Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Gorje, če sem se naslonila nanj!

Posted by zogca na december 1, 2009

ON JE BIL VETER

On je bil veter,
gorje, če sem se naslonila nanj,
padla sem,
si potolkla roke in obraz.
On je bil veter,
rad mi je kuštral lase,
mi odpenjal obleko,
žvenketal z odpadlimi listi
kakor s cekini,
mršil je trate,
gore in oblake
in pletel gladino vode
v bele čipke,
da me ni plašilo,
kar je v globini.
To je bil veter,
drevje je pelo,
trava je božala moje noge,
cvetlice so se klanjale,
kadar je hodil z menoj,
oblaki so se razgrinjali,
če sem hotela,
da sije sonce.
Visoka drž je drhtela
kot dlaka psa,
ki se dobrika gospodarici.
Od vsepovsod so se oglašali
ptičji napevi in klici.

To je bil veter.
Kadar je hodil z menoj,
je še prah na cestah oživel
in zrak je cvetel.

On je bil veter.
Kolikokrat sem si potolkla roke
in obraz, ko sem se naslonila nanj.
Vse se je zacelilo.
Svet je bil poln šepetov,
žarečih oblakov in sanj,
drhtel je kakor srce na pomlad.
Človek je bil mlad ob tem vetru.

Neža Maurer

20 Responses to “Gorje, če sem se naslonila nanj!”

  1. zogca said

    Nocoj sem pa princa sanjala.🙂 Je imel na kolenih zdrajsane rjave žametne hlače in rdečo bundo. Je bil čeden za umret. Pa nekje sva potem bila, v eni sobi, kjer je bilo veliko ljudi. Kot bolnica. In potem, ko je prišla še ena ženska in je zmanjkalo postelj, sem mu rekla, da lahko on pride na mojo, da bova naredila prostor za to gospo. Se znajdem.🙂 Nič pohujšljivega, da ne bo kdo narobe razumel. Sem pa zdaj zato že vse jutro dobre volje.🙂 Vsaj v sanjah me kdaj obišče.

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. webmaher said

    Žogca ma že veseli december, ni slabo bogami😆

  5. zogca said

    Ampak me skrbi, ker se Maxi ni odzvala na FL-ja. Ima mogoče novo gripo? Ker to, da ona ni na fotko FL pisala ooooooooo, je pa nenavadno.

  6. maxi said

    Uuuuuuuuuuuuuf….čisto sem ga zrešila😦
    Ta je najleša njegova, kak cuker jee🙂

    Ps: Gipa – no way!! Naj gre na tiste, ki so jo uvalili…

  7. maxi said

    Gipa=gripa

  8. maxi said

    Pa še Maurer-jeva, pa še Đorđe z Pričo o vasi Ladacko….je tu.
    Mislim, kako mi je tole ušloooo? Ne vem, res ne. :8

  9. zogca said

    Me je res skrbelo. Maxi, ki ne trza na FL, sem si mislila, ne more biti zdrava Maxi.

  10. maxi said

    Huuuuuuuh…kar globoko diham….hehe
    Si mi prav polepšala večer…🙂 Nocoj bodo pa moje sanje lepe…😛

  11. zogca said

    A boš sanjala njega? Tudi jaz sem sanjala njega, ampak ne FL, princa sem sanjala.🙂 Joj sreča, joj veselje.🙂

  12. zogca said

  13. zogca said

  14. maxi said

    No evo, še carico Amy si dodala…zdaj maš pa vse🙂

  15. zogca said

    Hihihi.🙂

  16. zogca said

    Še ena totalno za mojo dušo.

  17. maxi said

    In ena za mojo:

  18. zogca said

  19. zogca said

  20. zogca said

Leave a Reply

 
