklavžev sejem

    Prešernov trg

    03. do 06.12.2009 10.00-20.00

    Miklavžev sprevod

    Krekov trg – Ciril Metodov trg – Stritarjeva ulica – Prešernov trg

    05.12.2009 17.00

  2. asdf said

    vlagam najiskrenejši protest na zgoraj napisano!!!!
    od kulture se živi! brez nje smo nič.

  3. zogca said

    Kaj pa, če popravim, da se samo od kulture ne živi? Bo kaj bolje. Sicer pa da, se strinjam, da je kultura pomembna, nisem mislila, da ni.

  4. asdf said

    ja, je res, da se samo od kulture ne živi.
    moja otrokinja je zadnjič od mene zahtevala definicijo kulture. moj odgovor je bil, da kulture ni. verjetno obstaja samo odnos nas do življenja. in ta je lahko takšen ali drugačen. pravzaprav je kultura zelo širok pojem. pri nas je naprimer nekulturno rigati po kosilu, na japonskem pa pohvala kuharice. kultura je samo dogovor o tem, kako bomo živeli…
    če pa si ti mislila na umetnost, je pa to vse kaj drugega. meni pomeni vse, komu drugemu pa nič. jaz brez nje ne bi znal biti, kar sem. to sem mislil….

  5. zogca said

    Otrokinja, kok luštno.😉 Imata pa resne debate. Jaz drugače, priznam, nisem tako zelo majhnjena na kulturo, kot bi lahko bila. Kulturo kot umetnost. Bolj … Kaj pa vem. Bolj mi gredo skozi hitro prebavljive instant stvari. Ampak ni, da bi se silila. Bi seveda bilo gajstno, če bi mi bil všeč balet, ampak šment, me dolgočasi.

  6. asdf said

    umetnost je marsikaj. tudi balet. al pa brahms, bach, rilke, mann, vonnegut in van gogh. mogoče se samo nisi potrudila in prebrala, pogledala in poslušala… če je čolić al pa ceca tvoj najboljši izbor, je pač tudi to dovolj. je pač tvoj domet in odločitev. legitimna.
    da ne bom samo gobcal… moj favorit za lahkonoč…

    od3:09 najlepša glasba mojega življenja. in seveda ima velikansko zgodbo v mojem čustvenem dojemanju… ampak to sem jaz in moja izkušnja, moja kultura…
    sanjajte…

  7. zogca said

    Klasično glasbo imam pa rada, to pa ja, ampak nekako si ne pripisujem zasluge za to, jih pripisujem očetu. Dokler smo živeli skupaj, sem mu non stop težila, naj neha spuščati ta hrup, ko pa sem začela živeti solo, sem ta hrup pogrešala in sem tako šla kupovat Verdija in Puccinija. Moj oče je še vedno introvenozno prikolopljen na tisti ARS ali kaj že je, cel dan nabija klasiko. On že malo pretirava, res.

  8. pika said

    “brez nje smo nič”

    “moj odgovor je bil, da kulture ni. verjetno obstaja samo odnos nas do življenja.”

    Ne bi se mogel bolj približati mojemu pojmovanju kulture, asdf.Uh, res te pogrešam…te tvoje “tvoje resnice”. Čeprav tudi resnice ni. Je samo odnos nas do sveta. Naš pogled na svet, na ljudi. Vse je odnos, kajne…

    Čudovito jutro ob tvojem izboru glasbe. Razdiralno strastna in čudovito nežna v svojem umirjanju. Hvala. (Kolikokrat sem ti že to rekla, kaj?).

  9. pika said

    “jaz brez nje ne bi znal biti, kar sem…umetnost je marsikaj”

    Ja, umetnost je marsikaj. Čisto osebni vidik. Zame predvsem čustva. To je zame umetnost. Izražanje čustev. In tako, kot je enim bliže glasba in skozi njeno govorico odražajo ves notranji svet čustev in misli, drugim barva in črta ter njuno prelivanje na platno, enim besede in njihova igra v povezovanju v stavke, tako je drugim igra svetlobe v trenutku, ujete v fotografijo… nekomu morda čudovita kombinacija okusov… zakaj pa ne? Spomnimo se samo filma Kot voda za čokolado ali v originalu Como aqua para chocolate. Mehiški film. Zame eden najlepših filmov, ljubezenskih filmov. Kjer skozi kuhanje oziroma pripravo jedi za nekoga, prepovedanega, prepovedanega v smislu, da ga ne sme ljubiti, odraža tolikšno strast, ljubezen, da jo je težko prekositi z ljubeznijo samo. Ja, koliko lahko pravzaprav povemo skozi tako vsakdanjo opravilo kot je kuhanje moškemu, ki ga ljubimo (ali ženski). Uh, sem zašla…moram pa pravzaprav v službo.

    Aj, asdf… spet hvala, ker si me spomnil na nekaj, kar moram v kratkem pogledat…lepo se imej (saj veš, strastno…karkoli boš že počel)

  10. pika said

    Res je v njej tolko strasti do življenja samega, tiste igrivosti…in prehod v umirjenost…kot življenje samo; asdf, res najdeš “komade”…sem jo že trikrat poslušala…

    Krščen matiček, zdaj pa res moram delat.

    Lep dan vsem!

  11. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Vse najboljše dragi Prešeren. Kot se za pravo trnovčanko spodobi sem s kulturo in Prešernom v zadnjih letih močno povezana in lahko potrdim. Od kulture (v smislu umetnosti) se ne da živeti oziroma se dandanes v naši državici zelo slabo živi. Brez nje se tudi ne da živeti. Zame je kot origano na pici. Brez njega pica pač ni prava.

