Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena decembrska!

Posted by zogca na december 2, 2009

66 Responses to “Ena decembrska!”

  1. trnovčanka said

  2. zogca said

    Oja, lepa. Ta pevka pa me spominja na Ally McBeal.

  3. trnovčanka said

    Lepa ne? Mene tudi nanjo spominja.

  4. zogca said

    Lepa, da. In pesem in pevka. Najprej sem pomislila, da je Ally, res, potem sem videla, da ni. Meni je bila Ally vedno tako kjut. Okej, saj ji v bistvu ni ime Ally.🙂

  5. zogca said

  6. trnovčanka said

    Calista😀 Moj stari je bil blazen fan Ally. Nujno jo je moral gledat😉 Jaz pa v časih, ko je bila aktualna sploh nisem gledala TVja.

  7. trnovčanka said

    U Barry😀 Na ta komad sem pa na svoji poroki plesala.

  8. trnovčanka said

  9. zogca said

  10. zogca said

    Jaz bom na kakšnega z naslovom Miracle, če obstaja.:mrgreen:

    Na ta komad sem pa na svoji poroki plesala.

  11. zogca said

  12. zogca said

    Ta mi je pa najboljša!

  13. trnovčanka said

    Obstaja obstaja, pa še zelo dober je. Sicer se pa nehaj hecat!

  14. zogca said

    Ni to hec, prej realen pogled na lastno življenje.

    Sicer se pa nehaj hecat!

  15. trnovčanka said

    Sem imela tudi sama že obdobje takih “realnih” pogledov na svoje življenje. Niti ena od stvari, ki sem si jih napovedovala, se ni uresničila😀

  16. zogca said

  17. zogca said

    Lej, moja astrološka karta v ničemer ne kaže, da bom jaz stara devica (dobro, devica tako in tako več nisem), ampak veš, kaj mislim … Ampak ko pomislim na svojo večno zaljubljenost v princa, na to, da mi nihče drugi ni všeč, pa niti za roke prijet ne, da sem tudi sicer izbirčna kot sto mater, da ne morem biti z enim, v katerega nisem na smrt zaljubljena …

    Eh, kar bo, pa bo, nima se smisla sekirat.

    Sem imela tudi sama že obdobje takih “realnih” pogledov na svoje življenje. Niti ena od stvari, ki sem si jih napovedovala, se ni uresničila.

  18. zogca said

    A greš jutri gledat prižiganje lučk? Kaj pa Miklavžev sprevod v soboto?

  19. trnovčanka said

    Miklavža ne gremo gledat, ker starejše dete še danes psihira zaradi parklja, ki ga je lani videl. Prižiganje lučk samo me tudi ne gane, se pa z veseljem prijavim za kak potep po štantih s tabo. Jaz bi tudi kakega kuhančka spila, ki ga glede na to, da sem bila v zadnjih 4 letih 90% časa noseča😆 že dolgo nisem.

  20. zogca said

  21. trnovčanka said

    Tudi kako brco v rit ti lahko šenkam glede na zgoraj napisano😉

  22. zogca said

    Za drsanje se me brca v rito, ne za princa. To si pomešala.😉

    Tudi kako brco v rit ti lahko šenkam glede na zgoraj napisano

  23. zogca said

    Kdaj ti bolj ustreza, jutri ali v soboto? Obakrat bom šla. Saj, Miklavž in lučke so mimo v par minutah, ostalo so štanti.🙂

    Prižiganje lučk samo me tudi ne gane, se pa z veseljem prijavim za kak potep po štantih s tabo.

  24. trnovčanka said

    Ok, bom rekla, da je brca za drsanje, v žepu bom pa figo držala😳

  25. zogca said

    Nič fige držat, nič.

    A drsaš pa ti ne?

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. trnovčanka said

    Drsam zelo rada, ampak trenutno nimam drsalk.😦

  29. zogca said

    Jaz imam še tiste stare, ki mi morajo biti prav, ker mi od zadnjega drsanja noga ni rastla. Govori se, da jih imam v kleti. Mama bo že vedela.🙂 Ampak vseeno bom šla preverit oziroma ne, nič preverit, iskat jih bom šla in drsat.

  30. Poppy said

  31. Poppy said

    ally je bla res zakon🙂 sploh tist njihov wc je unforgettable😀

    jaz grem tud jutri na lučke🙂 nikol me ni mikal in še nikol nisem šla, ampak letos me pa kar razganja:mrgreen:

  32. trnovčanka said

    Jaz sem svoje stare drsalke podarila😦

  33. zogca said

    Mene tudi.

    Če boš videla dve precej glasni ženščini, ju kar pocukaj, ker to bova gotovo midve s Trnovčanko.🙂 Če seveda ne bova šli v soboto. V tem primeru išči samo mene, s kapico na glavi.🙂

    jaz grem tud jutri na lučke nikol me ni mikal in še nikol nisem šla, ampak letos me pa kar razganja

  34. zogca said

    😥

    Jaz sem svoje stare drsalke podarila

  35. Poppy said

  36. Lynx said

  37. izbrana said

    No, decembra vam pa mal zavidam Ljubljano…..