    Žogca se slišiva.

  12. zogca said

    Pa ne moreš ljudi na dieti takoj zjutraj rajcati z njihovimi najljubšimi jedmi, to se vendar ne spodobi.😉 Čeprav danes imam za kosilo nekaj, da človek krožnik poliže, noro dobro.

    Brez njega pica pač ni prava.

  13. zogca said

    Oja. Bom drugače kar tam na tvojem koncu parkirala in greva potem peš. Razmišljala sem, da bi šla z busom, ampak že tri, štiri postaje so lahko dovolj … Ko sem mami omenila bus, sem slišala neodobravanje v zraku.😉

    Žogca se slišiva.

  14. zogca said

    To je pa moja najljubša kultura.😉

    igra svetlobe v trenutku, ujete v fotografijo…

  15. Jazz said

    Ta veseli dan kulture!

    Če se je ob mojih žalostinkah komu utrnila solza, je treba vedeti, da teh solz nisem natočil jaz. Nabrale so se že prej.

    Frane Milčinski – Ježek

  16. zogca said

    Ježek – kok luštno.

  17. lynx said

    V službi se pri kofetu menita kolegici:
    “Kakšen seks pa si imela včeraj?”
    Katastrofa… Mož je prišel iz službe, v 3 minutah je pojedel kosilo, po kosilu 4 minute seksa in potem je po 2 minutah zaspal. A pri tebi?
    Pri meni fantazija. Mož je prišel domov, me je peljal na prekrasno romantično večerjo, po večerji sva se počasi eno uro sprehodila do doma, doma spet sveče in ena ura ekstra predigre, potlej pa ena ura fantastičnega seksa, na koncu pa sva se še eno uro pogovarjala. Z eno besedo bajka.

    Ob istem času se pogovarjate dva kolega:
    Kakšen seks pa si imel včeraj?
    Super! Pridem domov, kosilo na mizi, pojedel sem, izseksal sem se in
    potem blaženo zaspal. Kaj pa pri tebi?
    “Pri meni katastrofa. Pridem domov, pa ni elektrike, ker sem pozabil plačati račun. Kaj se mogel. Ženo sem moral peljati ven na večerjo. Neka brezvezna hrana je bila tako svinjsko draga, da še za taksi nisem imel denarja, pa sva morala domov peš. Prideva domov, doma jasno ni elektrike, pa sem moral prižgat tiste preklete sveče. Bil sem tolk besen, da se mi eno uro ni dvignil, potem mi od živčnosti eno uro ni prišlo, vse skupaj pa me je tolk razpizdilo, da še eno uro nisem mogel zaspati.

  18. Jazz said

    Lynx,dober!🙂

  19. pika said

    Sem tečna včasih; priznam. Če človek prizna, se mu pol odpusti. Sicer ne vem, če polovica kaj pomaga?! Ali se odpusti ali se ne odpusti. A sem si danes zaželela pogledat film, o katerem se vam “trobezljala” zjutraj. Pa sem se sedaj, crknjena kot konj (pardon, kobila) peljala mimo videoteke. K vragu! In sedaj mi res ni za hodit ven. Se kdo javi? En blizu MB, morda?

    Sem se pa vseeno spomnila tistih prepelic v omaki iz cvetja vrtnic in vse tiste pregrete strasti, ki jo je jed povzročila. In da potolažim malo sebe (ker filma danes ne bom gledala) in vam naredim malo “luštov”, dva izseka… ja, dragi moji, pazite, kaj jeste! Pa potrpežljivo…

  20. pika said

    No, sledi naslednji delček, da se vidi posledica vzroka iz predhodnega odlomka…

    …ja, nektar bogov, kaj?

  21. Jazz said

    Oj!🙂

    Samo,to je lepše gledat v dvoje…😉

  22. pika said

    Ja, se strinjam v celoti…

    pa kaj hočemo; morda pa res enkrat…do takrat..uživaj v solu

  23. pika said

    Pardon! Jaz bom v solu, zate pa ne vem…

  24. zogca said

    Ravno nazaj iz mesta. S Trnovčanko sva gledali, kako so prižgali lučke. Je bilo zelo luštno. Bom jutri dala na blok, tako fotke kot video posnetek prižiganja lučk.

  25. Jazz said

    pika said
    december 3, 2009 at 8:07 popoldan
    Pardon! Jaz bom v solu, zate pa ne vem…

    Aaaa… do takrat ko dobiš film…😉

  26. pika said

    ja, potem pa bom s filmom…in vsemi osebami v njem…

  27. Jazz said

    pika said
    december 3, 2009 at 8:14 popoldan
    ja, potem pa bom s filmom…in vsemi osebami v njem…

    Tudi tako se da.

  28. webmaher said

    Snegujeeeeee jeeeeee:mrgreen:

  29. zogca said

    Kje je sneg? Pri meni ga ni.🙂

  30. zogca said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5875893

  31. Jazz said

    Izjava tedna!

    »Še zadnjič vas prosim, da me na predavanjih nehate nadlegovati s tem, kaj pišem na twitterju. Sicer vam bom enkrat te dni rekel, da ta profil ni moj, in bom to mislil resno.«
    Filozof SLAVOJ ŽIŽEK, na Twitterju, o nadlegovanju

    :mrgreen:

  32. zogca said

    Kakšne probleme imajo po novem profesorji. 😆

Leave a Reply

 