    Drugače pa, ne morete verjet, kakšen vpliv ima Žogca na Izbrano! Je Miklavžu pisala, naj ji prinese čepico…. Mislim, je nisem imela na glavi že trideset let. Ampak Žogca tako navdušena, da je šla še Izbrana v šoping in pomerila kapico… Presenečena, prav dobro. Komaj čakam Miklavža!🙂

  38. Poppy said

    “Če boš videla dve precej glasni ženščini, ju kar pocukaj, ker to bova gotovo midve s Trnovčanko.”
    :mrgreen: deal, lahko bo pa ravno obratno, glede na to, da se s kolegico kar precej časa že nisva videli in še dalj časa nisva šli takole ven, si bova zihr imele velik za povedat in če bova slučajno preglasne naju kar butnita:mrgreen:

  39. trnovčanka said

    :mrgreen:

    Žogca kdaj se zmeniva?

  40. trnovčanka said

    Za jutri imam odobren izhod:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  41. John said


    😉

  42. trnovčanka said

    Tale pesmica mi je zdaj padla v uho😀 Love it!

  43. zogca said

    Žogca je danes kupila še eno.🙂 Je pa danes k Žogci že prišel Miklavž, Božiček in Dedek Mraz v enem – prišla je likalna deska.

    Ampak Žogca tako navdušena, da je šla še Izbrana v šoping in pomerila kapico… Presenečena, prav dobro. Komaj čakam Miklavža!

  44. zogca said

    Obljubiva!

    si bova zihr imele velik za povedat in če bova slučajno preglasne naju kar butnita

  45. zogca said

    Potem pa kar za jutri.

    Za jutri imam odobren izhod.

  46. Spider said

    Čutim, da sem predmet sanj Nesojene.

  47. zogca said

    Aaaaaaaa?

  48. zogca said

    A Bebek je bil za mojo dušo, John?

  49. zogca said

  50. Spider said

    Nesojena bo spoznala svojo zmoto in se vrnila k meni v objem.

  51. zogca said

    Od kod ti to? Kako vrnila v tvoj objem, saj nikoli ni bila v tvojem objemu?

  52. Spider said

    Malo sanjarim.

  53. Spider said

    Zogca, jaz samo vem, da ne bom imel miru, preden te ženske ne srečam. Če je ne bom srečal nikoli, me bo preganjalo do smrti.

  54. zogca said

    Ah, kr neki. Ne more nekdo, ki ga v življenju nisi nikoli videl, imeti takšnega vpliva na tvoje celotno življenje.

  55. Spider said

    Lahko ima. Nisi v moji koži, zato ne veš.

  56. zogca said

    Lej, jaz sem ta zadnja, ki bi smela komu pridigati, tega se zelo dobro zavedam, ampak jaz gojim upe zaradi neskončne ljubezni v svojem srcu, zakaj pa ti? Je ego tega vreden, je firbec, kaj?

  57. Spider said

    NI, niti firbec, niti ego..ne vem kaj je..vem samo, da ne bom miren, preden ne vidim žensko, ki mi je zmešala glavo..

  58. zogca said

    Ne vem, kaj naj ti napišem. Toliko je bilo napisanega na to temo, ženski nasveti, moški nasveti. Spodbujali smo te, da kaj narediš, te odvračali od tega, da bi kaj naredil, vse mogoče. Res ne vem, kaj bi ti še svetovala.

    Še vedno pa vztrajam, da ti glave ni zmešala ona, ampak si si jo ti sam. In prepričana sem, da ona, kakršnakoli že je, ni tisto, za kar si si jo ti v glavi naredil, da je.

  59. Spider said

    Meni gredo kocine pokonci, še po 2 tednih:

  60. zogca said

    V petek je žreb.🙂

  61. asdf said

    žoga je zakotalila:
    “Še vedno pa vztrajam, da ti glave ni zmešala ona, ampak si si jo ti sam. In prepričana sem, da ona, kakršnakoli že je, ni tisto, za kar si si jo ti v glavi naredil, da je.”

    hm- meni se zdi, da to ne velja samo v spiderjevi zgodbi…
    sami sebi smo največkrat največji sovražnik….
    ajt

  62. Poppy said

    ob 6ih je pri cankarjevem domu kazal 10 stopinj celzija🙂 kdo bi si zamislil tako visoke temperature decembra:mrgreen: upam, da bo tud jutri tko toplo😉
    lahko noč, druščina

  63. zogca said

    Seveda, vedno gre za to, kako mi nekoga percepiramo in mogoče on ali ona sploh ni takšen. Ampak vseeno, vsaj nekaj reale je, smo vsaj človeka začutili, videli, vohali, imeli smo vse to in vse to vseeno ni bilo plod naše domišljije, tukaj pa je.

  64. zogca said

    Veselje!!!!!!

    Ampak bo zdaj malo manj toplo, veš.😦

    ob 6ih je pri cankarjevem domu kazal 10 stopinj celzija

  65. zogca said

  66. zogca said

Leave a Reply

 
